Onko kukaan muu kokenut "virheitä matrixissa"/ glitch in the matrix -tyyppisiä tilanteita?
Eli onko muut kokeneet selittämättömiä tapahtumia, jotka saavat epäilemään, että on olemassa rinnakkaisuniversumeja, enneaavistuksia, aikahyppelyä tms?
Aloitan kertomalla omat kaksi kokemustani.
Kävimme veljeni kanssa vaateostoksilla, kun näimme vaatekauppaan sisään astuessamme vihaisen, vihreään takkiin sonnustautuneen punahiuksisen naisen, joka huusi myyjälle ja vaati hyvitystä jostain ostamastaan tuotteesta. Menimme toiselle puolelle kauppaa ja hetken päästä näimme naisen rynnistävän ulos kaupasta tuohtuneena. Häneltä putosi lattialle nenäliina, kuitti tai vastaava. Naurahtelimme vähän naisen huonolle käytökselle. Valitsimme veljeni kanssa vaatteet, menimme sovituskoppiin ja päädyin ostamaan yhden paidan. Menimme kassalle. Sydän hyppäsi kurkkuun, sillä kassalla oli käynnissä täysin sama tilanne kuin kauppaan tullessamme. Siinä oli tismalleen sama nainen huutamassa tismalleen samat sanat myyjän vastatessa tismalleen samalla tavalla kuin hetkeä aiemmin. Sitten nainen rynnisti ulos tavalla, jonka olimme jo kerran nähneet. Nenäliina/kuitti putosi jälleen naiselta lattialle. Jokainen yksityiskohta oli identtinen. Veljeni ja minä hätkähdimme tilannetta niin paljon, että puhumme siitä vielä vuosien jälkeenkin.
Ollessani noin 14-vuotias, minulla oli muutaman viikon kausi, jolloin näin edeltävänä yönä unen, joka täsmäsi aina lempisarjani seuraavan jakson kanssa. Osasin aina kertoa perheelleni etukäteen jakson tapahtumat ja jopa repliikit, koska olin ne jo nähnyt unessa. Sarja lopetettiin, joten en tiedä, kauanko tätä olisi jatkunut.
Kommentit (1543)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväällä 1984 sattui outo juttu. Olin lähdössä koulusta kotiin ja fillarini luo käveltyäni en löytänyt pyörän avainta. Palasin luokkaan, jos se olisi sinne jäänyt. Kun avasin pulpetin kantta, näin itseni seisomassa pyöräni luona. Luokkahuoneesta kun oli suora näkymä pihan sivuun, jossa fillareita pidettiin. Olin vaan, että häh. Aivan selvästi näin itseni seisomassa pyöräni luona ja hänkin näytti etsivän avaintaan. Sitten hän lähti pyörän luota kohti koulun ulko-ovea. Poistuin luokasta ja menin ulos, mutta kaksoisolentoani ei tullut vastaan. Menin pyöräni luo ja nyt avain olikin taskussani. Avasin pyöräni lukon ja lähdin kotiin. Ihmettelin, että mitä tämä nyt oikein oli?
Onko menneisyyden hetket yhä olemassa jossain?
Menneisyytä ei enää ole kuin mielessä, eikä tulevaisuus ole tullut. On vain tietoa me
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli kokemuksia oudoista/epätodellisista tuntemuksista Koronassa. Itse sairastin mitä ilmeisimmin Koronan vajaa 3v sitten (ei rokotusta). Kuume ei noussut missään vaiheessa korkeaksi (38c korkeimmillaan), mutta olin ihan ihme houre/painajais-tilassa. Kun nukuin, olinkin puoliksi hereillä en saanut nukuttua kun sängyn vieressä kaivuri kaivoi hautakuoppaa minulle.
parin päivän sairastelun jälkeen aistini ensin sekosivat täysin. Koin aivan järjetöntä janoa mikä ei sammunut millään vesimäärällä, kaikki maistui etikalle ja sen jälkeen täydellinen haju -ja makuaistin menetys pariksi viikoksi. Ei ollut flunssaa tai mitään. Hajuaisti palasi normaaliksi varmaan 1,5 v kuluttua. Siihen asti haistoin asioita vääristyneesti.
joku kuvaili hyvin koronaa synteettinen tauti. Siltä se tuntui. Ei mitään tekemistä flunssan tai influenssan kanssa. Ei raju tauti mutta hyvin hyvin epämiellyttävä ja noh,
Minä sairastin ainoan koronan viime joulukuussa ja en kokenut mitään synteettistä. Sairaalaan asti päädyin kun keuhkokuume veti huonoon kuntoon
Vierailija kirjoitti:
kuali kirjoitti:
Vähän sama homma. Olen ollut isojen yhtiöiden asiakaspalvelussa töissä ja puheluliikenteen määrä on täysin mustavalkoinen.
