Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille selviäisi että miehellänne on ollut jo pitkään suhde...

Vierailija
18.10.2019 |

... Niin jättäisittekö miehen vai antaisitte anteeksi ja jatkaisitte yhdessä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos mies olisi ihastunut toiseen ja haaveilisi tästä?

Mitä pahaa siinä on? Jos ei koske, niin saahan sitä ihailla vaikka naapurin Jaskaa, laulaja-Pertsaa tai näyttelijä-Nikoa.

Vierailija
22/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, hyvin sanoa mitä tekisin.

Aluksi varmaan hirveä shokki, aivan mieletön. En ehkä pystyisi menemään töihin ja hakisin sairaslomaa.

Luulen, että ottaisin lapsen mukaani, ja matkustaisin lapsuuskotiini miettimään asioita, että rauhoittuisin.

Tuo on niin paha ja vakava asia, ettei sitä voi ennalta sanoa tarkkaan, mutta tiedän, nuo olisivat alkutoimet.

Lopultahan asiasta olisi pakko keskustella ja päättää tulevasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin anteeksi, mutta sydämeni särkyisi ja voisin pahoin tottakai, olisin järkyttynyt. Olisi pakko erota koska eihän tuollaiseen mieheen voisi mitenkään luottaa enää koskaan, todennäköisesti olisi jotenkin parantumattomasti persoonallisuushäiriöinen ja patologinen valehtelija koska elekään ei olisi tähän mennessä viitannut tuollaiseen. Ja hänen vuorokaudessaan täytyisi olla ainakin 32 tuntia koska muuten se olisi mahdotonta. Ehkä hän ei nuku? Hän on muukalainen vieraasta galaksista? Joo, menisi hetki asiaa käsitellessä.

Vierailija
24/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mennä.Sillon meidän suhde ei olisi tarpeeksi hyvä hänelle,jos näin kävisi.

Vierailija
25/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreessa muistissa vastaava kokemus. Avopuoliso jäi kiinni suhteesta työkaveriinsa. Kihlasormus pois sormesta ja kämppä myyntiin. Mitäpä sitä enää keskustelemaan sen kummemmin, kun uusi tyttöystävä oli jo miehelle löytynyt. Erossa mies suri lähinnä talosta luopumista kuin suhteemme päättymistä - tämä pysäytti minut tajuamaan, että olin ollut vuosia suhteessa, jossa minusta haluttiin vain taloudellinen hyöty :(

Vierailija
26/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä minä siinä tekisin, kun mies on jo tekemisensä päättänyt? Täyttäisin erohakemuksen niin, että mies saisi laittaa ensimmäiseksi nimensä ja hän alkaisi siitä hetkestä lähtien kaivamaan kuvettaan kaikesta. Hän saisi myös selittää meidän teineille ja sukulaisille tekosensa, pääsisi muuttamaan jo saman päivän aikana naisensa luokse ja ymmärrystä ei tulisi tippaakaan.

Olen tosi tilanteissa aina hyvin kylmäpäinen tyyppi ja luultavasti hoitaisin asiat kuin robotti ilman tunteiden näyttämistä. Riehuisin ja itkisin sitten itsekseni ja ystävieni kanssa.

Pahin miehelle olisi varmasti meidän kolmelle teinille asian selittäminen, sillä teinit ovat olleet aina hyvin oikeudenmukaisia ja he tekisivät varmasti todella pahoja kysymyksiä ja he eivät pelkää sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Miksi lapset pitää sekoittaa tähän? Jos mun mies pettäisi, en kertoisi lapsille. Se ei kuulu lapsille.

Täh? Luuletko, että joku 16 vuotias ei näkisi ja kuulisi mitään? Että iso nyt muuttaa naapuri-Maisan luokse yhtäkkiä yllättäen, että ei se mitään tarkoita? Älä ole tyhmä. Ja itsekö syyllisyyden otat perheen hajottamisesta? Ota vain, mitäs pihtasit ja nalkutit.

Vierailija
27/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sitten suhde naiseen tai mieheen, niin ulkoruokintaan siirtäisin välittömästi. En halua maistaa vieraassa lammessa uitettua melaa.

Entä jos paljastuisi, että olet jo usean vuoden " maistanut vieraassa lammessa uitettua melaa"?

Vierailija
28/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mennä.Sillon meidän suhde ei olisi tarpeeksi hyvä hänelle,jos näin kävisi.

Hölmö.

Vierailija
29/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, viaton heittäköön ensimmäisen kiven. Muistahan itsekin paasauksesi.

Vierailija
30/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisen panon antaisin uskoakseni anteeksi, mutta pidempään jatkunut suhde, että puoliso olisi käyttänyt aikaa ja energiaa siihen tässä tilanteessa, kun ruuhkavuodet verottaa, olisi niin suuri petos meidän perhettä kohtaan, että tuskin pystyisin antamaan anteeksi. Panoon voi päätyä.hetken huumassa ajattelematta, mutta suhde on ihan tietoista toimintaa ja aikuisella pitää olla pokkaa joko päättää edellinen eksklusiivinen suhde toisen alkaessa, tai sitten sopia uudet säännöt jo olemassa olevan kumppanin kanssa ennen kuin aloittaa sen uuden suhteen.

Vierailija
31/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä minä siinä tekisin, kun mies on jo tekemisensä päättänyt? Täyttäisin erohakemuksen niin, että mies saisi laittaa ensimmäiseksi nimensä ja hän alkaisi siitä hetkestä lähtien kaivamaan kuvettaan kaikesta. Hän saisi myös selittää meidän teineille ja sukulaisille tekosensa, pääsisi muuttamaan jo saman päivän aikana naisensa luokse ja ymmärrystä ei tulisi tippaakaan.

Olen tosi tilanteissa aina hyvin kylmäpäinen tyyppi ja luultavasti hoitaisin asiat kuin robotti ilman tunteiden näyttämistä. Riehuisin ja itkisin sitten itsekseni ja ystävieni kanssa.

Pahin miehelle olisi varmasti meidän kolmelle teinille asian selittäminen, sillä teinit ovat olleet aina hyvin oikeudenmukaisia ja he tekisivät varmasti todella pahoja kysymyksiä ja he eivät pelkää sanoa asioita niin kuin ne ovat.

Miksi lapset pitää sekoittaa tähän? Jos mun mies pettäisi, en kertoisi lapsille. Se ei kuulu lapsille.

Täh? Luuletko, että joku 16 vuotias ei näkisi ja kuulisi mitään? Että iso nyt muuttaa naapuri-Maisan luokse yhtäkkiä yllättäen, että ei se mitään tarkoita? Älä ole tyhmä. Ja itsekö syyllisyyden otat perheen hajottamisesta? Ota vain, mitäs pihtasit ja nalkutit.

Jopas reagoit voimakkaasti. Edelleen minusta asia ei kuulu lapsille. Ei edes niille teineille kuulu likaiset yksityiskohdat. Haluat siis käyttää lapsia koston välineenä?

Vierailija
32/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussikoon missä haluaa, niin minäkin teen. Missä sanotaan, että pitäisi keskenään sitä tehdä loppuikä?

Vierailija
33/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas reagoit voimakkaasti. Edelleen minusta asia ei kuulu lapsille. Ei edes niille teineille kuulu likaiset yksityiskohdat. Haluat siis käyttää lapsia koston välineenä?

Mies kaivaisi itse oman kuoppansa ja hänen asiansa olisi luonnollisesti kertoa asia lapsille, ei minun. Se mitä hän kertoo, ei ole minun päätettävissäni. Lapset ovat jo niin vanhoja, että ei heitä voi suojella ihan kaikelta. Tuota sinun kosto -ajatusta en ymmärrä yhtään, mitä väärää minä olisin tehnyt?

Vierailija
34/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi tietää etukäteen?

Vierailija
35/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi aidosti ihastunut toiseen naiseen ja heillä olisi suuri henkinen yhteys, ottaisin eron.

Pelkkä seksisuhde olisi helpompi jollain tasolla hyväksyä.

Vierailija
36/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
37/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman riippuu tilanteesta. Ehkä antaisin miehen tälle eukolle ja mies saa ennen mittaa omaa lääkettään. Minkälainen nainen muutenkaan vokottelee varattua miestä?

Vierailija
38/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin miehen ”puolisolle”, kuolaisin kuiviin, heittäisit puhalleta kertoisin hänen läheisilleen teot. Omille läheisille tarina sitten joku minun arvoani nostava syy.

Vierailija
39/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaisin = kuppaisin :D

Vierailija
40/43 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin miehen ”puolisolle”, kuolaisin kuiviin, heittäisit puhalleta kertoisin hänen läheisilleen teot. Omille läheisille tarina sitten joku minun arvoani nostava syy.

Tulipas siihen virheitä.

Kuolaisin = kuppaisin

Puhalleta = pihalle ja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän