Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia !

Järkyttynyt
27.10.2019 |

Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan

"Houstonilaisen tutkimuksen mukaan naiset jotka tapaavat ensi kertaa Internetin avulla löytämänsä treffikumppanin kasvotusten, ovat tarkkoja henkilöllisyytensä salaamisessa mutta vähemmän tarkkoja ehkäisyn suhteen. Monesti ensitreffien päätteeksi hypätään sänkyyn. Naiset käyttävät treffikohteeseensa tutustumiseen pitkiäkin aikajaksoja netissä ja sähköpostitse ennen kuin lähtevät ensitreffeille. Raportin mukaan kuitenkin lähes kolmannes naisista harrastaa seksiä treffikaverin kanssa heti ensitreffeillä. 77% naisista harrastaa sitä ilman että mies käyttää kondomia.

Kommentit (136)

Vierailija
61/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella.

Joo, harrastin itsekin vaikka tapasin mieheni baarissa. Ihan koska panetti. Ja hyvää seksiä sainkin.

Kamalaa olisi viikkotolkulla treffailla ja todeta että seksi on huonoa. Potentiaalinen kumppani on paras vähän niinkuin koeajaa heti niin tietää kannattaako toista kertaa edes tavata.

Juuri näin. Autotkin koeajetaan ennen valintaa, niin miksi ei kumppanitkin.

Vierailija
62/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ilmankos ne hivit ja kupat leviää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän on otettu sukupuolinäkökulma? Miesten lukujenhan täytyy olla täsmälleen samat.

Ei täydy olla. Sitähän on tutkittukin, että tasokkaimmat miehet saavat valtaosan seksistä. Siksi meillä on paljon enemmän esiäitejä kuin esi-isiä.

Vierailija
64/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja tätä naisten ymmärryksen puutetta matematiikasta ja logiikasta :D "miesten lukujen on oltava tismalleen samat" ja seitsemänkymmentä ylänuolta päälle

Vierailija
66/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan normijuttu. Suurin osa naisista on oikeasti kierrätyskamaa ja ihan oikein että vaaralliset seksitaudit leviävät.

Suurin osa? Reilusti alle puolet on ikinä edes käynyt nettideitillä, ja näistäkin vain kolmasosa menee sänkyyn deittikumppanin kanssa. Eli nyt puhutaan pienestä murto-osasta naisia. Onneksi suurin osa miehistä ymmärtää matematiikkaa paremmin kuin sinä.

Tinder-aikana takuuvarmasti noin 90% naisista on käynyt treffeillä sitä kautta.

Vierailija
67/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan"

Ja kun ul.ien tilastojen mukaan vain 1 % on naisten mielestä komeita eli kelpaavia seksiin, niin heillä pitää melkoista kiirettä.

Itse olen harrastanut monta kertaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisella ja vielä useammin baaripokan kanssa. Kondomia olen kyllä vaatinut aina. Ja ne miehet eivät ole olleet leuka-astronautteja tai kirurgilentäjiä vaan ihan tavallisia Keravan Keijoja.

Vierailija
68/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain juuri tiedää klamydiasta (ei mitään oireita, mutta sain lähetteen testeihin niin tietysti kävin). Laitoin seksikumppaneille viestiä ja kas kummaa kenelläkään heillä EI ole klamydiatartuntaa ollut. Neitsyenäkö olen sen saanut? Ja ketään heistä en ole taruttanut? En jotenkin usko...

Vierailija
69/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että on sunnuntai.

Jep. Palstamiesten itku on musiikkia korvilleni. Ensin he ovat istuneet koko viikonlopun kotona ja nyt he itkevät, kun naiset harrastavat seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka ovat "tarjolla" :-) Ja ensi viikonloppuna jälleen sama, samoin sitä seuraavana ja sitä seuraavana jne.

Vierailija
70/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ul.ien tilastojen mukaan vain 1 % on naisten mielestä komeita eli kelpaavia seksiin, niin heillä pitää melkoista kiirettä.

Itse olen harrastanut monta kertaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisella ja vielä useammin baaripokan kanssa. Kondomia olen kyllä vaatinut aina. Ja ne miehet eivät ole olleet leuka-astronautteja tai kirurgilentäjiä vaan ihan tavallisia Keravan Keijoja.

4 panoa kk ja sillä 1 prosentilla on yli tuhat seksikumppania 3-kymppisenä, kun taviksella vain 2-3. Eli se prosenttimies vastaa 300-500 tavista.

Vierailija
71/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 panoa kk ja sillä 1 prosentilla on yli tuhat seksikumppania 3-kymppisenä, kun taviksella vain 2-3. Eli se prosenttimies vastaa 300-500 tavista.

Lähde? Muistaakseni suomalaisilla miehillä ja naisilla on molemmilla keskimäärin 5-7 seksikumppania ennen avioliittoa. Poikkeuksia on tietysti molempiin suuntiin, mutta siksi tuo onkin keskiarvo.

Vierailija
72/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan normijuttu. Suurin osa naisista on oikeasti kierrätyskamaa ja ihan oikein että vaaralliset seksitaudit leviävät.

Suurin osa? Reilusti alle puolet on ikinä edes käynyt nettideitillä, ja näistäkin vain kolmasosa menee sänkyyn deittikumppanin kanssa. Eli nyt puhutaan pienestä murto-osasta naisia. Onneksi suurin osa miehistä ymmärtää matematiikkaa paremmin kuin sinä.

90% mistä joukosta naisia?

Vierailija
73/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ei siellä edes ole kuin 20% naisista. Katsos kun 20/80-sääntö, opin juuri tuosta ylempää ⬆️

Vierailija
74/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% mistä joukosta naisia?

Niistä tinder-luuserien valeprofiileista, joita äijät tekee "tutkimusmielessä". Eihän siellä enää oikeita naisia ole, kun u limiehet on pilanneet koko sovelluksen.

Vierailija
75/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän on otettu sukupuolinäkökulma? Miesten lukujenhan täytyy olla täsmälleen samat.

Ei välttämättä. Jotkut miehet eivät saa edes sadansilla treffeillä, jotkut oodinit saavat joka kerta.

Vierailija
76/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia lukuja.

66% naisista harrastaa seksiä 1. tapaamisella.

Ja jopa 77% naisista harrastaa seksiä ilman kondomia 1. tapaamisella 😱

Onko tämä nyt taas joku uusi naisv'hajuttu, vai muuten vaan huonosti dokumentoitu tutkimus.

Vierailija
77/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mitä sitten. Käyttää itse aina kortsua ja muut huolehtikoon omasta terveydestään.

Aika kaksinaismoralistinen tutkimus, onko miehistä vastaavaa?

Vierailija
78/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no mitä sitten. Käyttää itse aina kortsua ja muut huolehtikoon omasta terveydestään.

Aika kaksinaismoralistinen tutkimus, onko miehistä vastaavaa?

90% miehistä haluaisi harrastaa seksiä ekoilla treffeillä ilman kondomia, mutta vain 5% miehistä pääsee pukille. Eli ne oodinit hoitavat ne 77% naisista.

Vierailija
79/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja tätä naisten ymmärryksen puutetta matematiikasta ja logiikasta :D "miesten lukujen on oltava tismalleen samat" ja seitsemänkymmentä ylänuolta päälle

Minullakin on nyt pahasti puutteita matematiikan ymmärryksessä.

Miten 77% naisista voi harrastaa seksiä ilman ehkäisyä, jos vain kolmannes naisista harrastaa seksiä. Siis ekoilla treffeillä.

Kuka tai ketu valehtelee ja kuinka paljon?

Vierailija
80/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tulisi tutkia miesten ja naisten haasteita deittailussa, kun ainakin moni nainen tuntuu kuvittelevan että miehillä se olisi yhtä helppoa ja kyse olisi vain riman laskemisesta jos ei tärppää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme