Kaikki nyt tietenkin huutaa trollia, mutta kirjoitan nyt silti..
Mitä helvettiä mä teen? Menin nussiin mun parhaimman ystävän miehen kanssa. Petin siis mieheni lisäksi myös ystävääni. (en kai sitten olekaan hänen ystävyyden arvoinen.. :( ) noh, minulla on kierukka, joten paljaalla vedeltiin.. Nyt.. ei menkkoja kuulu.. Ja tänä aamuna oksensin.. Mitä ihmettä minä teen!! Pakko puolustella sen verran itseäni, että olimme kummatkin todella humalassa... Kukaan ei saa koskaan tietää tapahtuneesta, niin sovimme. Eikä se tule koskaan enään tapahtumaan, mutta mitä ihmettä minä teen jos olen raskaana!?!?!?
Kommentit (48)
seuraavan kerran jalat visusti ristissä!!!!!!
Toki tekisin abortin, mutta kuinka voisin piilotella sellaisen asian jokaiselta? Tarvitaanko siihen aivomiehen " suostumus" ? Miten voisin elää itseni kanssa enään jos näin pitkälle pitäisi mennä? En uskalla tehdä testiä, maailmani menee sirpaleiksi. Voi että täytyy ihmisen olla tyhmä ja paska.
ap
Kumpaan moraali riittää se on sitten oma asiasi. Itse en voi kuvitella moista tilannetta, mutta kerran olen tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja tein abortin viikolla 5+2
Meet vaan nyt ostaan sen testin ja maanantaina soitat jonnekki ja teet abortin jos olet raskaana. ja alkoholin käytön voisit myös lopettaa.
odotatko vaan, että maha kasvaa ja mies huomaa? Järki käteen nyt.
Syynä mieheni sairaus. Se tekee tästä kaikesta vielä pahempaa.. Mä en elä kyllä enään päivääkään jos olenkin raskaana.. Ystävälläni on 3 lasta, en voisi ikinä hajoittaa hänen perhettään.
ap
Muuten olisin vielä kerran kusipää, ja sanoisinkin että lapsi olisi mieheni.
sellaset puol vuotta aika surutta mut raskaaks en onneks tullut, se loppu kun jäätiin kiinni. Niin onhan kai siinä riski et se olisi myös miehesi lapsi? Ehkä kuitenkin paras ratkasu on et teet abortin kaikessa hiljaisuudessa ja yrität vaan unohtaa jutun ja antaa itsellesi anteeksi, jokainen meistä virheitä tekee.
Heitä itsesi ulkoruokintaan ja sitten ota ero! Miehesi ansaitsee parempaa.
en tiedä, vaikuttaako edes mitenkään, olen sitten raskaana tai en. Syyllisyys painaa niin paljon.. Haluaisin kuolla.
Kännipäissään ihmiset hölmöilee useinkin. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, eli nyt järki käteen ja miettimään, mikä on paras toimintatapa. Sekä muille että itsellesi. Ensin testi, et välttämättä edes ole raskaana.
Vierailija:
Toki tekisin abortin, mutta kuinka voisin piilotella sellaisen asian jokaiselta? Tarvitaanko siihen aivomiehen " suostumus" ?ap
2 ihmistä joihin pitäisi pystyä luottamaan ja tukeutumaan. Jos on pakko pillua antaa jollekkin, niin eikö joku muu mies kävisi paremmin, kuin ystävän omamies?
(no omanarvontuntosi ehkä) jos kukaan ei kerran tiedä.. Te, jotka muuta väitätte, niin perustelkaa: miten muka loukkaa teko, josta ei tiedä? Loukkaa jos paljastuu, mutta siis edelleen kysyn: miten muka silloin, jos kukaan ei tiedä?
ja suhteenne pilaa, vaikka hän ei tiedäkään. Kanna tekosi vastuu äläkä tee aborttia. Tunnusta kaikki. Sulla on vastuu, olethan aikuinen nainen. Jos mokaa, niin se on sitten vaan kärsittävä seuraukset. Et voi kaataa niitä viattoman lapsen päälle abortoimalla hänet. Jos miehesi jättää, niin sitten voit antaa lapsesi vaikka adoptoitavaksi. uo on kyllä todella turha syy aborttiin. Eihän ole mistään sinun tai lapsen terveydestä kyse, vaan humalaisenpäähänpistosta, jonka tuloksena oli uusi elämä, ihminen.
aviopuolison lupaa.. Älkää kiusatko nyt enempää.
Ei kukaan ole aviomiehestä puhunutkaan!
Sitä saa mitä tilaa..niin makaa kuin petaa... riittäähän noita vanhoja viisauksia.
Minulla on kaksi poikaa, jotka molemmat ovat isänsä kopioita. Mitä jos synnytät lapsen ja kolmen vuoden päästä kaikkia tajuaa, kenen se on?
Nyt kannat vastuusi ja kerrot miehellesi. Asia paljastuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija: