Vanha nainen, miten olet pukeutunut nyt?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Määrittele eka vanha nainen!
N49, joka ei koe itseään vanhaksi
Tää on paha, kyllä sä vanha nainen jo oot, vaikkakin vielä kaukana vanhuksesta :D, ei kannata loukkantua kuitenkaan :)
Trikooshortsit, trikoopaita, Puma-collegetakki. Collari siksi, että olin äsken parvekkeella ilman, ja tuli kylmä. Kohta tarkenee taas ilmankin.
Olen eläkeläinen ja tietysti nyt kotona. ;-)
Mustat farkut, harmaa angoraneule ja alla valkoinen t-paita, punaiset kiiltonahkaiset doc martensit (ostettu 3v. sitten), polvipituinen kamelinkarvaulsteri, valkoinen huivi ja punaiset villasormikkaat.
Työpäivä mainostoimistossa.
N.54
Mustat sammarit, vaalea trikoopaita ja siihen sopiva istuva jumppatakki.
T. Urheileva ponnaripää, 67 v. N.
Ps. Urheilupuistoon menossa pyöräillen. Tulkaa perässä, jos pystytte.
Poltetun oranssin värinen mekko, jonka päällä Papun harmaa puuvillaneuletakki. Sukkahousut, kengät.
Töissä, 59 v.
Punainen pvc-minihame, nännitupsut, saumasukat ja mustat korkkarit. Lähdössä bingoon. Ritva 67v
Tummansininen univormu. Töissä.
N50
Villasukat, collegehousut, t-paita ja bolero, koska vanhan hartioihin käy veto täällä mummonmökissä keinutuolissa istuessa. N.51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narutoppiin ja minihameeseen. Ajattelin mennä pesutupaan.
Ilmoita ku oot sieltä poistunut niin en vahingossakaan samaan aikaa sinne eksy.
Heh
Ja alapeukkusade, yllättäen mammoilla meni tunteisiin.
Sinäkin olet av-mamma. Kaikki täällä palstailijat ovat.
Hyvää päivänjatkoa :)
pinkkivalkoinen polka dot - t-paita
musta villakangastakki
mustat suorat housut
valkoiset adidaksen tennarit
N46
Nämä ovat työvaatteeni. Talven tullen vaihdan kyllä tennarit nilkkureihin.
Iso violetti mohairpoolo, ruskea _hyvin_ lyhyt hame (ostettu v -92, hyvin mahtuu), mustat paksut sukkikset ja mäiskärityyppiset nilkkurit. N48
Hmm, olenko vanha? Varmasti nuorempien mielestä 58-v. on ikäloppu, mutta mieleltäni olen nuori ja porskutan vielä täysillä :D.
Ylläni on tummansininen golf-mekko, jossa kullanväriset somisteet ja jalassa vaaleanpunaiset kevyet verkkolenkkarit. Mekon alla Simon Pereleä. Terveisiä täältä lämpimästä!
Ruskeat maiharit, farkut, valkoinen T-paita ja musta villapaita.
49v
Aniliininpunainen puuvilla-aamutakki, alla valkoinen t-paita, vaaleanharmaat trikoot, harmaa-punaraidalliset villasukat.Olen menossa lepäämään ennen iltamenoja. Inkan 74v
62 vuotias nainen. Jalassa tummat slim farkut.
Toppi ja jakku yläosana. Jalassa mustat korkkarit. Koruina korvikset ja rannekoru sekä kello.
Adidaksen verkkarit ja Hard Rock Cafen huppari. Ikä 45. Ihan kotioloissa käytän
Pinkit alkkarit ja t-paita, jossa on kissankuvia. Tulin just töistä kotiin ja heivasin kotelonekon, rintsikat ja sukkahousut nurkkaan.
N44
Määrittele eka vanha nainen!
N49, joka ei koe itseään vanhaksi