Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia !

Järkyttynyt
27.10.2019 |

Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan

"Houstonilaisen tutkimuksen mukaan naiset jotka tapaavat ensi kertaa Internetin avulla löytämänsä treffikumppanin kasvotusten, ovat tarkkoja henkilöllisyytensä salaamisessa mutta vähemmän tarkkoja ehkäisyn suhteen. Monesti ensitreffien päätteeksi hypätään sänkyyn. Naiset käyttävät treffikohteeseensa tutustumiseen pitkiäkin aikajaksoja netissä ja sähköpostitse ennen kuin lähtevät ensitreffeille. Raportin mukaan kuitenkin lähes kolmannes naisista harrastaa seksiä treffikaverin kanssa heti ensitreffeillä. 77% naisista harrastaa sitä ilman että mies käyttää kondomia.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman kondomia on parempaa kuin kondomin kanssa. Ei siitä tosiasiasta pääse mihinkään.

Vierailija
102/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa, että on sunnuntai.

Jep. Palstamiesten itku on musiikkia korvilleni. Ensin he ovat istuneet koko viikonlopun kotona ja nyt he itkevät, kun naiset harrastavat seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka ovat "tarjolla" :-) Ja ensi viikonloppuna jälleen sama, samoin sitä seuraavana ja sitä seuraavana jne.

Naisia halveksivien aloitusten määrä muuten alkaa lisääntyä pe-iltaisin, jatkuen viikonlopun yli. Miksiköhän...

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kolmasosa naisista harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan"

Ja kun ul.ien tilastojen mukaan vain 1 % on naisten mielestä komeita eli kelpaavia seksiin, niin heillä pitää melkoista kiirettä.

Itse olen harrastanut monta kertaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisella ja vielä useammin baaripokan kanssa. Kondomia olen kyllä vaatinut aina. Ja ne miehet eivät ole olleet leuka-astronautteja tai kirurgilentäjiä vaan ihan tavallisia Keravan Keijoja.

4 panoa kk ja sillä 1 prosentilla on yli tuhat seksikumppania 3-kymppisenä, kun taviksella vain 2-3. Eli se prosenttimies vastaa 300-500 tavista.

Lähde? Muistaakseni suomalaisilla miehillä ja naisilla on molemmilla keskimäärin 5-7 seksikumppania ennen avioliittoa. Poikkeuksia on tietysti molempiin suuntiin, mutta siksi tuo onkin keskiarvo.

Edelleen mennään naisten logiikalla? Totta kai naisilla ja miehillä on keskimäärin saman verran kumppaneita, mutta se ei tarkoita sitä, että tavisnaisella ja tavismiehellä olisi saman verran seksikumppaneita. Keskiarvoilla ei ole mitään merkitystä tässä. Ja kaikki eivät avioidu. Avoituva mies on keskivertoa halutumpi, tai ainakin oli ennen. Halutummat miehet eivät enää avioidu, ennen keski-ikää.

Se todellakin tarkoittaa, että taviksilla on suunnilleen saman verran seksikumppaneita. Juuri siksi he ovat taviksia, "keskivertoihmisiä". Sitähän tavis tarkoittaa, ihmistä, joka on tavallinen, keskiverto, keskimääräinen kansalainen, sellainen joita on suurin osa.

Olen eri. Voit ihan hyvin olla oikeassa (jopa todennäköisesti) siitä että suomalaisten seksikumppanien määrän jakaumassa suurin osa väestä on lähellä keskiarvoa. Keskiarvo ei kuitenkaan tarkoita sitä, että näin olisi välttämättä. Jakaumasta olisi kerrottava erikseen. On sellaisia jakaumia, joissa yksikään yksilö ei ole keskimääräinen.

Vierailija
104/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin teen näin koska minä harrastan seksiä vain ja ainoastaan saadakseni siemenet vauvaan.

Vierailija
105/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on kuitenkin äärimmäisen vaikea harrastaa stealthingia, joten lienee selvää että jokainen suojaamatonta seksiä harrastanut nainen on tehnyt niin vapaaehtoisen partnerin kanssa. Se, että kaksi suostuvaista oikeustoimikelpoista aikuista valitsee panna paljaalla on heidän oma asiansa. Jokainen voi omalta osaltaan vaikuttaa tartuntariskiin pukemalla kondomin. Muiden ihmisten seksipuuhiin ei palstamiesraadilla ole minkäänlaista sananvaltaa.

Vierailija
106/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja tätä naisten ymmärryksen puutetta matematiikasta ja logiikasta :D "miesten lukujen on oltava tismalleen samat" ja seitsemänkymmentä ylänuolta päälle

Sinun teorioillasi ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Jarnon ekat nettitreffit Marin kanssa on Jarnon ekat nettitreffit Marin kanssa, vaikka Jarno olisikin Tinderin halutuin mies ja treffeillä joka päivä eri naisen kanssa.

Olen eri. Jos Jarno on Tinderin ainoa mies joka nai ekoilla treffeillä, ja kolmasosa naisista nai ekoilla treffeillä, kolmasosa naisista nai Jarnoa, mutta Jarno on kuitenkin miehistä vain yksi. Ei siis samat luvut.

Vierailija
107/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Palstamiesten itku on musiikkia korvilleni. Ensin he ovat istuneet koko viikonlopun kotona ja nyt he itkevät, kun naiset harrastavat seksiä sellaisten miesten kanssa, jotka ovat "tarjolla" :-) Ja ensi viikonloppuna jälleen sama, samoin sitä seuraavana ja sitä seuraavana jne.

Naisia halveksivien aloitusten määrä muuten alkaa lisääntyä pe-iltaisin, jatkuen viikonlopun yli. Miksiköhän...

eri

Samoin miehiä halventavien. Onko se miesten vika jos naiset haluavat ilman kumia? 

Vierailija
108/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ul.ien tilastojen mukaan vain 1 % on naisten mielestä komeita eli kelpaavia seksiin, niin heillä pitää melkoista kiirettä.

Itse olen harrastanut monta kertaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisella ja vielä useammin baaripokan kanssa. Kondomia olen kyllä vaatinut aina. Ja ne miehet eivät ole olleet leuka-astronautteja tai kirurgilentäjiä vaan ihan tavallisia Keravan Keijoja.

4 panoa kk ja sillä 1 prosentilla on yli tuhat seksikumppania 3-kymppisenä, kun taviksella vain 2-3. Eli se prosenttimies vastaa 300-500 tavista.

Lähde? Muistaakseni suomalaisilla miehillä ja naisilla on molemmilla keskimäärin 5-7 seksikumppania ennen avioliittoa. Poikkeuksia on tietysti molempiin suuntiin, mutta siksi tuo onkin keskiarvo.

Mediaani on kuitenkin suurempi naisilla.

Onko lähdettä?

Vierailija
109/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin tein. Eka treffeillä sänkyyn vaan. Mitä tuota säästelemään jos kerta p*nettaa kumpaakin. En koe olevani yhtään sen huonompi ihminen kuin nekään jotka eivät mene sänkyyn, ikinä, kenenkään kanssa.

Kondomia olen kyllä aina käyttänyt. T. Keski-ikäinen nainen.

Sama. Ja tuon deitin kanssa btw vietetään kohtapuoliin kuudetta hääpäivää ja kymmenennettä yhdessäolovuotta.

Vierailija
110/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa miehistä harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia !

Järkyttynyt

Juuri olin tulossa kysymään , että onko kukaan tehnyt tutkimusta, kuinka monta prosenttia miehistä harrastaa seksiä ilman kondomia? Siis vaikka ensitreffeillä?

Miehellehän tuo riski on vielä suurempi, kun harrastavat seksiä vieraan ihmisen kanssa, josta eivät voi tietää, käyttääkö nainen pillereitä ja silti panevat paljaana. Myöhemmin on turha vinkua kun lapsi on tulossa.

Nainen kuitenkin tietää, syökö hän pillereitä vai ei, mutta mies voi vain arvailla, puhuuko nainen totta. Miehenä en kyllä tuollaista riskiä ottaisi, vaan käyttäsin kondomia.

Muutenkin on hullua, että naisten oletetaan syövän pillereitä päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen, mutta miehen ei odoteta käyttävän sitä kondoomia edes silloin kun on akuutti tarve. Eli silloin kun pannaan.

<3

Vierailija
111/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Niin se meni, ja sitten vielä itse seuraavana aamuna miltei pyysin ja vaadin, että mene terveyskeskukseen hakemaan se pilleri.

Hän meni.

Sitten 6 vuotta myöhemmin erottiin. Hän jai katkeraksi ja löi niin pahasti vyön alle, ja palleille, että ainoaksi vaihtoehdoksi jäi muuttaa pois suomesta.

Ei se kaikki vain minun syytäni ollut, jos ollenkaan. Täältä kirjoitan ulkomailta.

-M53-

Vierailija
112/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tähän on otettu sukupuolinäkökulma? Miesten lukujenhan täytyy olla täsmälleen samat.

Miten niin täsmälleen samat? Ei tuossa linjattu että kuinka moni nettideittailevista miehistä menee sänkyyn ensitreffeillä. Lisäksi nämä ilman kumia panevat miehet saattavat olla pienempi miesjoukko, joka myös harrastaa enemmän seksiä, ts. ilman kumia paneva mies käy 5 treffeillä kuukaudessa, kun taas kumia käyttävä käy treffeillä kahdesti vuodessa. 

Vierailija
113/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mediaani on kuitenkin suurempi naisilla.

Onko lähdettä?

https://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/sek…

Ei nyt tosin tuottanut naisille suurempaa mediaania väittävän kannalta toivottuja tuloksia, oivoi. eri

Vierailija
114/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Congress Center kirjoitti:

Olipa huojentava uutinen. Vaimo on viimeksi antanut yli puoli vuotta sitten, joten laitoin ilmoituksen deittipalveluun ja nyt on jo neljän eri naisen kanssa treffit sovittuna. Aika suurella todennäköisyydellä selibaatti siis loppuu ensi viikolla. Työreissu ja hotellihuone Helsingissä kolmeksi yöksi joten sopiva paikkakin löytyy.

Huonosti olet hoitanut parisuhdetta, jos vaimo ei anna. Jos mies on hyvä seksissä, niin vaimo kyllä haluaa seksiä. Jos et pysty parantamaan omia seksitaitojasi, niin sama tulee toistumaan aina uudelleen parisuhteissa. Esimerkiksi jo huono hygienia voi estää, että seksi toisen kanssa olisi mahdollinen. Miehen kannattaa mm. hoitaa hampaitaan aktiivisesti.

Vierailija
115/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos se yhden prosentin panomies aloittaa ne panohommat heti synnyttyään, niin kolmekymmentävuotiaana hänellä tosiaan on 1440:n seksikumppanin historia kuten aivan oikein laskit.

Vierailija
116/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmasosa miehistä harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia !

Järkyttynyt

Todennäköisesti 1/3 miehistä harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia. Samat miehet vaan sarjadeittailee, loput 2/3 vain haaveilee seksistä. 

1/5 miehistä korkeintaan, mutte ne sitten kanssa saa! 4/5 naisista on sitten näiden samojen miesten kanssa. Kyllä ne miehet osaa..

Vierailija
117/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ilman kondomia on parempaa kuin kondomin kanssa. Ei siitä tosiasiasta pääse mihinkään.

Eläminen ilman HI-virusta on parempaa kuin HI-viruksen kanssa. Ei siitä tosiasiasta pääse mihinkään.

Vierailija
118/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman riidanhaastamista, mutta kyllä sitä "tarjolla oloa" on kokeillut varmaan kaikki ùlít.

Vierailija
119/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän oksettaa miehet. Naiset haluaa lapsia ja oot jonku mitättömän reiän takia elätti koko loppuelämän.

Hävettää edustaa tälläisten junttien sukupuolta.

Vierailija
120/136 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttynyt

Todennäköisesti 1/3 miehistä harrastaa seksiä ensimmäisellä nettideittitapaamisellaan, 77% ilman kondomia. Samat miehet vaan sarjadeittailee, loput 2/3 vain haaveilee seksistä. 

1/5 miehistä korkeintaan, mutte ne sitten kanssa saa! 4/5 naisista on sitten näiden samojen miesten kanssa. Kyllä ne miehet osaa..

No enpä tiedä, pienikin määrä polkuautonaisia pystyy hoitelemaan paljon isomman miesjoukon kuin mitä vastaavan kokoinen lauma etevimpiäkään naisenkaatajia naisia. Ja kun mietit miten tämä maailma toimii, niin eikö ole selvää että on todennäköisempää että nainen kohtaa sellaisia itsetunnon, päihde- tai elämänhallinnan ongelmia jotka johtavat seksuaaliseen riskikäyttäytymiseen, kuin että mies oppii mestarimanipulaattoriksi? Eikö ole todennäköisempää, että kumi jää pois juuri sellaisessa yhdynnässä, jossa osapuolina ovat nainen joka ei välitä terveydestään ja minkä tahansa lainen mies, kuin norminainen ja casanova?