Aivan ihana tuo Mall Of Tripla
Mitenkään tietenkään ei voida siellä maalla ymmärtää mut ihana kun tulee junalla hesasta ja astuu Mall Of Triplaan Downtownissa ja siinä on ne supertrendikkäät Reserved Mohito and Sinjay. Siis siististi really cool ja sit se Little Manhattanin K-Extra ja niiden food garden ja siel ne ready to eat-annokset. Siis so supacool. Anteeksi ja im sorry kun itselläkin littlesti mixautuu englanti tähän but cant do, this is stadi. Onneksi maalaisilta veloitetaan will be charged 5 dollaryy pysäköinnistä niin pysyvät. Peltoprismoissa, In FIELD prismas
Kommentit (97)
Siis onko tuo Ready to eat+World siinä balconyn k-marketissa Einesmaailma? Valmisruoka-Heaven?
Enemmän sais olla nimistössä ara. biaa ja venäjää. Tuli Down Underissa som. aliperhe kysyy mäkkärii ja kun sanoin et on parkkihalli niin olivat aivan ihmeissään. Ainakin opasteissa ois hyvä olla ara. Biaa, soma. Lia ja venäjää.
Kauppakeskus Tripla olisi ollut ihan kelpo nimi Suomessa kun ollaan.
Eksyin. En osaa englantia. Tosiaan myös venäjäksi ois hyvä nimetä ne kerrokset jos numeroita ei käytetä. Tosiaan makkarapotut oli Burker Kingissä parempia kuin muissa Burger Kingissä ja hyviä tarjouksia siinä balconyn r-kitskalla oli Milk Coffeei eurolla. Jos jäin kaipaamaan jotain niin ehkä käsitöitä ja lihakauppaa. Edelleen meille ruoka ostetaan Kauppahallista
Avajaiset ilman kakkukahveja ei ole mitkään avajaiset, joten ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
sinäkin taida olla maalta kotoisin. Kukaan alkuperäinen helsinkiläinen ei sano Helsinkiä Hesaksi.
terv. syntyperäinen helsinkiläinen
Minä sanon stadia välillä Hesaksi.
T: paljasjalkainen stadilainen Lönkalta
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskus Tripla olisi ollut ihan kelpo nimi Suomessa kun ollaan.
No oispa ollut junttia ja entä jenkkituristit, oisko ne ollenkaan tiennyt missä ovat ja mitä ne ois meistä ajatellut. Varmaan kohta nat. Sit ehdottaa että pitää olla saksankielinen kauppakeskus jossa kaikki nimet ja kerrokset saksaksi. Korkeajännityssaksaksi kerrokset ois Donnerwetter, Aargh, Zum Teufel, Die Tommy ja HIMMEL. Minusta meidän suomalaisten pitäisi enemmän miettiä saksalaisturisteja kun perustetaan kauppoja ja liikeyrityksiä, liiallista on amerikkalaisten ihailu
Vierailija kirjoitti:
Mä aion sanoo sitä Mälliks.
Mulle seon vaan Mölli, Bölen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion sanoo sitä Mälliks.
Mulle seon vaan Mölli, Bölen tyyliin.
Siis Pöölen Mölli suomalaisittain.
:D
Aloitus on loistava! Herttaiselta vaikutti kyllä tuo johtaja telkussa kun selitti kansainvälisyyttä ja finelska tarkoitusta, mutta ehdottomasti meni yli, less is more joskus tai aika usein. Näen silmissäni vanhemman väestön sekkailemassa tuolla ymmärtämättä yhtään mihin piti mennä ja mitä mikäkin tarkoittaa, kun ei se nuoremmallekaan edes suomeksi aina avaudu, redin sokkelot ja viitat tästä hyvä esimerkki.
Tarkoituksella avajaiset syyslomaviikolla jotta saadaan tungos ekapäiväksi.
Se kostautuu seuraavina viikkoina.
Kun on kerran nähnyt triplan, ei sitä kaipaa uudelleen.
5e/h parkista on liikaa. Sorry!
Taidan huomenna käydä.
Ehkä se ihan pahin ryysis on hellittänyt. Tai sitten kaikki ajattelevat näin ja se pahin onkin huomenna :D
Mitään ostotarpeita ei oikeastaan ole. Juon kahvit ja pullat jossain siellä yläkerrassa. Ainakin luin, että kahvila- ja ravintolapalvelut ovat nimenomaan yläkerroksessa.
Jos on parempi kuin Iso Omena, niin paljon on tehty. Se on musta ihan ehdotomasti paras kauppakeskus, missä oon käynyt. Valittiinkin jossain kyselyssä Suomen parhaimmaksi.
Välttäkää ostelua!
Niin ikean perustajastakin tuli rikas. Vältti itse ostelua ja katsoi vierestä kun tyhmä tuulipukukansa kantoi rahansa lastulevyistä tehtyyn roskaan.
Siis onko siellä oikeasti kerros nimeltään LITTLE MANHATTAN?? Ei ole todellista! Me olemme Suo-mes-sa. Suomesta löytyisi tuhat ja yksi parempaa nimeä kauppakeskuksen kerrosten nimeksi, suomen kielellä. Little Manhattan olisi voinut olla vaikka Snadi Stadi. Ei sekään suomea ole, mutta edes kotiinpäin.
Seurakuntakeskus on näköjään Soul Streets -kerroksessa, ihan osuvaa. Halleluja!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko siellä oikeasti kerros nimeltään LITTLE MANHATTAN?? Ei ole todellista! Me olemme Suo-mes-sa. Suomesta löytyisi tuhat ja yksi parempaa nimeä kauppakeskuksen kerrosten nimeksi, suomen kielellä. Little Manhattan olisi voinut olla vaikka Snadi Stadi. Ei sekään suomea ole, mutta edes kotiinpäin.
Redissä on onneksi Stadi, Sköne, Bryga ym. Tripla päätti sitten ryhtyä niiiin kansainväliseksi (amerikkalaiseksi). Tuntuu kyllä hieman nololta nykyaikana.
Kertokaa nyt tähän vielä kokemuksia avajaispäivästä.
Itse en ollut, mutta huomenna menen.
sinäkin taida olla maalta kotoisin. Kukaan alkuperäinen helsinkiläinen ei sano Helsinkiä Hesaksi.
terv. syntyperäinen helsinkiläinen