Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vi""tti viime yönä kerätä pulloja jotta saisin rahaa ruokaan ja jotkut skuuttiteinit ajoi ohi ja naureskeli

Vierailija
03.06.2024 |

Varmaan ottivat kuvaakin kun kyykin sinä kirppisvaatteissani ja teipillä korjatut lasit päässä. Olin heille kuin sketskihahmo. Teki mieli sanoa että varokaa vaan,ei teidänkään vanhemmat ole täällä ikuisesri ja maksele merkkikenkiä ja mäkkkiruokiia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää aamuyöstä,silloin koko maailma nukkuu.Myös teinit.

Vierailija
2/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes kirppisvaatteita, eikä teipillä korjattuja silmälaseja, mutta keräilen myös tyhjät tölkit. Ei hävetä yhtään. Anna skuuttityyppien tai muiden  naureskella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Karma löytää ne p4sk4t. Ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä sulle.

Vierailija
4/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää aamuyöstä,silloin koko maailma nukkuu.Myös teinit.

Varsinkin teinit. Hieman oli vielä hiottavaa tarinan kuljetuksessa. Ei nyt päässyt syntymään "pieni tulitikkutyttö Jouluyössä" fiilistä, kun kerroit ne teineille tärkeät seikat.

Mutta jatka ihmeessä.

Vierailija
5/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerään pulloja ja tölkkejä enkä välitä nauraako joku. Mutta se oli pelottavaa kun yhtenä yönä känninen ukko  tuli nostelemaan hametta ja vihjaili että mentäisiin yhdessä puskaan,tuon jälkeen olen kerännyt  pulloja vain varhain aamulla tai päivällä. 

Vierailija
6/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin etsin tölkkejä ja joku teini kuvasi minua. Huuteli vielä jotain että laittaa YouTubeen. Todella nöyryyttävää. 

Vierailija
7/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ketään joskus pulloja, ei ole kukaan nauranut. Meidän kaupungissa on myös muutamia vakiopullonkerääjiä, joiden kanssa ne puistossa ryyppäävät teinit ja nuoret jää juttelemaankin ja antaa tyhjät tölkit mielellään suoraan niille. 

Vierailija
8/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on monen osa tässä pyramidihuijausyhteiskunnassa. Mikään ei muutu kun daijuja löytyy aina tarpeeksi ja enemmänkin.

Vierailija
9/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaikka menisit töihin :DDD

Vierailija
10/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että keräätte tölkkejä ja pulloja. Kyllä näyttäisi kamalalta, kun ajattelemattomat ihmiset jättävät niitä lojumaan ympäriinsä. Jaksetaan kyllä tuoda mukana, mutta roskataan luontoa. Kyllä karma onneksi korjaa tuollaiset teinit. 

Vierailija
11/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas päin vastaisia kokemuksia,puistossa pussikaljoitteleva nuoriso antaa mielellään tyhjät tölkit.

Vierailija
12/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka ampuisit itseäsi susihalipanoksella kitalakeen.

Vierailija
13/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella pari vuotta sitten oltiin ruokajonossa Rautatienkadulla. Ohi meni se kauppaopiskelija läski jakkumuija kavereineen (se on olevinaan jokin poliitikko). Alkoi huuteleen kaikenlaista. Joku aika hurjan näköinen jätkä lähti niitä kohti, niin nämä ressukat juoksi karkuun. Kohta tuli poliisit paikalle. Kukaan ei ollut nähnyt mitään paiti sen läskipersumissin touhut.

Vierailija
14/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kerään pulloja ja tölkkejä enkä välitä nauraako joku. Mutta se oli pelottavaa kun yhtenä yönä känninen ukko  tuli nostelemaan hametta ja vihjaili että mentäisiin yhdessä puskaan,tuon jälkeen olen kerännyt  pulloja vain varhain aamulla tai päivällä.

0/5

Vierailija
15/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama tuli minullekin mieleen. :)

Vierailija
16/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella pari vuotta sitten oltiin ruokajonossa Rautatienkadulla. Ohi meni se kauppaopiskelija läski jakkumuija kavereineen (se on olevinaan jokin poliitikko). Alkoi huuteleen kaikenlaista. Joku aika hurjan näköinen jätkä lähti niitä kohti, niin nämä ressukat juoksi karkuun. Kohta tuli poliisit paikalle. Kukaan ei ollut nähnyt mitään paiti sen läskipersumissin touhut.

Voi voi, kylläpä oletkin sekaisin.

Vierailija
17/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerään pulloja ja dyykaisin myös roskiksia mutta ovat nykyään monessa paikassa lukkojen takana. 

Ulkoisesti tätä ei  huomaa,vaatteet kirppikseltä mutta siistit. 

Saan liikuntaa ja samalla rahaa.

Kerran poliisit tuli katsomaan mitä teen ja kerran kävelin keskelle humalaista aktia pensaikoissa,

Kerran löysin penkiltä  lähes koskemattomat makkaraperunat,annos höyrysi vielä. Söin tietenkin.

.

Öisin on ihanan rauhallista ja kesäöisin lämmin,itikat vaan tuppaa kiusaamaan.

Vierailija
18/18 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos teinit naureskelee? Ei yhtään mitään. Asun ylä- ja alakoulun vieressä, ja hankalaksi menisi elämä, jos alkaisi päätänsä vaivata teinien naureskelusta. Ei ole millään tavalla merkittävä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän