Miksi miehiä ällöttää naisen karvat mutta omat karvat ei ällötä?
Aikuisella naisella kuuluu olla karvat. Tekosyy "karvat on ällöjä" ei kelpaa koska miehillä on itselläkin karvat. Ällöttääkö omat karvanne teitä? EI varmaan!
Kommentit (171)
En tykkää karvoista miehilläkään. Paitsi alapääkarvoitus on normaalia kummallakin sukupuolella.
Kesä kun tulee, niin hommaa tarvittavat työkalut partahöylästä moottorisahaan ja matkaa uimarannalle, mutta muista kuitenkin muiden itsemääräämisoikeus.
Kyllä mä siedän omaa sylkeänikin suussani, mutta en kenenkään toisen.
Vierailija kirjoitti:
sheivaus ja trimmas ovat prööt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen tulee olla koskettaessa pehmeä, sileä ja puhtaan tuntuinen.
Naiset joilla on karvoja väärissä paikoissa ei yksinkertaisesti saa aikaan noita tuntemuksia minussa.
m36
mitä ovat väärät paikat? onko muita kuin silmienvälistä viistosti korvannipukoihin ja sieltä kaulakuoppaan suuntautuvien linjojen keskelle jäävä alue?
Ne paikat mistä nyt yleensäkin naiset karvoja ajelee ja poistelee.
Tosin itse en nykyään enää niin välitä posliini-pimperosta, semmonen trimmattu vähän karvaa omaava on nätimpi.
Outo kanta. Minä en ite usko että luonto sallii karvaa kasvaa niinhin paikkoihin joissa sitä ei tarvita tai jossa se näyttäisi tökeröltä. Siis jos on ihan terve tapaus ettei oo pahempia hormoonivikoja. Joten ei muunta ku antaisivat vain kaiken olla paikoillaan, ei sitten niin tatutkaan leviä ympäri kehoa kun on karvoitus sitä estämässä
Luonto ei salli? Ok. Sallii kuitenkin syövät, autoimmuunisairaudet jne... Ei ole mitään luontoa joka sallii, on evoluutio ja sen edut ja haitat.
No syövät, ihottumat, paiseet ovat virhe ja äääd. Vieläpä rumia, peloittavia, vaarallisia, merkki jonninlaisesta pahoinvoinnista.. Eivät karvat ole mikään peloittava sairraus, vaan viattomia apustelijoita ja huomattava somennuskeino. Niin köykäisiähi, proteiinikiehkuroita joista jää vain kry ja nokitahra, ku palavat.
Joku keometrinen sänkilätti on niin turhan näköinen, virkistävä kuin puupelto. Onko sillä littanasiilisängellä mitään kehoa raikkaampana ja tunkkaisettomana pitävää ilmastointivoimaakaan, semmoista kuin kauas uloittuvalla puskalla ja rajoittamattomalla reuhkalla.
Aikuisella on karvat kirjoitti:
Mistä päättelit, että miehiä ällöttää naisen karvat ?
Ap on todennäköisesti seurustellut aina vain maksimissaan 20v jännispoikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joilla on karvoja väärissä paikoissa ei yksinkertaisesti saa aikaan noita tuntemuksia minussa.
m36
mitä ovat väärät paikat? onko muita kuin silmienvälistä viistosti korvannipukoihin ja sieltä kaulakuoppaan suuntautuvien linjojen keskelle jäävä alue?
Tosin itse en nykyään enää niin välitä posliini-pimperosta, semmonen trimmattu vähän karvaa omaava on nätimpi.
Outo kanta. Minä en ite usko että luonto sallii karvaa kasvaa niinhin paikkoihin joissa sitä ei tarvita tai jossa se näyttäisi tökeröltä. Siis jos on ihan terve tapaus ettei oo pahempia hormoonivikoja. Joten ei muunta ku antaisivat vain kaiken olla paikoillaan, ei sitten niin tatutkaan leviä ympäri kehoa kun on karvoitus sitä estämässä
Luonto on tasaisen varmasti vähentänyt meidän karvoitusta ajan saatossa, uskon, että tämä vähentyminen ei ole pysähtynyt.
Valtaosa ei tykkää karvaisista naisista, globaalistikin katsoen tämä on se yleisin preferenssi kaikkialla jotain intialaisten murto-osaa lukuunottamatta.
Jos siis tykkäät karvaisista naisista, niin sieltä niitä löytyy verrattain runsaasti vaikka minkälaista unibrow-turrea sullekin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää karvoista miehilläkään. Paitsi alapääkarvoitus on normaalia kummallakin sukupuolella.
Kolumbiassa on semmonen meininki että jos ei mieskin ajele naamansa lisäksi kainaloitaan ja rintakarvojaan, häntä pidetään joko spurguna tai turistina.
Muualla kait yleensä miesten kainalokarvoja ja erityisesti rintakarvoja pidetään miehekkäänä ja ihan normaalina juttuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ole koskaan miettineet sitä, että miehet on keksineet sellaisenkin käsitteen kuin "peniskateus". Miesten mielestä se lihakappale on niin ihana osanen, että naisten täytyy kadehtia sen päältä.
Miten miehiltä voi odottaa loogista ajattelua karvojenkaan suhteen?
Se, että Sigmund Freud on mies, ei tarkoita että "miehet" olisivat tällaisen teorian keksineet. Se että yksittäinen nainen tekee jotain, ei tarkoita naisten tehneen niin. Olet tyypillinen miesvihaaja joka havainnoi maailmaa yleistäen miehet homogeeniseksi joukoksi joita sätit koska joku mies joskus jotain jossain.
Kyllä itsekin miehenä kummastelen tuota p-kateus määritelmää. Kyllähän se on vaan niin patriarkaalista ja typerintä miespäätelmää pahimmillaan. Eikö näitä tiettyjä historian "suurmiehiä" voisi vaan tosiaan kuopata? Vähän samaan tapaan kuin nää woketukset tekee kirjallisuudelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Luonto on tasaisen varmasti vähentänyt meidän karvoitusta ajan saatossa, uskon, että tämä vähentyminen ei ole pysähtynyt.
Valtaosa ei tykkää karvaisista naisista, globaalistikin katsoen tämä on se yleisin preferenssi kaikkialla jotain intialaisten murto-osaa lukuunottamatta.
Jos siis tykkäät karvaisista naisista, niin sieltä niitä löytyy verrattain runsaasti vaikka minkälaista unibrow-turrea sullekin.
Onkoon karvakauhu vain evoluutiouskisten riesa sitten. Luullevat että ekat ihmiset olivat senmosia rumia personattoman näköisiä keskimäärin jo rippuikouluiässä kuolevia kyyryapinoita kuin mitä tiere-lehissä on ilmotettu ja karvat ovat inha geenivirhe ja esteettinen epäkohta josta paremmaksi kehittyvä ihmiskeho sätkii eroon vinmatusti
Ei mun miestä ainakaan ällöttä mun karvat. Mun karrankasvu on tosi hento kyllä,s ellaista vaaleaa haituvaa.
Lyöty Löytty löyty Lyötystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m36
Onkoon karvakauhu vain evoluutiouskisten riesa sitten. Luullevat että ekat ihmiset olivat senmosia rumia personattoman näköisiä keskimäärin jo rippuikouluiässä kuolevia kyyryapinoita kuin mitä tiere-lehissä on ilmotettu ja karvat ovat inha geenivirhe ja esteettinen epäkohta josta paremmaksi kehittyvä ihmiskeho sätkii eroon vinmatusti
Onko se sulta jotenkin pois jos valtaosa ei pidä naisten karvoituksesta väärissä paikoissa?
Eikö sulle nyt löydy karvaista naista mistään, kun valtaosa naisista ihan omasta tahdostaan ne kehostaan poistaa, vai mikä sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia ällöttää miesten tissit mutta omat tissit ei ällötä?
Aikuisella miehellä kuuluu olla manboobsit. Tekosyy "manboobsit on ällöjä" ei kelpaa koska naisilla on itselläkin tissit. Ällöttääkö omat tissit teitä? EI varmaan!
Terv. Reino 47v.
Aina nämä typerät nimet. Meissä viisikymppisissä on mikoja, markoja jne. Reinoja on kuolleissa ja jonkin verran ihan pikkupojissa.
Alkaa todella veetuttaa nämä pirkot ja pertit, jotka ovat oikeasti vanhempieni ikäisiä.
Minna 51v.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miestä ainakaan ällöttä mun karvat. Mun karrankasvu on tosi hento kyllä,s ellaista vaaleaa haituvaa.
Sitä ei lasketa koska se ei juurikaan naisissa näy ja mikä tärkeintä, se ei tunnu näpeissä ja huulissa.
Ja lopulta evoluutio lopettaa tämän keskustelun kun ihmisillä on jäljellä vain hiukset, ripset ja kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Ja lopulta evoluutio lopettaa tämän keskustelun kun ihmisillä on jäljellä vain hiukset, ripset ja kulmakarvat.
No kyllä alapäihinkin jotain jää varmasti, onhan se kuitenkin omalta osaltaa sukukypsyyden merkki.
Tatut, tekokynnet, silarit ja tekotukat voisi poistaa, ennemmin kuin ne karvat. Jollei ole hirsuutikko jolla naamastakin poskee niin ei minusta normaalissa karvoituksessa ole mitään miestäsyövän näköistä. Se on kiinni karvojen sijoittumisesta. Jos kämmennet ja jalkapohjat alkaisivat vääntää karvaa niin se olisi ruman näköistä, epäkäytännöllistä ja vaarallista
Mulla on todella pitkät karvat alapäässä ja vaikka olenkin sinkku ja enkä harrasta yhden yön juttuja, siistin karvat ihan oman mukavuuteni vuoksi. Leikkelen siis saksilla karvat lyhyemmiksi. Ovat oikeasti todella pitkät, monta senttiä ja ei ole kivaa jos valkovuoto/kuukautisveri tarttuu niihin. Toki pesen alapään päivittäin mutta varsinkin ovulaation aikaan valkovuoto on niin runsasta että jatkuvasti saisi olla pesemässä. Ja kai niihin kaiken järjen mukaan pissaakin tarttuu.. Hyi.
Säärikarvani ovat myös todella pitkät, pitemmät kuin monella miehellä. Niitä jaksan sheivata vain kesäisin.
N36
Monikohan, pelkästään yhden ja saman ihmisen kanssa intiimeimmän elämänsä aina jakanut, päätyy ällöttymään kumppaninsa sheivaamattomuudesta, jos tämä toinenkaan ei ole koskaan intiimeillyt muiden kanssa
dghbf kirjoitti:
Monikohan, pelkästään yhden ja saman ihmisen kanssa intiimeimmän elämänsä aina jakanut, päätyy ällöttymään kumppaninsa sheivaamattomuudesta, jos tämä toinenkaan ei ole koskaan intiimeillyt muiden kanssa
Vaikee sanoa kun tuommoiset pariskunnat alkaa olee täällä lännessä niin harvinaisia ja ikääntyneitä.
Luonto ei salli? Ok. Sallii kuitenkin syövät, autoimmuunisairaudet jne... Ei ole mitään luontoa joka sallii, on evoluutio ja sen edut ja haitat.