Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille selviäisi että miehellänne on ollut jo pitkään suhde...

Vierailija
18.10.2019 |

... Niin jättäisittekö miehen vai antaisitte anteeksi ja jatkaisitte yhdessä?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis moro tuon jälkeen.

Vierailija
2/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin suhde toiseen naiseen, ja siinä olisi muutakin kuin pelkkää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hetken varmaan shokissa, enkä pystyisi toimimaan. Sitten alkaisin järjestellä eroa.

Vierailija
4/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tätä palstaa lukenut niin suurin osa antanut anteeksi.

No sitten voi vaimot miettiä tekeekö mies sen uudelleen kun viimeksikin vaimo antoi anteeksi.

Vierailija
5/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan ilman muuta.

Vierailija
6/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulisi heti.

Vierailija
7/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirtäisin miehen uuden naisen hoiviin ja kuppaisin sen kuivaksi, ehkä panisin sitä jatkossakin. Rusinat pullasta.

Vierailija
8/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sitten suhde naiseen tai mieheen, niin ulkoruokintaan siirtäisin välittömästi. En halua maistaa vieraassa lammessa uitettua melaa.

Vierailija
9/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin

Vierailija
10/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekisi niin mieli paljastaa pettävä mies mutta kun tiedän että jään siitä kiinni että minä oon se paljastaja...

Vierailija
11/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin jättäisin enkä edes harkitsisi muita vaihtoehtoja.

Vierailija
12/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni mitä piti anteeksi antaa jos ei jätä?

Vierailija
13/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ni mitä piti anteeksi antaa jos ei jätä?

No se pettäminen.

Vierailija
15/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä minä siinä tekisin, kun mies on jo tekemisensä päättänyt? Täyttäisin erohakemuksen niin, että mies saisi laittaa ensimmäiseksi nimensä ja hän alkaisi siitä hetkestä lähtien kaivamaan kuvettaan kaikesta. Hän saisi myös selittää meidän teineille ja sukulaisille tekosensa, pääsisi muuttamaan jo saman päivän aikana naisensa luokse ja ymmärrystä ei tulisi tippaakaan.

Olen tosi tilanteissa aina hyvin kylmäpäinen tyyppi ja luultavasti hoitaisin asiat kuin robotti ilman tunteiden näyttämistä. Riehuisin ja itkisin sitten itsekseni ja ystävieni kanssa.

Pahin miehelle olisi varmasti meidän kolmelle teinille asian selittäminen, sillä teinit ovat olleet aina hyvin oikeudenmukaisia ja he tekisivät varmasti todella pahoja kysymyksiä ja he eivät pelkää sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Vierailija
16/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tana Ramsay antoi anteeksi ja tekivät iltatähden 👍

Vierailija
17/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi niin mieli paljastaa pettävä mies mutta kun tiedän että jään siitä kiinni että minä oon se paljastaja...

Kirje on hyvä tai salatusta numerosta tuleva viesti.

Vierailija
18/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos mies olisi ihastunut toiseen ja haaveilisi tästä?

Vierailija
19/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tana Ramsay antoi anteeksi ja tekivät iltatähden 👍

Rahalla saa.

Vierailija
20/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä minä siinä tekisin, kun mies on jo tekemisensä päättänyt? Täyttäisin erohakemuksen niin, että mies saisi laittaa ensimmäiseksi nimensä ja hän alkaisi siitä hetkestä lähtien kaivamaan kuvettaan kaikesta. Hän saisi myös selittää meidän teineille ja sukulaisille tekosensa, pääsisi muuttamaan jo saman päivän aikana naisensa luokse ja ymmärrystä ei tulisi tippaakaan.

Olen tosi tilanteissa aina hyvin kylmäpäinen tyyppi ja luultavasti hoitaisin asiat kuin robotti ilman tunteiden näyttämistä. Riehuisin ja itkisin sitten itsekseni ja ystävieni kanssa.

Pahin miehelle olisi varmasti meidän kolmelle teinille asian selittäminen, sillä teinit ovat olleet aina hyvin oikeudenmukaisia ja he tekisivät varmasti todella pahoja kysymyksiä ja he eivät pelkää sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Miksi lapset pitää sekoittaa tähän? Jos mun mies pettäisi, en kertoisi lapsille. Se ei kuulu lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi