Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen, miten olet pukeutunut nyt?

Vierailija
16.10.2019 |

?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin, mihin ikäluokkaan kuuluu vanha nainen.

Vierailija
42/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat saapikkaat, ihonväriset sukkahousut, grafiitinharmaa mekko, paljon kullanvärisiä hippikoruja ja musta villaponcho. Sadetakin alla, kuinkas muuten... 

48v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat, legginsit, huppari. Tukka ponnarilla, ei meikkiä.

Eli työpäivä kotitoimistossa.

43 vuotta.

Miksi ajattelet olevasi vanha 43 vuotiaana? Mun mielestä vanha voi alkaa käyttämään 70v. jälkeen.

Vierailija
44/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tukevapohjaiset, ruskeat ja päästä nauhoilla solmittavat kävelykengät

- ihon väriset sukkahousut 60 den

-  musta farkkuhame, jossa on strasseja molemmissa saumoissa

- vaaleansininen paitapusero ja sen kanssa beessin värinen ohut villatakki

- valkoiset, isot muovihelmet kaulassa ja samanlainen rannekoru

- hiuksissa valkoinen froteinen donitsi, jolla saan pienen ponihännän

Nainen 58 vuotta

Ei vanhat naiset voi käyttää vaatteita joissa strasseja, se on mautonta ja hyvän maun vastaista.

Tulee sellainen käsitys että vanha nainen taas kerran yrittää leikkiä alle 30-vuotiasta.

Hiusdonitsit ovat rahvaanomaisia ja varsinkin froteiset.

No mutta, tämähän on oikein muodikas hipster look.

Vierailija
45/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teepaita, letkinssit ja villasukat. Ja olen vanha nainen. Kohta päiväunille.

Onks noi letkinssit jotain letkajenkkaan liittyvää? Mä olen rakastajani kanssa viettämässä seksisessiota (nyt tauolla) ja päällä on stringit ja pitkävartiset mustat saappaat. Kokeilen ekaa kertaa näitä nännitupsuja, kun olen alkanut harrastaa burleskia.

Selma 64v

Vierailija
46/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita, jonka vaihdan pian täysmustaan asuun ja lähden taidenäyttelyyn.

Vierailija
47/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkallokuvioiset legginsit (sukulaistyttö joskus jätti meille, ei halunnut takaisin), villasukat ja Nanson vanha virttynyt huppari, t-paita ja alusvaatteet. Olen 51v lukion lehtori kotosalla syyslomalla. 

En miellä itseäni vanhaksi, mutta tätä palstaa lukiessa ymmärrän olevani vanha kuin taivas :D. 

Vierailija
48/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narutoppi ja stringit.

N28. Palstaulilta olen oppinut että yli 24v nainen on vanha.

Vierailija
49/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä n. 15 vuotta vanha KappAhl-varustus kotivaatetuksena: musta 3/4-hihainen college-pusero, jossa kullan- ja hopeanvärisiä, harmaita ja vihreitä kuvioita (kukkia, puunoksia ja lintu) ja musta farkkuhame. Mustat 50 denierin sukkahousut ovat uudempaa kamaa ja ja jostain muualta, todennäköisesti Wiklundilta. Kuukauden päästä tulee 54 vuotta täyteen, eli siis vanha muija jo. :)

Vierailija
50/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuus edellä tällä vanhuksella:

musta paksut legginsit (eivät purista mistään)

mustat silkkialusvaatteet (ihanat iholla)

silkkinen musta poolopusero (ihana iholla)

musta pitkä tunika erivärisillä kukkapainatuksilla, viskoosia (peittää armeliaasti, säästää toisten silmiä)

harmaanvihreä pitkä välikausitakki 

iso, musta kaulahuivi 

mustat nahkasomisteiset sormikkaat

vihreä doc martensit

koruina: vihreät nappikorvikset + hopeiset elämänrenkaat, pari hopeista sormusta, hopeinen kaulakoru

hopeanharmaata kynsilakkaa, kevyt meikkivoide, rajaus silmissä +ripsari+vahaus kulmakarvoissa+nude-huulipuna+hieman puuteria, hiukset siniharmaalla sävytetty

55 v.

Vierailija
51/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä /kuka on vanha?

40v, 50v?

Vierailija
52/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narutoppiin ja minihameeseen. Ajattelin mennä pesutupaan.

Ilmoita ku oot sieltä poistunut niin en vahingossakaan samaan aikaa sinne eksy.

Mitä asiaa sulla sinne olisikaan mun vuorolla?

Hän käy siellä nuuhkimassa toisten likapyykkejä. Ihan hirvee riesa, mutta ei oikein viitsi poliisiakaan soittaa.

Vierailija
53/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

trikoot, narutoppi ja ison huppari

Vierailija
54/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on kun ryppyiset kulahtaneet naiset pukeutuvat kuin nuoret. Itse miehenä koen sen nolona. Tyylikäs nainen on ilo silmälle. Ei tarvitse pusertaa niitä olemattomia tissejä esiin. Lähinnä se tuo myötähäpeää. Ja ne revityt farkut oikeasti ei sovi enää ikääntyneelle naiselle.

Vierailija
55/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tukevapohjaiset, ruskeat ja päästä nauhoilla solmittavat kävelykengät

- ihon väriset sukkahousut 60 den

-  musta farkkuhame, jossa on strasseja molemmissa saumoissa

- vaaleansininen paitapusero ja sen kanssa beessin värinen ohut villatakki

- valkoiset, isot muovihelmet kaulassa ja samanlainen rannekoru

- hiuksissa valkoinen froteinen donitsi, jolla saan pienen ponihännän

Nainen 58 vuotta

Ei vanhat naiset voi käyttää vaatteita joissa strasseja, se on mautonta ja hyvän maun vastaista.

Tulee sellainen käsitys että vanha nainen taas kerran yrittää leikkiä alle 30-vuotiasta.

Hiusdonitsit ovat rahvaanomaisia ja varsinkin froteiset.

Minun mielestäni olen käytännöllinen ja muodikas. Olen nähnyt Helsingissä käydessäni strasseja ihmisten vaatteissa. Keksin, että voin sellaisia itsekin laitella hameeseen.  Hame sai lisäaikaa ja kiva työpaikallakin. Meillä Heinolassa arvostetaan muodikkuutta.

Froteiset hiusdonitsit on kätevä pestä. Ostin niitä kahdella eurolla kymmenen kappaletta. Voi vaihtaa eri värisiä eri päiviksi. Minulla on niihin sopivia kaulakorujakin.

Vierailija
56/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin saunasta ja päälläni on ihana viininpunainen täysipitkä aamutakki, lahjaksi saatu.

Kait tämä jotain sametinsekaista ainetta on, luulisin että plyysiä tms.

Jalassa on Aino-tossut ja päässä märät hiukset. Pöydällä odottaa saunakahvit.

Mummi 63.

Vierailija
57/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidin punamusta vyöllinen flanellipaitamekko, mustat sukkahousut,  violetit villasukat. 

Vierailija
58/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mustaruudullinen flanellipaita joka on mukavan rento mutta samalla katu-uskottava, mustat pillifarkut, valkoiset Dr martensenit,  pitkä violetti hapsukaulahuivi ja  musta polvipituinen nahkatakki  . Korvissa Pronssiset Kalevalakorun Kuusamon Kirvekset, kaulassa  Lumoavakorun hopeinen Lumikki-riipus.  Punamustakehyksiset silmälasit.  T. 42v vapaapäivää viettävä kaupan kassa kotikuistilla iltakahvilla, omasta seurastaan nauttien.

Vierailija
59/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kun ryppyiset kulahtaneet naiset pukeutuvat kuin nuoret. Itse miehenä koen sen nolona. Tyylikäs nainen on ilo silmälle. Ei tarvitse pusertaa niitä olemattomia tissejä esiin. Lähinnä se tuo myötähäpeää. Ja ne revityt farkut oikeasti ei sovi enää ikääntyneelle naiselle.

- saa nolostella rauhassa, se ei häiritse minua - en ole satunnaisten ohikulkijoiden hyväksyntää vailla, enkä keskity olemaan ilo juuri sinun silmillesi

- en vieläkään joudu pusertelemaan itse tissejäni 😊

- en ole ikinä käyttänyt revittyjä farkkuja, mutta mikä ettei

- kun vanhenet (tai aikuistut vähän?) saatat hymähtää itsellesi, syystä jonka ehkä myöhemmin selviää 😘

Vierailija
60/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa poolopusero ja mustat tiukat farkut. Ja isot hopeiset korvakorut. Töissä oli vielä nahkasaappaat jalassa kun kipitin eri paikasta toiseen niin paljon, ettei sisäkenkiä ehtinyt vaihtaa - nyt kotona sentään olen ilman kenkiä. Nyt oli poikkeuksellisen simppeli toimistotyyli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi