Voisitko mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jonka vaihdevuodet alkaneet?
Niin, otsikossa kysymys, onko se deal breaker. Kerro myös ikäsi.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisvihaa maassamme onkaan. Moni kommentoija saisi miettiä itsekseen pitkään mitä tuli näpyteltyä.
En ole huomannut naisvihaa näissä, ristiriita on ajattelutavassa, viisikymppisten naisten kateus nuoremmille on tavallaan oikeutettua, mutta kauna laantuu mummouduttua.
Millä tavalla mielestäsi tässä ketjussa näkyy viisikymppisten naisten kateus nuorempia naisia kohtaan? Minä en sellaista huomannut, tosin on saattanut pari viestiä jäädä kunnolla lukematta.
Hahah, juuri sanoin siinä, että en ole huomannut naisvihaa, mutta näin se vaan menee, toisten parempi seksuaalinen vetovoima kismittää viisikymppisenä.
No millä tavalla tämä kismittäminen sinusta siis tässä ketjussa näkyy? Löydät varmasti useita ihan konkreettisia esimerkkejä?
Ei mikään ihmekkään että 30-40v miehiä kiinnostaa vaihdevuosi-ikäiset naiset. Seksihalut on parhaimmillaan, sekä tuon ikäisillä miehillä, että tämän ikäisillä naisilla. Siinä halut kohtaavat ja mikäs se on antaessa, kun ei siihen esteitäkään ole. Miehen oma pihtari eukko kotona lapsien kanssa, niin ei pyöri ne pennutkaan jaloksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisvihaa maassamme onkaan. Moni kommentoija saisi miettiä itsekseen pitkään mitä tuli näpyteltyä.
En ole huomannut naisvihaa näissä, ristiriita on ajattelutavassa, viisikymppisten naisten kateus nuoremmille on tavallaan oikeutettua, mutta kauna laantuu mummouduttua.
Suksi nyt kuusee noitten harhojes kanssa. Yksikään viiskymppinen nainen ei ole kateellinen nuoremmille, miksi olisi? Mitä niillä nuorilla muka on sellaista mitä kiinnostaisi viiskymmpistä? Ei mitään.
Siksi että samanikäiset miehet ovat kiinnostuneempia nuoremmista, tämä on kyllä ihan tosiasia, eikä mikään keksitty.
Saahan sitå olla kiinnostunut mutta pariskunnat nyt ovat suunnilleen samanikäisiä, keskimääräinen ikäraja on +-0-5vä vuotta ja tämä om fakta.
Haluaahan kaikki naisetkin miehen jolla on iso penis mutta niitå ei ole kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihmekkään että 30-40v miehiä kiinnostaa vaihdevuosi-ikäiset naiset. Seksihalut on parhaimmillaan, sekä tuon ikäisillä miehillä, että tämän ikäisillä naisilla. Siinä halut kohtaavat ja mikäs se on antaessa, kun ei siihen esteitäkään ole. Miehen oma pihtari eukko kotona lapsien kanssa, niin ei pyöri ne pennutkaan jaloksissa.
Sen pienten lasten äidin mies voisi ihan katsoa peiliin. Siellä se syy vaimon haluttomuuteen on.
Tuohon kateuskuvitelmaan: olen päälle viisikymppinen, enkä ole kateellinen nuorille naisille, niin kuin joku mies täällä horisi. Miksi olisin? Olenhan itsekin ollut nuori ja nätti ja elänyt sen elämänvaiheen.
Nyt olen sovussa itseni kanssa ja sen puoleen tosi upean näköinen ikäisekseni. Lisäksi olen paljon estottomampi ja itsevarmempi kuin nuorena.
Seuraa olisi tarjolla nuorista, siis hyvinkin nuorista miehistä. En ole kiinnostunut parikymppisistä, he ovat silmissäni lapsia.
Monet nuoret naiset ovat hyvin kauniita, ja katson heitä iloiten ja nauttien heidän kauneudestaan. En ole siis seksuaalisesti kiinnostunut. Hyvin avoimesti myös sanon vaikkapa nuorelle työkaverille, että näytät hyvältä, onpa nätit meikit, onko sinulla treffit tänään, kun olet noin kauniiksi laittautunut. Miten heidän kauneutensa ja onnensa olisi minulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pienten lasten äidin mies voisi ihan katsoa peiliin. Siellä se syy vaimon haluttomuuteen on.
Parisuhteessa se vika on yleensä kyllä molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mielestäsi tässä ketjussa näkyy viisikymppisten naisten kateus nuorempia naisia kohtaan? Minä en sellaista huomannut, tosin on saattanut pari viestiä jäädä kunnolla lukematta.
Hahah, juuri sanoin siinä, että en ole huomannut naisvihaa, mutta näin se vaan menee, toisten parempi seksuaalinen vetovoima kismittää viisikymppisenä.
No millä tavalla tämä kismittäminen sinusta siis tässä ketjussa näkyy? Löydät varmasti useita ihan konkreettisia esimerkkejä?
Kejussa näkyy, etteivät viisikymppiset naiset enää ymmärrä samanikäisten miesten ajatusmaailmaa, koska hyökkäävät siihen kiinni heti jos joku mies ilmaisee ottavansa mieluuummin nuoremman. Että näkyy sillätavoin.
Älkää naiset ja miehet uskoko kaikkia näitä sukupuolten välisiä vihan lietsojia. Molemmat vanhenee samaa tahtia. Ainoa millä jokaiken yksilö siihen voi vaikuttaa on elintavat ja itsestä huolta pitäminen. On upeita miehiä ja upeita naisia ja kaikkea siltä väliltä. Minun mielestä kun 10 vuoden sisällä pysytään kumppania etsiessä, ollaan hyvillä vesillä. Itse en ainakaan lasteni ikäisiä näe kiinnostavina olivatpa he kuinka kauniita tahansa. Hormonitoiminta muuttuu molemmilla. Toivottavasti älykkyyden lisääntyminen korvaisi hormonitoiminnan heikentymisen.
Mistäpä se tavan mies edes huomaisi, että naisella on menossa vaihdevuodet? Fiksut naiset huolehtivat siitä, että oireet hoidetaan lääkkeellä pois. Toisaalta fiksu nainen ei heti julista, että enää ei tarvita ehkäisyä, kun heldelmälliset vuodet ovat ohi. Fiksu nainen siis vaatii kondomin käyttöä ainakin suhteen alussa. Mistäpä sen tietää, millaisissa vesissä mies on onkeaan uittenut ja millaisia matkamuistoja hän on mukanaan kotimaahan kuskannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kejussa näkyy, etteivät viisikymppiset naiset enää ymmärrä samanikäisten miesten ajatusmaailmaa, koska hyökkäävät siihen kiinni heti jos joku mies ilmaisee ottavansa mieluuummin nuoremman. Että näkyy sillätavoin.
Tämänkö sinä tulkitset kateudeksi nuorempia naisia kohtaan? Tulitko edes ajatelleeksi, että naiset voisivat suutahtaa siitä, kuinka rumasti nämä miehet ikäisistään naisista puhuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi nyt kuusee noitten harhojes kanssa. Yksikään viiskymppinen nainen ei ole kateellinen nuoremmille, miksi olisi? Mitä niillä nuorilla muka on sellaista mitä kiinnostaisi viiskymmpistä? Ei mitään.
Siksi että samanikäiset miehet ovat kiinnostuneempia nuoremmista, tämä on kyllä ihan tosiasia, eikä mikään keksitty.
Mihin faktaan toi väittämäsi perustuu.?. Omassa ystävä- ja tuttavapiirissä kaikilla (kyllä, myös niillä menestyneillä ja nuorekkailla miehillä) on saman ikäiset kumppanit. Oma puoliso kertoi eronsa jälkeen olleen kovaa valuuttaa (on komea ja varakas) nuorten naisten keskuudessa mutta valitsi minut, samanikäisen kumppanikseen. Enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä koska en itsekään haluaisi nuorempaa kumppania vaikka minulla heille voisi ollakin paljon tarjottavaa.
Miesvihaa nämä naispainotteiset ketjut on täynnä. On ihan ok haukkua kaikki vanhemmat miehet ällöttäviksi ja kertoa että itse kelpuuttaa vaan nuoremmat miehet sänkyynsä. Yläpeukkuja satelee.
Mutta kun mies sanoo täysin samat asiat naisista, niin täällä on vähintään 10 naista haukkumassa. Ja sitten vielä kysytään että miten kateus tms muka näkyy... ehkä siinä pakkomielteessä puolustaa vanhempia naisia ja lynkata vanhat miehet jotka muka ovat ällöttäviä ja eivät saisi tehdä lapsia vaikka ovat siihen biologisesti pystyviä. Olen itse nainen, mutta mielestäni naisilla heittää nyt tässä keskustelussa ja pahasti. Esim väite ”kaikilla yli 40v miehillä on erektio-ongelmia enemmän tai vähemmän”. Tuolla ei ole mitään perää. Miten on mahdollista että olen ollut vanhempien miesten kanssa eikä ole ollut mitään ongelmia?
Eikö jokainen saa valita itselleen sopivan puolison? Onko se teiltä naiset pois jos joku muu valitsee vanhemman miehen itselleen? Jos se ei ole teiltä pois niin miksi keuhkoatte täällä ja haukutte vanhoja miehiä?
Minusta miehet plus40v ei ole haluttavia koska helttaa ja mahaa. Eikä kykyjä. Haluan nuoren miehen. Nyt jos joku mies plus 40v tästä vihastuu niin on vaan kade nuoremmille!
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa nämä naispainotteiset ketjut on täynnä. On ihan ok haukkua kaikki vanhemmat miehet ällöttäviksi ja kertoa että itse kelpuuttaa vaan nuoremmat miehet sänkyynsä. Yläpeukkuja satelee.
Mutta kun mies sanoo täysin samat asiat naisista, niin täällä on vähintään 10 naista haukkumassa. Ja sitten vielä kysytään että miten kateus tms muka näkyy... ehkä siinä pakkomielteessä puolustaa vanhempia naisia ja lynkata vanhat miehet jotka muka ovat ällöttäviä ja eivät saisi tehdä lapsia vaikka ovat siihen biologisesti pystyviä. Olen itse nainen, mutta mielestäni naisilla heittää nyt tässä keskustelussa ja pahasti. Esim väite ”kaikilla yli 40v miehillä on erektio-ongelmia enemmän tai vähemmän”. Tuolla ei ole mitään perää. Miten on mahdollista että olen ollut vanhempien miesten kanssa eikä ole ollut mitään ongelmia?
Eikö jokainen saa valita itselleen sopivan puolison? Onko se teiltä naiset pois jos joku muu valitsee vanhemman miehen itselleen? Jos se ei ole teiltä pois niin miksi keuhkoatte täällä ja haukutte vanhoja miehiä?
Ketjussa on siis lähinnä vastattu samalla mitalla niille miehille, jotka ovat ensin haukkuneet ikäisiään naisia. Millä ihmeen perusteella tämä olisi kateutta nuoria naisia kohtaan?
Ei pelkoa raskaaksi tulemisesta eikä kuukautisia, ehdottomasti plussaa monelle miehelle.
Inhottaa tosiaan vanhojen miesten kateus nuoria ja komeita kolleja kohtaan. Tämä ilmenee kaikenlaisina tappeluina esim yöelämässä, kyykyttämisenä töissä jne. Suurin osa nakkikioskitappeluista ja puukotuksista on kisaa naisista, ja vanhemmallä miehellä kilahtanut päässä kun tajuaa että oman ikäiset naiset haluaa sen pojan ikäisen...
Ryhistäytykää nyt vanhat miehet! Teidän aika oli jo. Nyt pitää keskittyä muihin asioihin, esim kulttuuriharrasteisiin tai auton rassaamiseen. Naisten rassailun saatte jättää alle 40v miehille jotka siihen kykenee vielä!
Tiedän että aikani on ohitse...Mutta tykkään katsella kun vaimoni saa nuorta ja komeaa rakastajaa. t. AisuriPena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on siis lähinnä vastattu samalla mitalla niille miehille, jotka ovat ensin haukkuneet ikäisiään naisia. Millä ihmeen perusteella tämä olisi kateutta nuoria naisia kohtaan?
Aijaa, mielestäni haukkumiset on kyllä kohdistettu miehiin yleisesti eikä vastauksena yksittäiseen tyhmään kommenttiin. Jos täällä joku yksittäinen provo-mies heittää ihan selkeästi provosoivaksi tarkoitetun kommentin niin miksi kaikkien naisten täytyy tulla kuorossa haukkumaan kaikki miehet? Ja 40+ miehet on täysin vapaata riistaa, heitä saa haukkua niin rumasti kun tykkää. En vaan pidä tuollaisesta ikärasismista, arvostan mm. isääni ja aviomiestäni (joka hänkään ei ole mikään nuori enää) ja tuntuu todella pahalta että noin rumasti saa puhua vanhemmista miehistä.