Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pitkienkään hiusten pesu kestä kuin 10 min

Vierailija
25.02.2023 |

Sitten hetkeksi turbaani päähän ja baanalle.

Usein valitetaan, että vaivalloista.

Kommentit (18)

1/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee pari min 😅

Vierailija
2/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä menee 10 min?? Mulla on puoleenselkään olevat paksut luonnonkiharat enkä oo koskaan _pessyt_ niitä 10 minuutin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mulla menee pari min 😅

Hyvä hyvä.

Vierailija
4/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pesu sinänsä, mutta kuivumisessa kestää kauan. Varsinkin, jos on vielä paksut hiukset.

Vierailija
5/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellä menee 10 min?? Mulla on puoleenselkään olevat paksut luonnonkiharat enkä oo koskaan _pessyt_ niitä 10 minuutin ajan.

Laskin siitä kun join kahvia ja päätin pestä hiukset heti, ja sitten kun olin takaisin juomassa kahvia, oli kulunut 10 min. Ap

Vierailija
6/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se pesu sinänsä, mutta kuivumisessa kestää kauan. Varsinkin, jos on vielä paksut hiukset.

Letille vaan, kuivukoot päivän mittaan.

Vierailija
7/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen menee, kun on tuuheahiuksinen ja selkävaivainen kuten minä. Olen käyttänyt shampoon ja hoitoaineen yhdistelmää lyhentääkseni pesuaikaa, mutta tulokset eivät ole kovin hyviä.

Vierailija
8/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen minuuttia? Aika kauan. Hiukseni ovat kampaajien mukaan extrapitkät ja paksut luonnonkiharat hiukset, mutta vaikka vaahdotan ne kahteen kertaan ja laitan hoitoainetta, niin ei siinä mene kymmentä minuuttia mitenkään. Jos laitan hiusmaskin, niin sitä pidän vaikuttamassa 4-6 minuuttia, joten silloin kokonaisajaksi tulee lähelle 10 minuuttia, mutta ei muuten.

Yleensä kuivattelen hiukset aika kuiviksi saunan jälkilämmöissä, föönillä en viitsi niitä kuivatella, koska kiirettä ei yleensä ole.

Vierailija
9/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuun ei todellakaan mene noin kauan. Kuivaamiseen menee sitten tunteja, itse en kuluta hiuksia fööneillä.

Vierailija
10/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelu, shampoo, huuhtelu, shampoo, huuhtelu, hiusten kuivaksi puristelu, hoitoaine, vartalo pesu, kainaloiden/säärien/alakerran sheivaus, hiusten huuhtelu.

Kuivaus hiustenkuivaajalla kestää 15-20 min itselläni. Koen aika työlääksi.

Vierailija
11/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on ja ovat märät vielä 15 tunnin jälkeenkin.

Vierailija
12/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on ja ovat märät vielä 15 tunnin jälkeenkin.

Sama täällä, eikä tukkani ole edes mitenkään epätavallisen paksu.

Vierailija
13/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin siitä kun join kahvia ja päätin pestä hiukset heti, ja sitten kun olin takaisin juomassa kahvia, oli kulunut 10 min. Ap

Nopea olet. Mulla lyhyet hiukset ja menee reilusti yli tunti siitä kun laitan saunan lämpiämään ja pesen siellä hiukseni.

Vierailija
14/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kastelu, shampoo, huuhtelu, shampoo, huuhtelu, hiusten kuivaksi puristelu, hoitoaine, vartalo pesu, kainaloiden/säärien/alakerran sheivaus, hiusten huuhtelu.

Ajeletko karvat joka kerta kun peset hiukset?? Joko sulla on tosi äijä karvankasvu, tai hiukset likaisena puolet kuusta jos peset ne niin harvoin että karvat ehtii kasvaa.

Vierailija
15/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä av-logiikkaa.'Mulla ei mene kuin 5 minuuttia minun peppupituisten ja superhypermaksipaksuisten hiusteni pesussa, joten kellään muullakaan ei voi mennä pidempään'.

Vierailija
16/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajeletko karvat joka kerta kun peset hiukset?? Joko sulla on tosi äijä karvankasvu, tai hiukset likaisena puolet kuusta jos peset ne niin harvoin että karvat ehtii kasvaa.

Ajelen, etenkin kainalokarvat joka toinen päivä. Ja kyllä, karvani kasvavat todella nopeasti paitsi silloin kun syön e-pillereitä. En voi asialle mitään.

Vierailija
17/18 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen, etenkin kainalokarvat joka toinen päivä. Ja kyllä, karvani kasvavat todella nopeasti paitsi silloin kun syön e-pillereitä. En voi asialle mitään.

Huh. Ei käy kateeksi. Itsellä on viikon päästä vasta sellainen sänki jonka voisi edes teoriassa ajella, mutta sekään ei vielä näy muille jos nyt eivät tuo naamaa kiinni kainaloon tai sääriin. Parin viikon välein ajelu takaa ettei karvat näy muille.

Vierailija
18/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelu kestää kauemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän