Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkiä! Antakaa joku tekosyy, miksen pääse työpaikan hyvinvointipäivään keskelle korpea majoittumaan yhteismökkiin!

Vierailija
22.10.2019 |

Työnantaja sai loistoidean: tehdään yksi työpäivä sisään, jotta saadaan pidempi joululoma. Tehdään työpäivä jossain korvessa, samalla muka yhteishenki paranee ja tulee lisää työhyvinvointia.

En missään nimessä halua lähteä, tulen mieluummin vaikka silloin joululomalla töihin! Miettikää nyt: yhteen mökkiin 20 henkeä, viiteen makuuhuoneeseen ängettynä. En ole enää teini, enkä todellakaan halua nukkua jossain yhteismajoituksessa työkavereiden kanssa. En ole vapaa-ajalla työkavereiden kanssa koskaan, enkä halua tätä aloittaakaan.

Työnantajalla on toki määräysvalta "pakottaa" töihin, muttei lauantaina. Tämä oli kuitenkin monen mielestä niin mahtava idea, että se toteutetaan. Ja samalla saadaan se yksi vapaapäivä lisää jouluun.

Antakaa nyt äkkiä joku vedenpitävä syy, etten voi lähteä! Kuulostaa loppuiän traumoilta tuollainen mökkeily :(

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikalla oli vuosittain viikonloppuna järjestettävät kuntoilupäivät (oikeasti otettiin kuntopiirissä tulokset ylös ja katsottiin vuoden päästä miten oli tulos parantunut) ja nippanappa hautajaiset kelpasi syyksi että sai jäädä pois. :D

Mites jonkun lähiomaisen syntymäpäivät tai muut juhlat?

Vierailija
2/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot etta olet lupautunut vaikka lapsenvahdiksi/tms juuri tuona viikonloppuna eika voi perua, kun lapsen vanhemmat jo tilanneet matkan. 

Otat sitten sen joulua edeltavan maanantain palkattomana vapaaksi vai? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuva ripuli.

Vierailija
4/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaan repäisisit ja poistuisit mukavuusalueeltasi, ja menet sinne korpeen. Sitä on joskus vaikka aidan vittaksina, jos niin vaan otat sen asian. Yksi yö, mihin se sulla nyt oikein kaatuu? Sitten jouluna otat sen päivän oikein pitkän kaavan mukaan rötväillen.!

Vierailija
5/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisia ihmisiä.

Tosin olen palvelualalla, olen itse seurallinen ihminen ja palvelualalla ihmiset ovat yleensä orientoituneet niin, että yrittävät tulla toimeen toistensa kanssa ja tuollainen virkistäytymispäivä sujuisi siis ihan hyvin esimerkiksi meidänkin porukalla. En osaa kuvitella, millaista olisi, jos virkistyspäivä olisi sellaisten kanssa, joista osa epäsosiaalisia tai että minkäänlaista yhteishenkeä ei olisi.

Vierailija
6/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi koira tulee just silloin sulle hoitoon, et voi jättää sitä yksin.

Vierailija
7/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä karsea ajatus! EN lähtisi kilon paloinakaan!

Kuule,ilmoittaudu vaan mutta sitten siinä viikolla alat kulkea ja voihkia ja kireellä vessaan. (Jos olet nainen,hirveet pms oireet,jos mies niin vaimo taas laittoi syömäkelvotonta)

Ja ihan olet viileesti kotona pari päivää!

Migreenikin voi iskeä,kävit mummon luona vanhainkodissa ja sait taudin...nyrjäytä nilkka.

Kammo ajatus kertakaikkiaan!

Vierailija
8/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No sanot etta olet lupautunut vaikka lapsenvahdiksi/tms juuri tuona viikonloppuna eika voi perua, kun lapsen vanhemmat jo tilanneet matkan. 

Otat sitten sen joulua edeltavan maanantain palkattomana vapaaksi vai? 

23.12. olisi joka tapauksessa kaikilla vapaapäivä, mutta tällä lauantailla korvattaisiin perjantai 27.12. 

Lapsenvahtius ei riitä syyksi, koska työ menee kyllä sellaisenkin edelle. Eilen nimenomaan puhuttiin, että kaikki harrastukset ja muut tällaiset menot voi kyllä perua yhden kerran, jotta kaikki päästään paikalle. 

ap

Vierailija
9/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoitus on tehdä töitä mökillä, niin sama olisi olla konttorilla tehdä tuo juttu.

Vierailija
10/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet työpäivän jälkeen kotiin. Miksi naiset saa tästäkin ongelman?

Vierailija
11/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vaan repäisisit ja poistuisit mukavuusalueeltasi, ja menet sinne korpeen. Sitä on joskus vaikka aidan vittaksina, jos niin vaan otat sen asian. Yksi yö, mihin se sulla nyt oikein kaatuu? Sitten jouluna otat sen päivän oikein pitkän kaavan mukaan rötväillen.!

Se, että jännittäisin tätä mökkeilyä nyt reilun kuukauden etukäteen, kärsisin unettomuudesta koko lähtöviikon, enkä nukkuisi tuolloin mökissä pe-la-yönä silmäystäkään ei auta silloin 27.12. yhtään. 

Se mökki on sitä paitsi niin korvessa, ettei sinne kulje julkisetkaan. Mietin, että olisin voinut vaikka tulla sinne lauantaina tekemään töitä, mutta nimenomaan se kollegoiden kanssa nukkuminen sai hermostumaan niin, että näin pelkkiä painajaisia viime yönä.

Poistun usein mukavuusalueeltani, mutta tiedän kuitenkin rajani. Tässä menee yksi.

ap

Vierailija
12/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten näissä toimii se että olet ideasta oikein innoissasi, suunnittelet suureen ääneen mitä kaikkea kivaa siellä tehdään ja voi hitto miten sattuikin se vatsatauti JUST silloin :D

Vierailija
13/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiän traumat?? Joo en itsekään vietä vapaa-aikaani työtovereiden kanssa eikä tuo olisi mikään unelmaviikonloppuni, mutta kyseessä on kuitenkin vain yksi yö! Sen verran pystyisin joustamaan mukavuusrajoistani.

Vierailija
14/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa taida olla pakotietä. Estrovertit on jo päättäneet kaikkien puolesta että on tosi hyvä idea ja tottakai se käy kaikille!  Sivuunjäävä ja erimieltä oleva tulee tuntemaan nahoissaan, jos tuosta luistaa...  :(

Itse jouduin kerran jättämään työpaikan (palkattoman) virkistysviikonlopun väliin kuumeisen flunssan vuoksi ja voi luoja mikä uhriutuminen ja pommitus siitä seurasi.  Hei kamoon, ei toi kyl estä osallistumista, hei mikset voi osallistuu?!1     Sitä puitiin vielä vuosien päästäkin.

Vierailija
15/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosin olen palvelualalla, olen itse seurallinen ihminen ja palvelualalla ihmiset ovat yleensä orientoituneet niin, että yrittävät tulla toimeen toistensa kanssa ja tuollainen virkistäytymispäivä sujuisi siis ihan hyvin esimerkiksi meidänkin porukalla. En osaa kuvitella, millaista olisi, jos virkistyspäivä olisi sellaisten kanssa, joista osa epäsosiaalisia tai että minkäänlaista yhteishenkeä ei olisi.

No sepä se. En ole seurallinen ihminen, tykkään olla omissa oloissani ja SEN PITÄISI OLLA OK! Ihmiset ovat erilaisia. Pinnallinen jutustelu ja työn teko sujuu erinomaisesti työpäivän aikana, mutta joku monen tunnin hengailu illalla on silkkaa piinaa. 

Olisihan se kiva olla mökillä perheen kesken tai ystävien kesken. Silloin voi sitä omaa aikaa ottaakin, jos ei jaksa olla seurallinen. Tuosta mökistä ei vaan lähdetä yhtään mihinkään, vaan pitää istua nököttää siellä keskellä metsää.

ap

Vierailija
16/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pakko osallistua tyhyyn. Osa osallistuu, osa ei.

Vierailija
17/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norovirus. Se on äkillinen ja kestää noin 3 päivää max.

Vierailija
18/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuiän traumat?? Joo en itsekään vietä vapaa-aikaani työtovereiden kanssa eikä tuo olisi mikään unelmaviikonloppuni, mutta kyseessä on kuitenkin vain yksi yö! Sen verran pystyisin joustamaan mukavuusrajoistani.

Sinun pitää ymmärtää että ap on uniikki perhonen jonka siivet menee ryttyyn jos joutuu viettämään päivän mökillä.

Vierailija
19/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/295 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat jo postauksesi toisessa virkkeessä ymmärtää syyn, miksi juuri sinun ja sinunkaltaistesi ihmisten mielestä on loistoidea ahtautua johonkin alkeelliseen erämaamökkiin työkavereiden kanssa: ”Olen seurallinen ihminen”. Yritä nyt käsittää, että kaikki eivät ole! Itse olen introvertti, ja vaikka tulen työkavereitteni kanssa oikein hyvin juttuun, tuollainen ”virkistyspäivä” olisi minullekin kauhistus, josta yrittäisin kaikin keinoin päästä eroon. Me ihmiset emme ole samanlaisia! Tuohonkin ap:n työpaikan 20 henkilöön mahtuu varmasti pari introverttiä, jotka nyt ovat kauhuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme