Miksi miehet pitävät niin paljon enemmän blondeista?
Itselläni on ollut aina tummat hiukset. Ne sopivat minulle hyvin. Kuitenkin kerran päätin värjätä vaaleaksi. Ne eivät mielestäni erityisen hyvin sopineet minulle. Sama kokemus on ollut nuoruudesta, jolloin myös värjäsin vaaleaksi. Ne vaan eivät sopineet, joten palasin nopeasti takaisin tummaksi. Nyt ennen vaalentamista miesystävä sanoi, että älä vaan liikaa vaalenna, koska pitää tummista hiuksistani niin paljon. Päädyin vaalentamaan paljon enemmän kuin alun perin oli tarkoitus. Miesystävä yllättäen piti lopputuloksesta todella paljon. Myös tuntemattomat miehet yhtäkkiä suhtautuvat minuun aivan eri tavalla. Tulevat juttelemaan ja jopa koittavat iskeä. Haluaisin palata takaisin tummaksi, koska tuntuu ettei vaaleat sovi. Toisaalta kuitenkin saan niin paljon enemmän positiivista huomiota vaaleana, että en enää tiedä mikä sopii ja mikä ei. Vai katsovatko miehet ainoastaan hiuksia?
Kommentit (347)
Itsekin miettinyt tuota. Isäni meni naimisiin tumman naisen (äitini) kanssa, mutta selkeästi viehättyi blondeista. Ex-mieheni tykkäsi blondeista ja myönsi tämän. Minuun rakastui silti, vaikka olen tumma, mutta kyllä kadulla pää edelleen kääntyi blondien vuoksi. Nykyinen mieheni sanoo, ettei hiusten värillä ole merkitystä, mutta kaikki hänen exänsä ovat olleet blondeja (ja muutenkin kopioita toisistaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkää tummasta, joku vaaleasta, kolmas punapäästä.
Henkilökohtaisesti sellanen tumman punainen on kaikkein seksikkäin väri, sitten tummat värit ja vähiten viehätyn blondeista.
Minä PIDÄN tummista ja punapäisistä ja sängystä löytyy BLONDI! 12 vuosi menossa!
Olet sentään ilmeisesti malttanut olla pyytämättä häntä värjäämään hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.
Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.
Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.
Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.
Mutta mitä nainen tällä saavuttaa, vaikka hiusten väri olisi blondi? Meinaatko, että on helpompi löytää hiusten värin vuoksi laadukkaampi mies ja brunette hyvännäköinen jää ilman laadukasta salilla käyvää miestä, jolla on hiukset päässä?
Kyllä, uskon että on huomattavasti helpompaa löytää.
Kyllä on, toinen mies komppaa täällä.
Heh, olen nainen. Varmaan voi arvata minkä värinen tukka. T: edellinen
Hups, oletus meni pieleen. Kyllä arvaan, lempivärini todennäköisesti :D
Oletan että sun lempiväri on blondi (koska useimmilla on), joten arvasit väärin. T: edellinen
No kiva. Ihan olen tyytyväinen itsekin hiusteni väriin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin miettinyt tuota. Isäni meni naimisiin tumman naisen (äitini) kanssa, mutta selkeästi viehättyi blondeista. Ex-mieheni tykkäsi blondeista ja myönsi tämän. Minuun rakastui silti, vaikka olen tumma, mutta kyllä kadulla pää edelleen kääntyi blondien vuoksi. Nykyinen mieheni sanoo, ettei hiusten värillä ole merkitystä, mutta kaikki hänen exänsä ovat olleet blondeja (ja muutenkin kopioita toisistaan).
Mun miehellä sama ja itsekin olen ulkoisesti ihan samaa tyyppiä. Täytyy kai uskoa, että mieheni pitää kaltaisistani pitkätukkaisista blondeista ja klisee sekin, että hän on tumma, ruskeasilmäinen ja todella pitkä.
Silti en usko, että hiustenvärillä on ihan ratkaisevaa merkitystä, monethan myös ovat erivärisiä eli värjäävät hiuksiaan eri ikäkausina.
Blondit ovat harvinaisempia vaikka sitä on täällä vaikea uskoa. Tosi monella suomalaisella naisella(värjätty) vaalea tukka. Sen takia mietinkin miksi itsekin naisena kiinnitän huomiota blondeihin. Ehkä vaalea väri on lähempänä valkoista =hohtaa? Itselleni sopisi varmaan vaaleat paremmin koska sellaiset oli lapsena, mutta en tykkää vieraiden miesten huomiosta.
Pitää täysin paikkansa. Blondattuna saan paljon enemmän huomiota kuin tavallisena maantienruskeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että juuri kenellekään miehelle naisten hiustenvärillä on mitään merkitystä. Luulen, että tuo käsitys tulee siitä, koska naisten ykköskriteeri on tummahiuksiset miehet, niin tämän perusteella ajatellaan, että miesten preferenssit naisen suhteen ovat yhtä kovia ja armottomia. Tosiasiassa miehelle kelpaa hyvännäköinen nainen, oli sitten tumma tai vaaleahiuksinen.
Kyllä on. On tutkittu että blondit ovat suositumpia, joten vaikuttaa siltä että värillä todellakin on väliä. Jos on täysin sama nainen blondina ja brunettina, useampi pitää blondia viehättävämpänä.
Ihan sama, mutta se ei vaikuta mihinkään. Hiusten väri ei ole mikään mittari naisen viehättävyydelle. Se on eri asia, kuin miesten hiusten väri. Jos naiset saisivat valita tumman 8-10 arvosanan miehen ja vaalean 8-10 arvosanan miehen välillä, niin jokainen valitsisi ensimmäisen, jos ne olisivat muutoin tismalleen samalla tasolla. Naisen kohdalla ihan muut asiat merkitsevät, kuin hiusten väri. Hoikkuus kyllä on iso kriteeri, kuten tuolla aiemmin mainittiin.
Kyllä on, juurihan selitin. Kun on kaksi muuten ulkoisesti toisiaan vastaavaa naista, mutta hiusten väri on eri, blondia pidetään yleisesti viehättävämpänä.
Mutta mitä nainen tällä saavuttaa, vaikka hiusten väri olisi blondi? Meinaatko, että on helpompi löytää hiusten värin vuoksi laadukkaampi mies ja brunette hyvännäköinen jää ilman laadukasta salilla käyvää miestä, jolla on hiukset päässä?
Kyllä on, toinen mies komppaa täällä.
Heh, olen nainen. Varmaan voi arvata minkä värinen tukka. T: edellinen
Oletan että sun lempiväri on blondi (koska useimmilla on), joten arvasit väärin. T: edellinen
No tottakai meni, mitenkäs muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten raskauduin ja värjäsin juurikasvuni väriseksi hiukset, eli ruskeiksi. Ennen raskautta olin blondi, mieheni piti minusta. Ulkoisesti alkuraskaudessa minussa ei ollut muuta eroa kun hiusten väri. Nyt kun synnytyksestä on 3kk, palasin takaisin blondiksi. Ruskeahiuksisena en saanut huomiota, blondina mies on kokoajan "kimpussa".
Paska ukko
Suurimmalla osallahan blondeista juurikasvu näkyy, pidennyksiä lisäksi monella. Miehille ei ilmeisesti ole väliä onko feikki vai aito? Kunhan on peroksoitu pää :D
Vierailija kirjoitti:
Sanontahan on että miehet menevät naimisiin ruskeaverikköjen kanssa ja blondithan on sitä muuta varten.Siksi ne katseet kääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osallahan blondeista juurikasvu näkyy, pidennyksiä lisäksi monella. Miehille ei ilmeisesti ole väliä onko feikki vai aito? Kunhan on peroksoitu pää :D
Suurimmalla osalla tummatukkaisista naisista ei ole oma väri vaan värjätty vaikka se oma väri on tumma niin sitä on värillä tehostettu.
Eihän miesten parta ja viiksetkään ole niitä muotoilematta semmoisia kuin ovat. Miehet on sitten varnaan kaikki feikkejä? Ja toisekseen mihin nyt unohtui se laulu epänaiselllisista, itseään laittamattomista suominaisista? Vai onko aina niin että teki nainen niin tai näin niin aina väärin päin?
Me naiset värjäämme vaikka vihreän tukan jos me itse niin haluamme.
Vaaleus symboloi perheyttä ja viattomuutta, alistuvuutta ja sovinnaisuutta kun taas tummuus dominoivuutta, kovuutta ja etäisyyttä. Punapäät ovat mystisiä ja monen miehen mielikuvissa villillä tavalla seksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleus symboloi perheyttä ja viattomuutta, alistuvuutta ja sovinnaisuutta kun taas tummuus dominoivuutta, kovuutta ja etäisyyttä. Punapäät ovat mystisiä ja monen miehen mielikuvissa villillä tavalla seksuaalisia.
*pehmeyttä
Vierailija kirjoitti:
Blondit ovat harvinaisempia vaikka sitä on täällä vaikea uskoa. Tosi monella suomalaisella naisella(värjätty) vaalea tukka. Sen takia mietinkin miksi itsekin naisena kiinnitän huomiota blondeihin. Ehkä vaalea väri on lähempänä valkoista =hohtaa? Itselleni sopisi varmaan vaaleat paremmin koska sellaiset oli lapsena, mutta en tykkää vieraiden miesten huomiosta.
Mä taas en kiinnitä, vaan aidot mustat ja punaiset kiinnittää mun huomion.
Vierailija kirjoitti:
Blondeilla ei ainakaan ole kakanväristä ihoa.
Sori, mutta vastasin vain esitettyyn kysymykseen.
Sinä olet juuri sellainen vähä-älyinen juttu, joka ei ymmärrä mistään mitään. Puukin on ruskeaa, samoin maa, suklaa, ja moni muu asia, mutta sitä tuskin ymmärrät. Ihan omaa logiikkaasi käyttämällä sinulla itselläsi taitaa olla pissanväriset hiukset. Ja todennäköisesti myös homeensiniset tai myrkynvihreät silmät? Enpä tahtoisi olla housuissasi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman miehet ottaisivat jos saisivat valita pohjoismaisen vaalea pitkähiuksisen hoikan naisen.
Terveisin Yksinkertainen Blondi 🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhahhaaaa, oikein naurattaa kuinka typerä olet 🤣🤣🤣🤣🤣 Oikein yksinkertaisuus huipussaan