Vanha nainen, miten olet pukeutunut nyt?
Kommentit (107)
Verrarit ja collage kuten aina oon kotona.
65v
Normaaleihin vaatteisiin.
Yleensä tykkään mustasta vaatetyylissä.
Goretex housut, villasukat, paita, fleecetakki. N58, erityisasiantuntija, nyt mökillä syyslomalla.
Harmaat collagehousut, punainen raitapaita, punainen huppari, raitasukat., punainen kaulahuivi.
Kotona lomalla...
Töissä olisi mustat farkut ja kirjava tunika ja lenkkarit..
62 v, vielä työelämässä
Vierailija kirjoitti:
Normaaleihin vaatteisiin.
Yleensä tykkään mustasta vaatetyylissä.
Hahaha.. luin "vahva" nainen. Olen siis pian.30 eli ei nyt ehkä ihan sieltä vanhimmasta päästä. Olen kyllä sielultani melkoinen mummeli. Aion siis pukeutua näin 50v päästäkin. Seuraava kysymys? 😂
Olen 28v, mutta kai minut lasketaan palstan kriteereillä käytännössä ikälopuksi. Päälläni on mustavihreä pitkähihainen mekko ja mustat sukkahousut.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat, legginsit, huppari. Tukka ponnarilla, ei meikkiä.
Eli työpäivä kotitoimistossa.
43 vuotta.
Mikäs "vanha" sinä muka oot? 70+ on vanha.
En ole vanha enkä nainen mutta kerronpa kuitenkin. Jalassa on kotipöksyt, mitkä lie salihousut tai jotkut pehmeää kangasta olevat pitkät housut. Alla on ihan tavalliset lyhyet alushousut. Paitana T-paita ja sen päällä on ohut villapusero oisko jotain merinovillaa. Sukat jalassa.
MIkä teitä naisia näissä vaatteissa niin kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
- tukevapohjaiset, ruskeat ja päästä nauhoilla solmittavat kävelykengät
- ihon väriset sukkahousut 60 den
- musta farkkuhame, jossa on strasseja molemmissa saumoissa
- vaaleansininen paitapusero ja sen kanssa beessin värinen ohut villatakki
- valkoiset, isot muovihelmet kaulassa ja samanlainen rannekoru
- hiuksissa valkoinen froteinen donitsi, jolla saan pienen ponihännän
Nainen 58 vuotta
Oletko Jehovan todistaja? Ellei kyseessä ole vitsi, onhan?
Olen 56 ja pukeudun peittäviin vaatteisiin. Toivoisin suomeen burkhapakkoa, ettei meidän vanhojen akkojen tarvitsisi aina hävetä olemistamme. Suomessa on ikärasismi valloillaan. Me keski-ikäiset olemme jätettä maassamme.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 vuotta.
Täh. Kaikki yli 40v. on ikivanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
43 vuotta.
Täh. Kaikki yli 40v. on ikivanhoja.
Voi kulta, se vain tuntuu siltä teistä kaksikymppisistä. Sitten olet 40 naurat tuolle uskomuksellesi.
Sinivihreä hupparimekko ja tiukat tummansiniset farkkulegginsit, kohta myös musta nahkatakki ja punaiset karvavuorelliset tennarit. Meikkiä pitäisi vielä laittaa, edes meikkivoiteen, poskipunan, ripsarin ja kulmakynän verran että kehtaa lääkäriin lähteä. Ikää 59v.
Löysät kasarifarkut (käytin tällaisia 35v sitten 🤗, kun olivat viimeksi muodissa), okran värinen neule ja farkkujenväriset korkonilkkurit. Armanin isohko laukku. Hiukset hyvin laitettu ja kevyt meikki.
N54
”Antava” pusero ja kamelinvarvastrikoot.
Ikää 66 .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkallokuvioiset legginsit (sukulaistyttö joskus jätti meille, ei halunnut takaisin), villasukat ja Nanson vanha virttynyt huppari, t-paita ja alusvaatteet. Olen 51v lukion lehtori kotosalla syyslomalla.
En miellä itseäni vanhaksi, mutta tätä palstaa lukiessa ymmärrän olevani vanha kuin taivas :D.
Ei liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta kiva lukea että täällä on lukion opettaja. Nuorin lapseni on vielä lukiossa ja ainakin siinä lukiossa kaikki opettajat jotka tiedän ovat mukavia ja symppiksiä.
Mukavaa syyslomaa vaan sinulle ja nuo vaatteet vaikuttavat juuri ihanilta lomailuvaatteilta.
Kiitos :).
Miten aikuisen naisen tulisi pukeutua, ettei aiheuta myötähäpeää?
Vanhenemisessa ihaninta on että voi pukeutua mielensä mukaan eikä enää mieti mitä toiset ajattelevat. Saavat ajatella mitä tykkäävät. Se on vapauttavaa!
Lähden kohta kauppaan, minulla on farkut, tummansininen paita, sininen takki ja valkoinen kaulahuivi. Jalassa strassitennarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimänkeltainen pitkä pooloneule. Mustat farkut, kukalliset Dr Martensit..Tukka isolla nutturalla. Silmälasit, vihkisormukset, valkoiset lasikorvikset.
Psykologi 55v
Kuulostat joulukuuselta
Varsin outo joulukuusi sinulla. Mutta jos puet jouluksi kuusen naisen vaatteisiin ja asusteisiin, niin mikäs siinä. Ei sitä nyt kai miksikään per voi luksi lueta :D ohis
Entäs muunsukupuoliset? Lasikorvikset kuulostaa lasipalloilta jotka sopii vain joulukuuseen. Mutta sinulla taitaa olla vika sekä ylä että alapäässä, kun pitää seksualisoida kaikki.
Alle kuusikymppinen ei kyllä ole vielä vanha. Turha ketju muutenkin. N48