Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaisitteko anteeksi, jos mies ei soita kolmeen päivään riidan jälkeen?

Vierailija
27.10.2019 |

Ei vastaa puheluihini, eikä soita takaisin. Mitä mieltä olette?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä jotain uutta kantaa tähän asiaan? Pitääkö unohtaa, vai yritänkö vielä ottaa yhteyttä?

Vierailija
62/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran niin, että ex (suhde ei ehkä ollut niin vakava, että voi puhua exästä) suuttui verisesti kännissä eräästä mitättömästä asiasta, jonka hän vielä käsitti väärin, koska oli humalassa. Hän lähti kävelemään, ei vastannut puhelimeen ja poisti minut facebookissa kavereista välittömästi. Hiljaiseloa kesti ehkä viikon, ja sen jälkeen hän laittoi minulle viestejä, joissa haukkui minut maanrakoon. Siis aivan törkeitä asioita. Kului vielä viikko, ja sen jälkeen hän otti yhteyttä, että haluaa jatkaa suhdetta.

Haluan vain sanoa, että jotkut ihmiset ovat kusipäitä, jotka eivät osaa ajatella kuin itseään. Kannattaa seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei koskaan halua tahallaan satuttaa. Nykyinen puolisoni ei tekisi minulle koskaan samalla tavalla kuin ex, oli kuinka paha riita tahansa, koska hän välittää minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jätti sut, sika.

Vierailija
64/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen paska. Hanki uusi fiksumpi mies.

Vierailija
65/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antaisi. Mun eksä käytti juuri tuollaista henkistä väkivaltaa.

Myös puheella loukkaaminen on henkistä väkivaltaa.

Niin on. Teki se sitäkin. Sitten häipyi 2-5 päiväksi eikä vastannut mitään.

Vierailija
66/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos se onkin sinä, jonka olisi syytä pyytää anteeksi? Mietipä sitä. Vaikuttaa siltä, että mies on todella loukkaantunut jostakin, mitä sanoit. Eikä halua kuunnella sinun selittelyjäsi ja vänkäämistäsi.

Pistä hänelle nyt vaan ihan tekstari, jossa on yksi sana. Anteeksi.

Voipi olla, että saat anteeksi tai sitten et.

Totta, sanoin pahasti. Mutta pyysin anteeksiantoa jo vuorokausi sitten tekstarilla. Ei vastaa. Kuinka kauan voi olla vihainen tai loukkaantunut? Onko reilua laittaa toinen odottamaan tietämättömyydessä siitä että onko suhde nyt ohi?

No ei ole, mutta jos sinä itse et ollut riidan aikana reilu, hän ehkä kostaa sinulle samalla mitalla. Tai ei vaan yksinkeraisesti kykene keskustelemaan nyt kanssasi. Ei ehkä itsekään ole selvillä, mitä tekisi sinun suhteesi.

Odota nyt vaan. Jos ei viikon päästäkään ole ottanut yhteyttä, suhde taisi loppua siihen. Uutta matoa koukkuun vaan, ja opettele riitelemään fiksummin. Vaikka kuinka suututtaa, ei suusta päästetä ihan mitä sattuu.

Tämä on hyvä neuvo. Taidan vielä odotella hetken. Silti ihmetyttää kovasti, että voiko joku laittaa pitkäaikaisen suhteen katki vain väärien sanojen vuoksi? En sanonut mitään tahallaan pahasti, vaikka loukkasinkin häntä. 

Vierailija
67/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järkevä ihminen suutu noin. Tuo vaikuttaa narsistiselta piirteeltä eli ylireagoimista ja suhteettomuutta riidoissa. Jos soittaa ja sovitte, niin uskallatko enää riidellä tällaisen epävakaan ihmisen kanssa?

Tietysti voisit ap kertoa, mistä mies näin kovin suuttui. Voidaan sitten paremmin miettiä, onko 3 päivän totaalinen mykkäkoulu ja katoaminen oikeutettua.

Vierailija
68/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, kertoisitko lisää mitä on narsistinen ylireagoiminen?

Vierailija
69/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosten kanssa menee elämä hukkaan.

Ei se susta välitä kun harrastaa henkistä kiduttamista.

Tajuaakohan se itse että tuo on henkistä väkivaltaa?

Vierailija
70/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, jossa mun viattomatkin toimet saattoi triggeröidä jotain lapsuustraumoja, joista minä en edes tiennyt. Ja sitten mies meni umpihiljaiseksi ja parhaimmillaan oli kuukausia vastaamatta mihinkään yhteydenottoon.

Ei todellakaan ollut ok. Minä en tiennyt tehneeni mitään väärää, eikä mies mitenkään selittänyt mikä hänellä oli. Vihdoin joskus puolen vuoden päästä sain vastauksia kysymyksiin.

Aivan kammottavaa käytöstä. Ja kuten ap sanoi, niin käsittämätöntä, ettei ottanut minua mitenkään huomioon. Varmasti hänellä oli kamalaa, mutta niin oli minullakin. En muistele hyvällä.

Sen verran säälin häntä traumojensa vuoksi, että olemme ok väleissä nykyään. Ja hän on kyllä yrittänyt  ottaa onkeensa ja nykyään vastaa edes lyhyesti, vaikka olo olisi kuinka vaikea. Ja on oppinut sanomaan, ettei pysty puhumaan asiasta.

Vierailija
71/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap siellä soittanu sen 500 kertaa + parituhatta viestiä kolmessa päivässä niin ehkä se mies haluaa olla rauhassa moiselta hullulta.

Vierailija
72/72 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle, kertoisitko lisää mitä on narsistinen ylireagoiminen?

Länsirannikoltako siellä taas jankataan eikä pystytä katsomaan peiliin selvää diagnoosia?