Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raamatunlause, joka antaa sinulle voimaa tai lohtua? ?

Vierailija
21.10.2019 |

Toivoisin vastauksia myös ei-uskovilta, kunhan pysytään asiallisena. Käyn läpi raskasta elämänvaihetta ja usko antaa minulle lohtua, joten toivoisin sitä kunnioitettavan vastauksissa.

Eli ei mitään kiistelyä uskonnosta tai uskosta eikä Raamatun raaimpien opetusten kaivelua, tällä kertaa. Muistetaan kultainen sääntö.

Mitkä raamatunlauseet antavat teille voimaa tai lohtua?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaikka kätees, stalkki ;) pus

Vierailija
42/124 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa lujia ja rohkeita! Älkää pelätkö älkääkä säikkykö heitä, sillä Herra, teidän Jumalanne, kulkee itse teidän kanssanne. Hän ei jätä teitä eikä hylkää teitä. (5. Moos. 31:6)

Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; älä arkana pälyile, sillä minä olen sinun Jumalasi; minä vahvistan sinua, minä autan sinua, minä tuen sinua vanhurskauteni oikealla kädellä. (Jes. 41:10)

Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua. Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä. (Joh. 27-30)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. Mitä voisi ihminen minulle tehdä? Hepr. 11:5

Vierailija
44/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psalmi 16 jakeet 7-11:

7.Minä kiitän Herraa, joka on minua neuvonut,' yölläkin minua siihen sisimpäni kehoittaa.

8.Minä pidän Herran aina edessäni', kun hän on minun oikealla puolellani, en minä horju.

9.Sentähden minun sydämeni iloitsee ja sieluni riemuitsee, ja myös minun ruumiini asuu turvassa.

10.Sillä sinä et hylkää minun sieluani tuonelaan, etkä anna hurskaasi nähdä kuolemaa.

11.Sinä neuvot minulle elämän tien', ylenpalttisesti on iloa sinun kasvojesi edessä,

ihanuutta sinun oikeassa kädessäsi iankaikkisesti.

Vierailija
45/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä se sika"

Vauva.fi 3s ketju, kommentti 1-57

Vierailija
46/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti (Matt. 28:20)

Vaikeuksien keskellä tämä lause on lohduttanut minua eniten, en ole koskaan yksin. 

Vierailija
47/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
48/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko mihinkään. Uskon siihen että selkäsauna voisi olla hyvä opetus.

Vierailija
49/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. ne missä todetaan että pii on kolme tai lepakot lintuja. Pistää aina naurattamaan kun noita lukee ja miettii että joku ääliö uskoo tähänkin paskaan XDDD

Vierailija
50/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutki hullua huhmarella, petkelellä perkeittein seassa, ei erkane hänestä hänen hulluutensa. Sananlaskuista löytyy tämä ainoa sitaatti jonka Raamatusta muistan.

Vierailija
51/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos syytös on tosi, jos tytössä ei tavattu neitsyyden merkkiä, silloin vietäköön tyttö isänsä talon ovelle, ja kaupungin miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi, koska hän teki häpeällisen teon Israelissa, harjoittaen haureutta isänsä kodissa. Poista paha keskuudestasi.

Mooses 5: 22:20-21

Ihana uskonto :)

Vierailija
52/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laaban antoi kameleille olkia ja rehua.

Vierailija
53/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli häntä: henki hengestä, silmä silmästä, hammas hampaasta, käsi kädestä, jalka jalasta.

https://raamattu.fi/raamattu/KR38/DEU.19/5.-Mooseksen-kirja-20

Vierailija
54/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat"

Tuo on jostain syystä ihan lapsuudesta saakka minua kiehtonut. Haluan että paha saa palkkansa vielä kuolemansa jälkeenkin siten että lapsetkin kärsivät. 

Vierailija
55/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko mihinkään. Uskon siihen että selkäsauna voisi olla hyvä opetus.

Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa; mutta joka häntä rakastaa, ajoissa kurittaa.

https://raamattu.fi/raamattu/KR38/PRO.13/Sananlaskut-13

Eli ken kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee!

Vierailija
56/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H0mppelit kivitettävä!

Vierailija
57/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Moos. Siunaus:

Herra siunatkoon sinua

ja varjelkoon sinua.

Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.

Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

Amen.🙏

Vierailija
58/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.

Vierailija
59/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psalmi 91:11-12

Hän antaa enkeleilleen käskyn

varjella sinua, missä ikinä kuljet,

ja he kantavat sinua käsillään,

ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

Tämä lause antaa lohtua.

Vierailija
60/124 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on täytetty" (Jeesus kiitospäivän kalkkuna-aterialla)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi