Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?
Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?
Kommentit (347)
Mulla taas on aivan päinvastainen kokemus kuin mitä ap:lla. Tummana olen saanut aina enemmän huomiota kuin vaaleana. Ja olen vaihtanut hiusväriäni useamman kerran, joten vertailupohjaa on. Ja joka kerta, kun joku mies on tullut kadulla iskemään, olen ollut tummahiuksinen. Baareissakin oli enemmän vientiä tummahiuksinena. Vaaleana vän niin kuin hukuin massaan. En saanut muutenkaan niin paljoa katseita miehiltä kuin tummana. Luonnostaan minulla on ollut vaaleat hiukset, joten en usko että kyse olisi siitä, että ne eivät vain sovi minulle. Tosin pidän kyllä itsekin enemmän tummista hiuksista Itselläni.
Ja tummalla siis tarkoitan keskiruskeista tummanruskeisiin hiuksiin, yleensä on ollut myös punaisuutta mukana. Mahonki on ollut yksi oma suosikkini ja myös "menestyksekkäin" hiusvärini miesrintamalla.
Pidän enemmän bruneteista ja punatukkaisista, kuin blondeista.
M37
Minusta vaaleat pitkät hiukset ovat naisella kaikista kauneimmat, itsekin kiinnitän huomiota naisiin joilta sellaiset löytyy, olen siis nainen. Myös aidot punapäät ja kuparinväriset hiukset ovat kauniita. Myös pikimusta, pitkä, silkkinen tukka on kaunis. Ruskeat usein vähän tylsät ,paitsi sellaiset viileän maitosuklaisen sävyiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.
Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.
Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.
Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.
Mutta mitä nainen tällä saavuttaa, vaikka hiusten väri olisi blondi? Meinaatko, että on helpompi löytää hiusten värin vuoksi laadukkaampi mies ja brunette hyvännäköinen jää ilman laadukasta salilla käyvää miestä, jolla on hiukset päässä?
Kyllä, uskon että on huomattavasti helpompaa löytää.
Hahhahhahhaaaa, oikein naurattaa kuinka typerä olet 🤣🤣🤣🤣🤣 Oikein yksinkertaisuus huipussaan
Kuinka niin? Nyt jotain fiksuja perusteluja kiitos. Kun on ihan tutkimuksinkin todistettu että blondit ovat suositumpia, on aika todennäköistä, että he löytävät kumppaninkin helpommin. Mitä suositumpi, sitä enemmän valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on aivan päinvastainen kokemus kuin mitä ap:lla. Tummana olen saanut aina enemmän huomiota kuin vaaleana. Ja olen vaihtanut hiusväriäni useamman kerran, joten vertailupohjaa on. Ja joka kerta, kun joku mies on tullut kadulla iskemään, olen ollut tummahiuksinen. Baareissakin oli enemmän vientiä tummahiuksinena. Vaaleana vän niin kuin hukuin massaan. En saanut muutenkaan niin paljoa katseita miehiltä kuin tummana. Luonnostaan minulla on ollut vaaleat hiukset, joten en usko että kyse olisi siitä, että ne eivät vain sovi minulle. Tosin pidän kyllä itsekin enemmän tummista hiuksista Itselläni.
Ja tummalla siis tarkoitan keskiruskeista tummanruskeisiin hiuksiin, yleensä on ollut myös punaisuutta mukana. Mahonki on ollut yksi oma suosikkini ja myös "menestyksekkäin" hiusvärini miesrintamalla.
Juu, kyllä brunetitkin huomiota saavat. Olen tummanbrune luonnostaan ja olen vaaleiden ja hiirenharmaiden, epäviehättävien miesten magneetti. Esim. kadullakin lähestytään. Melkein kyllä olisi parempi, jos kukaan ei kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minulla on luonnostaan tosi tummat hiukset, ja aina saan kuulla että olen kaunis ja eksoottinen. Lisäksi uskon, että tummat saavat laadukkaampaa huomiota. Esim. kerran joku tuntematon komea mies kumarsi ja nosti minulle hattua kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.
Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.
Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.
Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.
Mutta mitä nainen tällä saavuttaa, vaikka hiusten väri olisi blondi? Meinaatko, että on helpompi löytää hiusten värin vuoksi laadukkaampi mies ja brunette hyvännäköinen jää ilman laadukasta salilla käyvää miestä, jolla on hiukset päässä?
Hahhahhahhaaaa, oikein naurattaa kuinka typerä olet 🤣🤣🤣🤣🤣 Oikein yksinkertaisuus huipussaan
Kuinka niin? Nyt jotain fiksuja perusteluja kiitos. Kun on ihan tutkimuksinkin todistettu että blondit ovat suositumpia, on aika todennäköistä, että he löytävät kumppaninkin helpommin. Mitä suositumpi, sitä enemmän valinnanvaraa.
Voi kuule kun niitä tutkimuksiaan on vähintään yhtä paljon brunettien suosiosta. Linkkaapa tähän ne tutkimukset, vai onko kyseessä pelkkä mutu-mielipide? Kuten jo aikaisemmin mainitsin, siitä ei ole pitkä kun Suomessa tehtiin tutkimus siitä, millainen on suomalaisen miehen ihannenainen, ja tulos oli pitkähiuksinen ja sinisilmäinen brunetti. Tummahiuksisia naisia pidetään Suomessa eksoottisina. Tummat hiukset ovat usein myös luonnostaan paksut, hyväkuntoiset ja kiiltävät, varsinkin mustat hiukset. Älä viittaa "niihin lukuisiin tutkimuksiin", jos et edes pysty kertomaan, mitä nämä tutkimukset ovat. Jo se kun katsoo ympärilleen huomaa, että väitteesi on puuta heinää, sillä eipä näytä kenellekään brunetilla olleen mitään ongelmaa saada miestä. 😂 Kyllä ihmetyttää kuinka joku voi ajatella että muka joku hiustenväri olisi parinvalinnassa niin tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaaleat pitkät hiukset ovat naisella kaikista kauneimmat, itsekin kiinnitän huomiota naisiin joilta sellaiset löytyy, olen siis nainen. Myös aidot punapäät ja kuparinväriset hiukset ovat kauniita. Myös pikimusta, pitkä, silkkinen tukka on kaunis. Ruskeat usein vähän tylsät ,paitsi sellaiset viileän maitosuklaisen sävyiset.
Ja minkä väriset hiukset sinulla itselläsi on, jos saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus taitaa kuitenkin olla se, että myytti vaaleiden hiusten suosiosta on pelkkää median aivopesua ja propagandaa. Jos ihmisille tuputetaan joka paikasta lapsesta lähtien vain yhtä ja samaa kauneusihannetta, niin kyllähän ihmiset alkavat lopulta uskoa. Taidat itsekin olla pelkkä aivopesun uhri. Monia miehiä kiehtoo naisessa enemmän älykkyys, tyyli ja mystisyys joita tummat hiukset edustavat, kuin lapsellinen vaaleus.
Naisella tulee olla yönmustat hiukset. Piste.
Viimeaikaisten tutkimusten mukaan naisilla vaaleat hiukset viittaavat sekä nuoreen ikään että korkeaan naishormonitasoon.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000813929.html
Naisilla hiukset kuvastavat kehon hormonipitoisuutta. Sen vuoksi miehet ympäri maailman pitävät pitkähiuksisista naisista, joilla on terve ja vahva hiusten laatu. Missään kulttuurissa miehet eivät suosi lyhythiuksisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisella tulee olla yönmustat hiukset. Piste.
Kiitos!!!
Blondi kiinnittää helpommin huomioni esim. kaduilla ja kaupassa, mutta tummemmista hiuksista pidän enemmän. On elämäni aikana tosin ollut niin vaaleaa, kuin tummaa joten hiusten väri ei ole itselleni mikään kynnyskysymys.
M35
Vierailija kirjoitti:
Viimeaikaisten tutkimusten mukaan naisilla vaaleat hiukset viittaavat sekä nuoreen ikään että korkeaan naishormonitasoon.
Naisilla hiukset kuvastavat kehon hormonipitoisuutta. Sen vuoksi miehet ympäri maailman pitävät pitkähiuksisista naisista, joilla on terve ja vahva hiusten laatu. Missään kulttuurissa miehet eivät suosi lyhythiuksisia naisia.
Ja mitkähän nämä "viimeaikaiset tutkimukset" ovat? Ja vielä kerran, vaaleat hiukset eivät "kerro" iästä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan syntymästään vaaleahiuksisilla naisilla. Syntymästään saakka tummahiuksisilla naisilla hiukset eivät tummene, vaan ovat koko ajan samanväriset, niin ei vaaleahiuksisia naisia voi verrata yhtäkkiä heihin ja väittää että heillä olisi enemmän naishormonia vaaleutensa takia kuin luonnostaan tummahiuksisilla. Tummahiuksisten hiustenväri johtuu geeneistä eikä ole hiusten tummumisen tulos toisin kuin luonnostaan vaaleilla, joten nämä kaksi eri asiaa eivät liity toisiinsa mitenkään. Vaalehiuksisilla hiukset tummenevat ja kertovat ehkä heidän omasta iästään (lapset vaaleampia), mutta koko juttu ei liity tummahiuksisiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitkähän nämä "viimeaikaiset tutkimukset" ovat? Ja vielä kerran, vaaleat hiukset eivät "kerro" iästä yhtään mitään muuta kuin korkeintaan syntymästään vaaleahiuksisilla naisilla. Syntymästään saakka tummahiuksisilla naisilla hiukset eivät tummene, vaan ovat koko ajan samanväriset, niin ei vaaleahiuksisia naisia voi verrata yhtäkkiä heihin ja väittää että heillä olisi enemmän naishormonia vaaleutensa takia kuin luonnostaan tummahiuksisilla. Tummahiuksisten hiustenväri johtuu geeneistä eikä ole hiusten tummumisen tulos toisin kuin luonnostaan vaaleilla, joten nämä kaksi eri asiaa eivät liity toisiinsa mitenkään. Vaalehiuksisilla hiukset tummenevat ja kertovat ehkä heidän omasta iästään (lapset vaaleampia), mutta koko juttu ei liity tummahiuksisiin mitenkään.
Hups! Menipä sulla tunteisiin!
Noi on vaan lainauksia ton linkin artikkelista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondeilla ei ainakaan ole kakanväristä ihoa.
Sori, mutta vastasin vain esitettyyn kysymykseen.Sinä olet juuri sellainen vähä-älyinen juttu, joka ei ymmärrä mistään mitään. Puukin on ruskeaa, samoin maa, suklaa, ja moni muu asia, mutta sitä tuskin ymmärrät. Ihan omaa logiikkaasi käyttämällä sinulla itselläsi taitaa olla pissanväriset hiukset. Ja todennäköisesti myös homeensiniset tai myrkynvihreät silmät? Enpä tahtoisi olla housuissasi.
*juntti
Blondit ovat usein epäluotettavia ja siivottomia.
No ei todellakaan ole noin yksioikoista tämäkään asia. Kerroin omalle miehelle tästä aloituksesta ja hän kyllä ihmetteli ap:n logiikkaa. Epäili nopeasti, että kyse provosta.
Miehen ensimmäinen exä oli blondi, toka exä ruskeaverikkö ja mulla on vaaleanruskeat aavistuksen punertavat hiukset.
Koska isot tissit 🤗