Mitä mieltä Meghanista?
Meghan on nyt tullut julkisuuteen itkuisena, julkisuuden ahdistamana äitinä. Itselleni tulevat mieleen Dianan vastaavat ulostulot aikanaan. Onkohan PR-toimiston keksintöä?
Kommentit (314)
Dianan kihlasormus nimenomaan ei ole perintökoru tai ”Walesin prinsessan” koru. Hän valitsi sen kaupasta, mitä tuolloin paheksuttiin.
Ja väitänpä, että jos Diana olisi aikanaan valinnut jonkin toisen sormuksen ja jompikumpi näistä nuorista herttuattarista ottanut tuon safiiripläjäyksen, olisi se nolointa ja nousukkainta ikinä.
Meghan matkii Dianan asennot, eleet, ilmeet ja jopa repliikit.
Spooky.
Vierailija kirjoitti:
Dianan kihlasormus nimenomaan ei ole perintökoru tai ”Walesin prinsessan” koru. Hän valitsi sen kaupasta, mitä tuolloin paheksuttiin.
Ja väitänpä, että jos Diana olisi aikanaan valinnut jonkin toisen sormuksen ja jompikumpi näistä nuorista herttuattarista ottanut tuon safiiripläjäyksen, olisi se nolointa ja nousukkainta ikinä.
Eikö Charles valinnut sen sormuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Diana itse valitsi blingeimmän. Hänen makunsa ei nuorena ollut mikään hienostunein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla Meghanin inhoajat ovat perustelleet asiallisesti kantansa? Näkyy vain irrationaalisia vertauksia Wallis Simpsoniin ja valituksia narsismista, näyttelijän urasta tai isän kohtelusta. Lisäksi salaliittoteorioita. Mikään näistä ei ole asiallista kritiikkiä.
Tuskin kommentoija nro 89 on mikään "inhoaja", mutta esim. hänen kommenttinsa on asiallinen ja valaiseva, esim. tuo ilmastonsuojelujulistaminen ei oikein nyt natsaa yksityiskoneilla lentelyn kanssa. Aloitetaan nyt vaikka tästä. Ja voinemme ajatella niin, ettei kukaan vihaa, inhoa tai ole mikään Meghanhullu, vaan arvostelemme hänen käytöstään ja tekemisiään, mitkä ovat aika ristiriitaisia ja outoja.
Lisäksi prinsessa Dianan "muiston kunnioittaminen" asiassa kuin asiassa alkaa olla jo varsin ärsyttävää. Meghan ei ole sanaakaan edes vaihtanut Dianan kanssa. Jos oiskin hyvä ystävä tjtn, niin ehkä hieman ymmärrettävämpää.
Ja joku tähänkin kerran vastasi, että Katella on Dianan sormus. No niin on, mutta se samainen sinisafiirisormus on aina sormessa ja sillä on valtava merkitys. Ei Katekaan joka lähtöön harkitun korostetusti mieti, että nyt otan Dianan mekon värisen takin, ja tällään nuo kuuluisat väriyhdistelmät tai juuri tuon Dianakorun sointumaan sinne ja tänne, jotta näkevät, että kunnioitan taas tänäänkin häntä.
Sitä paitsi Dianan sormus Katen sormessa liittyy varmaan siihen, että Diana oli Walesin prinsessa ja Kate tulee sitä olemaan. Perintökorut usein menevät kuninkaallisilla aseman mukaan eteenpäin.
Kova tarve puolustella Katen sormusta, ihan kuin se olisi jokin ongelma. Minä en ymmärrä miten kummankaan Dianan miniän anopin kunnioitus olisi mitenkään outoa.
Pakistanissa Kate pukeutui kuin Diana samassa maassa. Lisäksi pari vieraili samassa sairaalassa kuin Diana ja viihdytti syöpäsairasta lapsipotilasta samalla tavalla kuin Diana aikanaan.. Kuvat olivat kuin Dianan vierailulta. Jos Meghan ja Harry toimivat näin, sataa Meghanin päälle pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Spooky.
Dianahan poseerasi ja kallisteli päätään, jotta nenä näyttäisi pienemmältä. Hän oli jotenkin hyvin tietoinen itsestään ja parhaista kuvakulmistaan, mitä varmasti Meghankin on.
Kate ja William paikkasivat katastrofipariskunnan hölmöilyjä. Sussexit on onneksi nyt hyllytetty kuudeksi viikoksi ja rahahanathan heiltä pantiinkin kiinni jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spooky.
Dianahan poseerasi ja kallisteli päätään, jotta nenä näyttäisi pienemmältä. Hän oli jotenkin hyvin tietoinen itsestään ja parhaista kuvakulmistaan, mitä varmasti Meghankin on.
Meghan matkii eleitä, ilmeitä, asentoja. Ja nyt tosiaan jo replatkin oli Dianalta.
Tarpeetonta vihaa saanut niskaansa joka puolelta samalla kun perhe sekä ystävät puukottavat selkään. Ei varmasti ole helppoa vaikka olisi missä asemassa ja minkänäköinen tahansa. Muista kuninkaallisista ei näköjään enää edes puhuta kun kaikki aika menee Meghanin haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeetonta vihaa saanut niskaansa joka puolelta samalla kun perhe sekä ystävät puukottavat selkään. Ei varmasti ole helppoa vaikka olisi missä asemassa ja minkänäköinen tahansa. Muista kuninkaallisista ei näköjään enää edes puhuta kun kaikki aika menee Meghanin haukkumiseen.
Niinpä. Samaan aikaan sen yhden prinssin suhmuroinnit pedofiilin kanssa lakaistaan maton alle, ja sen sijaan jotain Meghania pidetään hovin kamalimpana henkilönä. Kukahan tässä peeärrää käyttää hyväkseen, ei ainakaan Meghan ja Harry.
Vierailija kirjoitti:
Itse puukottanut koko ajan ja järjestänyt lokakampanjoita.
Ja itsehän he tämän aikataulunsakin laativat (järjetön kiire kaikessa) ja Meghan tunkenut koko ajan ilman kutsua paikalle. Ja hänhän se julisti että tietää jo kaiken eikä tarvitse kuin kolmen kuukauden äitiysloman. Koko ajan kutsuttuina kintereillä toimittajat ja oma kuvausryhmä. Somea päivittänyt joka päivä.
Nyt sitten muut syypäitä kun ”uuvuttaa”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on C-luokan näyttelijä, joka tajusi, että hänestä ei koskaan tule Hollywoodin suurta tähteä. Ja löysi Harryn, jonka avulla pääsee jatkuvasti lehtien ja uutisten etusivulle. Voimakas luonne, joka ohjailee miestään ihan kuten tahtoo ja haluaa tehdä kaikki oman päänsä mukaan. Meghan on tyyppiä, minä, minä, minä olen tärkeä, minulle ensin, kuten minä tahdon.
Ottaen huomioon, millaista palkkaa Meghan sai viimeisimmästä roolistaan ja millainen oli sarjan maailmanlaajuinen näkyvyys, veikkaisin että valtaosa Hollywoodin näyttelijöistä mielellään kuuluisi sinun C-luokitukseesi.
Tähdenlento. Ikä painaa jo, ja mahdolliset roolit vähenivät koko ajan. Lisäksi painolastina tuo pukumiesten leimaava rooli. Itse sanonut, että liian tumma yhteen, ja taas liian vaaleaihoinen toiseen osaan.
Hyvä ja rikas mies hakusessa, ehkä lapsihaavekin. Ja eikös se ollut ystävänsä avustamana järjestetty sinne sokkotreffeille prinssi Harryn kanssa? Surprise!
ohis
Ei nyt ihan tahdenlento kun sai vakituista palkkaa 7 vuotta Suitseista. Jopa niin taattu tyopaikka etta muutti Kanadaan. Tililla n. 5 miljoonaa dollaria.
Eipa ika paina mm. Helen Mirrenia.
No tuota noin, Helen Mirren taitaa olla jo legenda :) Ehkä Meryl Streep pystyy pistämään hänelle kampoihin...mutta makuasioita varmaan sitten nämäkin.
Minun makuuni ei näyttelijänä ole, on yhden ilmeen mitättömyys. Ulkonäöltään pikkusievä ja muuntautumiskyvytön, ei suurten roolien ja tunteiden tulkki. Olen katsastanut tuota Suitsia pari jaksoa, ei vakuuta. Näyttää siinäkin siltä, että miettii "Miltä mä näytän", kuten yleensä. Olisi käynyt kuin monille lapsitähdille, jämähtänyt yhden roolin vangiksi. Onneksi prinssi Harry tuli "sopivasti" paikalle.
Rinnastan tuon Suitsin johonkin Kauniisiin ja rohkeisiin, missä esim. Brooke on ollut sarjan alusta saakka, eikä lähde kulumallakaan. Palkka heilläkin jaksolta varmaankin kuin yksiön hinta Suomessa, olin jostakin lukevinani. Tuolla alalla maksetaan hyvin.
Eli M on sellainen pikkutypykkä, kuin suomalainen urheilija ikuisella pistesijalla, vaikka rahaa onkin tilillä. Mutta tuolla kerskakulutuksella on kohta omat ja brittiläisten veronmaksajien miljoonat kulutettu.
Ei se Mirrenkään aina legenda ole ollut. Varmaan samanlaista vähättelyä kohdannut hänkin. Ja paljon rohkeammissa kohtauksissa esiintynyt kuin Meghan, jota olen nähnyt arvostellun jostain vähäpukeisista kuvista tms.
Inhottavaa tällainen nokkiminen, ihan tavallinen nainen se Meghan on. Pitäisi pysyä pois näistä ketjuista kun ne ovat aina tätä samaa.
Harvasta legenda tulee. Tuolla lahjakkuudella ei ole pahemmin vähättelyä varmaankaan saanut kuulla. En ole mitään mistään rohkeista kohtauksista maininnut, vaan näyttelijäntaidoista, ja niitä tässä verrannut. Hommaan kuuluu alastomuus ihan luonnollisena asiana. (Mutta ei ne netissä pyörivät kuvat Meghanin parasta antia todellakaan ole :D )
Jos mielestäsi erilaisen mielipiteen esittäjä on nokkija, etkä kestä sellaista, kannattaako ehkä silloin itse poistua paikalta.... Minä en kehota ketään häipymään, annan kaikkien pitää omat mielipiteensä, mutta pidän myös omani.
Hänellä lienee myös runsaasti hyviä ominaisuuksia, mutta valitettavasti ovat muualla kuin näyttelijän työssä, ammatillisesti. Huhutaan, että ex-puolisolla, tuottaja T. Engelsonilla, ois ollut näppinsä pelissä noissa Meghanin produktioissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Meghan on C-luokan näyttelijä, joka tajusi, että hänestä ei koskaan tule Hollywoodin suurta tähteä. Ja löysi Harryn, jonka avulla pääsee jatkuvasti lehtien ja uutisten etusivulle. Voimakas luonne, joka ohjailee miestään ihan kuten tahtoo ja haluaa tehdä kaikki oman päänsä mukaan. Meghan on tyyppiä, minä, minä, minä olen tärkeä, minulle ensin, kuten minä tahdon.
Ottaen huomioon, millaista palkkaa Meghan sai viimeisimmästä roolistaan ja millainen oli sarjan maailmanlaajuinen näkyvyys, veikkaisin että valtaosa Hollywoodin näyttelijöistä mielellään kuuluisi sinun C-luokitukseesi.
Tähdenlento. Ikä painaa jo, ja mahdolliset roolit vähenivät koko ajan. Lisäksi painolastina tuo pukumiesten leimaava rooli. Itse sanonut, että liian tumma yhteen, ja taas liian vaaleaihoinen toiseen osaan.
Hyvä ja rikas mies hakusessa, ehkä lapsihaavekin. Ja eikös se ollut ystävänsä avustamana järjestetty sinne sokkotreffeille prinssi Harryn kanssa? Surprise!
ohis
Ei nyt ihan tahdenlento kun sai vakituista palkkaa 7 vuotta Suitseista. Jopa niin taattu tyopaikka etta muutti Kanadaan. Tililla n. 5 miljoonaa dollaria.
No tuota noin, Helen Mirren taitaa olla jo legenda :) Ehkä Meryl Streep pystyy pistämään hänelle kampoihin...mutta makuasioita varmaan sitten nämäkin.
Minun makuuni ei näyttelijänä ole, on yhden ilmeen mitättömyys. Ulkonäöltään pikkusievä ja muuntautumiskyvytön, ei suurten roolien ja tunteiden tulkki. Olen katsastanut tuota Suitsia pari jaksoa, ei vakuuta. Näyttää siinäkin siltä, että miettii "Miltä mä näytän", kuten yleensä. Olisi käynyt kuin monille lapsitähdille, jämähtänyt yhden roolin vangiksi. Onneksi prinssi Harry tuli "sopivasti" paikalle.
Rinnastan tuon Suitsin johonkin Kauniisiin ja rohkeisiin, missä esim. Brooke on ollut sarjan alusta saakka, eikä lähde kulumallakaan. Palkka heilläkin jaksolta varmaankin kuin yksiön hinta Suomessa, olin jostakin lukevinani. Tuolla alalla maksetaan hyvin.
Eli M on sellainen pikkutypykkä, kuin suomalainen urheilija ikuisella pistesijalla, vaikka rahaa onkin tilillä. Mutta tuolla kerskakulutuksella on kohta omat ja brittiläisten veronmaksajien miljoonat kulutettu.
Ei se Mirrenkään aina legenda ole ollut. Varmaan samanlaista vähättelyä kohdannut hänkin. Ja paljon rohkeammissa kohtauksissa esiintynyt kuin Meghan, jota olen nähnyt arvostellun jostain vähäpukeisista kuvista tms.
Inhottavaa tällainen nokkiminen, ihan tavallinen nainen se Meghan on. Pitäisi pysyä pois näistä ketjuista kun ne ovat aina tätä samaa.
Harvasta legenda tulee. Tuolla lahjakkuudella ei ole pahemmin vähättelyä varmaankaan saanut kuulla. En ole mitään mistään rohkeista kohtauksista maininnut, vaan näyttelijäntaidoista, ja niitä tässä verrannut. Hommaan kuuluu alastomuus ihan luonnollisena asiana. (Mutta ei ne netissä pyörivät kuvat Meghanin parasta antia todellakaan ole :D )
Jos mielestäsi erilaisen mielipiteen esittäjä on nokkija, etkä kestä sellaista, kannattaako ehkä silloin itse poistua paikalta.... Minä en kehota ketään häipymään, annan kaikkien pitää omat mielipiteensä, mutta pidän myös omani.
Hänellä lienee myös runsaasti hyviä ominaisuuksia, mutta valitettavasti ovat muualla kuin näyttelijän työssä, ammatillisesti. Huhutaan, että ex-puolisolla, tuottaja T. Engelsonilla, ois ollut näppinsä pelissä noissa Meghanin produktioissa...
Kyllä on saanut nuorempana osakseen runsaastikin vähättelyä, ja voin jopa tarjota siihen linkin toisin kuin muutamat muut tässä ketjussa...
https://www.today.com/popculture/young-helen-mirren-shuts-down-sexist-c…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Ja taas vähän huhutaan ja epäillään.
Mitä sitten jos olisikin? Varmastikaan yksikään Britannian kuningashuoneen jäsen ei ole saanut töitä ilman suhteita. Ei Diana lastenhoitokeikkojaan, ei Kate valokuvaajan hommia iskän ja äiskän perhefirmassa, eivät edes Yorkin prinsessat, vaikka aina korostetaan heidän käyvän oikeissa töissä.
Helen Mirren on oikeasti kuninkaallinen😂
Häntä ja tätä lahjatonta sutturaa nyt ei voi verrata mitenkään.
Tässä keskustelussa käy hyvin ilmi, että Meghania syytetään asioista, jotka hyväksytään muilta kuninkaallisilta. Hirveästi yläpeukkuja kaikkeen Meghanin haukkumiseen, oli syytä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Luet valikoidusti :D
Viimeksi kehuttiin Sophieta, lukuisin ylänuolin, ja prinsessa Annen vaatimatonta tyyliä ihasteltiin kans äskettäin. On ollut usein juttua myös Norjan Mette-Maritista, Tanskan Marystä, Ruotsin Viktoriasta ja muistakin, ja yleinen mielipide on ollut aina positiivinen. He ovat luonnollisia ja aitoja.
Kun olisikin vain yksi "M-hullu" ainoana mollaamassa, mutta kun valitettavasti iso osa meillä täällä kotimaassa, että tuolla brittikansan keskuudessa on samaa mieltä, mikä nyt on tullut jo aika selväksi.
Mutta tykätä saa, kuka haluaa. Ei vie minun yöuniani.
Vierailija kirjoitti:
Kate ja William paikkasivat katastrofipariskunnan hölmöilyjä. Sussexit on onneksi nyt hyllytetty kuudeksi viikoksi ja rahahanathan heiltä pantiinkin kiinni jo aiemmin.
Katastrofiksi kutsuisin ennemminkin Andrew-Fergie-Epstein kuviota. Mutta eihän pedofiliaskandaali ole mitään Meghanin aiheuttamien skandaalien rinnalla.
Näkemäni ja lukemani mukaan kaunis nainen brittihovissa.
Hätkähdyttävän monen tuikitavallisen naispuoleisen suomalaisjuntin jatkuvan halveksunnan ja vihan kohde.
Ehdotan, että luette muutakin kuin roskalehtiä.