Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen, miten olet pukeutunut nyt?

Vierailija
16.10.2019 |

?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä valkea palmikkoneuletakki, musta   t-paita, jossa Madonnan kuva,  tiukat siniset  farkut ja alusvaatteet tietenkin.

Vierailija
62/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimänkeltainen pitkä pooloneule. Mustat farkut,  kukalliset Dr Martensit..Tukka isolla nutturalla. Silmälasit, vihkisormukset, valkoiset lasikorvikset.

Psykologi 55v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkallokuvioiset legginsit (sukulaistyttö joskus jätti meille, ei halunnut takaisin), villasukat ja Nanson vanha virttynyt huppari, t-paita ja alusvaatteet. Olen 51v lukion lehtori kotosalla syyslomalla. 

En miellä itseäni vanhaksi, mutta tätä palstaa lukiessa ymmärrän olevani vanha kuin taivas :D. 

Ei liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta kiva lukea että täällä on lukion opettaja. Nuorin lapseni on vielä lukiossa ja ainakin siinä lukiossa kaikki opettajat jotka tiedän ovat mukavia ja symppiksiä.

Mukavaa syyslomaa vaan sinulle ja nuo vaatteet vaikuttavat juuri ihanilta lomailuvaatteilta.

Vierailija
64/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kun ryppyiset kulahtaneet naiset pukeutuvat kuin nuoret. Itse miehenä koen sen nolona. Tyylikäs nainen on ilo silmälle. Ei tarvitse pusertaa niitä olemattomia tissejä esiin. Lähinnä se tuo myötähäpeää. Ja ne revityt farkut oikeasti ei sovi enää ikääntyneelle naiselle.

Muistathan myös itse vanhetessasi noudattaa tyylikkyyttä pukeutumisessasi? On nimittäin ikävä näky jo etukenoon taipunut rehvasteleva pappa, joka ilman paitaa ja harmaakarvainen rinta paksujen kultaketjujen alta pullistellen, nuoria tyttöjä pälyillessään luulee kovinkin houkutteleva olevansa.

Vierailija
65/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tukevapohjaiset, ruskeat ja päästä nauhoilla solmittavat kävelykengät

- ihon väriset sukkahousut 60 den

-  musta farkkuhame, jossa on strasseja molemmissa saumoissa

- vaaleansininen paitapusero ja sen kanssa beessin värinen ohut villatakki

- valkoiset, isot muovihelmet kaulassa ja samanlainen rannekoru

- hiuksissa valkoinen froteinen donitsi, jolla saan pienen ponihännän

Nainen 58 vuotta

Ei vanhat naiset voi käyttää vaatteita joissa strasseja, se on mautonta ja hyvän maun vastaista.

Tulee sellainen käsitys että vanha nainen taas kerran yrittää leikkiä alle 30-vuotiasta.

Hiusdonitsit ovat rahvaanomaisia ja varsinkin froteiset.

Tuo oli vähän ilkeästi sanottu. Kuulostaa kivalta pukeutumiselta.

Vierailija
66/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne nähdäkseni, minkä ikäiset pitävät itseään vanhoina. Aika kirjavat käsitykset näköjään. Kaikki alle 50-vuotiaat vastaajat toivottavasti ovat trolleja - ei tuon ikäinen mitenkään voi mennä vanhasta naisesta. Minusta vanhuus voi alkaa joskus 60+ ikäisenä, mutta silloinkin se on hyvin paljon kiinni omasta asenteesta ja terveydestä. Olen myös tavannut 98-vuotiaan, joka ei varmasti ollut mieleltään päivääkään minua vanhempi.

-N26

Vierailija
67/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi, sortsit ja sandaalit.

Vierailija
68/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne nähdäkseni, minkä ikäiset pitävät itseään vanhoina. Aika kirjavat käsitykset näköjään. Kaikki alle 50-vuotiaat vastaajat toivottavasti ovat trolleja - ei tuon ikäinen mitenkään voi mennä vanhasta naisesta. Minusta vanhuus voi alkaa joskus 60+ ikäisenä, mutta silloinkin se on hyvin paljon kiinni omasta asenteesta ja terveydestä. Olen myös tavannut 98-vuotiaan, joka ei varmasti ollut mieleltään päivääkään minua vanhempi.

-N26

Näin. Korvien väli taitaa kuitenkin määritellä sen vanhuuden käsitteen. Kaikki ovat yksilöitä.

Minua ei ainakaan häiritse mitenkään, vaikka joku kahdeksankymppinen pukeutuu revittyihin farkkuihin, rokkihenkisesti tai vaikka minihameeseen. Ei tarvitse olla Aira Samulin voidakseen olla se, miltä sisimmässä tuntuu. Ja jos joku haluaa "vanheta" jo nuoremmalla iällä ja näyttää mummolta, on sekin ihan oma asia. Kurjaa kun naisen pitäisi edelleen asetella rintojaan miesten katseille sopivasti tai  "miellyttää muutenkin miehen silmää ja olla aiheuttamatta myötähäpeää" kuten tuo yksi dinosaurus antoi ymmärtää :D

Vierailija
69/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kun ryppyiset kulahtaneet naiset pukeutuvat kuin nuoret. Itse miehenä koen sen nolona. Tyylikäs nainen on ilo silmälle. Ei tarvitse pusertaa niitä olemattomia tissejä esiin. Lähinnä se tuo myötähäpeää. Ja ne revityt farkut oikeasti ei sovi enää ikääntyneelle naiselle.

- saa nolostella rauhassa, se ei häiritse minua - en ole satunnaisten ohikulkijoiden hyväksyntää vailla, enkä keskity olemaan ilo juuri sinun silmillesi

- en vieläkään joudu pusertelemaan itse tissejäni 😊

- en ole ikinä käyttänyt revittyjä farkkuja, mutta mikä ettei

- kun vanhenet (tai aikuistut vähän?) saatat hymähtää itsellesi, syystä jonka ehkä myöhemmin selviää 😘

Taas meni tunteisiin vanhalla naisella. Ennemmin ne vanhat naiset pitäisi aikuistua eikä kuvitella olevansa teini-ikäinen.

eri

Vierailija
70/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon trikootunika, mustat legginsit ja raidalliset villasukat. Tulin jumpasta tunti sitten nyt rentoudun ja odotan, että sauna on kylpykunnossa. Laitoin äsken lämpiämään. Huomenna aamulla kuntosalille. N 73v.

Vierailija
71/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perusfarkut, villasukat ja villapaita. Ikkunat vähän vetää.

Vierailija
72/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Kuka on vanha?

92v ikinuori

Vierailija
73/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää meni tunteisiin -tyyppi oikein on? Osaako hän puhua muusta kuin tunteista?

Vierailija
74/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- saa nolostella rauhassa, se ei häiritse minua - en ole satunnaisten ohikulkijoiden hyväksyntää vailla, enkä keskity olemaan ilo juuri sinun silmillesi

- en vieläkään joudu pusertelemaan itse tissejäni 😊

- en ole ikinä käyttänyt revittyjä farkkuja, mutta mikä ettei

- kun vanhenet (tai aikuistut vähän?) saatat hymähtää itsellesi, syystä jonka ehkä myöhemmin selviää 😘

Taas meni tunteisiin vanhalla naisella. Ennemmin ne vanhat naiset pitäisi aikuistua eikä kuvitella olevansa teini-ikäinen.

eri

Heti kun näkee tuon "meni tunteisiin" (tai kyynel, ihon alle jne) tietää millainen ihminen on kyseessä. Täällä voi vastata ihan ilman sen dramaattisempia tunteita esittääkseen oman kantansa asiaan. Tuo edellinen oli vain vastaus tyhmälle miehelle.

Ja luulisi, että tuollaisia mielipiteitä esittävä mieshenkilö haluaisi kuulla naisten vastineet. Opettele sinäkin keskustelemaan asiallisesti, kuin vain länkyttämään typeränä jotain "taisi taas mennä tunteisiin".

Ja tiesitkö, että nuorekkaasti pukeutuva, iältään jo vanhempi nainen ei todellakaan luule olevansa tai yritä olla mikään teini, vaan pukeutuu mielelleen sopivasti.

eri

Vierailija
75/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhalit tunteisiin menijöille.

Vierailija
76/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toppi, musta pitkä hame, vaalenruskea pitkä neuletakki.

N54

Vierailija
77/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimänkeltainen pitkä pooloneule. Mustat farkut,  kukalliset Dr Martensit..Tukka isolla nutturalla. Silmälasit, vihkisormukset, valkoiset lasikorvikset.

Psykologi 55v

Kuulostat joulukuuselta

Vierailija
78/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi 55v

Kuulostat joulukuuselta

Eikös kuuset oo yleensä vihreitä?

Vierailija
79/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahalkiollinen lateksicatsuit.

Odotan mun toyboyn rankovan mua kohta.

Laaaaaauuuuuukeaaaaannnnnnhhhhhhhyyyynnnnhhhhhhh !!

Vierailija
80/107 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologi 55v

Kuulostat joulukuuselta

Varsin outo joulukuusi sinulla. Mutta jos puet jouluksi kuusen naisen vaatteisiin ja asusteisiin, niin mikäs siinä. Ei sitä nyt kai miksikään per voi luksi lueta :D ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi