Miksi miehiä ällöttää naisen karvat mutta omat karvat ei ällötä?
Aikuisella naisella kuuluu olla karvat. Tekosyy "karvat on ällöjä" ei kelpaa koska miehillä on itselläkin karvat. Ällöttääkö omat karvanne teitä? EI varmaan!
Kommentit (171)
Mä sokeroin itseni kaulasta alaspäin kerran kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
verrataanpa
nainen ottaa kullin kouraan ja karvat jää sinne alle ja voi spontaanisti imeä nesut nieluun
mies: sijoittuu pillun eteen joka pesunkin jälkeen hajahtaa jollekkin epämääräiselle ja karvoja edessä sivulla ja jokapuolella, yrität imeä bilsaa niin karvaa on suussa, räit niitä ja syljeskelet koko illan
kloppi ryötti, voit ennen kielitornaadoja nappaista kouran silmään mahdolliset erovuosossa olevat kihartuvat ettei tarvi niitä suulla nyhtää, samalla tavalla kuin joskus harvennat partaasi jotta saat vanhat heikommat karvat irtoamaan
Christiiina kirjoitti:
Mä sokeroin itseni kaulasta alaspäin kerran kuukaudessa.
Mun tyttikseni sokeroi itsensä kaulasta ylöspäin viikoittain, toisella suuntaa ei ole tehnyt mitään sitten syntymänsä
Suuseksi.
Myös vaimoni pitää eritteitä täynnä olevan puskan imeskelyä epämiellyttävänä.
Antakaa karvojenne rehottaa, tai olla rehottamatta. Omapahan on asianne.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi.
Kannattaisi laittaa talouteen juokseva vesi
ergertg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi.
Ajattelitko että harrastamme seksiä vain suihkussa?
Vierailija kirjoitti:
ergertg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuseksi.
Ajattelitko että harrastamme seksiä vain suihkussa?
Kai tet jonkin aikaa suihkun jälkeenkin pysytte puhtaina ja jollei pieni likaisuus nappaa niin ota ja pidä selibaattia, vaikkapas 40v, sitten ehkä alkaa kranttuus karista
Kun on tottunut posliiniin niin ei halua enää ikinä mennä pusikkoon. Mutta jokainen tavallaan.
vassarius, wokeismi, somettelu, uususkontoisuus, plörönä- ja jukraina-psykoosi, onlifänssaus, tiktokkaus, natomyönteisyys: net ne tökkivät jos jokin, hoida ne pois itsestäsi, mieluummin kuin jotkin bikinirajojen yli hyppivät karvat