Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ihastuvat pelimiehiin? Vastaus tässä!

Vierailija
28.10.2019 |

Vastaus löytyy tästä palstakirjoituksesta:

"Noh viime viikolla tapahtui kuitenkin jotain täysin suunnittelematonta. Tapasin yhden miehen jonka kanssa ei todellakaan pitänyt tulla yhtä/paria iltaa enempää, mutta ihastuttiin toisiimme todella tulisesti samantien, homma vain synkkasi kaikinpuolin ihan täydellisesti ensi hetkistä alkaen. Tapasimme sitten monta kertaa viime viikolla ja sen jälkeen olemme viestitelleet koko ajan. Tunteet ovat todella vahvat puolin ja toisin ja pistettiinkin deittisovellukset poistoon ym. Hommassa on omat hankaluutensa miehen tämän hetkisen tilanteen takia, mutta ne tuskin tulee olemaan kynnykysymys jutun onnistumisessa."

(Jokainen arvannee mitä miehen tämän hetkisellä tilanteella tarkoitetaan - jep, naimisissa)

Nainen mittaa kemiaa ja yhteensopivuutta sillä kriteerillä kuinka nopeasti, sulavasti ja luontevasti asiat etenevät ja kuinka voimakasta himo on. Nainen ei kuitenkaan pysty ajattelemaan että tuo liittyisi miehen naiskokemukseen, jonka ansiosta hän osaa luoda rennon tunnelman ja liidata siten että tilanne etenee vauhdilla.

Tässä pelimies voittaa, naisen tunteet ovat voimakkaampia ja tämä pitää sitä merkkinä keskinäisestä kemiasta. Kun mies sanoo tuntevansa samoin (saadakseen lisää seksiä), nainen uskoo tämän poikkeuksetta - onhan kemia aina molemminpuolista.

Tästä syystä miehet haluavat oppia pelimiehiksi, silloinkin kun oikeastaan eivät oikeastaan haluaisi pelailla.

Kommentit (1266)

Vierailija
241/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta soopaa taas, kuten kaikki nämä pelimiesjutut ja tasoteoriat yms. 

Olen itse sosiaalisesti aika keskinkertainen ja naiskokemusten määrän suhteen suorastaan aloittelija, koska mulla on ollut tasan yksi naiskumppani teini-iästä lähtien. En ole myöskään varakas tai fyysisesti millään lailla erikoinen, vaan aika mitäänsanomaton keski-ikäinen pullero. Kyseisen pitkän liiton kariuduttua ja ihan sen loppuvaiheissa olen vasta alkanut "sillä silmällä" edes maailmaa ympärilläni katsella. Suurin osa eli varmasti yli 99% naisista ovat jokseenkin yhdentekeviä, voivat olla mukavia kaveritasolla, mutta ei siinä mitään suuria tunteita synny automaattisesti tai yrittämällä, ei edes, vaikka ihastuisin ja koettaisin lähestyä. Joidenkin hyvin harvojen kanssa kuitenkin on se kemia, ja se on yleensä molemminpuolista. Erityistä yhteensopivuutta ja vetovoimaa, jota ei täysin pysty selittämään. Siinä ei ole mitään alfahommia eikä erityistä harjoiteltua supliikkitaitoa. Kunhan nyt osaa normaalin ihmisen lailla ja sosiaalisten yleisten tapojen mukaan käyttäytyä, se riittää, jolloin pääsee luontevasti puheyhteyteen ilman mitään ällötystorjuntareaktioita ja sitten se onkin menoa kemioiden kohdatessa. Kun klikkaa niin klikkaa, ei sitä pysty harjoittelemaan eikä siihen voi yksin vaikuttaa. Se on kahden kauppa. Kemioihin ei myöskään vaikuta kummankaan parisuhdestatus tai muut olosuhteet, eikä mikään oma aktiivinen toiminta saati sitten tunteiden feikkaus tahi muu teatteri tai valehtelu. Se syntyy kahden yksilön kohtaamisesta ja yhteensopivuudesta, siitä, että kumpikin on todellinen itsensä. 

No minä tunnen parikin noita pelimiehiä. Molemmilla on naisia kaadettuna satoja, kirjaimellisesti. Siitä joukosta löytyy naisia jotka kanssa halusivat vain panon ja se siitä, mutta on myös roppakaupalla sellaisia joiden mielestä näiden miesten kanssa oli kemiaa ja poikkeuksellista yhteensopivuutta.

Se voi sinulle, yhden naisen miehelle, olla noin. Mutta pelimiehen maailma on erilainen.

Ei kannata uskoa s24- ja redditin pelimiesfantasioihin noin tosissaan.

Kuvittelevatko naiset oikeasti ettei paljon naisia kaatavia pelimiehiä ole olemassa? Onko tämä joku defenssi, ettei joudu hyväksymään olleensa vain yksi monista?

Jos nainen haluaa seuraa vain yhdeksi yöksi, niin mikäs sen parempi siihen kuin se pelimies. Eikö sinulle ole tullut mieleen, että nainen voi olla tuossa aktiivisempi osapuoli?

Miksi palkita sellaista, jolla on jo valmiiksi enemmän kuin muilla. Sama kun antaisit lisää rahaa nalle wahroosille. Olette te kovia monopolisoijia. Luulisi kokoomuksen olevan juuri naisten puolue. Seksin seksin luo olkoon mottonne!

Edelleen nainen vain antaa palkintoja. Nainen ei itse halua eikä saa mitään. Kovasti olisitte ottamassa (palkintoja, suorastaan monopoliasemaa), mutta mitään ette tarjoa paitsi pahaa mieltä.

Siihen on syynsä, että naiset karttavat teitä.

Samaa tässä itsekseni ihmettelen. Ilmeisesti tietty miestyyppi mieltää naiset käveleviksi bonusjärjestelmiksi, jotka sitten jakavat automaationa sitä bonusta jollekin miehelle. Ja aina ne pojot satavat väärään laariin. Naisen omilla tunteilla, haluamisilla, haluamattomuudella, miesmaulla, tai vaikka sitten kykenemättömyydellä tunnistaa pelimiehet, ei ole mitään väliä.

Mitä naisten pitäisi tehdä esim baarissa? Etsiä se kaikista luotaantyöntävin tuppisuu koko baarista, ja raahata vaikka väkisin kotiin? Saako jättää kadulle ja vaihtaa, jos tulee vielä epämiellyttävämpi sälli vastaan? Onko sillä mitään väliä, haluaako irtopanoja ollenkaan, vai pitäisikö vaan kiltisti olla jonkun Palkinto ja harjoituspano?

Vierailija
242/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen jo vihjasikin tästä, mutta kysymys naisille:

Kerrotte että elämänkumppanille on kaikin puolin kovemmat vaatimukset.

Kiellätte väitteen että pienempi osa miehistä kelpaa irtoseksiin kuin parisuhteeseen.

Kuitenkin kun harrastatte irtoseksiä, kumppaniksi valikoituu joku niistä harvoista pelimiehistä. Miksi?

Naiset puhuivat itsensä pussiin.

Nyt on myönnetty että irtoseksiin halutaan eliittimies = pelimies. Joku niistä harvoista, luontaisia pelimiehiähän ei paljoa ole.

Parisuhteeseen pääsee se 80%.

Kukaan ei puhu itseään pussiin. Jos haluaa irtoseksiä tai seurustelusuhdetta, niin tottakai yrittää ottaa mahdollisimman laadukaan. Haluatko itse nuoren, muodokkaan naisen vai jonkun muun seksiin tai suhteeseen? Pitäisikö meidän haluta huonoa ja rumaa? 

Tuosta parisuhteisiin pääsemisestä halveksivaan sävyyn puhuminen osoittaa oman huonon tasosi. Onko parisuhde siis jotain ikävää ja halveksittavaa? 

Totta kai.

Parisuhteissa sitten enemmistö naisista joutuu laskemaan rimaa, siksi 80% kelpaa.

Lähes kaikki naiset haluavat parisuhteen. Vain pieni osa naisista harrastaa irtoseksiä. Tuon jos palstapeikot ymmärtäisivät, niin loppuisi tuo jankkaus.

Tämä ei pidä paikkaansa. Neljäsosalla naisista on yli 50 seksipartneria.

Mistäs tällaiset tilastot on revitty? Finsex-tutkimuksen mukaan mediaani taisi olla 5-7, keski-ikäisillä naisilla 10-13. Sitä vanhemmilla 1-2. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään rautalangasta tuota kelpaamisjuttua.

Käännetään sukupuolet toisin päin ja kuvitellaan että on enemmän itoseksiä hakevia naisia kuin miehiä -> miehillä on varaa valkata.

Okei. Irtoseksiin riittää että on nätit kasvot, hyvä perse, kiinteät tissit, ja osaa vampata. Parisuhteeseen vaaditaan muutakin, vain harvan kanssa on kemiaa (mutta todistetusti kaikilta ei vaadita nättejä kasvoja, hyvää persettä, kiinteitä tissejä ja vamppaustaitoja).

Kumpi on vaikeampaa? Löytää joku just sulle sopiva, vai omata nätit kasvot, hyvä perse, kiinteät tissit ja ensiluokkaiset vamppaustaidot?

Enemmistölle naisista seksin saaminen olisi vaikeampaa, koska enemmistöllä ei ole noita ominaisuuksia, eikä niitä tuosta vain saa. Parisuhde voi kuitenkin löytyä jos on vaikka fiksu, kiva, herttainen, dominoiva, jännittävä, tai mitä tahansa joku yksittäinen mies hakeekin.

Aukeaako nyt?

Onko monikin nainen väittänyt, että irtoseksin saaminen olisi naisille jotenkin vaikeampaa kuin miehille? Vai mikä tämän viestin idea niinkuin oli? Mitä yritit tällä avata?

Tuossa taisi pointtina ollut kuvata miksi miehelle on turn-off jos nainen on paneskellut komistusten kanssa, ja vasta kun biologinen kello tikittää, kiinnostuu tavismiehestä?

Mistä helvetistä joku tietää toisen nuoruuspaneskelut ja näiden ulkonäöt? Pitääkö kaikki palstateoriat muuten niellä sanasta sanaan ilman mitään kritiikkiä? Mistä tiedät ettei nainen etsi oikeaa jo nuorena? Jos löydät elämäsi naisen kolmekymppisenä niin sittenkö alkaa kiukuttelu että näin myöhäänkö, ethän vaan ole koskaan pannut komeaa miestä? Ei saa haluta komeaa eikä tavista...

Vierailija
244/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentti:

En tiedä edustaako tämä mielipide miesten enemmistöä, mutta itse näen siten ettei mulla ole mitään ongelmaa ns, "l.tkien" kanssa. Sanon ns. koska itse en tuota sanaa käytä.

Jos pelmiehet ja pelinaiset paneskelee keskenään, ei se ole multa pois. Jos naisella on paljon seksikumppaneita ja niitä valkataan nopeasti raflasta, niin uskon tän ketjun naista siinä että joukkoon mahtuu luultavasti taviksiakin. Itse asiassa muistan itsekin kouluajoilta semmoisen "betaenkelin" jonka kanssa moni ujo poika pääsi poikuudesta eroon, kunhan oli kiva.

Se mikä herättää negatiivisia ajatuksia on kun parisuhdetta haluavat tavalliset naiset sekoaa pelimiehiin. Se pistää miettimään onko se peruspertti kuitenkaan halutuin mies, vaan turvallinen valinta. Jotain se kertoo että parisuhdetta haetaan mutta kun tulee se yks ilta jolloin "mä en yleensä mutta jotenkin vain...", niin se poikkeuksellinen mies oli pelimies.

Jos mä tietäisin että naisella olisi tuollainen kokemus taustalla, niin voi olla että sanoisin toisille treffeille noup. Ei lupaa hyvää.

Kiitos kohtuujärkevästä pohdinnasta, joka poikkeaa edukseen näistä naiset aina väy väy vain 10 prosenttia miehistä saa-jankutuksista.

Toisaalta ottaisin vielä esiin sen, että saako siis parisuhdetta haluava nainen seota pelimieheen mikä lie se onkaan jos haluaa vain kikkeliä yhdeksi illaksi? Sehän on hieman eri asia kun haksahtaa pelimiehiin seurustelukumppania etsiessään.  Siis siitähän tämä koko keskustelu alkoi. Parisuhteeseen ja pelkkään ohimenevään irtoseksiin kun näkyy kummallakin sukupuolella olevan kuitenkin jonkin verran eroavat vaatimukset, miehellä vielä eriytyvämmät. Miksi ihmeessä se, että naisella on "ollut tuollainen kokemus taustalla" vaikuttaisi mitenkään sen naisen kelpaavuuteen vaikka peräti vaimoksi? Emmekö mekin saisi joskus olla pelkästään raadollisia ja rationaalisia? Mistä minä tiedän ketä se mies oli pannut, se jonka iskin 16 vuotta sitten baarissa oltuani 4 vuotta puutteessa?  Olen edelleenkin fiksu, hyvännäköinen, hauska ja hyvä suihinottaja enkä petä suhteessa. 

Edelleen, jos on hirveässä puutteessa niin silloin toki mieluiten joku miellyttävä ja taitava ja vapaa. 

Kiitos kohtuujärkevästä vastauksesta joka poikkeaa edukseen näistä miehet vain u.lisevat-jankutuksesta.

Mun mielestä tosielämässä tuossa on se ero että jos ollaan kerran raadollisia, tyypillisesti naisella on mistä valkata, kun taas mies joutuu enemmänkin ottamaan mitä saa.

Kyllä mä uskon että moni nainen pitäisi ongelmana jos vaikka 40+ mies harrastaisi seksiä 19v mallivartaloisten naisten kanssa ja ignooraisi oman ikäisensä tavalliset kivat naiset, mutta sitten parisuhdetta hakiessa sanoisi että nojoo tuo nyt vain oli hetken hupia. Väitän että moni nainen sanoisi kiitos ei, jatka vain hauskanpitoa niiden nuorten naisten kanssa kun selvästikin pidät niistä enemmän.

Tässä taitaa molemmin puolin ola vaikeuksia nähdä tilannetta vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta, vai mitä sanoisit?

Ja kun tilanne olisi vielä se ettei mies saisi niitä 19v mallivartaloisia naisia parisuhteeseen vaikka haluaisi, aika moni nainen päättelisi että tässä nyt vain tyydytään jotta saadaan joku lasten synnyttäjäksi ja piiaksi.

Juuri tuo on tilanne miesten näkökulmasta. Kun nainen harrastaa irtoseksiä ovat ne miehet komeampia jai tsevarmempia kuin parisuhdemies, ja usein sellaisia joita nainen ei pystyisi sitouttamaan vaikka haluaisi.

Okei, eli sinä puhut nyt niistä suosituista kauniista naisista, joilla on valinnanvaraa. Joilla on aina kintereillä muutama kiltti, huomioiva, hyväsydäminen ja naiseen palavasti ihastunut tavallinen mies, jotka nainen ignooraa tietoisesti, koska tarjolla on näiden tavisten lisäksi myös aina pari komeaa pleijeriäkin. Tämä sama nainen kuitenkin kaipaisi parisuhdetta, mutta ei edes huomioi niitä lukuisia juuri hänen kanssaan parisuhdetta haluavia tavallisia miehiä. Tällaiseen tyyppiin vertauksesi nimittäin toimisi, mutta jos ajatellaan meitä ihan tavisnaisia, ei tuo enää toimi. 

Meillä tavisnaisilla ei ylensä ole useampaa miestä kerralla tyrkyllä. Läheskään kaikilla ei sellaisia ole useaa kerralla tyrkyllä edes seksiin, parisuhteesta nyt puhumattakaan. Hyvin harva parisuhdetta aidosti haluava tavisnainen on sinkkuna siksi, ettei vain kelpuuta ketään kymmenistä tarjolla olevista miehistä, vaan siksi, ettei yhtään ainutta miestä ole tarjolla. Tällainen nainen, tavatessaan sen komean pleijerin, ei siis ignooraa ketään muuta miestä, ainakaan tietoisesti. Ei hän ylenkatso yhtäkään häntä tositarkoituksella haluavaa miestä, koska sellaisia ei hänen elämässään ole. Hän lähtee sen pleijerin mukaan, koska haluaa seksiä ja pleijeri on miellyttävää seuraa, miellyttävän näköinen ja ennenkaikkea, hän on tarjolla ja osoittaa kiinnostusta naista kohtaan. 

En minä pitäisi minään kynnyskysymyksenä sellaista, että 40+ mies sinkkuna ollessaan on mennyt sänkyyn parikymppisen kaunottaren kanssa, jos sellaiseen on tilaisuus tarjoutunut. Mikäli mies ei ignooraa ja ylenkatso ikäisiään naisia, ei tuo minusta mikään kauhea asia ole. 

Vierailija
245/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.

En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.

Kun tapasin mieheni, tunnistin kemian heti ja se on molemminpuolista.

Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.

Juuri näin. Pelimiesten kanssa on hauska pitää hauskaa. Parisuhteeseen vaaditaan hauskanpidon lisäksi (!) myös kemiaa ja yhteensopivuutta. En olisi huolinut pelimiestä puolisokseni.

Mutta annoit panna ilman, että pitää antaa mitään vastineeksi. Bileet ilman siivousvelvoitetta.

Oikeesti on olemassa miehiä, jotka kuvittelevat että nainen vain antaa? Panna. ”Osallistua bileisiin ilman siivousvelvoitetta”? Kuule, ne naiset jotka hakevat irtoseksiä hakevat sitä kyllä ihan itsekkäistä syistä. Me jotka emme siitä välitä (=enemmistö, oletan) emme ole näillä irtoseksimarkkinoilla ollenkaan. Emme edes halua olla.

Miesten ja naisten ero tämän keskustelun perusteella: Monet miehet hinkuavat panemaan kaikkea millä on pulssi, haluavat saada antamatta mitään. Monet naiset haistattavat pitkät moiselle touhulle.

Miksi teidän vastaukset ovat aina ohi aiheen? En ole sama, mutta esitän suoremman kysymyksen: Jos sinä annat ja saat muilta miehiltä ilman siivousvelvoitetta, niin miksi sen parisuhdemiehen pitäisi siivota saadakseen seksiä? 

Suora vastaus: En anna enkä saa keneltäkään irtotyypiltä mitään, kuten ei hyvin moni muukaan nainen.

Tuo käsityksesi parisuhteesta kaupankäyntinä seksistä, valuuttana SIIVOAMINEN osoittaa, että sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä parisuhde on. Ei jatkoon, edes palstajankkauskumppanina. Jatkapa pohdintaa keskenäsi.

Vierailija
246/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut ikisinkku ja harrastanut yhdenyönsuhteita vain pelimiesten kanssa. Hehän ovat parasta seuraa, pidän heistä eniten.

En ole kuitenkaan koskaan tuntenut kemiaa heidän kanssaan sen enempää kuin muidenkaan miesten kanssa lukuun ottamatta 3 miestä koko elämäni aikana.

Se, mitä ap luulee kemiaksi niiden pelimiesten kanssa on ihan muu ilmiö. Liittyy enemmän siihen, että he saavat naisen tuntemaan itsensa kauniiksi ja haluttavsksi ja se riittää lyhyeen suhteeseen. Kemia on aivan toisenlainen ilmiö ja hyvin hsrvinaista, sen biologinen idea on valita lisääntymiskumppanit, joiden geenit täydentävät toisiaan optimaalisesti.

Juuri näin. Pelimiesten kanssa on hauska pitää hauskaa. Parisuhteeseen vaaditaan hauskanpidon lisäksi (!) myös kemiaa ja yhteensopivuutta. En olisi huolinut pelimiestä puolisokseni.

Mutta annoit panna ilman, että pitää antaa mitään vastineeksi. Bileet ilman siivousvelvoitetta.

Oikeesti on olemassa miehiä, jotka kuvittelevat että nainen vain antaa? Panna. ”Osallistua bileisiin ilman siivousvelvoitetta”? Kuule, ne naiset jotka hakevat irtoseksiä hakevat sitä kyllä ihan itsekkäistä syistä. Me jotka emme siitä välitä (=enemmistö, oletan) emme ole näillä irtoseksimarkkinoilla ollenkaan. Emme edes halua olla.

Miesten ja naisten ero tämän keskustelun perusteella: Monet miehet hinkuavat panemaan kaikkea millä on pulssi, haluavat saada antamatta mitään. Monet naiset haistattavat pitkät moiselle touhulle.

Miksi teidän vastaukset ovat aina ohi aiheen? En ole sama, mutta esitän suoremman kysymyksen: Jos sinä annat ja saat muilta miehiltä ilman siivousvelvoitetta, niin miksi sen parisuhdemiehen pitäisi siivota saadakseen seksiä? 

No koska sen parisuhdemiehen haluaa eri nainen, ei tuo irtosuhteilija. Jotkut naiset haluavat jännitystä, jotkut haluavat miehen, joka tykkää siivota ja leikkiä lasten kanssa. - taas eri nainen

No kysymys ei ollut varsinaisesti edes kohdistettu sinulle, eikä koske sinua, vain irtosuhteilijoita. Et ole ilmeisesti lukenut noita kommentteja, joissa he nimenomaan ja suorasanaisesti ilmaisevat, että irtopanot ovat eri miehiä, joita ei huolita suhteeseen... Heiltä minä kaipaisin vastauksia siihen, miksi he vaativat enemmän mieheltä, joka on enemmän valmis tekemään heidän vuokseen?

Siis tämä on aivan uskomatonta! Nytkö parisuhdemieheltä pitäisi vaatiakin vähemmän! Siis elämänkumppanilta ja lasten isältä. Sinäkö odotat tulevalta vaimoltasi vähemmän kuin joltain känniseltä pubipanolta? Ja ei ole mitään "irtosuhteilijoita" noin yleisesti, vaan ihmisiä joilla on voinut olla vaikka 3 irtosuhdetta.

Vierailija
247/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska sen parisuhdemiehen haluaa eri nainen, ei tuo irtosuhteilija. Jotkut naiset haluavat jännitystä, jotkut haluavat miehen, joka tykkää siivota ja leikkiä lasten kanssa. - taas eri nainen

No kysymys ei ollut varsinaisesti edes kohdistettu sinulle, eikä koske sinua, vain irtosuhteilijoita. Et ole ilmeisesti lukenut noita kommentteja, joissa he nimenomaan ja suorasanaisesti ilmaisevat, että irtopanot ovat eri miehiä, joita ei huolita suhteeseen... Heiltä minä kaipaisin vastauksia siihen, miksi he vaativat enemmän mieheltä, joka on enemmän valmis tekemään heidän vuokseen?

Hmmm… varmaan samasta syystä kuin miehilläkin on eri/vähemmän vaatimuksia yhden illan jutuille eivätkä ole valmiita kosimaan kaikkea mitä ovat valmiita panemaan. Kun nainen hakee hauskanpitoa niin hänellä on yöelämään uskaltaessaan enemmän valinnanvaraa jo ihan senkin takia, että miehet haluavat pitää enemmän hauskaa kuin keskivertonainen. Eri tarkoituksiin on eri miehet niin kauan kuin ei ole sitouduttu ja on varaa valita. Niinhän se on miehilläkin, ei ne ihan mitä vain tuikkaisi. Paremman puutteessa heidän on pakko tai ovat sitten ilman. Hyvin yksinkertaista, mitä tästä jankkaamaan. :) Jos yhtään lohduttaa niin naiset häviävät sitten halutessaan täyspäisen ja vastuullisen kumppanin parisuhteeseen, kaikille ei riitä hyviä.

Vierailija
248/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään rautalangasta tuota kelpaamisjuttua.

Käännetään sukupuolet toisin päin ja kuvitellaan että on enemmän itoseksiä hakevia naisia kuin miehiä -> miehillä on varaa valkata.

Okei. Irtoseksiin riittää että on nätit kasvot, hyvä perse, kiinteät tissit, ja osaa vampata. Parisuhteeseen vaaditaan muutakin, vain harvan kanssa on kemiaa (mutta todistetusti kaikilta ei vaadita nättejä kasvoja, hyvää persettä, kiinteitä tissejä ja vamppaustaitoja).

Kumpi on vaikeampaa? Löytää joku just sulle sopiva, vai omata nätit kasvot, hyvä perse, kiinteät tissit ja ensiluokkaiset vamppaustaidot?

Enemmistölle naisista seksin saaminen olisi vaikeampaa, koska enemmistöllä ei ole noita ominaisuuksia, eikä niitä tuosta vain saa. Parisuhde voi kuitenkin löytyä jos on vaikka fiksu, kiva, herttainen, dominoiva, jännittävä, tai mitä tahansa joku yksittäinen mies hakeekin.

Aukeaako nyt?

Onko monikin nainen väittänyt, että irtoseksin saaminen olisi naisille jotenkin vaikeampaa kuin miehille? Vai mikä tämän viestin idea niinkuin oli? Mitä yritit tällä avata?

Tuossa taisi pointtina ollut kuvata miksi miehelle on turn-off jos nainen on paneskellut komistusten kanssa, ja vasta kun biologinen kello tikittää, kiinnostuu tavismiehestä?

Tämä koko väite taitaa tulla mestari 121212:n omista haaveista saada kaunis nainen hänelle statusta korottamaan ja synnyttämään lapsia mutta uskoo että joutuu lopulta tyytymään kun en saa sitä haluamansa kaltaista naista. Kenenkään muun en ole kuullut vastaavia selittävän vaan muut menevät suhteeseen tunteen takia.

Vierailija
249/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloituksesta puuttui se ehkä tärkein eli ulkonäkö.

Kaikilla ihmisillä on "women are wonderful" efekti ja naisilla "mallimies is wonderful" efekti. 

Vierailija
250/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suora vastaus: En anna enkä saa keneltäkään irtotyypiltä mitään, kuten ei hyvin moni muukaan nainen.

Tuo käsityksesi parisuhteesta kaupankäyntinä seksistä, valuuttana SIIVOAMINEN osoittaa, että sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, mitä parisuhde on. Ei jatkoon, edes palstajankkauskumppanina. Jatkapa pohdintaa keskenäsi.

Noh, enpä edes odottanut että ymmärtäisitte pointtia...

Vierailija
251/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiellätte väitteen että pienempi osa miehistä kelpaa irtoseksiin kuin parisuhteeseen.

Kuitenkin kun harrastatte irtoseksiä, kumppaniksi valikoituu joku niistä harvoista pelimiehistä. Miksi?

Nyt on myönnetty että irtoseksiin halutaan eliittimies = pelimies. Joku niistä harvoista, luontaisia pelimiehiähän ei paljoa ole.

Kukaan ei puhu itseään pussiin. Jos haluaa irtoseksiä tai seurustelusuhdetta, niin tottakai yrittää ottaa mahdollisimman laadukaan. Haluatko itse nuoren, muodokkaan naisen vai jonkun muun seksiin tai suhteeseen? Pitäisikö meidän haluta huonoa ja rumaa? 

Tuosta parisuhteisiin pääsemisestä halveksivaan sävyyn puhuminen osoittaa oman huonon tasosi. Onko parisuhde siis jotain ikävää ja halveksittavaa? 

Totta kai.

Parisuhteissa sitten enemmistö naisista joutuu laskemaan rimaa, siksi 80% kelpaa.

Se että 80 % kykenee pariutumaan edes kerran elämässään ei tarkoita että 80 % kelpaa jokaiselle pariutujalle. Vìtun hapentuhlaaja.

Mistä toi jokaiselle kelpaaminen on vedetty? Missä joku on väittänyt sellaista?

80% pääsee parisuhteeseen. Alle 80% saa irtoseksiä.

Noin se on mullakin aina ollut. Joskus harvoin löytyy sopiva ihminen ja päädyn seurustelemaan (kaksi suhdetta ollut). Jos hakisin irtoseksiä, en saisi sitä keneltäkään, koska en pärjäisi kisassa.

Naisilla se on päin vastoin. Irtoseksiä löytyy helposti ja on varaa valkata, mutta parisuhteen saaminen on yhtä vaikeaa kuin miehilläkin.

Eli vtusti parempi tilanne naisilla. Lisäksi mies saa sitten naisen jolla on liuta kokemuksia parempien miesten kanssa.

Eli kyse onkin vain kateellisuudesta naisten paremmasta tilanteesta irtopanon saamisessa? Eikä mistään periaatteista tms.

Lähinnä siitä että se keitä valkataan irtopanoihin kertoo siitä mitä nainen himoitsee seksuaalisesti eniten.

Jaa. Olenkohan minä sitten omituinen nainen, kun himoitsen omaa puolisoani seksuaalisesti enemmän kuin yhtäkään irtonumeroa. Tuskin olisin ainakaan kovin vakavaan suhteeseen hänen kanssaan edes ryhtynyt, jos tuo voimakas seksuaalinen kiinnostus olisi puuttunut.

Vierailija
252/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tästä opimme naiset? Jalat ristiin avioliittoon asti!

Tai sitten vaan harrastaa seksiä sen kanssa jonka haluaa milloin haluaa.

Vierailija
253/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi saada kodinhoitaja? Sitäkö te haette jos suhdetta kaipaatte? No ei yllätä ettei onnistu.

Vierailija
254/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämässäni tasan yksi yhden illan suhde. Oli sitten ns kiltt imies.

Ihastui. Olisi halunnut tapailla. Minä olisin halunnut lähinnä vajota maan alle, ei ollut mun juttu tuo irtoilu. Suuttui, kun tunne ei ollut molemminpuolinen.

Mikä siis meni vikaan? Ei ollut alfa, Palkinto meni oikeaan osoitteeseen. Kuraa kuitenkin tuli niskaan, kun en ollut yrittämässä parisuhdetta. Enkö ymmärtänyt olla riittävän kaunis? Jotain muuta, mitä?

Vierailija
255/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska myös minä olen valmis tekemään enenmmän hänen vuokseen. Itsehän väitette ettei irtoseksi vaadi naiselta mitään (paitsi ulkonäköä ja tiettyä käytöstä kuten miehiltä) ja suhde on vaikeampi.

Vierailija
256/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta soopaa taas, kuten kaikki nämä pelimiesjutut ja tasoteoriat yms. 

Olen itse sosiaalisesti aika keskinkertainen ja naiskokemusten määrän suhteen suorastaan aloittelija, koska mulla on ollut tasan yksi naiskumppani teini-iästä lähtien. En ole myöskään varakas tai fyysisesti millään lailla erikoinen, vaan aika mitäänsanomaton keski-ikäinen pullero. Kyseisen pitkän liiton kariuduttua ja ihan sen loppuvaiheissa olen vasta alkanut "sillä silmällä" edes maailmaa ympärilläni katsella. Suurin osa eli varmasti yli 99% naisista ovat jokseenkin yhdentekeviä, voivat olla mukavia kaveritasolla, mutta ei siinä mitään suuria tunteita synny automaattisesti tai yrittämällä, ei edes, vaikka ihastuisin ja koettaisin lähestyä. Joidenkin hyvin harvojen kanssa kuitenkin on se kemia, ja se on yleensä molemminpuolista. Erityistä yhteensopivuutta ja vetovoimaa, jota ei täysin pysty selittämään. Siinä ei ole mitään alfahommia eikä erityistä harjoiteltua supliikkitaitoa. Kunhan nyt osaa normaalin ihmisen lailla ja sosiaalisten yleisten tapojen mukaan käyttäytyä, se riittää, jolloin pääsee luontevasti puheyhteyteen ilman mitään ällötystorjuntareaktioita ja sitten se onkin menoa kemioiden kohdatessa. Kun klikkaa niin klikkaa, ei sitä pysty harjoittelemaan eikä siihen voi yksin vaikuttaa. Se on kahden kauppa. Kemioihin ei myöskään vaikuta kummankaan parisuhdestatus tai muut olosuhteet, eikä mikään oma aktiivinen toiminta saati sitten tunteiden feikkaus tahi muu teatteri tai valehtelu. Se syntyy kahden yksilön kohtaamisesta ja yhteensopivuudesta, siitä, että kumpikin on todellinen itsensä. 

Ihanaa että on tällaisia miehiä vielä, ei jo nuoruudesta jatkuneiden panojuttujen pornon ja huorien sokaisema tyhjäpää

Vierailija
257/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai.

Se että 80 % kykenee pariutumaan edes kerran elämässään ei tarkoita että 80 % kelpaa jokaiselle pariutujalle. Vìtun hapentuhlaaja.

Noin se on mullakin aina ollut. Joskus harvoin löytyy sopiva ihminen ja päädyn seurustelemaan (kaksi suhdetta ollut). Jos hakisin irtoseksiä, en saisi sitä keneltäkään, koska en pärjäisi kisassa.

Naisilla se on päin vastoin. Irtoseksiä löytyy helposti ja on varaa valkata, mutta parisuhteen saaminen on yhtä vaikeaa kuin miehilläkin.

Eli vtusti parempi tilanne naisilla. Lisäksi mies saa sitten naisen jolla on liuta kokemuksia parempien miesten kanssa.

Eli kyse onkin vain kateellisuudesta naisten paremmasta tilanteesta irtopanon saamisessa? Eikä mistään periaatteista tms.

Lähinnä siitä että se keitä valkataan irtopanoihin kertoo siitä mitä nainen himoitsee seksuaalisesti eniten.

En ole koskaan harrastanut irtopanoja mutta ihmettelisin, jos joku vaatisi näiltä miehiltä enemmän kuin mieheltä, jonka haluaa parisuhteeseen. Eiköhän jokainen haluaisi parisuhteeseen sen parhaan mahdollisen, sen jota himoitsee myös seksuaalisesti eniten.

Vierailija
258/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai.

Jaa. Olenkohan minä sitten omituinen nainen, kun himoitsen omaa puolisoani seksuaalisesti enemmän kuin yhtäkään irtonumeroa. Tuskin olisin ainakaan kovin vakavaan suhteeseen hänen kanssaan edes ryhtynyt, jos tuo voimakas seksuaalinen kiinnostus olisi puuttunut.

1. Himoitsiko häntä heti alussa eniten? Jos et, niin miehesi ei ole eniten himoitsemasi mies, vaikka suhteessa himo kasvaakin kaikilla (siinä et ole poikkeus).

2. Harva nainen saa sen seksuaalisesti himoitsemansa miehen.

eri

Vierailija
259/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi saada kodinhoitaja? Sitäkö te haette jos suhdetta kaipaatte? No ei yllätä ettei onnistu.

Neitsyt Pamelan kotiovelle tuotuna eikä saa kustantaa mitään. Valtio tuo ja elättää..

Vierailija
260/1266 |
28.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtopanon pitää viehättää ja olla kivaa seuraa sen yhden illan ajan. Parisuhteessa yleensä ollaan paljon pidempään, mielellään useita vuosia jopa vuosikymmeniä.

Yhden illan tuttavuuden kanssa periaatteessa riittää kevyt jutustelu suht vaarattomista ja neutraaleista asioista. Parisuhdekumppanin kanssa puolestaan pitäisi pystyä puhumaan niistä syvällisimmistäkin asioista, jopa niistä elämän kaikkein tärkeimmistä kysymyksistä.

Yhden illan seuran poliittisilla katsomuksilla, elämänkatsomuksella ja arvomaailmalla tuskin on suurta merkitystä, koska ne tuskin niin lyhyen kohtaamisen aikana tulevat edes puheeksi. Parisuhdekumppanin kanssa sen sijaan olisi usein hyvä olla edes suunnilleen samoilla linjoilla näissä asioissa ja vähintään niistä pitäisi pystyä kumppanin kanssa edes jossain määrin puhumaan.

Näistä syistä siltä parisuhdekumppanilta vaaditaan enemmän kuin yhden kerran satunnaistuttavuudelta. En tiedä millaisten naisten kanssa sinä parisuhteessa olet ollut tai millainen käsitys sinulla parisuhteesta on, mutta mä väittäisin, että valtaosa miehistäkin vaatii elämänkumppaniltaan enemmän kuin irtonaiselta. Sinäkö todella vaatisit vähemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi