Miesmakusi? Pidätkö tummista vai vaaleista? Entä pitkä vai lyhyt? Heteronaisille kysymys.
Mä ihastun aina vaaleisiin miehiin jotka on noin 180cm pitkiä.
Kommentit (67)
Ei ole mitään tiettyä tyyppiä tai pituutta. Tykkään älykkäistä ja karismaattisista miehistä. Jokainen on ollut eri näköinen, pituinen ja painoinen.
Minulle ei niinkään ole väliä pituudella tai hiusten värillä. Ainoa totaali poissulkeva on reipas ylipaino yhdistettynä siihen ettei sille edes tehdä mitään, syödään vain pizzaa ja mäkkärin eikä välitetä omasta terveydestä. Ja tämäkään ei varsinaisesti ulkonäön vuoksi, vaan siksi etten halua kumppania joka 50-vuotiaana on niin huonossa kunnossa ettei enää jaksa tehdä mitään. Hoitamattomat hampaat on myös turn off, joko kyse on siitä ettei välitä terveydestään tai sitten on merkittävä aukkoja yleissivistyksessä. Ulkonäkö on sellainen että kun johonkin ihastuu ihmisenä, niin myös niitä ulkoisia piirteitä alkaa pitää viehättävinä. Olen pari kertaa ihastunut ihmiseen, josta alunperin olen ajatellut ettei ole "minkään näköinen" tai ainakaan ei minun makuuni komea. Sitten kun on ihastunut niin kyllä sitä alkaa katsoa myös sitä ulkonäköä joidenkin vaaleanpunaisten lasien läpi.
Eihän pituus ja tummuus/vaaleus kerro vielä mitään miehen ulkonäön laadukkuudesta?
Kummallinen kysely.
No, värityksellä ei väliä, mutta kasvonpiirteiden pitäisi olla tosi selkeät ja luuston kaunis. Nenä teräväpäinen, luomet paksut. Ulkonevat korvat.
Pituudelta mieluiten suunnilleen samanpituinen kuin minä.
Ja mieluummin vaikka vähän lyhyempi, kuin 20cm pidempi.
En halua olla miestä selkeästi lyhyempi.
Tää ”miesmakusi” on niin laaja kysymys, etten jaksa alkaa naputtelemaan tähän kaikkea oleellista.
Naurattaa, että jollekin miesmaku = tumma vai vaalee ja pitkä vai lyhyt
Niin ja tuolla ”vähän lyhyemmällä” tarkoitin jotain ~10cm lyhyempää.
Pari senttiä ja 7cm lyhyemmät on ollutkin, ja sen pari senttiä lyhyemmän kanssa oltiin käytännössä samanpituisia, ton 7cm huomasi jo ja tietysti vielä enemmän korkkareiden kanssa.
Mutta ei se minua haittaa, minusta näyttää esteettisemmältä jos nainen on pidempi kuin että mies olisi päätä pidempi
-24
Vierailija kirjoitti:
Eihän pituus ja tummuus/vaaleus kerro vielä mitään miehen ulkonäön laadukkuudesta?
Kummallinen kysely.No, värityksellä ei väliä, mutta kasvonpiirteiden pitäisi olla tosi selkeät ja luuston kaunis. Nenä teräväpäinen, luomet paksut. Ulkonevat korvat.
En halua olla miestä selkeästi lyhyempi.Tää ”miesmakusi” on niin laaja kysymys, etten jaksa alkaa naputtelemaan tähän kaikkea oleellista.
No eipä kyllä kerro. Lisään omaan tekstiini (leveänenäinen, pitkätukat, kaikki värit) sen, että olen aina pitänyt vahvoista kulmakarvoista. Ystävällinen yleisilme, liian kopea ja kylmä katse on luontaantyötävää.
175-190 cm, harteikas urheilullinen vartalo. Hiusten värillä ei niin väliä kunhan ei ole punapää tai hyvin vaalea. Etninen tausta vähintään 50% sama kuin itsellä.
Tumma, pitkä ja hoikka, mutta ei rimpula. Pitkällä tarkoitan 190 cm huitelevaa, koska itsekin olen naiseksi melko pitkä.
Vaalea, alle 180 cm, mielellään pitkä tukka.
Olen tosi lyhyt, ja lähes kaikki miehet ovat minua pidempiä, oli miten ”lyhyt” hyvänsä (tässä tapauksessa lyhyt lainausmerkeissä, koska tälläkin palstalla väitetään että 175cm pitkä mies on lyhyt??? Mitä hemmettiä, hujoppihan se on!) joten pituutta en koskaan ajattele. Jos on pidempi kuin 155, niin kiva. Jos on samanmittainen, ei haittaa. Vaalea mies on minusta komein, ja partaista naamaa en pussaile. Hyvä tyylitaju ja älykkyys sytyttää. Vartalon suhteen ei muita toiveita kuin että pitää huolen itsestään ja terveydestään, eli kaikki lihaksikkaasta pikku pömppöön kelpaa. Tärkeintähän on kuitenkin se, että mies aidosti välittää ja on minulle mukava. :)
N28
Tähänastiset miesystävät ovat olleet kaikki 185-190 cm pitkiä, en vaan viehäty pienemmistä. Raamikkuus on ylipäätään tärkeää, koen vaikka hennot, sirot kädet feminiinisinä ja tämä ei viehätä.
Miesystävissä on ollut sekä tummia että vaaleita. Miestyyppi jota kammoksun ulkoisesti on sellainen, jolla on vaaleat ripset ja kulmat punakkaa kasvonväriä vasten, eli niillä blondeilla joihin olen viehättynyt on muuten tummat piirteet, tummat ripset ja erottuvat kulmat.
Tykkään vahvoista hiuksista, huomaan viehättyväni vähän pidemmästä, kuohkeammasta kuontalosta tai vaikka surffitukasta. Siilipäisistä en ole koskaan viehättynyt joten siten heitä ei ole tullut deittailtuakaan
Tyylillisesti virkaniesmäiset tai insinöörimäiset miehet eivät viehätä yhtään, tyylissä pitää olla vähän rokkia ja uskallusta. Näillä on menty ja näillä mennään.
No pinnallisesti puhuen aika vaaleista tykkään, paras pituus olisi itseäni pidempi eli 180cm+.
No miesmaku on aikalailla määrittelemätön käsite.
Katsoin kerran erästä miestä, että ällöttävät pohkeet, mutta myöhemmin, kun olin katsonut häntä syvälle silmiin nuo samat pohkeet muutuivat seksikkäiksi ja ihaniksi.
Mitään tiettyä ihannetyyppiä ei ole, mutta olen heikkona aikaisin harmaantuneisiin ruskeasilmäisiin. Pitkät sormet. Parrasta en tykkää. Tosipitkät ei viehätä kun itse olen puolitoistametrinen.
Hiusten/silmien värin suhteen mulla ei oo minkäänlaista preferenssiä. Pituuskin on ihan sama, eli viehättää yhtälailla lyhyet ja pitkät jos muuten on viehättääkseen, mut joku juttu mulla on ehkä tietyntyyppisiin suht pienikokoisiin miehiin.
Kauniit kasvonpiirteet ja pitkät hiukset, niistä mä viehätyn.
No sellainen n.170cm tumma mies olis ihanne. Mut toiveena lähinä 165-175cm pituus ja ei sillä hiusten värillä niin väliä.
Aviomies on 180cm sinisilmäinen blondi. Eniten taitaa lopulta merkata kuitenkin ne silmät. Siniset pitää olla, vihreätkin käy. Kerran sorruin ruskeasilmäiseen, mutta ne silmät ei ollut se osa mistä tykkäsin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysely.No, värityksellä ei väliä, mutta kasvonpiirteiden pitäisi olla tosi selkeät ja luuston kaunis. Nenä teräväpäinen, luomet paksut. Ulkonevat korvat.
En halua olla miestä selkeästi lyhyempi.Tää ”miesmakusi” on niin laaja kysymys, etten jaksa alkaa naputtelemaan tähän kaikkea oleellista.
No tottakai esim. sen tummuuden lisäksi kasvojen täytyy miellyttää itseä, mutta en minä ainakaan osaa ruveta erittelemään sitä sen tarkemmin. Sen tietää sitten kun näkee.
En ole koskaan ihastunut erityisesti tummiin tai vaaleisiin. Ihastukseni kohteista valtaosa on ollut lyhyitä tai lyhyehköjä, mutta pitkiäkin on ollut.
Ei sillä pituudella niin väliä, kunhan nyt edes 15 cm on. Paksuus on tärkeämpää... Ja käyttötaito
Siniset silmät, hiusten värillä ei väliä. Normaalivartaloinen ja siinä 180:n senttimetrin huiteilla.
Ei ole miestyyppiä. On ollut lyhyttä ja pitkää, pulleata ja hoikkaa, tummaa, vaaleata ja kaljua. Jos luonne ja yhteys on klikannut niin olen rakastunut, tai sitten ei.