Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?
Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?
Kommentit (347)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka ja muodokas blondi. Ollessani kavereideni kanssa juhlimassa, melkein kaikki iskuyritykset kohdistuvat minuun tummempien ystävättärieni sijasta. Eli kyllä miehet selvästi suosivat vaaleaverikköjä. Ihan yhtälailla naiset suosivat tummia miehiä. Valitsen aina isoimman ja tummimman.
Ei se sun hiustenväristä johdu, valopää. Tai jos johtuu, niin se johtuu ihan siitä että ne olettaa sun olevan valmis jatkoille. Sehän on tunnettu tosiasia, että kaikki pokaa baarista aina blondeja, koska ei sieltä mitään muuta haeta kuin yhdenillanjuttuja. Sama meininki kuin jossain Tinderissä. Sinuna en pahemmin ylpeilisi joidenkin baaripellejen huomiolla. Tasokkaat miehet eivät edes viihdy missään yökerhoissa. Huomio ei ole aina todellakaan sama asia kuin se että oikeasti viehättyy jostakusta. Huomiota on monenlaista. Äläkä sinä sanele mistä naiset tykkäävät, minä olen AINA tykännyt vaaleista miehistä. Mutta en olekaan blondi. Sinun on täysin turha luulla, että omat mieltymyksesi olisivat kaikkien ihmisten yleinen totuus. Maailma ei pyöri blondien naisten ja tummien miesten ympärillä, vaan se voi pyöriä ihan toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka ja muodokas blondi. Ollessani kavereideni kanssa juhlimassa, melkein kaikki iskuyritykset kohdistuvat minuun tummempien ystävättärieni sijasta. Eli kyllä miehet selvästi suosivat vaaleaverikköjä. Ihan yhtälailla naiset suosivat tummia miehiä. Valitsen aina isoimman ja tummimman.
Naurattaa joidenkin yksinkertaisuus, kun luullaan että juuri MINUNLAISESTANI muut viehättyvät. Varsinkin blondeilla tuota itserakkautta esiintyy, luulevat olevansa maailmannapoja, vaikkeivät ole yhtään sen viehättävämpiä kuin kukaan muukaan.
Blondeilla Suomessa on heikoin hiuslaatu, yleensä.
Itse en tykkää blondeista miehistä. En tiedä miksi.
T. Brunette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän blondista, tummasta, ja punaisesta. Myös vaaleanruskeasta.
Ainoa mistä en pidä on shokkivärit eli pinkki ja muut vaaleanvihreät oudot myrkkysienten tai myrkkykäärmeiden värit päässä.
T. mies ja uskallan väittää että näin ajattelee 95% miehistä.
Täällä yksi mies allekirjoittaa tämän väittämän ihan täysin.
No entä jos saisitte valita unelmienne naiselle minkä tahansa hiusvärin niin mikä se olisi?
Blondi.
Vaaleanruskeahiuksisena pikkutissinä ei ollut kiva huomata, että miehen ihannenaisella on blondit hiukset ja isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa naisissa on enempi estrogeenia ja ovat hedelmällisempiä, siksi.
Valhetta. Tätä ei ole missään todistettu. Ihan tosissasiko meinaat, että jos syntyy kaksostytöt, joista toinen on blondi ja toinen brunetti, että sillä blondilla olisi jostain kumman syystä pelkän hiustenvärinsä perusteella enemmän estrogeenia? Kuulostat aika yksinkertaiselta. Värillä ei ole mitään tekemistä estrogeenitason kanssa. Olen nähnyt ihan yhtä lailla todella naisellisia brunetteja kuin myös todella poikamaisia blondeja.
Estrogeeni määrää sen paljonko niitä jotain pigmenttejä hiuksissa on, ja pigmentit ratkaisee onko hiukset ruskeat vai vaaleat. Siten ne liittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten tutkimusten mukaan naisilla vaaleat hiukset viittaavat sekä nuoreen ikään että korkeaan naishormonitasoon.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000813929.html
Naisilla hiukset kuvastavat kehon hormonipitoisuutta. Sen vuoksi miehet ympäri maailman pitävät pitkähiuksisista naisista, joilla on terve ja vahva hiusten laatu. Missään kulttuurissa miehet eivät suosi lyhythiuksisia naisia.
Ja mitkähän nämä "viimeaikaiset tutkimukset" ovat? Ja vielä kerran, vaaleat hiukset eivät "kerro" iästä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan syntymästään vaaleahiuksisilla naisilla. Syntymästään saakka tummahiuksisilla naisilla hiukset eivät tummene, vaan ovat koko ajan samanväriset, niin ei vaaleahiuksisia naisia voi verrata yhtäkkiä heihin ja väittää että heillä olisi enemmän naishormonia vaaleutensa takia kuin luonnostaan tummahiuksisilla. Tummahiuksisten hiustenväri johtuu geeneistä eikä ole hiusten tummumisen tulos toisin kuin luonnostaan vaaleilla, joten nämä kaksi eri asiaa eivät liity toisiinsa mitenkään. Vaalehiuksisilla hiukset tummenevat ja kertovat ehkä heidän omasta iästään (lapset vaaleampia), mutta koko juttu ei liity tummahiuksisiin mitenkään.
Hups! Menipä sulla tunteisiin!
Noi on vaan lainauksia ton linkin artikkelista.
Näyttää tosiaan jollakulla menevän tunteisiin. Mitä hittoa😅 Haukkumalla blondeja eri tavoin se oma itsetunto ei kuitenkaan kohene. Harmillista, että joku on todella paksut ja pitkät hiukset omaava aito blondi ja kauniskin vielä.
Itse miehenä olen viehättynyt brunetteihin. On ollut myös og. punahiuksisia, kaljuja. Tummaihoisia ja aasialaisia, mutta ei vielä yhtään blondia - ihme tilasto tämäkin.
En ole koskaan ollut viehättynyt blondeista.
Tuntui kasarilla, että Madonna ja Marilyn oli vain tyttökaverien seinillä idolina.
Ei nytkään lainkaan kiinnosta Margot Robbiet, tai muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä miehenä erehtyisin kysymään, että miksi naiset viehättyvät enemmän tuuheahiukisa miehistä niin mahtaisiko vasaus olla, että jippii, joku mies on löytänyt jakamattoman ja kiistämätömän totuuden ja ymmärtää nyt varmasti kaljuna, miksei löydä itselleen kumppania. - Saattaa joku toki näin todeta. Mutta luultavasti minua kehotettaisiin hankkimaan itsetunto ja olla uhriutumatta. Luuelnkin, että makuja ja mieltymyksiä on ainakin yhtä paljon kuin on ihmisiä.
No hyvän itsetunnon kehittäminen voisi alkaa vaikka siten, ettei ottaisi miesten kaljuuntumista esille jossain naisten hiusvärikeskustelussa. Mutta toteamus siitä, että makuja on monia, pitää taatusti paikkansa, onneksi!! :D
Iso osa miehistä menettää osan hiuksiaan vanhetessaan (ja naisillekin niin käy esim. vaihdevuosissa). Joillain miehillä niin pahasti, että on parempi ajaa kaikki pois. Onnekkaita ne, joille se kalju sopii. Sehän on vallan komea.
Tosiasia on valitettavasti se, että hyvännäköinen mies jotenkin vaatii myös sen tuuhean tukan ollakseen "täydellinen". Tai pitää olla se komeakaljuinen. Harvoin catwalkillakaan nähdään kaljuuntuvia miesmalleja. Näinhän se on naisillakin. Pitkät ja paksut hiukset ovat upeat, monelle rumemmalle naiselle suorastaan tarpeelliset, kuin kruunu, kun on muita puutteita.
Lohtua tuo varmaan se, että meillä naisilla selluliitti kerääntyy herkästi, rinnat alkavat roikkua ja alapääkin väljenee iän myötä. Näiden asioiden kanssa tarvitsee vain elää ja pärjätä, ellei ole varaa hoidattaa/leikkauttaa itseään sellaiseen kuntoon kuin haluaa/on mahdollista.
Naiskroppa on semmoinen, että se on lähes kaikenikäisenä kaunis!
Oma mielipide on, että tummat naiset kauniimpia.
Toki tummat miehetkin ovat miellyttävämmän näköisiä, kuin kalpeat vaaleat.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanruskeahiuksisena pikkutissinä ei ollut kiva huomata, että miehen ihannenaisella on blondit hiukset ja isot rinnat.
Ei edes ole. Eiköhän se käy selville ihan tätäkin keskustelua lukemalla.
Vaaleat hiukset yhdistetään edelleen mielikuvissa siihen että nainen on vähän hölmö, helppo ja kanamainen kikattelija joka komppaa miestä ja kulkee mukana, pitää suunsa kiinni ja tekee niin kuin sanotaan. Suostuvainen, hauska, menevä, estoton. Tummat yleensä ovat topakampia ja pelottavampia. Punapäät itsepäisiä ja tuittuilevia rääväsuita joilta saa kyllä näpeilleen jos ei pidä varaansa. Sitten toki mustat tai/ja kaikki sateenkaaren värit päässä olevat naiset jotka ovatkin pelottavia emoja, hevareita tai siilipäisiä "en halua olla samanlainen kuin muut, enkä halua herättää huomiota, antakaa minun olla rauhassa " - ihmisiä jotka siis todellisuudessa haluavat herättää huomiota ja persoona on jäänyt vajaaksi kun itseään pitää korostaa kaikella krääsällå ja väreillä sekä omituisilla vaatteilla ja hakkauttaa iho täyteen kuvia. Näitä tyyppejä ei tavallinen mies uskalla lähestyä siis ollenkaan. Eli, blondi on kaikista lähestyttävin jos värejä mietitään. Mielikuvat ovat niin vahvoja ihan vaan hiusten värin perusteella. Älä värjää hiuksiasi ap jos se ei sinusta itsestäsi tunnu hyvältä. Ihan sama mitä äijät ajattelee tai saako huomiota. Miehet ajattelevat haarovälillään, se on tiedetty aikojen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten tutkimusten mukaan naisilla vaaleat hiukset viittaavat sekä nuoreen ikään että korkeaan naishormonitasoon.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000813929.html
Naisilla hiukset kuvastavat kehon hormonipitoisuutta. Sen vuoksi miehet ympäri maailman pitävät pitkähiuksisista naisista, joilla on terve ja vahva hiusten laatu. Missään kulttuurissa miehet eivät suosi lyhythiuksisia naisia.
Kommentissa ei ole mitään minkä perusteella voisi väittää että "
Ja mitkähän nämä "viimeaikaiset tutkimukset" ovat? Ja vielä kerran, vaaleat hiukset eivät "kerro" iästä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan syntymästään vaaleahiuksisilla naisilla. Syntymästään saakka tummahiuksisilla naisilla hiukset eivät tummene, vaan ovat koko ajan samanväriset, niin ei vaaleahiuksisia naisia voi verrata yhtäkkiä heihin ja väittää että heillä olisi enemmän naishormonia vaaleutensa takia kuin luonnostaan tummahiuksisilla. Tummahiuksisten hiustenväri johtuu geeneistä eikä ole hiusten tummumisen tulos toisin kuin luonnostaan vaaleilla, joten nämä kaksi eri asiaa eivät liity toisiinsa mitenkään. Vaalehiuksisilla hiukset tummenevat ja kertovat ehkä heidän omasta iästään (lapset vaaleampia), mutta koko juttu ei liity tummahiuksisiin mitenkään.
Hups! Menipä sulla tunteisiin!
Noi on vaan lainauksia ton linkin artikkelista.
Näyttää tosiaan jollakulla menevän tunteisiin. Mitä hittoa😅 Haukkumalla blondeja eri tavoin se oma itsetunto ei kuitenkaan kohene. Harmillista, että joku on todella paksut ja pitkät hiukset omaava aito blondi ja kauniskin vielä.
Kommentissa ei ole kyllä mitään, minkä perusteella voisi sanoa, että "meni tunteisiin". Ihan normaali kommentti perusteluineen. Eihän tuossa edes haukuttu blondeja mitenkään. Vai toivotko vain, että sinulle oltaisiin kateellisia.
Pysyn jatkossa sinkkuna,koska kaikki miehet pettää ja katseleee muita. Niin minäkin pyörin monien miesten lakanoissa enkä sitoudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valhetta. Tätä ei ole missään todistettu. Ihan tosissasiko meinaat, että jos syntyy kaksostytöt, joista toinen on blondi ja toinen brunetti, että sillä blondilla olisi jostain kumman syystä pelkän hiustenvärinsä perusteella enemmän estrogeenia? Kuulostat aika yksinkertaiselta. Värillä ei ole mitään tekemistä estrogeenitason kanssa. Olen nähnyt ihan yhtä lailla todella naisellisia brunetteja kuin myös todella poikamaisia blondeja.
Estrogeeni määrää sen paljonko niitä jotain pigmenttejä hiuksissa on, ja pigmentit ratkaisee onko hiukset ruskeat vai vaaleat. Siten ne liittyvät.
Miksi levität valheita? Sähän puhut ihan höpöjä, estrogeeni ei todellakaan määrää pigmenttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi levität valheita? Sähän puhut ihan höpöjä, estrogeeni ei todellakaan määrää pigmenttiä.
Kannattaa lukea tutkimuksia hormonien vaikutuksista hiuspigmentteihin ja hiuksiin yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on myös omia kokemuksia estrogeenin hiuksia vaalentavasta vaikutuksesta, keskiruskeat hiukset muuttuivat blondeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sun hiustenväristä johdu, valopää. Tai jos johtuu, niin se johtuu ihan siitä että ne olettaa sun olevan valmis jatkoille. Sehän on tunnettu tosiasia, että kaikki pokaa baarista aina blondeja, koska ei sieltä mitään muuta haeta kuin yhdenillanjuttuja. Sama meininki kuin jossain Tinderissä. Sinuna en pahemmin ylpeilisi joidenkin baaripellejen huomiolla. Tasokkaat miehet eivät edes viihdy missään yökerhoissa. Huomio ei ole aina todellakaan sama asia kuin se että oikeasti viehättyy jostakusta. Huomiota on monenlaista. Äläkä sinä sanele mistä naiset tykkäävät, minä olen AINA tykännyt vaaleista miehistä. Mutta en olekaan blondi. Sinun on täysin turha luulla, että omat mieltymyksesi olisivat kaikkien ihmisten yleinen totuus. Maailma ei pyöri blondien naisten ja tummien miesten ympärillä, vaan se voi pyöriä ihan toisinkin päin.
Oho! Jollakin "meni tunteisiin". - eri
Ihan hyvin tässä on omilleen kelvannut, vaikka omaan ihan luonnonväriset tummat hiukset.
En tiedä, mitä sitä olisi sitten mieltä blondina yhden äkkisestä lisähuomiosta? Olisiko se edes sellaista huomiota, mistä pidän?
Kerran mietin kouluaikana, että ei tää minun yritysesitelmä ihan noin hyvä ole, vaikka paljon olisin siihen panostanut. Myöhemmin minulle selvisi kämppiksen kautta, että mulla oli sepalus jäänyt auki vessassa käynnin jälkeen..
Itse pidän tummahiuksisista. Pääasia on toki karvainen revatsenko ja pitkät nännykät. Nytkin alkaa jöpöttämään jo pelkkä ajatus.
En pidä blondeista. Petollisia narttuja.