Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävelen joka päivä töissä 10-12 km, paino tipu yhtään, miksi??

Vierailija
18.10.2019 |

Johtuuko se iästäni, olen 55v? En varmasti syö liikaa, syön ihsn kotiruokaa enkä mitään pikaruokaa tai limppreita ollenkaan. Alkoa en ole edes maistanut sitten kesäloman.
Oikeesti minulla on hiki, ja siis kiire ja liikun kovaa. Miksi ei paino tipu yhtään.??
Olen 168cm ja 82kg että olisi ihan varaa pudottaa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta onko sushi sopivaa laihduttajalle? Onko siinä paljon hiilareita?

Vierailija
82/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun saman verran töissä, ja selkeästi näkyvä painonpudotus tapahtui vasta 4-5kk kuluessa. Minut lynkataan näistä vinkeistä, mutta itse en syö aamupalaa lainkaan, ainoastaan n. litra vettä ja kuppi kahvia. Lounastauolla keitto+kananmuna/jogurtti/rahka, joskus täytetty leipä. Illalla voi sitten huoletta vetää vaikka pakastepizzan tai kunnon satsin lasagnea, olen laihtunut silti. Jos syön päivällä enemmän, en jaksa tehdä töitä. Lisäksi juon olutta n.3 litraa viikossa. En siis laihduttanut tarkoituksella, mutta paino putosi n. 6-8kg puolessa vuodessa.

N 38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ylipainoiset syövät noin vähän?

En pysyisi jaloillani noin pienillä annoksilla mitä täällä esitellään. Itse vedän vähintään 2500 kaloria päivittäin, että pysyisin 55kiloisena. 1500 kalorin kitukuurilla paino laskisi äkkiä alipainon puolelle ja olen jo kuusikymmentä täyttänyt.

Vierailija
84/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöt liiat usein, koska kotiruoka koostuu usein hyvin hiilihydraattipitoisesta ruokavaliosta, joka ylläpitää jatkuvaa nälkää. Tämä estää myös glukakonin toiminnan, koska jatkuva mässyttäminen johtaa insuliinin jatkuvaan erittymiseen eikä energiavarastojen purkaminen koskaan pääse kunnolla käynnistymään. Kun lasket hiilihydraatteja rajusti alas ja syöt runaasti hyvälaatuista rasvaa sisältävää prosessoimatonta ruokaa, syöt luonnostaan satoja kilokaloreita vähemmän, koska sinulla ei vain ole nälkä. Myös hormonitoimintasi normalisoituu ja elimistösi matala-asteinen tulehdus laskee. 

Millainen on esim aamiainen jossa vähän hiilihydraatteja ja on täyttävä?

Entä iltapala? Hedelmät on kait kiellettyjä tässä.

Esim. munakas tai keitettyjä munia kasvisten ja juuston kanssa.

Mitään iltapalaa et tarvitse, saathan aterioista tarpeeksi ruokaa.  Ei ne hedelmät kiellettyjä ole, mutta mieti miksi yleensä noita sokeriksi jalostettuja ravinnottomia tuontihedelmiä tarvii mihinkään.

Vierailija
85/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 10  kilsaa voi olla vaikka 5 , sen verran väärin näyttää monet laskurit.

Vierailija
86/86 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ylipainoiset syövät noin vähän?

En pysyisi jaloillani noin pienillä annoksilla mitä täällä esitellään. Itse vedän vähintään 2500 kaloria päivittäin, että pysyisin 55kiloisena. 1500 kalorin kitukuurilla paino laskisi äkkiä alipainon puolelle ja olen jo kuusikymmentä täyttänyt.

Ei se energiankulutus ole kaikilla vakio, ihmisiltä tuntuu unohtuvan tämä.