Kaikki nyt tietenkin huutaa trollia, mutta kirjoitan nyt silti..
Mitä helvettiä mä teen? Menin nussiin mun parhaimman ystävän miehen kanssa. Petin siis mieheni lisäksi myös ystävääni. (en kai sitten olekaan hänen ystävyyden arvoinen.. :( ) noh, minulla on kierukka, joten paljaalla vedeltiin.. Nyt.. ei menkkoja kuulu.. Ja tänä aamuna oksensin.. Mitä ihmettä minä teen!! Pakko puolustella sen verran itseäni, että olimme kummatkin todella humalassa... Kukaan ei saa koskaan tietää tapahtuneesta, niin sovimme. Eikä se tule koskaan enään tapahtumaan, mutta mitä ihmettä minä teen jos olen raskaana!?!?!?
Kommentit (48)
ei kannata lasta tehä tollaseen suhteeseen. lapsi siitä vaan kärsii, et sais kuitenkaan mieheltä (kummaltakaan) tukea.
asiaan?Kuitenkaan ei ole pelkästään oikein että sä kannat kaiken vastuun ja taakan tästä.
Mutta mieti kuitenkin voitko elää sen salaisuuden kanssa vai kannattaisko ottaa vastuu teoistaan ja kertoa ainakin miehellesi. Tuollaisen asian salaaminen käy järjen päälle aika pahasti. En missään nimessä tuomitse sinua vaan toivon että asiat järjestyy.
t. itsekin hölmöillyt
pitikin mennä taas halpaan... t. edellinen
tuo joku pari viestiä sitten kirjoittanu " ap" en ollut sitten minä. olin juuri tulossa kertomaan kuulumisia, mutta menipäs nyt maku. kiitos teille kaikille asiallisista näkökulmista, olen saanut paljon ajattelemisen aihetta ja olen tehnyt päätökseni, mitä teen tämän asian kanssa.
ap
Oletko siis todella raskaana? Lähetän voimia jaksaa.
Aborttiin et tarvitse lupaa. Miehellesi voit aina sanoa sairaalaan menon syyksi, että joudut kaavintaan, koska kuukautiskierrossa on häikkää, ja vuodat pitkään eikä se lopu muuten.