Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitteko anteeksi, jos mies ei soita kolmeen päivään riidan jälkeen?

Vierailija
27.10.2019 |

Ei vastaa puheluihini, eikä soita takaisin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitaa ei siis saatu sovittua. Ap

Vierailija
2/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaista suhdetta liian lapsellisena. Mun parisuhteessa ei tapahdu tuollaista.

Vierailija
4/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuis riidan syystäkin, ja siitä kumman on syytä pyytää anteeksi.

Vierailija
5/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On anteeksianto aika heikoissa kantimissa - huomaan.

Vierailija
6/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai antaisin anteeksi. Siinä vaiheessa minulle olisi jo aivan saman tekevää. Minulla olisi jo uusi mies.  Lähettäisin vain terveisiä.

Vierailija
7/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö siis antaa anteeksi riita vai soittamattomuus?

Vierailija
8/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittamattomuus. Mies ai anna mahdollisuutta käsitellä riitaa loppuun asti, aiheutti pahan mielen ja sulki puhelimen. Onko tämä mielestänne reilua?

Vierailija
9/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittamattomuus. Mies ai anna mahdollisuutta käsitellä riitaa loppuun asti, aiheutti pahan mielen ja sulki puhelimen. Onko tämä mielestänne reilua?

Jos hänellä on paha olla, eikä hän sen takia kykene ns. rakentavaan riitelyyn, kuulostaa järkevältä teolta.

Vierailija
10/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ryyppyputki päällä?? Tai toinen nainen??

Vierailija
11/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä tämä oli nyt sitten tässä?

Vierailija
12/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole reilua. Asiat pitää käsitellä kuitenkin jossain vaiheessa, jotta jatkoa suhteelle tulisi. Tunnen pari tuollaista mököttäjää, se on vaan vedätystä millä saadaan toinen osapuoli hätääntymään ja konttaamaan.

Vierailija
13/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos se onkin sinä, jonka olisi syytä pyytää anteeksi? Mietipä sitä. Vaikuttaa siltä, että mies on todella loukkaantunut jostakin, mitä sanoit. Eikä halua kuunnella sinun selittelyjäsi ja vänkäämistäsi.

Pistä hänelle nyt vaan ihan tekstari, jossa on yksi sana. Anteeksi.

Voipi olla, että saat anteeksi tai sitten et.

Vierailija
14/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos se onkin sinä, jonka olisi syytä pyytää anteeksi? Mietipä sitä. Vaikuttaa siltä, että mies on todella loukkaantunut jostakin, mitä sanoit. Eikä halua kuunnella sinun selittelyjäsi ja vänkäämistäsi.

Pistä hänelle nyt vaan ihan tekstari, jossa on yksi sana. Anteeksi.

Voipi olla, että saat anteeksi tai sitten et.

Totta, sanoin pahasti. Mutta pyysin anteeksiantoa jo vuorokausi sitten tekstarilla. Ei vastaa. Kuinka kauan voi olla vihainen tai loukkaantunut? Onko reilua laittaa toinen odottamaan tietämättömyydessä siitä että onko suhde nyt ohi?

Vierailija
15/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhde voi olla ohi, olen pahoillani.

Vierailija
16/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, laitoin tekstarin 2 päivää sitten.

Vierailija
17/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysit anteeksi, et saanut anteeksi. Mikä tuossa on epäselvää? Ei parisuhde toimi niin kuin lestadiolaisten elämä eli  kaikkea saa tehdä ja sanoa ja kaikki pitää anteeksi antaa.

Vierailija
18/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäselvää on se, että ei kukaan aikuinen ihminen jätä suhdetta noin. Antamatta toiselle mahdollisuutta selittää ja pyytää anteeksi. Aivan kamala teko, jättää toinen tyhjyyteen ihmettelemään ja odottelemaan. Nyt en tiedä pystynkö itse antamaan anteeksi tätä, jos hän nyt enää soittaa.

Vierailija
19/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rikki tämän asian takia. Mitä tässä voi ajatella, kun en pysty ottamaan yhteyttä? Kamala tunne vain odottaa. Onko tämä reilua käytöstä mieheltä, vaikka olisikin loukkaantunut? Kysyn teiltä, koska en itse enää tiedä.

Vierailija
20/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäselvää on se, että ei kukaan aikuinen ihminen jätä suhdetta noin. Antamatta toiselle mahdollisuutta selittää ja pyytää anteeksi. Aivan kamala teko, jättää toinen tyhjyyteen ihmettelemään ja odottelemaan. Nyt en tiedä pystynkö itse antamaan anteeksi tätä, jos hän nyt enää soittaa.

Sinä itse loukkasit ja ilmaisit, että ilman miestä elämä on mukavaa. Mies lähti ja nyt kerjäät takaisin. Riidan lopputuloksena ei ole sovinto vaan ero. Et sinä ole tyhjyydessä odottamassa, koska ei ole mitään odotettavaa sen jälkeen, kun olit miehelle tyly. Sanoit jo ihan tarpeeksi, mies ymmärsi, että tämä oli tässä.