Onko ehdoton TURN OFF jos mies/nainen sairastaa diabetesta? Mitä ajattelette?
Perustelut olisi hyvä kuulla! Pohdittiin asiaa miehen ja miehen parhaan ystävän kanssa, joka sairastaa diabetesta eikä näytä löytävän kumppania. Minä ja mies molemmat terveitä.
Kommentit (27)
Ei tietenkään ole turn off, hullu ajatuskin. Lähinnä olisin huolissaan, mutta jos hoito on kunnossa niin eipä sitäkään, ainakaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Toivottavasti on kuitenkin hoitotasapainossa ja henkilö motivoitunut hoitamaan sairauttaan, koska muuten olisi hirveä huoli koko ajan.
Miksi sinä huolestut toisen sairaudesta?
Koska kenties empatia ja toisesta välittäminen?
Omituista lukea että nainen voisi rakastaa sairasta miestä, kun olen kuullut minkälaisia ilkeitä treffikumppaneita miehen parhaalla ystävällä on ollut. Moni nainen kokee miehen sairauden taakkana ja esteenä lasten hankinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Toivottavasti on kuitenkin hoitotasapainossa ja henkilö motivoitunut hoitamaan sairauttaan, koska muuten olisi hirveä huoli koko ajan.
Miksi sinä huolestut toisen sairaudesta?
Koska kenties empatia ja toisesta välittäminen?
Omituista lukea että nainen voisi rakastaa sairasta miestä, kun olen kuullut minkälaisia ilkeitä treffikumppaneita miehen parhaalla ystävällä on ollut. Moni nainen kokee miehen sairauden taakkana ja esteenä lasten hankinnalle.
Hän on deittaillut vääränlaisia naisia tai sitten heillä ei ole ollut tarpeeksi tietoa diabeteksestä. On kuitenkin paljon naisia, joille diabetes ei ole mikään este niin kuin tämäkin keskustelu osoittaa.
Kakkostyypin itseaiheutettu on. Kertoo yleensä jotain myös henkilön elämäntavoista ja ulkoisesta olomuodosta.
sä ja sun turn off. Puhu suomea että ittekki ymmärrät.
Ei olisi, kuten ei moni muukaan sairaus tai vamma Persoona ja henkilökemiat ratkaisee, ei sairaskertomus tai ulkonäkö.
M41
No ei todellakaan ole turnoff