Voisitko mies alkaa suhteeseen naisen kanssa jonka vaihdevuodet alkaneet?
Niin, otsikossa kysymys, onko se deal breaker. Kerro myös ikäsi.
Kommentit (151)
Vastauksena ap:n kysymykseen: voisin alkaa suhteeseen, jos naisella on vielä naiselliset muodot tallella ja ei ole täysin väsähtänyt henkisesti.
Stereotyyppinen miesmäinen neliskanttiseksi pötköksi muuttunut ja henkisesti hyytynyt mummeli ei kiinnosta.
-> Riippuu siis täysin ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten paljon naisvihaa maassamme onkaan. Moni kommentoija saisi miettiä itsekseen pitkään mitä tuli näpyteltyä.
En ole huomannut naisvihaa näissä, ristiriita on ajattelutavassa, viisikymppisten naisten kateus nuoremmille on tavallaan oikeutettua, mutta kauna laantuu mummouduttua.
Millä tavalla mielestäsi tässä ketjussa näkyy viisikymppisten naisten kateus nuorempia naisia kohtaan? Minä en sellaista huomannut, tosin on saattanut pari viestiä jäädä kunnolla lukematta.
Hahah, juuri sanoin siinä, että en ole huomannut naisvihaa, mutta näin se vaan menee, toisten parempi seksuaalinen vetovoima kismittää viisikymppisenä.
No millä tavalla tämä kismittäminen sinusta siis tässä ketjussa näkyy? Löydät varmasti useita ihan konkreettisia esimerkkejä?
Kejussa näkyy, etteivät viisikymppiset naiset enää ymmärrä samanikäisten miesten ajatusmaailmaa, koska hyökkäävät siihen kiinni heti jos joku mies ilmaisee ottavansa mieluuummin nuoremman. Että näkyy sillätavoin.
Saahan, sitä ottaa nuoremman, jos saa, mutta harvemmin nuori nainen kiinnostuu papasta:))
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa nämä naispainotteiset ketjut on täynnä. On ihan ok haukkua kaikki vanhemmat miehet ällöttäviksi ja kertoa että itse kelpuuttaa vaan nuoremmat miehet sänkyynsä. Yläpeukkuja satelee.
Mutta kun mies sanoo täysin samat asiat naisista, niin täällä on vähintään 10 naista haukkumassa. Ja sitten vielä kysytään että miten kateus tms muka näkyy... ehkä siinä pakkomielteessä puolustaa vanhempia naisia ja lynkata vanhat miehet jotka muka ovat ällöttäviä ja eivät saisi tehdä lapsia vaikka ovat siihen biologisesti pystyviä. Olen itse nainen, mutta mielestäni naisilla heittää nyt tässä keskustelussa ja pahasti. Esim väite ”kaikilla yli 40v miehillä on erektio-ongelmia enemmän tai vähemmän”. Tuolla ei ole mitään perää. Miten on mahdollista että olen ollut vanhempien miesten kanssa eikä ole ollut mitään ongelmia?
Eikö jokainen saa valita itselleen sopivan puolison? Onko se teiltä naiset pois jos joku muu valitsee vanhemman miehen itselleen? Jos se ei ole teiltä pois niin miksi keuhkoatte täällä ja haukutte vanhoja miehiä?
Rauhoitu ja lopeta tuollainen hyperventilointi jonkun typerän av:n jutun takia! Istahda hetkeksi ja hengittele hetken paperipussiin. 😄
Mistäs sitä mies tietäisi, kun ei tiedä oikein nainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaa nämä naispainotteiset ketjut on täynnä. On ihan ok haukkua kaikki vanhemmat miehet ällöttäviksi ja kertoa että itse kelpuuttaa vaan nuoremmat miehet sänkyynsä. Yläpeukkuja satelee.
Mutta kun mies sanoo täysin samat asiat naisista, niin täällä on vähintään 10 naista haukkumassa. Ja sitten vielä kysytään että miten kateus tms muka näkyy... ehkä siinä pakkomielteessä puolustaa vanhempia naisia ja lynkata vanhat miehet jotka muka ovat ällöttäviä ja eivät saisi tehdä lapsia vaikka ovat siihen biologisesti pystyviä. Olen itse nainen, mutta mielestäni naisilla heittää nyt tässä keskustelussa ja pahasti. Esim väite ”kaikilla yli 40v miehillä on erektio-ongelmia enemmän tai vähemmän”. Tuolla ei ole mitään perää. Miten on mahdollista että olen ollut vanhempien miesten kanssa eikä ole ollut mitään ongelmia?
Eikö jokainen saa valita itselleen sopivan puolison? Onko se teiltä naiset pois jos joku muu valitsee vanhemman miehen itselleen? Jos se ei ole teiltä pois niin miksi keuhkoatte täällä ja haukutte vanhoja miehiä?
Ketjussa on siis lähinnä vastattu samalla mitalla niille miehille, jotka ovat ensin haukkuneet ikäisiään naisia. Millä ihmeen perusteella tämä olisi kateutta nuoria naisia kohtaan?
Aijaa, mielestäni haukkumiset on kyllä kohdistettu miehiin yleisesti eikä vastauksena yksittäiseen tyhmään kommenttiin. Jos täällä joku yksittäinen provo-mies heittää ihan selkeästi provosoivaksi tarkoitetun kommentin niin miksi kaikkien naisten täytyy tulla kuorossa haukkumaan kaikki miehet? Ja 40+ miehet on täysin vapaata riistaa, heitä saa haukkua niin rumasti kun tykkää. En vaan pidä tuollaisesta ikärasismista, arvostan mm. isääni ja aviomiestäni (joka hänkään ei ole mikään nuori enää) ja tuntuu todella pahalta että noin rumasti saa puhua vanhemmista miehistä.
Ihan samalla tavalla ne miehiä haukkuvat naiset ovat yksittäisiä tyhmiä kommentoijia kuin naisia haukkuvat miehetkin. Ketjussa eivät ole kaikki naiset haukkuneet kaikkia miehiä yhtään sen enempää kuin kaikki miehet ovat haukkuneet kaikkia naisia. 40+ miehiä ei myöskään ole haukuttu yhtään sen rumemmin kuin saman ikäisiä naisiakaan. Mutta ehkä sinä otat nämä kommentit turhan henkilökohtaisesti siksi, että olet itse 40+ mies?
Minä en ole sanonut missään, että mielestäni ketään saisi haukkua. Olen vain ihmetellyt, että millä ihmeen logiikalla se että naiset vastaavat samalla mitalla, kun heitä haukutaan, olisi osoitus kateudesta nuorempia naisia kohtaan. Enimmäkseen tässäkin ketjussa ne taitavat olla itse nuoria naisia, jotka 40+ miehistä papparaisina puhuvat. Toki siitäkin varmaan osa on vastakaikua sille, että sen ikäiset ja jopa vanhemmat miehet ovat mummotelleet 40+ ikäisiä naisia. Pointti on se, että en näe kateutta nuoria naisia kohtaan, mutta silti ketjussa 40+ naisia sellaisesta syytellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on siis lähinnä vastattu samalla mitalla niille miehille, jotka ovat ensin haukkuneet ikäisiään naisia. Millä ihmeen perusteella tämä olisi kateutta nuoria naisia kohtaan?
Aijaa, mielestäni haukkumiset on kyllä kohdistettu miehiin yleisesti eikä vastauksena yksittäiseen tyhmään kommenttiin. Jos täällä joku yksittäinen provo-mies heittää ihan selkeästi provosoivaksi tarkoitetun kommentin niin miksi kaikkien naisten täytyy tulla kuorossa haukkumaan kaikki miehet? Ja 40+ miehet on täysin vapaata riistaa, heitä saa haukkua niin rumasti kun tykkää. En vaan pidä tuollaisesta ikärasismista, arvostan mm. isääni ja aviomiestäni (joka hänkään ei ole mikään nuori enää) ja tuntuu todella pahalta että noin rumasti saa puhua vanhemmista miehistä.
Ihan samalla tavalla ne miehiä haukkuvat naiset ovat yksittäisiä tyhmiä kommentoijia kuin naisia haukkuvat miehetkin. Ketjussa eivät ole kaikki naiset haukkuneet kaikkia miehiä yhtään sen enempää kuin kaikki miehet ovat haukkuneet kaikkia naisia. 40+ miehiä ei myöskään ole haukuttu yhtään sen rumemmin kuin saman ikäisiä naisiakaan. Mutta ehkä sinä otat nämä kommentit turhan henkilökohtaisesti siksi, että olet itse 40+ mies?
Minä en ole sanonut missään, että mielestäni ketään saisi haukkua. Olen vain ihmetellyt, että millä ihmeen logiikalla se että naiset vastaavat samalla mitalla, kun heitä haukutaan, olisi osoitus kateudesta nuorempia naisia kohtaan. Enimmäkseen tässäkin ketjussa ne taitavat olla itse nuoria naisia, jotka 40+ miehistä papparaisina puhuvat. Toki siitäkin varmaan osa on vastakaikua sille, että sen ikäiset ja jopa vanhemmat miehet ovat mummotelleet 40+ ikäisiä naisia. Pointti on se, että en näe kateutta nuoria naisia kohtaan, mutta silti ketjussa 40+ naisia sellaisesta syytellään.
En oikein usko, että nuoret naiset kategorisesti kuvittelisivat vanhempien naisten olevan heille kateellisia. En tunnista tuosta itseäni nuorena (itse asiassa en muista uhranneeni montakaan ajatusta vanhemmille naisille, sen enempää kuin vanhemmille miehillekäkään), en silloisia ystäviäni enkä tyttärieni ikäluokkaa (20-30-vuotiaita).
Onhan se tietysti mahdollista, että joku nuori nainen tuollaista ajatusta päässään elättelee, mutta todennäköisempää lienee kuitenkin, että tuota ajatusta hellii mielessään miespuolinen trolli. sellaisilta olen nimittäin nähnyt tätä agendaa aiemminkin tällä palstalla.
N56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että nuoret naiset kategorisesti kuvittelisivat vanhempien naisten olevan heille kateellisia. En tunnista tuosta itseäni nuorena (itse asiassa en muista uhranneeni montakaan ajatusta vanhemmille naisille, sen enempää kuin vanhemmille miehillekäkään), en silloisia ystäviäni enkä tyttärieni ikäluokkaa (20-30-vuotiaita).
Onhan se tietysti mahdollista, että joku nuori nainen tuollaista ajatusta päässään elättelee, mutta todennäköisempää lienee kuitenkin, että tuota ajatusta hellii mielessään miespuolinen trolli. sellaisilta olen nimittäin nähnyt tätä agendaa aiemminkin tällä palstalla.
N56
No nimenomaan miehet ovat niitä, jotka luulevat vanhempien naisten kadehtivan nuorempia. Ja nimenomaan he ovat niitä vanhempia miehiä, jotka halveksivat itsensä ikäisiä naisia. Tämä on vain yksi keino lisää osoittaa tuota halveksuntaa. 40+ naiset ovat ällöttäviä, mummoutuneita, haisevia, eivät enää oikeita naisia, naiseutensa menettäneitä ja kaiken päätteeksi vielä kateellisia nuorille naisille siitä, että nämä muka-ikinuoret luomakunnan kruunut kuolaavat heidän perään. Koska onhan se toki jokaiselle naiselle suorastaan sydäntä raastava menetys, jos juuri nämä niiiin hyvin säilyneet hopeakettuset eivät heitä enää huoli. Nämä tyypit luulevat olevansa jumalan lahjoja naisille ja siksi luulevat ikäistensä naisten kovastikin itkevän heidän peräänsä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten tää on v
anhemmille naisille hankalaa - kun mennään yli 40 iässä, se on miesten markkinat. Ihan sama ettei oo omasta mielestä ryppyjä tai kaikki sanoo et oot 25. Jos mies haluaa oikean naisen niin se voi vielä saada lapsen. Sorry. M50+ eronnut.
No jos haluaa olla vanha isä ehdoin tahdoin. Jokaisen valinta. Mutta kaikilla ei ole tarvetta lisääntyä läpi elämänsä kaikissa vaiheissa. Voi sitä muutakin tehdä, jos mielikuvitusta riittää.
Uniapne miesten vaihtareiden ykkösoire.
No voi hyvänen aika sentään. Tässä iässä itsetunto on kohdillaan eikä todellakaan verrata itseä toisiin naisiin saatikka nuorempiin. Tuo oli sitä nuoruuden aikaa, jolloin oli epävarma itsestään. Nyt nautitaan vaan elämästä ja hyvästä seksistä.