Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut: ”Minulla ei ole hajuakaan, mistä naisille pitäisi jutella”

Vierailija
17.10.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

"Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v*ttuun rumilus”.

Tutustuminen jäi siihen.

– En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut. En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana. En ole koskaan saanut halausta, kukaan ei ole halunnut minua halata, enkä ole halunnut ketään pakottaa halaamiseen, Mikko sanoo."

Nämä on surullisia totuuksia hyvin monen nykypäivän suomalaisen miehen elämästä.

Kommentit (913)

Vierailija
481/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihihii, jollakin palstamiehellä meni taas kerran hermot :D

Tämä on aina yhtä hauskaa :)

Tässä meillä esimerkki naisen kissamaisesta sadismista. Saavat tyydytystä leikkiessään lankakerällä tai hiirellä, tosin naisen tapauksessa miehellä. Joskus myös polttavat näppinsä ja voi että sitä ulinaa, vinkunaa ja uhriutumista.

Tietenkin on hassunhauskaa, kun miehet täällä pää punaisena pusertavat ja muutamalla pikku kommentilla voi sekoittaa heiltä koko pakan. Hyvää viihdettä tähän sateiseen lauantaihin. Näppini ovat kyllä turvassa, kiitos huolehtimisesta.

Vierailija
482/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kouluaikoihin nintendot ja pleikkarit kiinnostivat enemmän kuin yökerhot. Vuosikymmen vierähti pelien seurassa"

Onko mikään ihme jos ei ole luontevaa olla ihmisten kanssa, varsinkin naisten?

Mutta toisaalta, ihmettelen, koska kai tällä Mikollakin on äiti ja naispuolisia sukulaisia ollut joiden kanssa on puhunut?

Koulussa on samassa luokassa ollut toista kymmentä vuotta tyttöjen kanssa.

Miksi ihmeessä tämä Mikko ajattelee että naisten kanssa pitäisi puhua eri tavalla kuin miesten kanssa? Voi olla että kaikki kiinnostuksen kohteet ei kohtaa kaikkien naisten kanssa, mutta ei kaikkia naisiakaan kiinnosta kaikki puheenaiheet mitä toisia naisia tai miehiä kaikki muiden miesten puheenaiheet, ihmiset on yksilöitä. Vai onko Mikon mielestä kaikki miehet samanlaisia kuin hän? Vain sillä logiikalla olisi kaikki naiset samanlaisia keskenään.

Ei. Kaikki naiset eivät ole samanlaisia keskenään, mutta naiset ja miehet ovat todella erilaisia keskenään. Tämä on biologinen ja kultturaalinen FAKTA, jota on täysin absurdia lähteä kiistämään.

Onko siis uutisista, yhteiskunnallisista asioista ja sosiaalisuus vain naisten asioita?

Onko sinulla joku erityinen syy takertua tuohon pointtiin? Minua ei joku v itun Mikko kiinnosta, minua kiinnostaa yleisesti naisten totaalinen kusipäisyys ja idiotismi. Te naiset olette täyttä saa tanan paskaa, ettekä yleensä tiedä oikein mistään mitään. Ei minulla ole muuta kerrottavaa teille.

SInun kaltaisesi kuvottavat ihmisvihaajat päätyvtä onneksi hoitoon. Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Naiset kuspäitä yhyy”. Kunnon katkero kus i mu lkku. :D

Mene sinä lutkuttamaan sitä mustaa makkaraa.

Menepä itse, kun sinulla tuntuu olevan joku pakkomielle siihen.

eri

Vierailija
484/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa vaikka muuten olenkin Mikon puolella että bussipysäkki ja muutenkin ns lenkkipolut, kaupan kulmat jne on tosi huonoja paikkoja lähestyä naisia koska se pelottaa. Jos on yksin pysäkillä ja on joku muu aika kun ihan kirkas päivä kyllä minäkin jännityn. Sellaista se vaan on. Toki rumilusta ei tarvitse huikata. Mutta kyllä minäkin olisin ilmoittanut että back off.

Miehillä ei ole mitään hajua millaista on olla nainen ja miettiä tuollaisia asioita joka kohtaamisessa, että käyköhän minulle "Raisa Räsäset."

Jos tuo on suomalaisen naisen pelkurimainen maailmankuva, sielunmaisema, niin totisesti: LUOJA MEITÄ AUTTAKOON!

Jos tuo on suomalaisen miehen logiikka, että jumalan rukoilu auttaa, mutta ei se että miehet yksinkertaisesti lopettaisivat ahdistelun, rai skaamisen, väkivallan ja murh aamisen, jotta naisten ei tarvitse pelätä edes siellä pimeällä lenkkipolulla, niin ei meitä auta joulupukkikaan.

Luoja meitä varjelkoon suvaccihyysäreiltä, joiden ansiota koko omituinen rai skausbuumi on. Jos te naiset jumalattomana kollektiivina uhriudutte, syljette suomalaisen miehen naamalle ja vingutte, ei teitä voi edes Jumala pelastaa. 

Helvettiin olette menossa ja vauhdilla.

Sinun kaltaisesi loputtoman pahat, sairaat ja vaaralliset henkilöt ne sinne helvettiin päätyvät. Onneksi.

Höpö höpö. Sinä et tiedä mistään mitään, etkä edes sitä kuinka korkealla istun.

Toki korkealla mielikuvituksessasi. Sekaisin kuin seinäkello olet.

Vierailija
485/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa vaikka muuten olenkin Mikon puolella että bussipysäkki ja muutenkin ns lenkkipolut, kaupan kulmat jne on tosi huonoja paikkoja lähestyä naisia koska se pelottaa. Jos on yksin pysäkillä ja on joku muu aika kun ihan kirkas päivä kyllä minäkin jännityn. Sellaista se vaan on. Toki rumilusta ei tarvitse huikata. Mutta kyllä minäkin olisin ilmoittanut että back off.

Miehillä ei ole mitään hajua millaista on olla nainen ja miettiä tuollaisia asioita joka kohtaamisessa, että käyköhän minulle "Raisa Räsäset."

Jos tuo on suomalaisen naisen pelkurimainen maailmankuva, sielunmaisema, niin totisesti: LUOJA MEITÄ AUTTAKOON!

Jos tuo on suomalaisen miehen logiikka, että jumalan rukoilu auttaa, mutta ei se että miehet yksinkertaisesti lopettaisivat ahdistelun, rai skaamisen, väkivallan ja murh aamisen, jotta naisten ei tarvitse pelätä edes siellä pimeällä lenkkipolulla, niin ei meitä auta joulupukkikaan.

Luoja meitä varjelkoon suvaccihyysäreiltä, joiden ansiota koko omituinen rai skausbuumi on. Jos te naiset jumalattomana kollektiivina uhriudutte, syljette suomalaisen miehen naamalle ja vingutte, ei teitä voi edes Jumala pelastaa. 

Helvettiin olette menossa ja vauhdilla.

Sinun kaltaisesi loputtoman pahat, sairaat ja vaaralliset henkilöt ne sinne helvettiin päätyvät. Onneksi.

Höpö höpö. Sinä et tiedä mistään mitään, etkä edes sitä kuinka korkealla istun.

"Korkealla istuminen" ei tee sinusta hyvää, kunnollista, miellyttävää, mieleltään tervettä tai rehellistä ihmistä.

Vierailija
486/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihihii, jollakin palstamiehellä meni taas kerran hermot :D

Tämä on aina yhtä hauskaa :)

Tässä meillä esimerkki naisen kissamaisesta sadismista. Saavat tyydytystä leikkiessään lankakerällä tai hiirellä, tosin naisen tapauksessa miehellä. Joskus myös polttavat näppinsä ja voi että sitä ulinaa, vinkunaa ja uhriutumista.

Kukakohan täällä on se sadisti? Ulisijasta, vinkujasta ja uhriutajasta puhumattakaan.

Tämä on todellakin hauskaa :D

eri kirjoittaja

Vierailija
487/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten kyllästynyt näihin miesten ulinoihin siitä, miten naisille kelpaa vain miesmalli-aivokururgi-astronauttimies. Tuntuu että miehet ovat mielessään luoneet tällaisen oletuksen, jonka varjolla on helppo uhriutua, ja syyttää naisten vaatimuksia kohtuuttomiksi, vaikka naiset eivät ole tällaista edes sanoneet.

Onkohan miesten aika katsoa peiliin, ja miettiä voisivatko he itse tehdä tilanteelleen jotain? Hankkia harrastuksia, käydä ulkona enemmän, huolehtia hygieniasta jne. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa, eikä kukaan nainen ala näiden mikkojen kanssa suhteeseen vain säälistä.

Vierailija
488/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun, joku mies myöntää, ettei osaa, tai tiedä miten naisten kansa keskustellaan. Moni luulee osaavansa.

Mutta tietävätkö naiset miten miesten kanssa keskustellaan?

Vierailija
489/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun, joku mies myöntää, ettei osaa, tai tiedä miten naisten kansa keskustellaan. Moni luulee osaavansa.

Kuin ihmisille yleensä. Tämä simppeli taktiikka on heittänyt matkalle jo kaksi aviomiestäkin. Vinkkinä, myös naiset pitävät siitä.

Vierailija
490/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Mikkoa oikeasti kiinnosta pariutuminen, kun ei ole ollut mitään MOTIVAATIOta suunnata kiinnostustaan naisiin ja niihin suuntiin, mitkä edesauttaisivat naisen löytämistä. Jos PRORITEETTIna olisi elämässä rakkauden löytäminen, hän näkisi kaiken vaivan sen eteen eikä seurustelisi pelien kanssa. Varmasti löytäisi jonkun joka on vähän samanlainen kuin hän itse, jos kehittäisi itseään tarvittavaan suuntaan. Täysin passiivisena rutiseminen ei vie mitään mihinkään suuntaan.

Vierailija
491/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkkuani myöten kyllästynyt näihin miesten ulinoihin siitä, miten naisille kelpaa vain miesmalli-aivokururgi-astronauttimies. Tuntuu että miehet ovat mielessään luoneet tällaisen oletuksen, jonka varjolla on helppo uhriutua, ja syyttää naisten vaatimuksia kohtuuttomiksi, vaikka naiset eivät ole tällaista edes sanoneet.

Onkohan miesten aika katsoa peiliin, ja miettiä voisivatko he itse tehdä tilanteelleen jotain? Hankkia harrastuksia, käydä ulkona enemmän, huolehtia hygieniasta jne. Naiset eivät ole miehille mitään velkaa, eikä kukaan nainen ala näiden mikkojen kanssa suhteeseen vain säälistä.

Juuri näin. Lasten vanhempainilloissa näkee miten ihan tavalliset ihmiset ovat löytäneet kumppaneita. Ulimiesten pitäisi katsella tavallisia naisia eikä niitä malleja.

Vierailija
492/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

totta on se, että miesten on vaikea ymmärtää mitä me naiset joudumme kohtaamaan tuolla arjessa, mutta en minä ainakaan jännity, pelkää tai pelästy jos joku lähestyy kaupassa tai bussipysäkillä. Ymmärrän kyllä, jos joku nainen siten reagoi. 

En kyllä mielelläni vastaa ihmiselle mitään, jos ensimmäinen kommentti on "moi, oletko sinkku?" tai "jos pyytäisin sinua treffeille, lähtisitkö?" noin on käynyt pari kertaa eikä keskustelu siitä jatkunut: eihän mies edes kertonut mitään itsestään, ei yhtään mitään.

Vinkiksi sanon, että jos lähestyt ketään, niin ensimmäisenä ei lähdetä kyselemään henkilökohtaisia asioita; ihmiset kyllä jakavat niitäkin asioita kysymättä, jos vain antaa sille tilaisuuden: antamalla ihmisen itse päättää mitä jakaa ja mitä ei. 

Juuri näin. Jos haluat lähestyä tuntematonta ihmistä, aloita juttelu pintapuolisella keskustelunaiheella. Henkilökohtaisista aiheista EI vielä lähestymisvaiheessa kysellä, vaan vasta mahdollisessa jatkossa, jolloin henkilö on osoittanut itse halunsa tutustua sinuun. Moni mies ei tunnu käsittävän, ettei lähestymisvaihe ole sama asia kuin treffit.

Ja tuntemattoman lähestymisessä suosittelen ensin lukemaan vastapuolen nonverbaalista viestintää. Moni puskista lähestyjä tuntuu yli-itsevarmasti olettavan, että kohde on eittämättä kiinnostunut, vaikkei olisi mitään sen suuntaista viestinyt tai edes nähnyt koko ihmistä aiemmin. Tätä jaksan aina hämmästellä.

Vierailija
493/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hsgshshh kirjoitti:

Kyllä on paljon yli 30 naisiakin ,samankaltaisia kuin mikko. Miehet on yhtä ilkeitä kuin naisetkin. Tää yhteiskunta määrittää vaan liikaa minkä näköinen ja ,minkä lainen jonkun pitää olla. Kyllä itsekin tunnen kateutta käsi kädessä kulkevia pareja kohtaan. Mut oppinut sen että jos en kelpaa ja pitäisi muka muuttaa ulkonäköä muiden mieliksi niin antaa olla sit. En itsekään kulje muodin mukaan, en meikkaa, en omista hienoja vaatteita, en kalliita ja muodikkaita silmälaseja. En kulje tämän maailman juttujen mukaan.

Kun tuolla kaupungilla katselee pariskuntia, niin kyllä sitä miettii, että kaiken näköiset ihmiset löytävät kumppanin. Jos ei muuten, niin toisesta samalla tavalla kummallisen näköisestä. Enemmän se mielestäni on sosiaalisista taidoista kiinni.

Itsekin kävin joskus treffeillä todella hyvännäköisen ja treenatun miehen kanssa, jota vain näytti minulle puhuminenkin pelottavan niin paljon, että jouduin rauhoittelemaan häntä. En halunnut nähdä toistamiseen, vaikka ulkoisesti paketti olisi ollut just eikä melkein minun makuuni. Naiskokemuksia oli kuulemma pyöreä nolla.

Vierailija
494/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tue ei ole vain  suomalaisen naisen , vaan varmaan ihan kaikkien naisten "sielunmaisema" ihan ympäri maapallon. Ja luultavasti jossain Intiassa saa pelätä vielä enemmän. 

Eikä ole naisen vika, että tuo pelko on mukana naisen elämässä. Ei ne naiset naisia pelkää.

Omalle miehelle kerran sanoin, kun tuli puhe tuosta pelosta mikä naisille on tavallaan(valitettavasti) "normaalia" elämää, että se on  evoluution tulosta. Naiset oppii jossakin vaiheessa elämäänsä huomaamaan, että on pakko olla varuillaan, varsinkin jos liikkuu yksin.

Muistan joskus lukeneeni miehestä, joka vaihtoi sukupuoltaan. Tämä ihminen kertoi, että vasta, kun hän näyti naiselta/oli nainen, hän tajusi sen eron, mikä oli liikua öisin ulkona yksin naisena tai miehenä. 

Miehenä ei ollut tarvinnut pelätä.

Mies jolle ei tule mieleenkään tehdä naiselle mitään pahaa, ei ehkä voi tajuta tuota pelkoa. Mutta se on naisissa varmaan jo geeneissä.

Vierailija
495/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Lasten vanhempainilloissa näkee miten ihan tavalliset ihmiset ovat löytäneet kumppaneita. Ulimiesten pitäisi katsella tavallisia naisia eikä niitä malleja.

Lasten vanhempainilloissa näkee myös luokanopettajan, joka yleensä on ihan tavallisen oloinen nainen. Miksi sitten työttömät luokanopettajat ul-isevat eivätkä katso peiliin? Kävisivät ulkona enemmän ja huolehtisivat hygieniastaan. Norssi-testistä huomaa miten ihan tavalliset opettajat ovat töissä

ohis

Vierailija
496/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan varma, että miehet kuvittelee naisten haluavan miesmalli-aivokirurgi-astronauttimies kahdesta syystä

1. miehille itselleen tärkeintä on raha ja status, joten he kuvittelevat naistenkin haluavan vain rahaa ja statusta 

2. mies itse haluaa naismalli-salikissa-kotihuora-äitimadonna naisen, johon ei tartte laittaa yhtään rahaa eikä aikaa, ja silti se nainen jotenkin mystisesti pysyy aina meikattuna, kauniina, timminä ja laitettuna. 

Sitten ne miehet katsoo, että ai jai, noilla rikkailla jampoilla on aina tommonen naismalli-salikissa-20v. mimmi kainalossa, ja hekin haluavat sellaisen, tajuamatta lainkaan, että tällaiset naisparat ovat joko onnen onkijoita tai  avun tarpeessa, kun 40v vanhempi sugardaddy on ainoa sopiva poikaystävä.

Vierailija
497/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin ihmiselle?  Miten ihmeessä miehille ja naisille pitäisi puhua erilailla? 

Esim jossain harrasteryhmässä kaikilla on sama mielenkiinnon aihe, joten siitä voi puhua jne. Ei tarvitse puhua naiselle jotenkin erilailla kuin miehelle.

Vierailija
498/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomien jutusta ei käynyt ilmi, että miten on Mikon muiden ihmissuhteiden laita. Jos niitä ei ole, niin Mikolla joko ei ole sosiaalisia taitoja  tai sitten hän on luonteeltaan epäsosiaalinen tai epämiellyttävä.  Näistä lähtökohdista parisuhdetta onkin sitten todella vaikeata etsiä, seurustelu kun ON juuri sitä sosiaalista kanssakäymistä.

Ehkä realistisempi tavoite olisi vaikka harratuksen kautta ensin tutustua muihin ihmisiin, löytää kavereita ja ylipäätänsä mielenkiinnonaiheita elämäänsä. Kun elämä muuttuu muuten sisällöltään rikkammaksi ja sosiaaliset taidot ovat kehittyneet, niin parisuhde saattaisi löytyä. Aika harva ihminen haluaa olla kumppanilleen se suurin elämänsisältö. Vastuu omasta onnellisuudesta on jokaisella itsellään.

Noiden 15-20 vuotiaiden sällien touhuaminen tyttöjen kanssa sotii kyllä tuota em. tekstiä vastaan. Eihän niillä ole vielä mitään verrattuna aikuisiin.

Sama juttu sen tarjottavan kanssa. Ei pitäisi pystyä kilpailemaan 35+ miesten kanssa oikein minkään resurssin suhteen.

Ehkäpä tästä fiksu voisi oivaltaa ettei resursseilla ole merkitystä. Sen rinnalla että on mukava ja hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
499/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aivan varma, että miehet kuvittelee naisten haluavan miesmalli-aivokirurgi-astronauttimies kahdesta syystä

1. miehille itselleen tärkeintä on raha ja status, joten he kuvittelevat naistenkin haluavan vain rahaa ja statusta 

2. mies itse haluaa naismalli-salikissa-kotihuora-äitimadonna naisen, johon ei tartte laittaa yhtään rahaa eikä aikaa, ja silti se nainen jotenkin mystisesti pysyy aina meikattuna, kauniina, timminä ja laitettuna. 

Sitten ne miehet katsoo, että ai jai, noilla rikkailla jampoilla on aina tommonen naismalli-salikissa-20v. mimmi kainalossa, ja hekin haluavat sellaisen, tajuamatta lainkaan, että tällaiset naisparat ovat joko onnen onkijoita tai  avun tarpeessa, kun 40v vanhempi sugardaddy on ainoa sopiva poikaystävä.

Tämä, plus että he ajattelevat oikeasti mielessään 16-20-vuotiaita kokemattomia tyttöjä, eivät aikuisia naisia. Totta kai teineillä on vaikka mitä hupaisia kuvitelmia siitä, millaisilla asioilla pysyvässä parisuhteessa on ja ei ole väliä. Muistan niihin aikoihin kuvitelleeni vaikka mitä "unelmieni" ihmissuhteista, työstä, elämästä ylipäätään, missä ei kyllä ollut päätä eikä häntää... Teinit laukovat lisäksi suustaan aivan mitä tahansa, mihin eivät välttämättä edes usko, kunhan kokeilevat miltä erilaiset ajatukset tuntuvat, tai yrittävät olla niin edgyä.

Vierailija
500/913 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hsgshshh kirjoitti:

Kyllä on paljon yli 30 naisiakin ,samankaltaisia kuin mikko. Miehet on yhtä ilkeitä kuin naisetkin. Tää yhteiskunta määrittää vaan liikaa minkä näköinen ja ,minkä lainen jonkun pitää olla. Kyllä itsekin tunnen kateutta käsi kädessä kulkevia pareja kohtaan. Mut oppinut sen että jos en kelpaa ja pitäisi muka muuttaa ulkonäköä muiden mieliksi niin antaa olla sit. En itsekään kulje muodin mukaan, en meikkaa, en omista hienoja vaatteita, en kalliita ja muodikkaita silmälaseja. En kulje tämän maailman juttujen mukaan.

Kun tuolla kaupungilla katselee pariskuntia, niin kyllä sitä miettii, että kaiken näköiset ihmiset löytävät kumppanin. Jos ei muuten, niin toisesta samalla tavalla kummallisen näköisestä. Enemmän se mielestäni on sosiaalisista taidoista kiinni.

Itsekin kävin joskus treffeillä todella hyvännäköisen ja treenatun miehen kanssa, jota vain näytti minulle puhuminenkin pelottavan niin paljon, että jouduin rauhoittelemaan häntä. En halunnut nähdä toistamiseen, vaikka ulkoisesti paketti olisi ollut just eikä melkein minun makuuni. Naiskokemuksia oli kuulemma pyöreä nolla.

Mutta tajuamattasi tulit paljastaneeksi eron meisten ja naisten välillä.

Vain mieheltä odotetaan itsevarmuutta, aloitteellisuutta, ja viimeistään tietyssä iässä kokeneisuutta. Naiselta ei odoteta.