Mitä mieltä Meghanista?
Meghan on nyt tullut julkisuuteen itkuisena, julkisuuden ahdistamana äitinä. Itselleni tulevat mieleen Dianan vastaavat ulostulot aikanaan. Onkohan PR-toimiston keksintöä?
Kommentit (314)
Jännää, miten Meghan jakaa mielipiteitä. Joko hän on lähes täydellinen, upea, rohkea uranainen tai sitten kiero, julkisuudenkipeä tyrkky, joka etenee tavoitteeseensa keinoja kaihtamatta.
Kukaan meistä ei taida tuntea Meghania henk. koht., mutta se mitä tiedetään vähän häiritsee. Ne kaikki ongelmat suvun kanssa (jättihäissä vain yksi sukulainen hänen puoleltaan, isoisä ei ole saanut anteeksi, eikä nähnyt lapsenlastaan jne), ongelmat henkilökunnan kanssa (jakeli reilusti potkuja), aika erikoiset kriteerit poikaystävän haussa (kuuluisa jne), kertakäyttöisiä ystävyyssuhteita, PR-toimiston käyttö julkisuuskuvan luonnissa, tähtäimessä olla uusi Diana jne.
Minulla on ongelma. En pysty oikein luottamaan hänen aitouteensa.
Elämänsä roolissa, näyttelijä kun on. Tuo Dianan vetäminen joka ikiseen päänkääntöön, mekolla "kunnioittamiseen", haluun olla julkisuudessa ja siihen ettei haluakaan, Diana sitä Diana tätä jne.
Luopuisi julkisuudessa kekkaloinnista jos pää ei kestä. Ei ole pakko olla virallisesti, mutta hänen tapauksessaan se olisi katastrofi jos ei huomioitaisi. Outo tyyppi kaiken kaikkiaan.
Miten muut kuninkaalliset, esm. Sophie ja Edward, ovat onnistuneet viettämään suht normaalia perhe elämää. Vastaus taitaa olla, etteivät väen väkisin hakeudu lehtien palstoille paistattelemaan ja huomiota kerjäämään. Sitä saa mitä tilaa.
Jenkin on varmaan todella vaikeaa voittaa englantilaisten kuninkaallisfanien suosiota, jokin hänessä ärsyttää.
Jälkiviisaana neuvoisin etenemään HITAASTI. Ja tarkkailemaan muita naisia vastaavissa tilanteissa. Ruotsin, Norjan, Tanskan, Hollannin uusista kuninkaallisista pidetään kovasti, ovat tulleet esille aika hillitysti ja se on toiminut. Vanhalla mantereella on vaan eri käytännöt.
Todella. Kaikki tuntuu filmin käsikirjoitukselta. Joka askel on tarkkaan laskelmoitu :(.
Olen saanut hänestä ikävän kuvan. Teeskentelijä. Itseään täynnä ja saarnaa siitä miten muiden pitäisi elää. Manipuloi yksinkertaista Harrya. Nuolee julkkiksia.
En voi tehdä mielipidettäni kuin sen perusteella mitä hän on itse julkisuuteen tuonut, ja mielipiteeni on reippaasti pakkasen puolella.
Kuvittelee selvästi olevansa uusi Diana, raikas tuulahdus joka uudistaa koko hovin, muodikas ja nuorekas etikettien rikkoja, todellakin elämänsä roolia vetää.
Ja tämä viimeisin, ensin itkivät medialle miten heitä ei saa lähestyä, nyt itketään kun kukaan ei lähesty. Hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Todella. Kaikki tuntuu filmin käsikirjoitukselta. Joka askel on tarkkaan laskelmoitu :(.
Joskus katselin kollaaseja missä näkyi myrtynyt ilme kun luuli ettei kamerat kuvaa, heti kun katse kohtasi kameran niin naama hymyyn, Harryn käsivarteen roikkumaan ja äkkiä takki pois mahan edestä.
Todella, todella laskelmoitua.
Kaikkia on inhottu aina ensimmäiset pari vuotta. Esimerkiksi Norjan Mette Marit sai kyllä kakkaa niskaansa oikein kunnolla, mutta silloin ei ollut somea, niim suomalaiset eivät tiedä. Meten isä haukkui tytärtään koko ajan, julkaisi kuvia missä Mette oli aineissa, kertoi Meten olleen p*rnofilmissä, rahasti yrittämällä tavata tytärtään, meni sitten stripparin kanssa naimisiin, valehteli lapsenlapsistaan jne. Mette ei myöskään ole väleissä sukunsa kanssa. Muutaman vuoden päästä tilanne rauhoittui.
Itse pidän Meghanista. Mielestäni on naurettavaa, että Suomen lehdistö ottaa juttunsa Britannian valkoisten ylivaltaa avoimesti kannattavilta lehdiltä. Lisäksi nekin lehdet julkaisevat aina päivän päästä oikaisun, kun juttu ei mennyt niin. Suomessa oikaisua ei IKINÄ tule, vaan se sama valhe jää pyörimään. Onneksi itse en ole vain Suomen surkean median varassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia on inhottu aina ensimmäiset pari vuotta. Esimerkiksi Norjan Mette Marit sai kyllä kakkaa niskaansa oikein kunnolla, mutta silloin ei ollut somea, niim suomalaiset eivät tiedä. Meten isä haukkui tytärtään koko ajan, julkaisi kuvia missä Mette oli aineissa, kertoi Meten olleen p*rnofilmissä, rahasti yrittämällä tavata tytärtään, meni sitten stripparin kanssa naimisiin, valehteli lapsenlapsistaan jne. Mette ei myöskään ole väleissä sukunsa kanssa. Muutaman vuoden päästä tilanne rauhoittui.
Itse pidän Meghanista. Mielestäni on naurettavaa, että Suomen lehdistö ottaa juttunsa Britannian valkoisten ylivaltaa avoimesti kannattavilta lehdiltä. Lisäksi nekin lehdet julkaisevat aina päivän päästä oikaisun, kun juttu ei mennyt niin. Suomessa oikaisua ei IKINÄ tule, vaan se sama valhe jää pyörimään. Onneksi itse en ole vain Suomen surkean median varassa.
Mitä on valehdeltu tai oikaistu?
Krokotiilin kyyneleet? kirjoitti:
Kukaan meistä ei taida tuntea Meghania henk. koht., mutta se mitä tiedetään vähän häiritsee. Ne kaikki ongelmat suvun kanssa (jättihäissä vain yksi sukulainen hänen puoleltaan, isoisä ei ole saanut anteeksi, eikä nähnyt lapsenlastaan jne), ongelmat henkilökunnan kanssa (jakeli reilusti potkuja), aika erikoiset kriteerit poikaystävän haussa (kuuluisa jne), kertakäyttöisiä ystävyyssuhteita, PR-toimiston käyttö julkisuuskuvan luonnissa, tähtäimessä olla uusi Diana jne.
Näin. Ja aika outoa, kun on ollut Dianan ihailija vuosia, kuten on itse jopa sanonutkin, niin miten voi olla muka mahdollista, että "ei tiennyt kuka Harry on". Ja katin villat, jos joku noin kiinnostaa, kuten Diana, niin ihan varmasti ottaa selvää millaisia lapsia hänellä on, ja kaikkea muutakin oleellista. On useita asioita, ja pieniä detaljeja, joissa puhuu itsensä pussiin. Ihan kaikkia eivät sentään lehtimiehetkään vääristä.
Ja onhan tuolla jo Lissukin "joutunut pitämään puhutteluja". Naista sanotaan älykkääksi, mutta miten ei opi protokollan tavoille, e sitten millään? Feikki. Ja nyt sitten noita krokoitkutemppuja, huh huh. "Kukaan ei ole kysynyt kuinka voin". Voi kiesus, palvelusväkeä, lastenhoitajia, OMA ÄITIKIN huolehtimassa, ja ennen kaikkea tuo naiivi Harry, joka on ollut paikalla joka ainoa sekunti, kuin pikku puudeli, paitsi sinä aikana kun haki herttuattarelle kuuta taivaalta. Mulla olis jo alkanut ahdistaa, ja olisin pyytänyt pientä yksinäistä hetkeä vain itselleni, omassa rauhassani. Yhä hullummaksi menee.
Sen sijaan luotat hänen omituisen isänpuoleisen sukunsa aitouteen. Suvun, jonka kanssa hän ei ole ollut tekemisissä sitten lapsuus- ja nuoruusaikojen. Suku joka antaa törkyhaastatteluja sinne ja tänne - isä mukaan lukien. Isä olisi päässyt häihin, mutta valehteli viime minuuteilla sairastuneensa. - Btw, näyttää läskiltä äijältä, jolla voi olla taipumusta myös alkoholin käyttöön (diabetes päällä tai hyvin lähellä). Siis myöntänyt valehdelleensa.
Mutta Meghan on se epäilyttävä - hänhän ei voi antaa lausuntoja, kuten hänen ns. perheensä.
Ja pr-toimisto on käytössä koko kuninkaallisella porukalla, kun työnä on luoda sitä hyvää peeärrää julkisuudessa, kansallisesti ja kansainvälisesti.
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä roolissa, näyttelijä kun on. Tuo Dianan vetäminen joka ikiseen päänkääntöön, mekolla "kunnioittamiseen", haluun olla julkisuudessa ja siihen ettei haluakaan, Diana sitä Diana tätä jne.
Luopuisi julkisuudessa kekkaloinnista jos pää ei kestä. Ei ole pakko olla virallisesti, mutta hänen tapauksessaan se olisi katastrofi jos ei huomioitaisi. Outo tyyppi kaiken kaikkiaan.
Miten muut kuninkaalliset, esm. Sophie ja Edward, ovat onnistuneet viettämään suht normaalia perhe elämää. Vastaus taitaa olla, etteivät väen väkisin hakeudu lehtien palstoille paistattelemaan ja huomiota kerjäämään. Sitä saa mitä tilaa.
Kuka meistä tietää, että Meghan änkeytyy omaehtoisesti julkisuuteen, missä häntä kohdellaan rumasti?
Voisiko olla niin, että media on demonisoinut häntä nostaakseen julkaisunsa levikkiä ja myyntiä?
Huvitti siinä haastattelussa useampikin seikka. Mutta eniten ne Dianan alas päin ja sivulle luotujen katseiden matkimiset ja se viimeinen vastaus jotka on suoraan harjoteltu siitä Dianan kuuluisasta Panorama-haastattelusta.
Selkeästi harjoiteltu peilin edessä.
Ja Suitsin aikoihin hän erikseen kerskaili mitwn helppoa hänen on näytellä itkuista.
Siinä vaiheessa kun hän srlitti miten vaikeaa on opetella olemaan newly wed, meinasin tikahtua. Kolmas avioliitto ja lukuisia avoliittoja takana, yleensä vuelä yhtä aikaa! Harrynkin kanssa alkoi seurustella kun asui vielä edellisen kanssa.
Kamala kamala nainen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Minusta Sophie on aina ollut erittäin kiinnostava tyyppi. Ja en ihmettele ollenkaan, kun just luin, että on kuningattaren luottohenkilö, jonka luo menee aina sopivan paikan tullen ja tarvittaessa. Vähän on enemmän. Ei vaatteilla koreilua, ei mitään teennäistä, ei valitusta, ei minkäänlaista esittämistä, eli juoksentelua yleisöä halaamaan idioottimainen hymy päällä koko ajan, ei aseman väärinkäyttöä, ei riitaa lehdistön kanssa, lady. Mutta häntä näköjään kunnioitetaankin!! Nyt on sitten Meghankin alkanut omia ja yrittänyt päästä Sophien lähipiiriin. On se ehtiväinen. Minä minä, minulle, minulleeeee...
Sophiehan oli muuten oikeasti kuolla synnyrykseen ja toisella lapsella terveyshaasteita.
Vierailija kirjoitti:
En oikein mitään. En tajua sitä häntä kohtaan.
Höh. Multa jäi näköjään sana välistä. Eli en tajua sitä vihaa häntä kohtaan.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ongelma. En pysty oikein luottamaan hänen aitouteensa.Näin. Ja aika outoa, kun on ollut Dianan ihailija vuosia, kuten on itse jopa sanonutkin, niin miten voi olla muka mahdollista, että "ei tiennyt kuka Harry on". Ja katin villat, jos joku noin kiinnostaa, kuten Diana, niin ihan varmasti ottaa selvää millaisia lapsia hänellä on, ja kaikkea muutakin oleellista. On useita asioita, ja pieniä detaljeja, joissa puhuu itsensä pussiin. Ihan kaikkia eivät sentään lehtimiehetkään vääristä.
Ja onhan tuolla jo Lissukin "joutunut pitämään puhutteluja". Naista sanotaan älykkääksi, mutta miten ei opi protokollan tavoille, e sitten millään? Feikki. Ja nyt sitten noita krokoitkutemppuja, huh huh. "Kukaan ei ole kysynyt kuinka voin". Voi kiesus, palvelusväkeä, lastenhoitajia, OMA ÄITIKIN huolehtimassa, ja ennen kaikkea tuo naiivi Harry, joka on ollut paikalla joka ainoa sekunti, kuin pikku puudeli, paitsi sinä aikana kun haki herttuattarelle kuuta taivaalta. Mulla olis jo alkanut ahdistaa, ja olisin pyytänyt pientä yksinäistä hetkeä vain itselleni, omassa rauhassani. Yhä hullummaksi menee.
Kyllä, yhä hullummaksi menee. Enkä tarkoita Harrya ja Meghania😂
En oikein mitään. En tajua sitä häntä kohtaan.