Haittaisiko sinua, jos miehelläsi olisi seinällään seksikäs juliste..
.. jostain naisesta? En tarkoita nyt taiteellisia kuvia, vaan julisteita mitä monilla on poikamies asunnossa? Mietin vaan olenko minä ainoa, jonka mielestä tuo on jotenkin häiritsevää. Koen tuon niin, etten minä koskaan yllä siihen mistä hän haaveilee oikeasti.
Kommentit (55)
Autotallissa kuuluu olla joku kulahtanut ikivanha tyttökalenteri. Se kuuluu asiaan. Nyt ei ole omaa autotallia, mutta jos joskus vielä semmoisen hankin, niin pitää metsästää jostain se kalenterikin sinne.
Ehkä vähän ihmetyttäisi.
Mutta missään nimessä en vertaisi itseäni tähän kuvaan, miksi ihmeessä kukaan tekisi niin? Ei kai noin huono itsetunto voi olla =( Enkä haluaisi miestä, joka musertuisi, jos minulla sattuisi vaikka olemaan jonkun miesnäyttelijän juliste. Että hän ei voi koskaan yltää siihen, mistä minä muka haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Autotallissa kuuluu olla joku kulahtanut ikivanha tyttökalenteri. Se kuuluu asiaan. Nyt ei ole omaa autotallia, mutta jos joskus vielä semmoisen hankin, niin pitää metsästää jostain se kalenterikin sinne.
Kyllä. Kunnon miesluolassa opetetaan vanhoilla pokelehdillä ja tissikalentereilla pojistakin kuvottavia, naisia alentavia ja esineellistäviä setämiehiä joita kaikki tulevaisuudessa vihaavat.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsisi. Ei ehkä sinällään että kärsisin huonosta itsetunnosta ja vertaisin itseäni tuohon typyyn, vaan enemmän se kertoo junttiuden tasosta.
Mulla oli parikymppisenä poikaystävä joka ei suostunut poistamaan puhelimestaan kaverinsa naisen ahterin kuvaa. Ei kuulema voinut kun oli saanut puhelimen kaveriltaan ja kuvat kuulema kuului sille.
Latasin sit omaan puhelimeen tasapuolisuuden nimissä taustakuvaksi ensimmäisen lihaksikkaan paidattoman miehen, jonka Google antoi tulokseksi sanoilla sexy guy. Voi elämä mikä huuto ja mustasukkaisuus siitä seuras! :DMiten tuo mies suhtautuisi jos sulla olis Hunksien kalenteri seinällä ja kehuisit niitä miehiä?
Kyllä MIES tuollaisen kestäisi, minun aviosiippa ainakin naurahtaisi vain jos kehun muita =)
En tiedä minkä ikäisiä täällä oikein kirjoittelee, mutta sitä pidetään nolona, jos on alastonkuvia tai muita seksikuvia seinällä. Niin älykkäät ja itseään arvostavat miehet kuin naiset ajattelevat näin. On mautonta pitää seinällä noita, jotkut kalenteritkin olisi suosiolla pitänyt jättää sinne 80-luvulle.
Jaahas täytyykin tilata hiukan alastomien typyjen julisteita kotiin ihan vain vittuillessaan
M35
Miehen tissijulisteet on hyi mikä jonne, mutta vaaleanpunaiset pikkutytön pikkuhousut aikuisella naisella taas ihan eri juttu koska miehethän villiintyy.
Nuorena aikuisena aloin vihdoin arvostaa itseäni ja tapailla vain älykkäitä ja/tai korkeasti koulutettuja miehiä. Se kannatti. Yksikin erityisen komea ja menestynyt DI, joka oli projektipäällikkönä, kertoi, että kutsuvat korkeammassa asemassa olevien MIESTEN kesken ameeboiksi miehiä, jotka pitävät tissikuvia seinillä ja huutelevat raksalla naisten perään tai edes katsovat liian avoimesti ja pitkään plus puhuvat tauolla tisseistä ja pyllyistä. Ai että miten iloinen olin! Ameeba-sana vakiintui käyttööni. Teineille korkeintaan ne kuvat hyväksytään, jos niillekään.
Se tarkoittaa vain sitä et ei mies ole kasvanut aikuiseksi ja elää edelleen 'poikamieselämää' ja salaa tumputtaa jossain kulman takana. Miten säälittävää...
Vierailija kirjoitti:
Jaahas täytyykin tilata hiukan alastomien typyjen julisteita kotiin ihan vain vittuillessaan
M35
Hei sinä KOLMEKYMMENTÄVIISI vuotta täyttänyt mies. Mitäs jos kuitenkin opettelisit ennemmin kielioppia?
Vierailija kirjoitti:
Miehen tissijulisteet on hyi mikä jonne, mutta vaaleanpunaiset pikkutytön pikkuhousut aikuisella naisella taas ihan eri juttu koska miehethän villiintyy.
Mitä.
Vierailija kirjoitti:
Niinku mitä häh. Jonneko se siellä?
Ei todellakaan häiritse. Voisin ostaa hänelle sellaisen. Esim. Salma Hayek olisi kuumaa kamaa.
Tähän asti olen lahjoittanut hänelle jokusen eroottisen lehden, videon, kuvia netistä ja lisäksi katselemme yhdessä kauniita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan häiritse. Voisin ostaa hänelle sellaisen. Esim. Salma Hayek olisi kuumaa kamaa.
Tähän asti olen lahjoittanut hänelle jokusen eroottisen lehden, videon, kuvia netistä ja lisäksi katselemme yhdessä kauniita naisia.
Avioliittomme on kestänyt yli 20 vuotta. Emme takerru pikkuasioihin, vaan nautimme elämästä.
Kehuitko kenties jotain miestä, ennen kuin hän kehui sitä naista?