Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?

Vierailija
14.10.2019 |

Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?

Kommentit (347)

Vierailija
301/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat varmaan tykittää tänne, mutta totuus on että vaikka täällä hoette toisillenne muuta, niin miehet valitsevat blondin jos se on ainoa ero naisissa.

Tästä ei pidä suuttua vaan tietoa hyödyntää. Jos värjäys, jos todella haluaa olla haluttava... Sitten voi lopettaa kun pulla uunissa ,) Ihanaa, että sen kalastuksen voi hoitaa ostamalla hiusväri.

Olisipa kaljuille miehille sama tuote. Hiusten värjäys on hyväksyttävää. Hiuslisäkkeet jne ei hyväksyttyjä miehillä... Kaljut ei naista saa väripurkilla. Sehän vie itsetunnonkin ja vielä vähentää viehätystä.

Voi lopettaa värjäyksen, kun on pulla uunissa? Sinusta siis naisen ainoa tavoite on saada se pulla? Kyllä mies osaa vaihtaa naista vielä siinäkin vaiheessa, kun pannut paksuksi ja sen jälkeenkin. Ja näin moni mies tekeekin.

Ei sua ole kyllä liialla älyllä siunattu.

Mies ei jätä lastaan

Joka lapsensa hylkää - ei ole mies

Kaikille ei Miehiä riitä

Vierailija
302/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma värisi on siis tumma?

Mihin tarvitset miesten huomiota?

En tiedä. Tuntuu, että nyt yhtäkkiä olenkin kaikkien silmissä parempi kuin ennen, että olenko ollut ennen sitten muiden silmissä jotenkin huonompi. Tottakai mieluiten näytän parhaalta mahdolliselta versiolta itsestäni.

Feikkivärillä et ole mikään versio itsestäsi.

Sinäkin täällä anonyyminä kirjoittelet. Ja itseäsi huijaat. Ei ole aitoa. Miehet pitää vaaleasta. Miksi muut ei saa värjätä? Koska tiedät että miehet pitävät vaaleaksi värjäävistä. Vai haluutko olla ainoo joka vaalentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä blondi on status-symboli ja mies saa ihailua muilta miehiltä jos tyttöystävä on blondi.

Itse pidän blondeista. Vaikka värjätyistä

Alapään karvat voisi olla pinkit, jos siis ei ajettu, mikä miinus

Sinun mielestäsi saa tietenkin ihailua, kun ITSE satut pitämään blondeista. Mutta mitään ihailua ei ole luvassa sellaisilta, jotka eivät PIDÄ blondeista, älynväläys.

Blondit on suosituimpia, tätä voi hyödyntää jos haluaa. Tai olla "aito", ihan niinkuin sellaista olisi... Jos ei periaatteesta värjää niin anna heidän värjätä, jotka "sun" miehen haluaa

Eivät ole suositumpia. Kuvittele mitä haluat, mutta Pohjoismaissa iso osa ihmisistä ei jaa mielipidettäsi. Jotkut ihmiset eivät kykene käsittämään, että muut saattavat nähdä eri tavalla asian mitä he itse, vaan ovat aina tuputtamassa omaa mieltymystään joka paikassa kaikille. Kuulostat todella yksinkertaiselta. Ei minua voisi vähempää kiinnostaa kenenkään värjäykset. Tummahiuksisista pitävään mieheen ei pysty vetoamaan millään glitterblondilla, avain ei sovi lukkoon.

Vierailija
304/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa muotia että nuoret miehet ottavat mustia ja aasialaisia seurakavereiksi.  Ja naiset samoin . 

Ei se mitään muotia ole vaan normaali seuraus vilkkaasta maahanmuuttoliikenteestä

Vierailija
305/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan off topiccina: tunnen veljekset (3 kpl), heillä jo vaimot ja yhdellä lapsi. Veljeksissä tietysti jonkun verran samaa näköä, kukaan heistä ei ole vaalea, kaksi itse asiassa aika tummaa. Mutta siis heidän vaimonsa! Täsmälleen samanlaisia, vaaleita, hieman pyöreitä, isorintaisia, äidillisiä. Välillä on vaikeaa suorastaan muista, kuka oli kenenkin vaimo. Tätä olen pitkään hämmästellyt. Miten voi veljeksillä olla niin samanlainen naismaku.

En ihmettele. Tiedän myös paljon sellaisia sisaruksia, joilla samanlainen miesmaku.

Selittäisikö isän/äidin tai vaikka läheisen isovanhemman ulkonäkö yhteneväistä makua? Kaikki voi toki olla sattumaakin.

Vierailija
306/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tummat varmaan tykittää tänne, mutta totuus on että vaikka täällä hoette toisillenne muuta, niin miehet valitsevat blondin jos se on ainoa ero naisissa.

Tästä ei pidä suuttua vaan tietoa hyödyntää. Jos värjäys, jos todella haluaa olla haluttava... Sitten voi lopettaa kun pulla uunissa ,) Ihanaa, että sen kalastuksen voi hoitaa ostamalla hiusväri.

Olisipa kaljuille miehille sama tuote. Hiusten värjäys on hyväksyttävää. Hiuslisäkkeet jne ei hyväksyttyjä miehillä... Kaljut ei naista saa väripurkilla. Sehän vie itsetunnonkin ja vielä vähentää viehätystä.

Voi lopettaa värjäyksen, kun on pulla uunissa? Sinusta siis naisen ainoa tavoite on saada se pulla? Kyllä mies osaa vaihtaa naista vielä siinäkin vaiheessa, kun pannut paksuksi ja sen jälkeenkin. Ja näin moni mies tekeekin.

Ei sua ole kyllä liialla älyllä siunattu.

Mies ei jätä lastaan

Joka lapsensa hylkää - ei ole mies

Kaikille ei Miehiä riitä

Kyllä ne vielä miehiä on, valitettavasti. Ei niiltä kukaan käy palleja leikkaamaassa.

Vierailija
307/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kaljuille miehille sama tuote. Hiusten värjäys on hyväksyttävää. Hiuslisäkkeet jne ei hyväksyttyjä miehillä... Kaljut ei naista saa vä.ripurkilla. Sehän vie itsetunnonkin ja vielä vähentää viehätystä.

Höpöhöpö. Sellainen purkkiblondi on juuri se kaikkein hirvein kaikista väreistä, ja moni mies INHOAA sitä. Ei sellaista voi edes verrata paksuun, kiiltävään ja arvokkaan näköiseen tummaan tukkaan. Kuvittele mitä haluat, mutta ei se totuus siitä muuksi muutu. Tummanruskea ja musta tukka tekee naisesta aidosti kiinnostavan oloisen. Tummat hiukset naisella on kuin hienostunut viini. Blondi, varsinkin tekoblondi näyttää taas usein halvalta ja sisällöttömältä.

Vierailija
308/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeja on vähän ja vaaleat kauniit hiukset kuvastaa puhtautta. Ne saa ihon näyttäämää punaisemmalta... kiihkoiselta. Se innostaa miehiä.

Blondit on niin äidillisiä, helliä

Vierailija
309/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi...

Hiusten värjäys blondiksi, on pikkuisen kivempaa kun miesten täytyisi vastaavasti mennä pidennys leikkaukseen jossa luut murretaan, kun 50 % miehistä ei kelpaa (alle 177 cm)

Vierailija
310/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi...

Hiusten värjäys blondiksi, on pikkuisen kivempaa kun miesten täytyisi vastaavasti mennä pidennys leikkaukseen jossa luut murretaan, kun 50 % miehistä ei kelpaa (alle 177 cm)

Ei kelpaa?? 170 cm mies ja siitä vähän allekin löytää helposti naisen, kyllä se on muista asioista kiinni. Ei kukaan järkevä nainen haluaa miestä joka on vain pitkä mutta ei ole komea. Ennemmin lyhyempi ja komea kuin pitkä ja mitäänsanomattoman näköinen. Pelkällä pituudella ei tee yhtään mitään.

Vierailija
311/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi...

Mulle kelpaisi oikein hyvin yksi alle 177 senttinen, mutta en taida kelvata hänelle. Vientiä hänellä näyttäisi olevan pidempienkin naisten taholta. Joo, tavan brune olen 😁

Vierailija
312/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut,että blondeilla on ohuempi tukka kuin tummahiuksisilla. Usein vielä jättävät latvat tasaamatta ja  sitten on harvat haituvat latvat  selässä. Itse olen  ruskeahiuksinen ja mieskaverini  usein ihailee paksua tukkaani. Oli ennen blondin kanssa naimisissa, ohut-tukkaisen

Vierailija
313/347 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut,että blondeilla on ohuempi tukka kuin tummahiuksisilla. Usein vielä jättävät latvat tasaamatta ja  sitten on harvat haituvat latvat  selässä. Itse olen  ruskeahiuksinen ja mieskaverini  usein ihailee paksua tukkaani. Oli ennen blondin kanssa naimisissa, ohut-tukkaisen

🤣

Vierailija
314/347 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhahhahhaaaa. Kyllä ihmiset jaksaa

Vierailija
315/347 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriporukassani on  muutama blondi, jotka vievät kaikki miehet. Heillä on aviomiehet, mutta he bilettävät todella nuorten mustien poikien kanssa.

Vierailija
316/347 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset muuttuvat sitä kauniimmiksi, mitä idemmäs päin mennään.

Vierailija
317/347 |
30.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei niille tulis paha mieli...

Vierailija
318/347 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v. naimisissa oleva blondi ja alaikäisetkin miehet kiinnostuvat minusta. Jotkut heistä on todella maskuliinisia, tummia ja kookkaita.

Vierailija
319/347 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinnastahan tässä on kysymys. Luonnossahan sisäsiittoisuutta estetään, niin että eläimet (ihmiset) tuntevat vetoa geeneiltään mahdollisimman kaukaiseen yksilöön. Sitten on vielä estrogeeni ja testosteroni. Luonnon tehokkain kikka on tässä se, että pohjoisessa on naisellisimmat naiset (blondeilla korkeimmat estrogeeni tasot) ja Afrikassa maskuliinisimmat miehet (korkeimmat testosteronitasot). Mikään muu ei saisi parhaiten varustettuja miehiä tulemaan pohjoiseen asti niin tehokkasti kuin vietti paritella houkuttelevimpien naisten kanssa.

Vierailija
320/347 |
01.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinnastahan tässä on kysymys. Luonnossahan sisäsiittoisuutta estetään, niin että eläimet (ihmiset) tuntevat vetoa geeneiltään mahdollisimman kaukaiseen yksilöön. Sitten on vielä estrogeeni ja testosteroni. Luonnon tehokkain kikka on tässä se, että pohjoisessa on naisellisimmat naiset (blondeilla korkeimmat estrogeeni tasot) ja Afrikassa maskuliinisimmat miehet (korkeimmat testosteronitasot). Mikään muu ei saisi parhaiten varustettuja miehiä tulemaan pohjoiseen asti niin tehokkasti kuin vietti paritella houkuttelevimpien naisten kanssa.

En tiedä mihin perustuu väitteesi siitä että blondeilla olisi korkeammat estrogeenitasot, miten perustelet väitteen? Jos se olisikin korkeampi, niin ero olisi niin vähäinen ettei sillä olisi mitään käytännön merkitystä. Kumppani valitaan kokonaisuuden perusteella eikä mitata mittanauhalla, että onko jollakulla hippusen enemmän estrogeenia kuin jollain toisella. Kun naisia katsoo niin iso osa naisista on ihan normaaleja naisellisia naisia, oli hiusten väri sitten mikä tahansa. Harvoilla naisilla on edes aikuisena oikeasti ihan vaaleat hiukset, suurimmalla osalla ne ovat värjätyt ja usein vaan lapsilla on ihan vaaleat hiukset. En usko että pelkästä hiustenväristä voi tehdä johtopäätöksiä hormonipitoisuudesta. Entä jos samalla ihmisellä on vaaleat hiukset mutta esim. leveät hartiat ja litteä takapuoli, niin onko hänellä pelkän hiustenvärinsä perusteella enemmän estrogeeniä? Miten tämä käytännössä toimisi, millä tavalla siis estrogeeni vaikuttaisi hiustenväriin, sehän on kuitenkin geneettinen ominaisuus ja eräänlainen sopeuma täällä kylmässä Pohjolassa elämiseen? Minusta naisellisuus tulee esiin monissa asioissa, joista väri on ehkä se vähäisin. Naiselliset muodot, kauniit kasvot, ääni, eleet, liikkuminen ym. Ja mitä tulee afrikkalaisiin miehiin, niin olen tavannut hyvin paljon melko naismaisiakin afrikkalaisia miehiä. Esim. kiinalaiset miehet ovat mielestäni kyllä miehekkäämpiä kuin monet afrikkalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi