Listataan kuntosaliharjoittelijoiden stereotyyppejä!
Voin aloittaa:
1) Lantionostojen tekijä (yleensä nainen, täysin turha liike)
2) Kannustaja: "HYVÄ! JAKSAA VIELÄ! HYVÄÄÄÄ!"
3) Säkinhakkaaja (yleensä aivan hirveä tekniikka)
4) Mavemies (vieläkö tämä liike on muodissa?)
5) Penkkimies (millään muulla liikkeellä ei mitään merkitystä)
6) Haahuilija. Venyttelee hieman, jutustelee, kukaan ei koskaan ole nähnyt tekevän mitään oikeaa treeniä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Melonikauppias: kulkee kädet leveällä kuin olisi meloonit kainaloissa, ovesta pitää mennä poikittain, että mahtuu 😁
Kynäniskat ei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Olen havainnoinut niitä miehiä, jotka käyttää vaikka 15 kg:n käsipainoa hauiksen tekemiseen, vaikka oikea paino olisi 10kg puhtaasti pelkkää hauista puhtaasti käyttäen. 15 kg vaan nostetaan täysin epäpuhtaasti muuta vartaloa väännellen, esim. selkää taakse taivuttaen ja muutenkin venkoillen. Täytyy huijata itseä ja muita ylisuurilla painoilla.
-mies
Minä nostan 15kg käsipainoilla hauiksia ja pidän itseni täysin paikoillaan ja teen toistot puhtaasti, mutta minä olenkin vahva!
Wannabe-pt. Tulee vähemmän salilla käyneen kaverinsa kanssa ja neuvoo joka liikkeen. Kannustaa, vielä jaksaa, vielä jaksaa... se mistä erottaa, että kyseessä ei ole oikea pt on itsensä kehuminen.
Jokunen viikko sitten olin salilla niin että paikalla ei ollut itseni lisäksi kuin tuollainen parivaljakko. Kuulokkeistani loppui virta ja jouduin kuuntelemaan tätä kaksikkoa. Jos olisin ollut tuo kaveri, jota koko ajan neuvottiin, niin parin liikkeen jälkeen olisin lähtenyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Wannabe-pt. Tulee vähemmän salilla käyneen kaverinsa kanssa ja neuvoo joka liikkeen. Kannustaa, vielä jaksaa, vielä jaksaa... se mistä erottaa, että kyseessä ei ole oikea pt on itsensä kehuminen.
Jokunen viikko sitten olin salilla niin että paikalla ei ollut itseni lisäksi kuin tuollainen parivaljakko. Kuulokkeistani loppui virta ja jouduin kuuntelemaan tätä kaksikkoa. Jos olisin ollut tuo kaveri, jota koko ajan neuvottiin, niin parin liikkeen jälkeen olisin lähtenyt pois.
Millaista settiä sitten tuli tältä "pt:ltä"?
Teatraalisesti ääntelijät/huutajat ovat ärsyttäviä. Kyllä siitä rankastikin treenistä selviää sen kummemmin huutamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”kato kun mä teen tän liikkeen malliksi kun toi sun tyyli on nyt hiukan huono. Mä tein kans tolleen ensin aluksi, mutta sitten tajusin vasta myöhemmin ettei se mitään pakaraan auttanutkaan. Kato kun laitat tälläseen kulmaan polven niin sitten se tuntuu. No, se voi tietty aluksi tuntuu susta vähän liian raskaalta kun sulla ei ole vielä niitä lihaksia tullut. Kato kun joka viikko käy viis kertaa salilla ja vähän aeroa päälle, niin kyllä kehittyy. Ja ruokavaliota kans täytyy kattoo, protskuja pitää saada tarpeeksi. Mä söin ennen ihan liian vähän protskuja ja ei mitenkään kehittynyt lihakset tarpeeksi. Mutta kato nyt, kato kuinka tiukka tää lihas nyt tästä on. Joo, kyllä ne susta vielä noi ylimääräiset sentit sulatetaan... hei jaksaa, jaksaa, vielä kolme kertaa, hyvä hyvä...
Ja tätä taukoamatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”kato kun mä teen tän liikkeen malliksi kun toi sun tyyli on nyt hiukan huono. Mä tein kans tolleen ensin aluksi, mutta sitten tajusin vasta myöhemmin ettei se mitään pakaraan auttanutkaan. Kato kun laitat tälläseen kulmaan polven niin sitten se tuntuu. No, se voi tietty aluksi tuntuu susta vähän liian raskaalta kun sulla ei ole vielä niitä lihaksia tullut. Kato kun joka viikko käy viis kertaa salilla ja vähän aeroa päälle, niin kyllä kehittyy. Ja ruokavaliota kans täytyy kattoo, protskuja pitää saada tarpeeksi. Mä söin ennen ihan liian vähän protskuja ja ei mitenkään kehittynyt lihakset tarpeeksi. Mutta kato nyt, kato kuinka tiukka tää lihas nyt tästä on. Joo, kyllä ne susta vielä noi ylimääräiset sentit sulatetaan... hei jaksaa, jaksaa, vielä kolme kertaa, hyvä hyvä...
Ja tätä taukoamatta!
Jalkoja treenatessa niitä polvia kannattaa kyllä tarkkailla, ovat herkkiä menemään paskaksi.
Kävin treenaamassa kovaa tänään. 10 sarjaa ja 5:n toistoja 120kg:lla. Mavea! Nopeilla palautuksilla. Teki hyvää. Nyt on hyvä mieli. Peppu alkaa näyttää hyvältä.
Kiinnostaako naisia miesten peput, jotka on treenattu mavella? Ne ovat muhkeita.
Kyllä sitä miehellä pitää kunnon niska olla!