Aivan ihana tuo Mall Of Tripla
Mitenkään tietenkään ei voida siellä maalla ymmärtää mut ihana kun tulee junalla hesasta ja astuu Mall Of Triplaan Downtownissa ja siinä on ne supertrendikkäät Reserved Mohito and Sinjay. Siis siististi really cool ja sit se Little Manhattanin K-Extra ja niiden food garden ja siel ne ready to eat-annokset. Siis so supacool. Anteeksi ja im sorry kun itselläkin littlesti mixautuu englanti tähän but cant do, this is stadi. Onneksi maalaisilta veloitetaan will be charged 5 dollaryy pysäköinnistä niin pysyvät. Peltoprismoissa, In FIELD prismas
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aion sanoo sitä Mälliks.
Mulle seon vaan Mölli, Bölen tyyliin.
Bulisti stadi
Mall Of Tripla on kaikista super-ihanin ostari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinäkin taida olla maalta kotoisin. Kukaan alkuperäinen helsinkiläinen ei sano Helsinkiä Hesaksi.
terv. syntyperäinen helsinkiläinenVarsinkaan Pasilaa downtowniksi.
Pasila on Bööle, minne bygattiin kyseenalainen Areena lähelle Ilmalaan.
Sori, me jotkut maalaiset vaihdetaan vain lentoa Vantaalla ja jatketaan shoppailemaan muihin maihin, joissa meitä ei haukuta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luin, että kahvila- ja ravintolapalvelut ovat nimenomaan yläkerroksessa.
Tutkin pohjakarttaa, mutten hahmottanut sitä kovin hyvin. Onko kahvilakerroksesta nopea päästä junalle? Jos ei ole, niin huonosti suunniteltu. Kahviloissa sitä on mukavinta odottaa junaa, etenkin laukkujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koska Snackya ei enää ole, niin
TRIPLAMÄLLI :hän
on copyright vapaa!
Olis vaan ottanut myös junamatkustajat huomioon, kun siinä on kuitenkin rautatieasema. Nyt raiteita piti oikein etsiä, aivan liian kapeat portaat alas ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin luin, että kahvila- ja ravintolapalvelut ovat nimenomaan yläkerroksessa.
Tutkin pohjakarttaa, mutten hahmottanut sitä kovin hyvin. Onko kahvilakerroksesta nopea päästä junalle? Jos ei ole, niin huonosti suunniteltu. Kahviloissa sitä on mukavinta odottaa junaa, etenkin laukkujen kanssa.
Ei, eikä ollut vessaakaan. Apinan suunnittelema.
Vierailija kirjoitti:
:D
Aloitus on loistava! Herttaiselta vaikutti kyllä tuo johtaja telkussa kun selitti kansainvälisyyttä ja finelska tarkoitusta, mutta ehdottomasti meni yli, less is more joskus tai aika usein. Näen silmissäni vanhemman väestön sekkailemassa tuolla ymmärtämättä yhtään mihin piti mennä ja mitä mikäkin tarkoittaa, kun ei se nuoremmallekaan edes suomeksi aina avaudu, redin sokkelot ja viitat tästä hyvä esimerkki.
Se "vanhempi väestö" joka ei osaa englantia alkaa jo oleen haudassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä etnistä värinää?
Onhan täällä kaikenmaalaisia, myös Triplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Aloitus on loistava! Herttaiselta vaikutti kyllä tuo johtaja telkussa kun selitti kansainvälisyyttä ja finelska tarkoitusta, mutta ehdottomasti meni yli, less is more joskus tai aika usein. Näen silmissäni vanhemman väestön sekkailemassa tuolla ymmärtämättä yhtään mihin piti mennä ja mitä mikäkin tarkoittaa, kun ei se nuoremmallekaan edes suomeksi aina avaudu, redin sokkelot ja viitat tästä hyvä esimerkki.
Se "vanhempi väestö" joka ei osaa englantia alkaa jo oleen haudassa.
Juuri tänään messuilla oli joku 22-vuotias, joka ei yhtään osannut englantia. Näitä löytyy.
oon ap, nyt oon Jounin kaupalla ollut tän päivän, aivan yhtä outo paikka
Huomenna menossa koko päiväksi lasten ja oman äidin kanssa. Aamupala syödään kotona kukin (yksi lapsista on yöt isällään)- lounas Syödään Triplassa jos sieltä löytyy kiinalaista tai sentyyppistä, iltapalalle ehditään jo koteihinkin mutta jotain siinä lounaan jälkeen lapsille iltapäivälle laitan evääksi ja miksei meille aikuisellekin ainakin kahvit termokseen, lapsille ajattelin ehkä nakkisympylät aamulla laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle seon vaan Mölli, Bölen tyyliin.
Siis Pöölen Mölli suomalaisittain.
Miksi muuten Havs-Rastböle on Merirasti-Pasila kun Böle on Pasila eli Pööle?
Eikös se ole Havs-Rastpööle ja sen Havs-Rastpöölen östmööle?
Pasila on Fredriksberg.
https://www.maanmittauslaitos.fi/ajankohtaista/miksi-pasila-ruotsiksi-b…
Fredriksberg on Konepaja. Pasila on Böle.
No, löytyykö vielä opening-tunnelmia?