Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En itsekään usko mitä minulle on juuri tapahtunut!

Sorsuli
23.10.2019 |

Heippa AV palsta,

Täällä kirjoittelee ulkosuomalainen, koko aikuisiän sinkkuna pysynyt nainen. Koen että haluan kirjoittaa ja avautua tilanteestani tänne sillä se tuntuu itsestänikin niin uskomattoman hölmöltä. :)

Asun maassa X ja olin juuri pienellä lomalla töistä. Olin uudessa kaupungissa kyläilemässä ensimmäistä kertaa kun sade iski. Ei sontsaa eikä kunnon varusteita niin pakotettuna juoksin pubiin suojaan sateelta.

Ensimmäinen asia minkä näen ovesta sisääni astuttua on tämä: mies. Mies joka nauraa, hymyilee ja jotenkin kyseisen henkilön olemus vaan sitoi koko pubiin itseensä. Hänessä oli karismaa jota ei vaan voi sanoin selittää. Toki miehiä tulee aina huomattua, mutta tässä oli jotakin erityistä. Sanoin seuralaiselleni että tuo mies on todella komea, mutta hän ei varmasti koskaan pitäisi minusta. Noh, pian miehen kaveri tulee juttelemaan minulle sekä seuralaiselleni; pyydän että meidät kaikki esiteltäisiin. Selviää että mies on kotoisin maasta Y ja on lomalla nykyisessä asuinmaassani. Sovittiin että mennään porukalla myöhemmin ulos ja näin teimme.

Ilta menee nopeasti, tanssitaan ja loppuillasta tunnustin miehelle että hän on mielestäni todella kiinnostava. Yritän nyt tiivistää kun en voi kaikkea tähän laittaa: tajuttiin molemmat että meillä on aivan uskomaton kemia jota ei pystynyt oikein sanoin selittämään. Juteltiin yhdessä koko yö ja aamu. Asiasta surullisen teki se, että olin itse lähdössä kyseisestä kaupungista toiseen kaupunkiin (reissuni seuralaisen kanssa oli roadtrip) ja meistä tuntui että ei saatu tarpeeksi aikaa yhdessä tutustumiseen. Pyysin miehen mukaani reissuun ja hän lähti! Olen yleensä introvertti, joten tällä tavalla toimiminen ei ole ominaista käytöstä itselleni. :)

Reissuamme varjosti kuitenkin eräs asia: mies työskentelee armeijan palveluksessa lähi-idän alueella ja hänen lomansa oli päättymässä 4 päivän päästä. Vietimme loppuloman yhdessä, kokonaiset 3 yötä ja 4 päivää. Hän lähti takaisin palvelukseen ja palasin itse samana päivänä omaan nykyiseen kotikaupunkiini.

Tilanne on nyt tämä: olen muuttamassa itse uuteen maahan Ö lyhyen ajan sisällä ja edessä on paljon suuria elämänmuutoksia (uusi maa, työ, jne). (selvennyksenä: elän ns. reissaajan elämää ympäri maapalloa eli matkustelen oikeastaan aina kun pystyn.) Sovimme miehen kanssa kun hän pääsee palveluksesta, menen hänen kotimaahansa ja annamme meille tilaisuuden katsoa mitä tästä tulisi. :D Tuntuu ihan hullulta että suomalainen tapaa Y maan kansalaisen maassa X, ja molemmat menevät eri maihin ja joudutaan olemaan erossa ainakin n. puoli vuotta. Mietin kuitenkin että voiko tästä tulla yhtään mitään, miten pystyn odottamaan tuon puoli vuotta ja että olenko ihan sekaisin koko tilanteesta! Suurena romantikkona ostin jopa 50 kirjekuorta jotta voin kirjoittaa hänelle kirjeitä. :D Olen aina nuoresta tytöstä asti toivonut löytäväni jonkun kenen kanssa saisin sellaisen elokuvarakkauden, ja tuntuu niin uskomattomalta että voisikohan tämä olla se.

Pidämme toki yhteyttä aina kun hänellä on WiFi käytössä joten viestittely ja puhuminen ei ole mahdotonta.

Haluaisin kuitenkin kuulla onko täällä KETÄÄN kenellä olisi edes jonkinlaista kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Emme kuitenkaan ole suhteessa, mutta haluamme antaa tällä mahdollisuuden. :) Samaan aikaan olen myös tietysti huolissani sillä alue missä mies työskentelee, on todella vaarallinen. Kuitenkin tuntuu siltä että n. puoli vuotta on pitkä aika ja että paljon voi tapahtua. Haluaisin vähän uutta perspektiiviä asiaan ja AV palsta ei tunnetusti koskaan petä. Tuntuu että en oikein näe täältä omasta vaaleanpunaisesta kuplastani mihinkään joten help! :D

Raportoin mielelläni tilanteen kulusta tänne mutta tuskimpa kukaan jaksaa seurata tätä ketjua seuraavat puoli vuotta.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi kuinka ihanaa, pian pääset myös tutustumaan Sannaan ja mitä näitä muita olikaan.

Vierailija
82/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SorsuIi kirjoitti:

Ap täällä taas! Nussittiin tosiaan julkisella hiekkarannalla niin että mun pimppa repes! Oli ihanaa kemiaa! Ihmiset katto vähän että mitä.... mutta kaverini selitti että ollaan Suomesta niin eivät sitten enää ihmettelleet, kumma juttu. :D:D

Nyt on tosiaan roadtrip ohi, ja työt kutsuu paikallisella strippiluolalla. Nähdään taas piakkoin! 

Korjaus:

X täällä taas! Tehtiin a tosiaan julkisella paikalla b niin että mun e f. Oli ihanaa g! H:t katto vähän että mitä.... mutta c:ni selitti että ollaan maassa i niin eivät sitten enää k, kumma t.

Nyt on tosiaan r ohi, ja s kutsuu paikallisella d. O taas piakkoin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas, vihdoin pääsin palstailemaan pitkän päivän jälkeen! Joku näköjään ehti esiintymään minuna, terkkuja sinne Pervo-Sorsulille :D 

Ilo lukea positiivisia tarinoita ja kokemuksia, kiitos kaikille niitä jakaneille, olen lukenut jokaisen tänään! Tuo toivoa tähän tilanteeseen. 

Pakko myöntää että vaikka palsta ei petä ja täältä löytyy aivan ihanan olosia tyyppejä, harmittaa lukea noita kommentteja joista osa on jopa osa rasismiin meneviä. Ihan mielenkiinnosta tuolle joka puhui ei-niin-mairittelevasti Israelilaisista, miksi? Vaikka tuo ''oma'' kyseinen mies ei ole kotoisin lähi-idästä, mitä vaikka hän olisikin? Menee ohi lujaa osa kommenteista ja vähän harmi fiilis miten ihmiset osaa olla noin kyynisiä.

Jaan hieman lisäkuulumisia: tänään päästiin puhumaan puhelimessa ekaa kertaa, puhuttiin n. 1h 15min mutta yhteys pätki välillä tosi pahasti ja puhelu meni katki monta kertaa. Saatiin kuitenkin kaikki sanottava sanottua ja olo tuntuu taas vähän varmemmalta että jaksan odottaa tämän tulevan 6kk :) Ollaan siis tähän asti viestitelty vaan kun molemmilla oli ns. siirtymävaihe loman jälkeen takaisin töihin ja arkirytmiin. 

En haluaisi todistella että en ole ''provo'' joten voisin yrittää selventää tilannetta vähän niin että en nyt EHKÄ jäisi tutuille kiinni. Tavattiin molemmat siis Euroopassa (suht. pohjoisessa) sijaitsevassa maassa. Olen itse muuttamassa ensiviikolla Etelä-Amerikkaan ja mies siis on palveluksessa Lähi-Idässä. Mies on Australiasta. Helpottaako tämä ymmärtämistä.. :) Mitä tulee kulttuureihin, olemme molemmat matkustelleet paljon joten suuria kulttuurieroja ei vielä ainakaan ole tullut huomattua. Olen itse asunut 6 eri maassa ja suhteellisen sopeutuvainen kaikkialle niin niistä en huoli myöskään.

Anteeksi kun menee vähän negatiivisen puolelle mutta enhän missään täällä ole maininnut mistään ''salamarakastumisesta'' tms vaan mielestäni kertonut ihan realistisesti että haluamme molemmat tutustua toisiimme paremmin. Olen itse juuri enemmän ns. jalat maassa tyyppiä mitä tulee suhteisiin joten en muutenkaan olisi hyppäämässä päätä pahkaa mihinkään. Eihän tässä mitään naimisiin olla menossa tai rahaa pyytämässä yhtään keneltäkään puolin jos toisin. Joku myös kommentoi jotain lapsista niin mainittakoon tämä: miehellä ei ole lapsia eikä myöskään minulla. Mies on 25 ja minä hieman nuorempi. :) Kaikenlisäksi suunnitelmissa on muutenkin ollut muutto jossain vaiheessa Australiaan joten miehen tapaaminen on nyt vain hyvä lisäsyy mennä sinne heti kun molemmat ollaan hyvässä tilanteessa. 

Vierailija
84/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH mammojen salaisia fantasioita vol. 368

Vierailija
85/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin tuon viestin 64 ja aika hauska huomata, että olette todella samanikäisiä kuin me olemme. Minä tosin ole mikään kokenut matkailija ja en koskaan ole asunut ulkomailla. Ei tosin tämä "miehenikään" ole, kun oli siis vaan töissä täällä, mutta muuten ei ole paljon matkustellut.  Katsotaan miten meidän nyt myös käy. 

Vierailija
86/98 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin tuon viestin 64 ja aika hauska huomata, että olette todella samanikäisiä kuin me olemme. Minä tosin ole mikään kokenut matkailija ja en koskaan ole asunut ulkomailla. Ei tosin tämä "miehenikään" ole, kun oli siis vaan töissä täällä, mutta muuten ei ole paljon matkustellut.  Katsotaan miten meidän nyt myös käy. 

Toivon teille todella paljon tsemppiä matkaan! :) 

Vierailija
87/98 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
88/98 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/98 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä nykyään menee?

Vierailija
90/98 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/98 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
92/98 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet vielä yhteydessä?

Vierailija
93/98 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet vielä yhteydessä?

Vierailija
94/98 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule kertomaan!

Vierailija
95/98 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap tässä hei.

NO vaan arvaatteko,no siis eilen menin  ulos ja sielä käveli  ulkomaalainen !! siis eikö ole ihmeellistä!

vain mulle voi käydä nuin.

Vierailija
96/98 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestikö suhde?

Vierailija
97/98 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiivistystä, tiivistystä ja vielä kerran tiivistystä. Kuka noita kilometrien pituisia litanioita jaksaa lukea.

Vierailija
98/98 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa AP enää tulee päivittämään tilannettaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän