Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen, miten olet pukeutunut nyt?

Vierailija
16.10.2019 |

?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puin muutaman vanhan, 86-98v, naisen, hyvin samanlaisiin vaatteisiin, vaippahousut, pitkät trikoohousut, pitkät nilkka/polvisukat, monelle villasukat, osalle villasäärystimet, hihaton aluspaita tai rintaliivit, pitkähihainen t-paita tai tunika, villatakki ja tarrasandaalit tai Ainot.

Itse en ole vanha, 57v

Vierailija
102/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tukevapohjaiset, ruskeat ja päästä nauhoilla solmittavat kävelykengät

- ihon väriset sukkahousut 60 den

-  musta farkkuhame, jossa on strasseja molemmissa saumoissa

- vaaleansininen paitapusero ja sen kanssa beessin värinen ohut villatakki

- valkoiset, isot muovihelmet kaulassa ja samanlainen rannekoru

- hiuksissa valkoinen froteinen donitsi, jolla saan pienen ponihännän

Nainen 58 vuotta

Oletko Jehovan todistaja? Ellei kyseessä ole vitsi, onhan?

En ole Jehovan todistaja. Minä olen Heinolasta ja seuraan aikaani pukeutumisessa. Helsingistä haen ideoita niin ne strassitkin hameeseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 50v oli ikivanha ja hän sai syntymäpäivälahjaksi keinutuolin. Kukaan ei ajatellut että onpa törkeää muistaa tuollaisella lahjalla.

Nykyään ei edes 70v ole vanha, jos on hyvä terveys ja pitänyt kunnostaan huolta. Monet sen ikäiset elävät hyvää aikaa, ovat aktiivisia , käyttävät rahaa paljon omaan hyvinvointiin ja seuraavat ajan ilmiöitä.

Tiedän tosi monta ja tuosta vanhempaakin naista, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä.

Getiatrinen vanhuus alkaa vasta 85 v iässä.

Vierailija
104/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni vanhaksi  68v:

Mustat suorat farkut,punainen neulepusero, punainen ohut toppatakki MikkiHiiri brodetattu selkään(Donaldson). Punainen nahkalaukku, ruskeat nilkkurit. Menossa  johtokunnan kokoukseen.

En pukeudu kuin teini mutta en halua myöskään pukeutua mustiin mummokuoseihin, rakastan punaista ja pinkkiä ne tuo iloa elämään.

Vierailija
105/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggi-pikkarit ja -liivit, pitkähihainen t-paita, leggarit, puuvillasukat ja villasukat. Kotipäivä, koska olen lomalla.

Vierailija
106/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sen ikä haarukan laittaa vaikka sulkeisiin. Ihmisillä on vähän eri käsitykset minkä ikäinen on vanha. 

Mielestäni +50 alkaa keski-ikä ja vanhuus +60 tai+70 tienoilla, välimaastossa tai tulevaisuudessa varttunut ja vanha käsitetään vasta +70 jälkeen.

Vierailija
107/107 |
17.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecehousut, t-paita ja miesvainajan vanha flanellipaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme