Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?

Vierailija
14.10.2019 |

Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
241/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexy man kirjoitti:

Blondilla on kauniimpi pillu!

Blondilla vastenmielinen rämemajava-ilmiö tuntematon. Eikä mitään ylimääräisiä hajuja kuten esim. neeperteillä.

Joo-o. Kyllä se pusikko kasvaa ihan blondillakin, jos sen vaan antaa kasvaa. Lisäksi ainakin omasta mielestäni on todella hyvännäköistä sellainen kunnon brasilialainen musta tussu.

Hyvää makua ei voi opettaa. Blondin vaalea niittyvillatussu on aivan eri asia kuin jonkun brasilialaisen, n-sanan verta perimässään omaavan, kähärä ryteikkö.

Dingelidong

Vierailija
242/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä paikkaansa. Blondit ja varsinkin blondattu tukka on karsee. Kauneimpia ihmisiä on yleensä et.eurooppalaisen ja pohjoismaisen sekoitukset jotka lähes järjestäen on hiekanväristä ruskeaan sävyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua täysin kertomaasi!

Minulla on ollut lukion jälkeen tummat hiukset 28-vuotiaaksi asti. Kun laitoin ensimmäiset vaaleat raidat niin että minusta tuli huomattavasti blondinpi niin olen huomannut että miespuolisten (myöskin naisten) katseet viipyy kauemmin minussa.

En ollut ikinä ajatellut että tukan väri voisi vaikuttaa nuinkin paljon. Mistä lie johtuu. Mutta jos olette miestä vaillle niin värjätkää nyt ihmeessä vaaleaksi hiukset.

Vierailija
244/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.

Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.

Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.

Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.

"Juurihan selitin". Kuule sinun sanasi ei ole mikään laki, eikä tämä ole mikään asia, joka "selitetään" jotenkin. Kyseessä on pelkkä oma henkilökohtainen mielipiteesi, joten lakkaa esittämästä sitä yleisenä totuutena. SINÄ et sitä päätä kuka mistäkin tykkää, etkä todellakaan voi sille edes mitään. Suomessakin tehtiin jokin aika sitten tutkimus, jonka mukaan sinisilmäinen ja pitkähiuksinen brunetti on suomalaisen miehen unelmanainen. Sille sinä et voi yhtään mitään! Joten pidä ne natsiajatuksesi aivan omana tietonasi. Lisäksi VALEHTELET väittäessäsi, että vaaleahiuksisilla olisi paremmat geenit. Väitteelläsi ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa, mutta tuskinpa mitään tieteestä ymmärrätkään. Taidat olla yksinkertainen. Opiskele hei vähän biologiaa. Ja millä edes määrittelet "paremmat geenit"? Ei sellaisia olekaan. Ja ihan sivuhuomiona, että maailman korkein keskimääräinen älykkyysosamäärä on esim. juutalaisilla.

Sori mutta missä kohtaa sanoin että blondeilla on paremmat geenit? En missään. Luepa uudestaan, en sanonut paremmista geeneistä mitään sanallakaan. Enkä missään ole määräämässä kuka tykkää mistäkin. Toin vain esille sen faktan että on tutkittu, että blondit ovat enemmän miesten mieleen. That's it. Ei ihan noin tarvi triggeröityä.

Sanoit, että "Vaaleat hiukset ovat harvinaiset ja kertovat paremmista geeneistä. Samoin siniset silmät." Ellei sitten joku muu kirjoittanut tuota.

Okei, laitan tähän uudelleen kirjoittamani kommentit:

"Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä." (Tämä kommenttina edelliselle, joka sanoi ettei usko hiusten värillä olevan mitään merkitystä)

JA

"Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä." (Ja tämä kommenttina edelliselle, joka sanoi ettei hiusten väri ole mikään mittari naisen viehättävyydelle)

Eli kyllä, joku muu kirjoitti tuon kommentin. Kyseisestä kommenttia ei edes ole tuossa lyhyessä ketjussa, johon otin osaa. Näet sen itsekin jos viitsit lukaista. Sinisistä silmistä tai paremmista geeneistä en sanonut sanallakaan.

Vierailija
245/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.

Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.

Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.

Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.

"Juurihan selitin". Kuule sinun sanasi ei ole mikään laki, eikä tämä ole mikään asia, joka "selitetään" jotenkin. Kyseessä on pelkkä oma henkilökohtainen mielipiteesi, joten lakkaa esittämästä sitä yleisenä totuutena. SINÄ et sitä päätä kuka mistäkin tykkää, etkä todellakaan voi sille edes mitään. Suomessakin tehtiin jokin aika sitten tutkimus, jonka mukaan sinisilmäinen ja pitkähiuksinen brunetti on suomalaisen miehen unelmanainen. Sille sinä et voi yhtään mitään! Joten pidä ne natsiajatuksesi aivan omana tietonasi. Lisäksi VALEHTELET väittäessäsi, että vaaleahiuksisilla olisi paremmat geenit. Väitteelläsi ei ole minkäänlaista tieteellistä pohjaa, mutta tuskinpa mitään tieteestä ymmärrätkään. Taidat olla yksinkertainen. Opiskele hei vähän biologiaa. Ja millä edes määrittelet "paremmat geenit"? Ei sellaisia olekaan. Ja ihan sivuhuomiona, että maailman korkein keskimääräinen älykkyysosamäärä on esim. juutalaisilla.

Sori mutta missä kohtaa sanoin että blondeilla on paremmat geenit? En missään. Luepa uudestaan, en sanonut paremmista geeneistä mitään sanallakaan. Enkä missään ole määräämässä kuka tykkää mistäkin. Toin vain esille sen faktan että on tutkittu, että blondit ovat enemmän miesten mieleen. That's it. Ei ihan noin tarvi triggeröityä.

Päinvastoin kun väität, tuota ei ole mitenkään yksiselitteisesti tutkittu. Vähän kritiikkiä peliin sen sijaan että nielee jonkin tutkimuksen tulokset universaalina totuutena. On ensinnäkin otettava huomioon, missä päin maailmaa tutkimus on tehty (eri kulttuureissa ja eri puolilla maailmaa kauneuskäsitykset voivat vaihdella paljonkin), millainen on otanta ja monet muut lopputulokseen mahdollisesti vaikuttavat tekijät.

Ei se ole ihan niin yksinkertaista, että jossain tehdään vaan joku tutkimus, ja siitä tehdään sitten heti joku absoluuttinen totuus. Näitä tutkimuksiahan on pilvin pimein, ja tulokset vaihtelevat. Esim. Iso-Britanniassa on tehty tutkimus, jonka mukaan miehet suosivat naisella ruskeita hiuksia. Tässä nyt on jo kaksi tutkimusta, joiden mukaan blondi ei ole se miesten suosima hiusväri. Siitä toisesta Suomessa tehdystä mainitsin edellisessä viestissäni. Tutkimuksessa kannattaa huomioida myös, millaisessa kontekstissa se on tehty. Esim. se, että kadulla mies keskimäärin lähestyy helpommin blondia kuin brunettia, ei tarkoita että hän pitäisi blondia viehättävämpänä, vaan se voi tarkoittaa ainoastaan, että blondia on helpompi lähestyä.

Vierailija
246/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin samaistua täysin kertomaasi!

Minulla on ollut lukion jälkeen tummat hiukset 28-vuotiaaksi asti. Kun laitoin ensimmäiset vaaleat raidat niin että minusta tuli huomattavasti blondinpi niin olen huomannut että miespuolisten (myöskin naisten) katseet viipyy kauemmin minussa.

En ollut ikinä ajatellut että tukan väri voisi vaikuttaa nuinkin paljon. Mistä lie johtuu. Mutta jos olette miestä vaillle niin värjätkää nyt ihmeessä vaaleaksi hiukset.

Tuo ei kuitenkaan päde kaikilla. Joillekin voi käydä toisinkinpäin. Toisille ihmisille vain sopii jokin väri paremmin kuin jokin toinen väri. Ehkä vaalea vain sopii sinulle paremmin.

Vierailija
247/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät blondeista koska haluavat tietenkin tehdä mahdollisimman kauniita, puhtaita ja vaaleita lapsia.

Vierailija
248/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkäävät blondeista koska haluavat tietenkin tehdä mahdollisimman kauniita, puhtaita ja vaaleita lapsia.

hyi helvetti

Vierailija
249/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki vaaleat lapset jotka olen nähnyt ovat ihan helvetin rumia. ohuet hiukset, punakka iho ja huutavat ja kiljuvat koko ajan. hyi yök

Vierailija
250/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rumia ja likaisia, ei tietoa mistään puhtaudesta

Vierailija
251/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pysykööt poissa näköpiiristä ja jaloista pyörimästä niin maailma on huomattavasti helpompi paikka.

Vierailija
252/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaaleat ei ole kauniita kuten ei myöskään kaikki ristiveriset, tummat jne.

Mutta jos kaksi tismalleen samannäköistä naista tulisi vastaan samoissa vaatteissa, kasvonpiirteillä ja muilla fyysisillä ominaisuuksilla, paitsi toisella vaaleat ja toisella tummat hiukset, molemmilla vaikkapa ruskeat silmät, tai siniset, kumpaan todennäköisesti kiinnittäisit ensimmäisenä huomiota?

Vierailija
253/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaaleat ei ole kauniita kuten ei myöskään kaikki ristiveriset, tummat jne.

Mutta jos kaksi tismalleen samannäköistä naista tulisi vastaan samoissa vaatteissa, kasvonpiirteillä ja muilla fyysisillä ominaisuuksilla, paitsi toisella vaaleat ja toisella tummat hiukset, molemmilla vaikkapa ruskeat silmät, tai siniset, kumpaan todennäköisesti kiinnittäisit ensimmäisenä huomiota?

Tässä on vaan se ongelma, että tietynlaisiin kasvonpiirteisiin, yleiseen olemukseen, tyyliin tms. saattaa sopia paremmin jokin tietty väri, kuin jokin toinen. Tämä voisi vaikuttaa mielipiteeseen. Jos esim. hiusten väri olisi jotenkin ristiriidassa yleisolemuksen kanssa, saattaisi sen kokea häiritsevänä, ja siksi valitsisi sen toisen värisen.

Vierailija
254/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen, joka näyttää omassa hiusvärissään paremmalta ja kauniimmalta. Vaikka kasvonpiirteet, vaatteet ja silmät ym olisivatkin aivan samanlaiset, niin esim ihon sävy tai kulmien väri vaikuttaa tosi paljon siihen onko kauniimpi ja näyttävämpi tummilla vai vaaleilla hiuksilla. Samoin myös meikki tai meikkaamattomuus vaikuttaa. Ei se ole noin yksioikoista kuin esität sen olevan.

Vierailija
255/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen huonannut, että riippuu tyypistä. 1 tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Mutta sen olen huomannut, että miehillä on usein jonkin asteinen blondi-fiksaatio, eli ajattelevat blondien olevan kauniimpia. Käytännössä sitten tykkäävät mistä sattuu.

Erityisesti olen kuitenkin huomannut, että ne miehet, jotka ehdottomasti suosivat blondeja, värjäävät usein itselleen juustopään. Siksi kierrän juustopäät kaukaa. Nuorena erehdyin lankeamaan juustopäähän ja eihän siltä saanut kuin kuunnella blondiblondi-ylistystä. Itse olen lumikki-värinen luonnostaan, joten ei nappaa.

Ja onhan naisillakin usein tumma mies -päähänpinttymä. Itsekin pidän tummatukkaisista eniten.

Vierailija
256/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikk1 kirjoitti:

No itse olen huonannut, että riippuu tyypistä. 1 tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

Mutta sen olen huomannut, että miehillä on usein jonkin asteinen blondi-fiksaatio, eli ajattelevat blondien olevan kauniimpia. Käytännössä sitten tykkäävät mistä sattuu.

Erityisesti olen kuitenkin huomannut, että ne miehet, jotka ehdottomasti suosivat blondeja, värjäävät usein itselleen juustopään. Siksi kierrän juustopäät kaukaa. Nuorena erehdyin lankeamaan juustopäähän ja eihän siltä saanut kuin kuunnella blondiblondi-ylistystä. Itse olen lumikki-värinen luonnostaan, joten ei nappaa.

Ja onhan naisillakin usein tumma mies -päähänpinttymä. Itsekin pidän tummatukkaisista eniten.

Joo, joillain on, lähinnä ulkomaalaisilla miehillä tai sitten oikeistolaisilla isänmaallisilla natseilla. Toisaalta yhtä lailla löytyy niitä joilla on fiksaatio aasialaisiin naisiin.

Vierailija
257/347 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikk1 kirjoitti:

Joo, joillain on, lähinnä ulkomaalaisilla miehillä tai sitten oikeistolaisilla isänmaallisilla natseilla. Toisaalta yhtä lailla löytyy niitä joilla on fiksaatio aasialaisiin naisiin.

Ja sitten löytyy toisaalta paljon myös niitä, joilla on punapääfiksaatio. Näitä on muuten aika paljon. Ainakin siihen nähden, että aitoja punapäitä on niin vähän.

Vierailija
258/347 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumikk1 kirjoitti:

Ja sitten löytyy toisaalta paljon myös niitä, joilla on punapääfiksaatio. Näitä on muuten aika paljon. Ainakin siihen nähden, että aitoja punapäitä on niin vähän.

Joo on huomattu. Ei hetken rauhaa ikinä missään. 🔥

Vierailija
259/347 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä sama huomio blondina ollessani, että miehet kiinnittivät huomiota, eikä rauhaa missään, mutta myös se että olin laihempi auttoi asiaa. Huomioin sen myös, että blondina miehet saattaa ajatella huvittelumielessä, eikä niinkään vaimo matskuna eli kevytkenkäisenä. Vaimot napataan tummemmista, mutta toki poikkeuksiakin löytyy kukin makunsa mukaan. Baareista ei vakavia miehiä löydy, jos usein siellä ovat tai voi olla A-ongelmaa.

Vierailija
260/347 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja muodokas blondi. Ollessani kavereideni kanssa juhlimassa, melkein kaikki iskuyritykset kohdistuvat minuun tummempien ystävättärieni sijasta. Eli kyllä miehet selvästi suosivat vaaleaverikköjä. Ihan yhtälailla naiset suosivat tummia miehiä. Valitsen aina isoimman ja tummimman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän