Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisi kiva tietää millä tavalla olen velvollinen heräämään tiettyyn aikaan :'D

Vierailija
17.10.2019 |

Vain siksi, että olen hakenut työssäoppimispaikkaa????? Mitään soittoaikaa ei ole sovittu etukäteen, mutta minä olen velvoitettu heräämään virka-aikaan lomalla, ihan vain jostain syystä :'D en todellakaan tiedä mistä syystä.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväksenne ilmoitan, että minun kouluni on joustava ja voi olla, että menen vasta klo 12 sinne. Silloinkin voin ihan hyvin nukkua 9.30 asti, eikä edelleenkään ole velvollisuutta pyydellä anteeksi keneltäkään yhtään mitään :'D ap

Vierailija
2/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet velvoitettu heräämään lomalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hauskaa, että ihan mistä tahansa yritetään repiä syytä pään aukomiseen. Syyksi kelpaa vaikka se, että KEHTAAN NUKKUA lomalla ja jopa EI-LOMALLA mihin aikaan haluan :'D Mikä helvettii minut velvoittaa heräämään tiettyyn aikaan?? Mikä minut velvoittaa? Kertokaa ihmeessä :'D

Vierailija
4/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun nukut niin pitkään kuin haluat. Ihminen voi tehdä aika paljon asioita juuri niin kuin haluaa. Sitten täytyy toki olla valmis vastaamaan myös seurauksista.

Vierailija
5/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain työssäoppimispaikkaa enkä ollut hereillä, kun yhtäkkiä kymmeneltä soitettiin. Minä tein syntiä, koska NUKUIN KYMMENELTÄ vaikka palstalaiset kieltävät minua nukkumasta omaan aikatauluuni.

Vierailija
6/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykiatriina kirjoitti:

Sen kun nukut niin pitkään kuin haluat. Ihminen voi tehdä aika paljon asioita juuri niin kuin haluaa. Sitten täytyy toki olla valmis vastaamaan myös seurauksista.

:"D ap

Vierailija
7/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu spämmäyksen johdosta.

Vierailija
8/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä velvoittaa minut olemaan hereillä tiettyyn aikaan? Olen siis opiskelija, jonka koulu ei ala tietyllä kellonlyömällä, vaan saamme mennä paikalle joustavasti. Tämä voi tarkoittaa esim. Klo 12. Nyt olen lomalla ja nukun ihan miten haluan. Mikä velvoittaa minut olemaan hereillä virka-aikaan? Kertokaa minulle:'D

Vierailija
9/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uliset nyt toisessa ketjussa? Ketään ei oikeasti kiinnosta sinun heräämisesi.

Vai oletko se sama tyyppi joka pari päivää sitten ulisi siitä, että harjoitteluun olisi pitänyt mennä jo seitsemäksi ja se oli liian aikaisin? Ainakin käytät caps lockia samalla tavalla.

Vierailija
10/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hauskaa, että ihan mistä tahansa yritetään repiä syytä pään aukomiseen. Syyksi kelpaa vaikka se, että KEHTAAN NUKKUA lomalla ja jopa EI-LOMALLA mihin aikaan haluan :'D Mikä helvettii minut velvoittaa heräämään tiettyyn aikaan?? Mikä minut velvoittaa? Kertokaa ihmeessä :'D

Mielestäni voit nukkua lomalla ihan milloin haluat. Ole hyvä!

Vierailija
11/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itsekin törmäsin AMK:ssa näihin, jotka ihmetteli, miten "koulua" oli niin vähän, tai miksi "koulu" alkaa puoliltapäivin, tai miksi "koulussa" on taukoa keskellä päivää 4 tuntia. He laskivat siis kouluksi vain sen ajan, kun oli luentoja. Yritin vinkata muillekin, että ottavat lisää kursseja niin saa lukujärjestykseen täytettä. Ja muutenkin tyhjät ajat on tarkoitettu itseopiskeluun ihan kurssien opetussuunnitelmien mukaan. Itse opiskelin 8-16 ja sain tutkinnon suoritettua puolessa ajassa normaalista, 2 vuodessa normaalin 4 vuoden sijaan.

Opiskelupaikan tarkoitus on opiskella, siis oppia uutta ja suorittaa jokin tutkinto, ja sitten mennä töihin. Ei lorvailla ja viettää aikaa.

Vierailija
12/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain työssäoppimispaikkaa enkä ollut hereillä, kun yhtäkkiä kymmeneltä soitettiin. Minä tein syntiä, koska NUKUIN KYMMENELTÄ vaikka palstalaiset kieltävät minua nukkumasta omaan aikatauluuni.

Synti on ihan sun omassa päässäsi. Mistä se soittaja tietää, nukuitko vai et, pääasia, että vastasit, kun puhelin soi.

Vierailija
13/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Heräsitkö puhelimeen? Ellet herännyt, soititko kun näit puhelun tulleen?

Lopuksi. Palstalaiset eivät voi vainuttaa sinun nukkumiisiisi. Eivätkä edes halua. Toki jos tässä on taustalla muutakin, saa jokainen kertoa mielipiteensä. Se on ihan oma mielipide. Ei liity sinun valintoihisi. Saat tehdä ihan mitä haluat.

Vierailija
14/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synti on ihan sun omassa päässäsi. Mistä se soittaja tietää, nukuitko vai et, pääasia, että vastasit, kun puhelin soi.

En vastannut, koska olin puoliunessa enkä tiennyt kuka soittaa. Normaali ihminen haluaa puhua puhelimessa ollessaan hereillä. Minulla ei edelleenkään ole mitään velvollisuutta herätä klo 7 ihan vain siksi, että joku haluaa minun heräävän :DD Herään ihan siihen aikaan kun on tarvis, että kerkeän sinne minne olen menossa.

Vierailija
15/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun heräsin, oli kiire valmistautua sovittuun menoon. Sen jälkeen soitin takaisin, ja ensimmäinen kysymys oli, että nytkö heräsin. Ööö, en, ja mitä vttua se sinulle kuuluu? En ole velvoitettu yhtään mihinkään siksi, että raapustan jonkun hakemuksen paikkaan x. Minulla ei ole mitään velvollisuutta selitellä, että miksi soitan pari tuntia myöhemmin takaisin.

Vierailija
16/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle tulee edes mieleen kysyä tuollaista VENTOVIERAALTA? Ja miksi kukaan kuvittelee, että ventovieras on velvollinen kertomaan Hänelle, että onko herännyt päivällä vai ei. Ihan pimeää touhua. Haen työssäoppimispaikkaa, en mitään elämäni kontrolloijaa.

Vierailija
17/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä pimeää se olisi toisinpäin. Soittaisin johonkin yritykseen, mutta eivät vastaisi puhelimeen. Soittaisin myöhemmin uudestaan ja nyt vastaisivat. Kysyisin sitten ihan muina naisina, että mitäs puuhasitte siellä kun ette aiemmin vastanneet. Tuskinpa kukaan ajattelisi, että on ihan normaalia kysellä tuollaista.

Vierailija
18/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tulee edes mieleen kysyä tuollaista VENTOVIERAALTA? Ja miksi kukaan kuvittelee, että ventovieras on velvollinen kertomaan Hänelle, että onko herännyt päivällä vai ei. Ihan pimeää touhua. Haen työssäoppimispaikkaa, en mitään elämäni kontrolloijaa.

Aha. Se puhelu sujui varmaan hyvin ja nyt työssäoppimisasiat on mulavasti hoidettu.

Vierailija
19/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun heräsin, oli kiire valmistautua sovittuun menoon. Sen jälkeen soitin takaisin, ja ensimmäinen kysymys oli, että nytkö heräsin. Ööö, en, ja mitä vttua se sinulle kuuluu? En ole velvoitettu yhtään mihinkään siksi, että raapustan jonkun hakemuksen paikkaan x. Minulla ei ole mitään velvollisuutta selitellä, että miksi soitan pari tuntia myöhemmin takaisin.

En ymmärrä mikä tässä jutussa on ongelmana?

Et antanut kovinkaan leppoisaa kuvaa työharjoittelupaikan haastattelijalle ja hän kertoi että unohda koko juttu.

Mikä tässä hommassa sitten sinua närästää niin paljon, että käyttäydyt palstalla kuin äitihullu (ehkä oletkin :-)

Jos aiot jatkaa tilitystäsi ja möykkäämistäsi palstalla ko. asiasta viikon, kuukauden tai loppuelämäsi (kuten äiteliinihenkisestihäiriitynyt), niin miksi teet niin?

Vierailija
20/156 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Se puhelu sujui varmaan hyvin ja nyt työssäoppimisasiat on mulavasti hoidettu.

Puhelu sujui niin, että tyyppi sanoi että JOS JAKSAN AJAA, niin huomenna olisi haastattelu. Hetken mietin ja kysäisin, että josko ensi viikolla sopisi, kun olen nyt lomalla. Ja täältä on pitkä matka sinne haastattelupaikkaan.

Tämän lomajutun mainitsin ihan tarkoituksella, koska a) se on totta ja B) halusin nähdä, miten he suhtautuvat jos en ole sellainen kaikki kelpaa-tyyppi. Nimittäin sellaiseen paikkaan en todellakaan mene tekemään yhtään mitään, missä ei jousteta tippaakaan ja ollaan tylyjä.

Ilmoitti sitten, että ensi viikolla on muuta ja että pitää unohtaa koko homma. Näillä sanoilla sanoi. Että pitää unohtaa koko homma, morjens.