Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesmakusi? Pidätkö tummista vai vaaleista? Entä pitkä vai lyhyt? Heteronaisille kysymys.

Vierailija
28.10.2019 |

Mä ihastun aina vaaleisiin miehiin jotka on noin 180cm pitkiä.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska puhetta tää koko juttu xd t:vierailia 

Vierailija
62/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, nieleskelevä, muualle katsova, hiljaa puhuva ja joskus vieraissa käyvä on mun ihanne mies ja hänkin on nyt varattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 35 vuotiaana minussa on tapahtunut selvä muutos sen suhteen, että en ole juurikaan ulkonäöllä hurmattavissa, mitä saatoin olla aiemmin. Nykyään minua viehättää erittäin paljon älykkyys, eikä mielestäni ole mitään seksikkäämpää kuin älykäs mies! Ulkonäkö menettää nopeasti merkityksen ja kiinnostavuuden, jos mies osoittautuu typeräksi ja sivistymättömäksi. Sen sijaan jos mies on vähän vaatimattoman näköinen mutta älykäs, se alkaa lisätä kiinnostavuutta vähän huomaamattakin. Sanomattakin lienee selvää, että tukan värillä ei ole siis mitään merkitystä!

Vierailija
64/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihastunut sekä vaaleisiin että tummiin ja pitkiin ja lyhyisiin. Enemmän ulkonäössä kuitenkin kiinnostaa se, että mies huolehtii itsestään. Varmaan ihan ekana huomio kiinnittyy kasvoihin, sitten kroppaan ja olemukseen.

Ensi-ihastus tai kiinnostus tietysti tapahtuu usein ulkonäön perusteella (ainakin itselläni), mutta ei kanna sen pidemmälle jos tyypin käytöksessä on jotain häiritsevää. Välillä taas huomaa, että kiinnostuu vähän huomaamattaan jostakusta ja alkaa vasta sitten kiinnittää huomiota ulkonäköönkin.

Vierailija
65/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää ihastu miehiin sillä jokaikinen mieskokemukseni on ollut pettymys ja ovat kohdelleet mua tavoilla jollaiset ei tulisi itselleni mieleenkään. nyt haen vaan panoseuraa ja miehen tulee olla 10; täydellinen kroppa, hiukset ja naama.

Vierailija
66/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita ovat kaikki olleet, sini- ja harmaasilmäisiä. Leveäharteisia ja huumorintajuisia.

Vierailija
67/67 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 164cm ja vaaleahiuksinen. Itse tykkään aika lyhyistä miehistä (alle 175cm), joilla tummat hiukset ja vaaleat silmät. Parisuhteet kuitenkin olleet aika laidasta laitaan:

- 169cm, tummanruskeat hiukset, ruskeat silmät

- 184cm, vaaleat hiukset, vaaleat silmät

- 187 cm, mustat hiukset, ruskeat silmät

- 180 cm, mustat hiukset, ruskeat silmät

Eli koskaan ei ole sattunut juuri tuo oma ns. "ideaali", mutta se tuntuisi aika tiukalta vaatimukselta. Omasta puolestani voisin seurustella vaikka itseäni lyhyemmän/2-metrisen, vaaleahiuksisen ja ruskeasilmäisen miehen kanssa. Ihan muut jutut, jotka määrittää sen parisuhteen onnistumisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi