Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikko, 33, ei ole koskaan edes suudellut: ”Minulla ei ole hajuakaan, mistä naisille pitäisi jutella”

Vierailija
17.10.2019 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006276401.html

"Eräänä päivänä Mikko, 33, kerrankin rohkaistui. Lähestyi naista bussipysäkillä.

– Ennen kuin edes ehdin sanaa sanomaan, tuli naisen suusta jo ”painu v*ttuun rumilus”.

Tutustuminen jäi siihen.

– En ole koskaan ollut treffeillä enkä ole koskaan seukannut. En ole myöskään koskenut, halannut tai pussannut, saatika pannut naista elämäni aikana. En ole koskaan saanut halausta, kukaan ei ole halunnut minua halata, enkä ole halunnut ketään pakottaa halaamiseen, Mikko sanoo."

Nämä on surullisia totuuksia hyvin monen nykypäivän suomalaisen miehen elämästä.

Kommentit (913)

Vierailija
21/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset usein suhtautuu oudosti jos heille puhuu muuten ilman mitään iskutarkoitusta vaikka jos sattuu samaan pöytään ruokalassa. Onneksi nykyään voi katsella vain kännykkää varsinkin näin parisuhteessa olevana.

Voisikohan ne sun jutut olla jotenkin outoja?

Vierailija
22/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin ongelma on se, ettei hän pidä naisia ihmisinä vaan joinakin mystisinä halinukkeina, joille ei voi edes puhua normaalisti.

Näin on. Hän pitäisi ajatella naisia esimerkiksi opiskelukavereina, työkavereina, naapureina, sukulaisina ja muutenkin ihan tavallisina ihmisinä. Jos hän ajattelee jokaisesta nuorta naista vain potentiaalisena tyttöystävänä, johon pitää yrittää mahdollisimman hyvä vaikutus, niin ei ihme jos ei saa sanottua mitään järkevää.

Semmoista supliikkia eli keskustelutaito kannattaa treenata erilaisten ihmisten kanssa vaihtuvissa sosiaalisissa tilanteissa olipa kyseessä sitten vanha mummo tai keski-ikäinen mies. Jos sitten yrittää olla "hauska seuramies" vain potentiaalisten seurustelukumppanien seurassa, niin keskustelu tulee olemaan tasoa "käytkö täällä usein".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko kannattais opastaa vauva palstalle niin näkee millaisia naiset ovat ;)

Sen jälkeen olisi varmasti ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja harkitsisi ehdottomasti maksullista seuraa ;)

Tai tuontia. Yhdellä keskustelupalstalla tuonnit ovatkin ehdotusten kärkikastissa :D

Kulttuurierot ja vieras kieli varmaan helpottavatkin näiden miesten naisen saantia, kun eivät edes Suomessa suomeksi pysty naisille puhumaan.

Tilastojen mukaan thaimaalaisten viisumihakemukset ovat kasvamaan päin. Noita tykätäänkin usein suositella näiden kyseisten miesten toimesta. Olihan täälläkin se yksi kätilö sanonut olleensa avustamassa tuontithaikkuja kun he synnyttivät.

No ei heitäkään mykkänä tuijottamalla tänne saa vaikka helppoja oisivatkin.

No ei tietenkään. Jostain tuo siltikin kielii jos miesvaltaisella foorumilla heitetään autopilotti vastauksena tuontia. Olisivatko hekin ensin kokeilleet ja todenneet ettei heissä ole tarpeeksi miestä suomalaiselle naiselle ja siksi päättäneet suosiolla siirtyä thaikkuihin?

Vierailija
24/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko joka ei ole Mikko?

Vierailija
25/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko kannattais opastaa vauva palstalle niin näkee millaisia naiset ovat ;)

Sen jälkeen olisi varmasti ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen ja harkitsisi ehdottomasti maksullista seuraa ;)

Tai tuontia. Yhdellä keskustelupalstalla tuonnit ovatkin ehdotusten kärkikastissa :D

Kulttuurierot ja vieras kieli varmaan helpottavatkin näiden miesten naisen saantia, kun eivät edes Suomessa suomeksi pysty naisille puhumaan.

Tilastojen mukaan thaimaalaisten viisumihakemukset ovat kasvamaan päin. Noita tykätäänkin usein suositella näiden kyseisten miesten toimesta. Olihan täälläkin se yksi kätilö sanonut olleensa avustamassa tuontithaikkuja kun he synnyttivät.

No ei heitäkään mykkänä tuijottamalla tänne saa vaikka helppoja oisivatkin.

No ei tietenkään. Jostain tuo siltikin kielii jos miesvaltaisella foorumilla heitetään autopilotti vastauksena tuontia. Olisivatko hekin ensin kokeilleet ja todenneet ettei heissä ole tarpeeksi miestä suomalaiselle naiselle ja siksi päättäneet suosiolla siirtyä thaikkuihin?

En tiedä, mutta jokainen tehkööt mitä tahtoo. Minulle ihan yksi lysti mistä muut kumppanin hakevat. Itse hain Ruotsista. Kommunikointia siinä tarvii joka maassa.

Vierailija
26/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan samaistua Mikkoon. Itsekin olen saanut aikoinaan vastakkaiselta sukupuolelta kuulla rumuudestani, en tosin yhtä ikävästi kuin Mikko, mutta tottakai se jättää mieleen sen arven, että kun niin moni pitää rumana niin sitä on jokseenkin arvoton pariutumismielessä. Ja kun ikää tulee lisää ja muut asiat kuin ulkonäkö alkaa merkata enemmän, niin ne muutkin asiat on pitkin vittua, ja jälleen olen siellä niiden miesten laarissa joihin todella harva nainen koskisi pitkällä tikullakaan. Onnekseni voin kehua saavuttaneeni vuonna 2008 yhden halauksen tytöltä. Vaalin tuota hetkeä kuin suurin osa miehistä poikuutensa menetystä. Tuo hetki oli lähin kontakti naissukupuoleen mikäli mitään äidin halaamista lapsena ei lasketa.

Näen itseni myös 33-vuotiaana kertoilemassa kokemattomuudestani vauva-palstalla. Tavallaan se hetki olisi legendaarinen, koska Naispelko22 olisi kehittynyt jo Naispelko33:ksi, seuraavana etappina olisikin sitten Naispelko44, jolloin olisinkin jo tuplannut originaalin nimimerkkini numerosarjan. Tuolloin saattaisin jopa juhlistaa tilannetta korkkaamalla colan makuisen Kari Grandi-pillimehun. 

Terveisin Naispelko26

Sinähän osaat keskustella ihmisten kanssa. Legendat tyyppien iskemisestä keskellä kirkasta päivänvaloa ovat legendoja. Suurin osa pariutumisista tapahtuu aikuisilla ihan siten, että jutellaan keskenään ja kiinnostutaan siinä toisistaan. Vaikka ei sitten kiinnostaisikaan toisesta romanttisessa mielessä niin on ainakin saanut käydä mielenkiintoisia keskusteluit.

Suomessa on todella paljon tyttöjä ja naisia, joita lähinnä ällöttävät sellaiset uuh ja lääh-kommentit etenkin kun sitä fiksua keskustelua ei tule vaikka sitä kuinka lypsäisi. Moni suhde loppuu vuorovaikutustaitojen puutteeseen.

En kylläkään osaa keskustella. Keskustelunaiheeni ovat äärimmäisen rajalliset, eivätkä niinkään naisia kiinnostavat. Toisekseen olen ihan helvetin varautunut ja ujo uusien ja minulle outojen ihmisten läheisyydessä, joten ensivaikutelma minusta on ehkä se huonoin mahdollinen. Hiljainen kenkiensä tuijottelija, kuten olen joskus aiemminkin palstalla itseäni kuvaillut. Ja siihen kun lisätään se, että en ole mikään adonis ja elämä muutenkin potkinut ihan tarpeeksi päähän, niin eipä siinä kyllä kannata turhan suuria odotuksia laskea sille, että ihan heti joku elämänkumppani elämääni tupsahtaisi. 

Terveisin Naispelko26

Vierailija
27/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän naiset usein suhtautuu oudosti jos heille puhuu muuten ilman mitään iskutarkoitusta vaikka jos sattuu samaan pöytään ruokalassa. Onneksi nykyään voi katsella vain kännykkää varsinkin näin parisuhteessa olevana.

Voisikohan ne sun jutut olla jotenkin outoja?

Toki, mutta yleensä koitan puhua päivän uutisista tai urheilusta.  Salaliittoteoriat jätän sitten juteltavaksi tyttöystävälle ja kavereille.

Vierailija
28/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan samaistua Mikkoon. Itsekin olen saanut aikoinaan vastakkaiselta sukupuolelta kuulla rumuudestani, en tosin yhtä ikävästi kuin Mikko, mutta tottakai se jättää mieleen sen arven, että kun niin moni pitää rumana niin sitä on jokseenkin arvoton pariutumismielessä. Ja kun ikää tulee lisää ja muut asiat kuin ulkonäkö alkaa merkata enemmän, niin ne muutkin asiat on pitkin vittua, ja jälleen olen siellä niiden miesten laarissa joihin todella harva nainen koskisi pitkällä tikullakaan. Onnekseni voin kehua saavuttaneeni vuonna 2008 yhden halauksen tytöltä. Vaalin tuota hetkeä kuin suurin osa miehistä poikuutensa menetystä. Tuo hetki oli lähin kontakti naissukupuoleen mikäli mitään äidin halaamista lapsena ei lasketa.

Näen itseni myös 33-vuotiaana kertoilemassa kokemattomuudestani vauva-palstalla. Tavallaan se hetki olisi legendaarinen, koska Naispelko22 olisi kehittynyt jo Naispelko33:ksi, seuraavana etappina olisikin sitten Naispelko44, jolloin olisinkin jo tuplannut originaalin nimimerkkini numerosarjan. Tuolloin saattaisin jopa juhlistaa tilannetta korkkaamalla colan makuisen Kari Grandi-pillimehun. 

Terveisin Naispelko26

Sinähän osaat keskustella ihmisten kanssa. Legendat tyyppien iskemisestä keskellä kirkasta päivänvaloa ovat legendoja. Suurin osa pariutumisista tapahtuu aikuisilla ihan siten, että jutellaan keskenään ja kiinnostutaan siinä toisistaan. Vaikka ei sitten kiinnostaisikaan toisesta romanttisessa mielessä niin on ainakin saanut käydä mielenkiintoisia keskusteluit.

Suomessa on todella paljon tyttöjä ja naisia, joita lähinnä ällöttävät sellaiset uuh ja lääh-kommentit etenkin kun sitä fiksua keskustelua ei tule vaikka sitä kuinka lypsäisi. Moni suhde loppuu vuorovaikutustaitojen puutteeseen.

En kylläkään osaa keskustella. Keskustelunaiheeni ovat äärimmäisen rajalliset, eivätkä niinkään naisia kiinnostavat. Toisekseen olen ihan helvetin varautunut ja ujo uusien ja minulle outojen ihmisten läheisyydessä, joten ensivaikutelma minusta on ehkä se huonoin mahdollinen. Hiljainen kenkiensä tuijottelija, kuten olen joskus aiemminkin palstalla itseäni kuvaillut. Ja siihen kun lisätään se, että en ole mikään adonis ja elämä muutenkin potkinut ihan tarpeeksi päähän, niin eipä siinä kyllä kannata turhan suuria odotuksia laskea sille, että ihan heti joku elämänkumppani elämääni tupsahtaisi. 

Terveisin Naispelko26

Kiinnostaahan nämä sun jutut täälläkin naisia. Naisia kiinnostaa ihan tavalliset keskustelut, niin kuin miehiäkin.

Vierailija
29/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bussipysäkillä kannata tuntemattomalle naiselle ihan tyhjästä sanoa, että saanko puhelinnumerosi tai lähdetkö treffeille. Se on ahdistavaa ja pelottavaa. Jos haluaa bussipysäkillä jutella naiselle, niin kannattaa vaikka kommentoida säätä tai jotain vastaavaa täysin neutraalia. Ja jos nainen siitä ilahtuu ja alkaa juttelemaan siitä säästä ja vastaavasta innoissaan ja vähän pidempään, niin voi kysyä sen jälkeen vaikka kahville. 

Vierailija
30/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin alkaa auttamaan näitä Mikkoja. Auttaa vaatteiden valinnassa, kertoa mistä treffeillä puhutaan ja miten siellä toimitaan. Mihinhän minun kannattaisi laittaa ilmoitus?

Vierailija
31/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

En nyt sanoisi. Olethan tällä palstallakin osallistunut usean eri aiheen keskusteluihin. Ihan osaavasti.

Vierailija
32/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bussipysäkillä kannata tuntemattomalle naiselle ihan tyhjästä sanoa, että saanko puhelinnumerosi tai lähdetkö treffeille. Se on ahdistavaa ja pelottavaa. Jos haluaa bussipysäkillä jutella naiselle, niin kannattaa vaikka kommentoida säätä tai jotain vastaavaa täysin neutraalia. Ja jos nainen siitä ilahtuu ja alkaa juttelemaan siitä säästä ja vastaavasta innoissaan ja vähän pidempään, niin voi kysyä sen jälkeen vaikka kahville. 

Nuorilta kannattaa kysyä instaa ja vanhemmalta porukalta mistä saa halpaa kahvia.

Vierailija
33/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Halaisin sua kyllä, jos olisit lähempänä. Ja voisin ehkä painaa suukonkin sun poskelle, mikäli et pelkää tyttöbasilleja;)

Se Disney-prinsessa

Vierailija
34/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi keskustella vieraan ihmisen kanssa syödessä?

Vierailija
35/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskaltaisin väittää, että sekä pariutumattomuuden että parisuhteiden yhä lyhenevän keston yksi merkittävä syy on ihmisten huonot sosiaaliset taidot.

Vierailija
36/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin alkaa auttamaan näitä Mikkoja. Auttaa vaatteiden valinnassa, kertoa mistä treffeillä puhutaan ja miten siellä toimitaan. Mihinhän minun kannattaisi laittaa ilmoitus?

Japanissahan on tällaisia. Voi palkata jonkun seuraksi esimerkiksi kävelemään käsi kädessä, juttelemaan niin että saa harjoitusta naisille juttelemisessa, makaamaan vieressä ja halaamaan... tästä tuli joku dokkari. Ilmeisesti Japanissa on hyvin yleistä että nuoret miehet ja naiset ei enää osaa olla luontevasti yhdessä.

Vierailija
37/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on myös se että mikolla on nepsyongelmaa minkä vuoksi hän on sosiaalisesti täysin taitamaton eikä osaa lukea tilannetta, tunkeutuu tuntematonta ihmistä liian lähelle tms jolloin tulee välittömästi voimakas torjuntareaktio. 

Fiksuintahan tuossa tilanteessa on aloittaa joku harrastus missä on molempien sukupuolien edustajia ja yrittää siellä pikku hiljaa sosialisoida. 

Vierailija
38/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko voisi vaikka opetella ulkoa naisten iskuoppaista sopivia repliikkejä. Sitten vain pussaamaan ja kukaties sänkyynkin.

Vierailija
39/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ujousongelma ole mitenkään sukupuolirajoittunut. Tai liity ulkonäköön.

Vierailija
40/913 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa uskotaan kemiaan. Sitä ei saavuteta millään vaatteilla tai koreilla puheilla. Mikkojen kannattaa suoraan lähteä paremmille laitumille jossa on odottamassa kärsivällinen sekä auttavainen nainen. Ajan kanssa Mikoista voi hyvinkin kasvaa itsevarmempia tapauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä