Naapurini kantaa joka aamu kaksi kassia autoonsa
Mikäköhän voi olla syynä? Töissä ollessani itse säilytin työvaatteita aina työpaikalla. Otin aamulla mukaani kotoani vain pienen käsilaukun. Eikö vaikuta teistäkin hämärältä?
Kommentit (34)
Pitäisiköhän KRP:n asentaa salakuuntelulaitteet ja piilokamerat sen asuntoon? Ja naapurit voisi osallistua kyttäämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkö? Mulla on isohko käsilaukku ja tietokonelaukku. Tietokone kulkee toimiston ja kodin väliä, koska en aina tiedä, olenko seuraavana päivänä etänä vai toimistolla.
Tänään oli kolmaskin laukku / pussukka, siinä on treenikamat. Menen salille suoraan töistä.
Toisessa kassissa on tietysti katkaistu haulikko. Ja toisessa elektronisia laitteita missä kyrillisiä kirjaimia.
Niissä kasseissa on ilmeisesti edellisen päivän tyhjät kaljatölkit. Menee viemään ne palautusautomaatille.
Varmaan ULKO MAALAINENNKIN ja MAAHAM MUUTTAJA ai kamala soita pollarit
Vierailija kirjoitti:
Ovatko painavia kasseja? Olisiko paloitellut perheensä?
Tulevatko lehdenjakajat aamuyöllä rappukäytävästä myös ulos?
Käy kurkkimassa ikkunoista josko jotakin paljastavaa on esillä. Vaikka karttoja, valeasuja tms.
Etelä-Suomen kerrostalokyttääjien sivusto ei ole enää toiminnassa, mutta sivut löytyvät web-arkistosta ja sieltä voi tulostaa naapureiden kyttäyslomakkeen tarkempaa valvontaa varten: https://web.archive.org/web/20120113062136/http://www.kyttaajat.net/lom…
Jos hän on kampaaja tai kauneusalan yrittäjä, joka joutuu säilyttämään ja pesemään pyyhkeitä ym. kotona.
Minä kannan tällä hetkellä monta kassillista tavaraa autoon joka aamu. Olen muuttamassa ok-talosta ok-taloon ja vien työpäivän jälkeen tavarat kasseista uuteen asuntoon. Nukun vanhassa talossa vielä siihen saakka kun on varsinainen muuttopäivä ja muuttofirma tulee kantamaan huonekalut.
Tuoko kassit myös kotiin?
Jos on joku asentaja ammatiltaan jonka työskentelypaikka vaihtelee päivittäin.
Minäkö? Mulla on isohko käsilaukku ja tietokonelaukku. Tietokone kulkee toimiston ja kodin väliä, koska en aina tiedä, olenko seuraavana päivänä etänä vai toimistolla.