Joko kaikki soittavat yhtä aikaa tai kukaan ei soita. Sama reklamaatioasiakkaiden kohdalla. Kaikki valittavat samaan aikaan, kuin maailma olisi "kärttyinen" samana hetkenä, ja toisina aika-kausina taas ei mitään ja kellään ei ole nokan koputtamista.
Mitenkäs sitten selität, planeettojen asennolla vai millä..
Samoin muidenkin työyhteydenottojen kanssa. Teen asiantuntijatyötä ja välillä on päiväkin, ettei kukaan ole missään yhteydessä, ei työkaverit, eikä asiakkaat. Sitten on yhtäkkiä puolituntinen, jonka aikana kuusi viestittää tai pyytää soittamaan yllättävissä kiireellisissä asioissa. Tapahtuu kerta toisensa jälkeen. Samoin kuin kaupankassat; kauppaan mentäessä ovat tyhjät ja koko kauppa suorastaan autio, mutta kerättyäsi os
Tämän olen huomannut myynnin ja markkinoinnin parissa! Ihmiset ovat aina vihaisia ja kärttyisiä samana päivänä. Toki omakin käytös yms vaikuttaa, mutta olen tehnyt työtä vuosia ja olen ammattilainen. En tiedä vaikuttaako esim. median uutiset tai joku muu sellainen asiaan, mutta ihan selkeästi tämä on joku juttu.
Olin ajamassa pyörällä kotiin keskellä yötä, aika pitkä matka oli, ja yhtäkkiä tuli kauhea vessahätä. Yritin pidätellä mutta muutaman minuutin kuluttua tuli kakka housuun. Tunsin sen ja hävetti ihan hirveästi mutta jatkoin pyöräilyä ns. seisoma-asennossa etten sotkis enempää. Lopulta pääsin kotiin asti ja hämmästys oli erittäin suuri kun vessassa laskin housut eikä kakkaa ollut missään. Hädäntunne oli myös kadonnut.
Serkku väittää minun olleen sukulaismummon synttärijuhlissa. Asiasta on väitelty. Nykyään muutkin sukulaiset uskovat näin. Jopa valokuvia on näytetty, ko juhlissa otettuja joissa minä olen mukana.
Illalla otin korvatulpat yöpöydältä. Toinen niistä luiskahti otteesta, ja alkoi pudota lattialle, mutta sain sen kiinni viime tipassa.
Outoa tuossa oli vain se, että kuulin, miten se putosi lattialle.
Tässä on teille hieman syytä nykyaikaankin liittyen.
Olin raskaana ja oltiin road tripillä lapissa, keskellä ei mitään. Join kokista ja vauva painoi rakkoa,joten piti pissata usein.
Pysähdyttiin taas ja siellä tien vieressä oli nätisti kuin aseltu kirkkaanpunainen avokas. Naurahdin näylle, hohtavan punainen kenkä yksin aavan maiseman keskellä ja pissasin. Matka jatkui. Meni noin 40 min ja taas luonto kutsui. Nousin autosta,kävelin tien viereen ja ihokarvat nousi pystyyn sillä siinä oli taas punanen avokas. Näytti ihan samalta kuin edellinen. Seisoi nätisti kuin olisi aseteltu maahan. Päätin että nyt ei kyllä enää pysähdytä ennen hotellia kun punaiset kengät vainoaa minua!
Vierailija kirjoitti:
Tulin bussilla töistä ja vieressäni istui pappa ja kaksi pikkuista poikaa. Nousin bussista pois ensimmäisenä ja kävelin kovalla vauhdilla sata metriä vaihtobussin pysäkille. Kun nousin uuteen bussiin, niin sama pappa ja pikkupojat istuivat samoilla paikoilla siellä. Silloin huimasi.
Valehtelet. Taisit olla humalassa ja bussi oli sama bussi.
TAI sitten olivat aitoja ns. Npc-ihmisiä eli taustaihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta lapseni opettajasta joka on raskaana, tiedossa on ollut että jäisi vuodenvaihteessa äitiyslomalle. En tietääkseni ole koskaan aiemmin nähnyt hänestä unta. Unessa hän oli synnytystuskissa ja koitin hakea hänelle apua.
Seuraavana päivänä tulee opettajalta Helmi-viesti jossa kertoo että jää töistä pois jo kuukauden kuluttua.t: se joka kirjoitti sisaruksen ja äidin kuolemasta, naapurin lasten noidaksi kutsuma
Joo, minuakin naapurinlapset nimitteli noidaksi, kun olin nuorempi.
Minulla kun oli mustat hiukset ja olin ns. hevarityylinen.Jos lapsi jotain sanoo, niin sitä ei ehkä suurimpana totuutena kannata ottaa.
Totuus tulee lapsen suusta
Wn vieläkään kuuden vuoden jälkeen ymmärrä tämän aloituksen ja ketjun sisintä, joten voitteko avata mitä tällä haetaan? Mikä Matrix?
Vierailija kirjoitti:
Illalla otin korvatulpat yöpöydältä. Toinen niistä luiskahti otteesta, ja alkoi pudota lattialle, mutta sain sen kiinni viime tipassa.
Putosi lattialle ja pongahti takaisin lattian kautta sun käteen kenties. Mulla kävi kerran noin että pudotin kuulokkeen ja ei mistään löytynyt, kolusin kaikki sohvan aluset, katsoin maton alta, sohvatyynyjen välistä jne. Lopulta löysin viikkojen kuluttua repun pohjalta. Jotenkin se oli sinne avonaiseen reppuun pongahtanut.
Up 🦄🌟 universumimme on taianomainen!
Vierailija kirjoitti:
Hengailtiin teininä kavereiden kanssa usein yhden tien varressa. Puhuin juuri siitä, kuinka en usko saatanaan tai helvettiin, kun ohi ajoi auto, jonka rekisterinumero oli 666. Ihmettelin asiaa, ja perään ajoi toinen 666-loppuinen auto. Hämmästytti.
Demonit pelleilivät kanssasi. Tai sitten itse saatan a mahdollisesti. Turha pelätä.
Sain videonpätkän kaveriltani. Lopussa vilahti vaaleahiuksinen henkilö ilman aurinkolaseja.
Nyt hetken päästä katsoin sen uudestaan. Henkilölle oli ilmestynyt lippalakki ja aurinkolasit, eikä hänestä näkynyt yhtä paljon selkää tai liikettä. Hän oli lyhyempi. Ihan kuin eri ihminen.
Ainakaan puhelin ei ilmoittanut videon muokkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Putosi lattialle ja pongahti takaisin lattian kautta sun käteen kenties. Mulla kävi kerran noin että pudotin kuulokkeen ja ei mistään löytynyt, kolusin kaikki sohvan aluset, katsoin maton alta, sohvatyynyjen välistä jne. Lopulta löysin viikkojen kuluttua repun pohjalta. Jotenkin se oli sinne avonaiseen reppuun pongahtanut.
Ei selitä. Korvatulppa putosi siis kädestä n. 20 senttiä, eikä lähellekään pöytää saati lattiaa. Näin sen koko ajan.
Olisin kyllä huomannut, jos olisi pudonnut alemmaksi, enkä olisi silloin ihmetellyt yhtään.
Nämä on tällaisia pieniä juttuja mutta on jääneet mieleen
joskus tulin liikenneympyrään ja ympyrässä joko oll tai siihen oli tulossa pelkästään valkoisia autoja. Olikohan yhteensä 8 vai 9 valkoista autoa (omani tosin on musta) samaan aikaan ympyrässä naurahdin että joku unohti laittaa muun värisiä autoja joukkoon 🙂
Toinen on meidän kotitien risteys. Joudumme kääntymään harvaan liikennöidyltä tieltä vasemmalle kotikadullemme. Ja harvaan siis tarkoittaa että autoja menee ehkä kerran minuutissa jos silloinkaan. Mutta hyvin usein juuri kun olet kääntymässä, vastaan tulee auto niin että joudut pysähtymään. Ei väliä kellonajalla. Myöhään illalla tai varhain aamulla osut juuri samaan aikaan tielle tuon toisen kuskin kanssa. Myös mieheni on huomannut tämän ilmiön ja naureskellaan että melkoinen glitch in the matrix..
pieniä juttuja mutta laittaa miettimään kyllä että elämmekö jossain simulaatiossa 🤨
Itse olen usein nähnyt jotain, mikä ei seuraavaksi olekaan ollut sitä mitä juuri näin. Esimerkiksi autolla ajaessa nähnyt kauempana, että moottoritiellä menee omakotitalo. Silmänräpäyksen jälkeen se onkin iso pakettiauto. Voi olla matrix glitch tai sitten tämä on sitä teoriaa, että silmä ei oikeasti näe kovin kauas ja aivot vain generoi näkymät sen mukaan mitä siellä todennäköisesti on.
Istuin kaupan edessä ja katsoin kun nainen tuli kaupasta ja käveli pois. Hetken päästä sama nainen käveli uudestaan kaupasta ulos. Tiedä sitten oliko sama naine, mutta ihan samat vaatteet ja hiukset ja kaikki. Ehkä olivat kaksoset. Tai sitten virhe matrixissa.
Itse asiassa vain menneisyys ja tulevaisuus ovat olemassa. Mitään nykyhetkeä ei ole.