Pitäisi nyt hyväksyä, ettei minkäänlaista poikkista löydy työttömälle
Olen kyllä ihan perusnätti nainen, normaalipainoinen, ystävällinen ja mukava. Vuosia ollut ilman kontaktia miehiin, sillä työttömyys sairastelun vuoksi rajoittanut elämää ja en ole mieltäni halunnut pahoittaa.
Tässä nyt ollut hiukan parempi jakso ja lähdin deittailemaan, tai sitä yrittämään edes. Juttu luistanut eräänkin miehen kanssa kyllä tosi hyvin, mutta selkeästi sen mielenkiinto loppui kuultuaan työttömyydestäni. Huoh.
Kommentit (17)
Työttömiä miehiä on pilvin pimein. Eiköhän sieltä heidän paristaan seuraa löydy.
Et siis halua työtöntä miestä vaan komean toimitusjohtajan jolla on oma firma.
En ole ehtinyt profiileja selaamaan, vaan aloin juttelemaan yhden miehen kanssa joka minuun otti yhteyttä. Vähän harmittaa. Tosin mun ois pitänyt tehdä selväksi, etten tässä elämäntilanteessa etsi muuttavani kenenkään kanssa yhteistalouteen, vaan tutustumista ja kevyempää seurustelua.
Esim. kuntouttavassa työtoiminnassa voi tutustua työttömiin miehiin.
Miehelle on melkoinen riski ottaa työtön nainen. Äkkiä posahtaa paksuksi ja sitten onkin jo kaksi elätettävää miehellä (vähintään!)
Voisitko AP mennä opiskelemaan jolloin sosiaalinen pääomasi kasvaisi?
Ja meikki ja tuoksu kuntoon, stringien saumat näkyviin niin kyllä se siitä😊
Mies sinkku 50+
Minä löysin miehen js olen työtön.
Itse oleb työtön mies mutta olen hyvin paljon muutakin, enkäbhalua identifioitua työttömäksi, ainakin toistaiseksi sanonkin olevani työnhakija. Miksivsinä Ap haluaisit samaistua erityisesti työttömyyteen? Kai sinäkin jotain muutakin oket kuin työttömyytesi?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on melkoinen riski ottaa työtön nainen. Äkkiä posahtaa paksuksi ja sitten onkin jo kaksi elätettävää miehellä (vähintään!)
Mies sinkku 50+
Kannattaa ottaa mies joka myös on työtön. Kun on lapsia niin saa paljon enemmän tukia.
Sairastelu jo yksinään rajaa pois miehistä melkein kaikki. Miehet ovat keskimäärin aika itsekeskeisiä, ei saa olla muita kuin hyviä päiviä, helppokivaa ja pippelijeejeetä.
Vierailija kirjoitti:
Sairastelu jo yksinään rajaa pois miehistä melkein kaikki. Miehet ovat keskimäärin aika itsekeskeisiä, ei saa olla muita kuin hyviä päiviä, helppokivaa ja pippelijeejeetä.
Se on selkaista, jos vain jännikset kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sinkku 50+
Kannattaa ottaa mies joka myös on työtön. Kun on lapsia niin saa paljon enemmän tukia.
Olen työttömänä (miehenä) ehdottomasti eri mieltä; kannattaa mieluummin "ottaa"0 sellainen, joka haluaa töihin.
Tai ainakin itse haluan ja arvostan muutenkin sitä, että pyrkii menemään eteenpäin, vaikka se välillä tuntuu helvetin raskaalta.
Pelkkien tulonsiirtojen varaan ei pitäisi laskea mitään.
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Kun olin nuori miehiä ei haitannut se ettei ollut vielä alaa. Myöhemmin opiskelin. Mutta olin silloin ihan nätti ja näpsäkkä. Mutta luulen että nyt voisi haitata pienituloisuus miestä ja ikäkin vähän, kun keski-ikä. Lapsia ei ole. Kaikilla hyvät ja muut puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sinkku 50+
Ei enää saa edes lapsikorotusta työttömyystukeen. Lapsilisän vaan saa, ihan niinkuin muutkin vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sinkku 50+
Ei enää saa edes lapsikorotusta työttömyystukeen. Lapsilisän vaan saa, ihan niinkuin muutkin vanhemmat.
Toimeentulotuki ja asumistuki kasvavat merkittävästi.
Kannattaa just vetää yhdestä tapauksesta absoluuttiset johtopäätökset.
Huoh huoh. Isot bosat jeesaa kyl aika hyvi