Kaikki nyt tietenkin huutaa trollia, mutta kirjoitan nyt silti..
Mitä helvettiä mä teen? Menin nussiin mun parhaimman ystävän miehen kanssa. Petin siis mieheni lisäksi myös ystävääni. (en kai sitten olekaan hänen ystävyyden arvoinen.. :( ) noh, minulla on kierukka, joten paljaalla vedeltiin.. Nyt.. ei menkkoja kuulu.. Ja tänä aamuna oksensin.. Mitä ihmettä minä teen!! Pakko puolustella sen verran itseäni, että olimme kummatkin todella humalassa... Kukaan ei saa koskaan tietää tapahtuneesta, niin sovimme. Eikä se tule koskaan enään tapahtumaan, mutta mitä ihmettä minä teen jos olen raskaana!?!?!?
Kommentit (48)
Ymmärrän tilanteesi täysin. Ei siihen kuole jos abortin tekee, eli testi ensiksi ja sitten miettimään mitä tekee.
salat julki vaan. Abortti on hyväksyttävissä moraalisesti vain terveydellisistä syistä.
Kirjoitat: ei siihen kuole, jos abortin tekee. Eihän se noin mene. Kyllä siinä vaan se lapsi kuolee. (Olen se, joka hyväksyy abortin vain terveydellisistä syistä)
Ja mistä raskaudesta te puhutte? Eihän ap ole vielä todistettavasti ees raskaana! Ihmeellistä märinää, vaikkei ees testiä ala tekemään.
T. Se akateemisesti, vieläpä terveydenhuoltoalalla oleva.
Abortti ilman terveydellisiä syitä tehtynä on aivan turha. Lapsen voi antaa adoptoitavaksi, jos ei jaksa huolehtia. Miksi ihmeessä lapsi pitaisi tappaa aivan turhaan. En voi käsittää kohtuutonta mielipidettäsi. Se abortintekijä, jos on psyykkisesti normaali, suree sitä lastaan lopun elämäänsä jollakin tasolla. Eikö totuuden kertominen ja seurauksien kantaminen olisi paljon parempi ratkaisu kaikille.
Mutta hyvä elämä hänellä ei olisi ollut.. Abortti on joskus myös erittäin VASTUULLINEN teko!
mitä jos teet murhan, eikä kukaan saa tietää, etkö oikeasti ole loukannut ketään? Tai pöllit kaupasta jotain etkä jää kiinni? Tai teet ihan mitä tahansa vastaavaa? Missä teidän moraali on ? Vääryys on vääryys jäi siitä kiinni tai ei!!!! Jos hyppää sänkyyn parhaan ystävän miehen kanssa HAJOITTAA kyllä jotakin ilman aborttiakin jäi sitten kiinni tai ei.
anteeksi, jos olen jyrkillä mielipiteilläni loukannut, mutta kyllä on ihan totta, että takuulla loukkaa, vaikka ei tule ilmi. Totuuden kertominen joskus helpottaa ja puhdistaa ilmaa. Outoa pitää tuollaista sisällään.
Vierailija:
Abortti ilman terveydellisiä syitä tehtynä on aivan turha. Lapsen voi antaa adoptoitavaksi, jos ei jaksa huolehtia. Miksi ihmeessä lapsi pitaisi tappaa aivan turhaan. En voi käsittää kohtuutonta mielipidettäsi. Se abortintekijä, jos on psyykkisesti normaali, suree sitä lastaan lopun elämäänsä jollakin tasolla. Eikö totuuden kertominen ja seurauksien kantaminen olisi paljon parempi ratkaisu kaikille.
Mene heti teettämään se abortti. Pyydä nukutusta ja kaavintaa, aikaa menee pari kolme tuntia ja sitten pääset kotiin. Tarvitset tosin saattajan, joten sun pitäisi saada joku kaveriksi.
kuin enemmistö täällä. Jos oletkin raskaana, en todellakaan usko että abortti on paras ratkaisu. Voi olla mahdotonta elää loppuelämä henkisesti terveenä pitäen tuollaisia salaisuuksia sisällään. Minä kertoisin miehelle koko jutun, tehtyäni testin, mutta negatiivisesta tuloksesta huolimattakin. Jos tulos positiivinen, miehen kanssa yhdessä miettimään mitä tehdään. Kuten joku totesi, virheitä tekee kaikki. HUonolla tuurilla seuraukset vaan ovat vaikeammat, mutta kyllä miehen on mahdollista tilanne ymmärtää jos oikeasti olette sitoutuneet niin myötä- kuin vastamäkiäkin varten... ja riippumatta raskaudesta, kertoohan pettäminen joka tapauksessa siitä että suhteessanne on keskustelujen paikka jotta samaa ei tapahdu uudestaan...
Ehkä kannattais nyt ihan ekana tehdä se raskaustesti. Jos ap:lla on ollut kierukka niin todennäköisyys olla raskaana on kuitenkin aika pieni.
Itselläni on kuparikierukka ja mieheltä salaa olen jo vuoden toivonut, että se pettäisi. Vaan kun ei. Ja minä olen sentään ns. helposti raskaaksi tulevaa sorttia. (ihan vaan ap:lle lohdutukseksi, että kyllä se kierukka aika paljon estää)
Rehellisesti faktat pöytään ja kantaa seuraamukset.
Tiedän sen itse itsestäni, suuri salaisuus syö ihmistä todella pahasti. JA on törkeä loukkaus puolisoa kohtaan olla kertomatta jotain tuollaista. Mitä jos miehesi elää kanssasi 10 vuotta ja sitten asia tulee jostain ilmi, ja hän on menettänyt 10 vuotta elämästään petturin rinnalla? Sen sijaan hän voisi antaa anteeksi ja teidän suhteenne kasvaa -tai loppua. Mutta peli olisi kuitenkin rehellistä.
En mä tiedä ap. noin mä ajattelen, mutta tosi paikan tullen -enpä tiedä kuinka toimisin. EHkä tämä kokemus salaisuuden kantamisesta, mikä mulla jo nyt on, on sellanen, etten enää ikinä mitään vastaavaa sydämelleni halua. Tämä syö ihmistä. Eikä tämä ole mitään verrattuna tuollaiseen asiaan, mitä sinä olisit lähdössä peittelemään.
Vierailija:
Toki tekisin abortin, mutta kuinka voisin piilotella sellaisen asian jokaiselta? Tarvitaanko siihen aivomiehen " suostumus" ? Miten voisin elää itseni kanssa enään jos näin pitkälle pitäisi mennä? En uskalla tehdä testiä, maailmani menee sirpaleiksi. Voi että täytyy ihmisen olla tyhmä ja paska.ap
Mutta ehkä se on ok, jos on naimisissa aivomiehen kanssa...
ITke sitä pari viikkoa ja jatka elämääsi! Varaa aika terapiaan ja mahdollisesti eroa miehestäsi, mutta älä pidä ei toivottua lasta!