Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisiko sinua, jos miehelläsi olisi seinällään seksikäs juliste..

Vierailija
13.10.2019 |

.. jostain naisesta? En tarkoita nyt taiteellisia kuvia, vaan julisteita mitä monilla on poikamies asunnossa? Mietin vaan olenko minä ainoa, jonka mielestä tuo on jotenkin häiritsevää. Koen tuon niin, etten minä koskaan yllä siihen mistä hän haaveilee oikeasti.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliste??? Poikakaverisi on mitä, 12 v.???

Vierailija
22/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä asiaa miettinyt ja sitä enemmän asia ärsyttää kun aikaa kuluu. Minusta tuo on epäkohteliasta ja ihan sama asia jos minä laittaisin exäni kuvan seinälle, joka on muuten minun mielestäni maailman seksikkäin kuva. Mutta en koskaan tekis niin, koska kunnioitan nykyistä kumppania. Jotkut asiat vaan vois pitää omassa päässä ja piilossa kumppanin silmistä muistuttamassa. Ap

Miksi sä sekoitat jonkun seksikuvan sun entisen miehen kuvaan? Toisessa on tuntematon seksikäs nainen, toisessa sun eksä, ja sun mielestä seksikäs... Miksi sä kunnioitat sun uutta kumppania, vaikka sillä on seinällään seksijulisteita?

Se on hänen mielestään maailman seksikkäin nainen ja mulla on oma suosikki kuva. Saako vain julkkisten kuvista tykätä?

En silti näe ihan samaatasoa näissä kuvissa, kuitenkin tuntematon vs sun tuntema, peräsit eksä :D

Mutta kaipa sä jo huomaat valehtelevasi, sillä ethän sä tuota miestä kunniota, joten jäljelle jää kysymys, miksi olet hänen kanssaan yhdessä? Vai mietitkö nyt, että pystytkö sietämään miehessäsi tämän yhden ärsyttävän piirteen? Kun muutenhan mies on täydellinen kaikinpuolin.

Joo hänessä on toki hyvät ja huonot puolet, kuten kaikissa ihmisissä. Ehkäpä minun huono puoli on sitten se, ettei minusta tunnu kivalta jos toinen kehuu muita naisia. Ja laittaa niiden kuvia seinillekin. Ap

Eli kuva oli hänellä seinällä jo kun aloitte tapailla. Hyväksyit sen eikä sinulle ollut ongelma alkaa tapailla miestä, joka on henkisesti teini-ikäinen? Sittemmin hän on sanonut jotain kyseisen naisen kauneudesta ja nyt julisteen näkyvillä oleminen on muuttunut sinulle ongelmaksi? Olisiko sinulle ok, että hän ottaisi sen pois seinältä mutta pitäisi kyseisen naisen kuvia koneellaan ja katselisi niitä sieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juliste??? Poikakaverisi on mitä, 12 v.???

No oletpa vitsikäs.. Ehehe. Luuletko ettei tää asia itseäni ihmetytä! Hän on ihan aikuinen ja vieläpä fiksu tyyppi muilta osin. Ap

Vierailija
24/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä asiaa miettinyt ja sitä enemmän asia ärsyttää kun aikaa kuluu. Minusta tuo on epäkohteliasta ja ihan sama asia jos minä laittaisin exäni kuvan seinälle, joka on muuten minun mielestäni maailman seksikkäin kuva. Mutta en koskaan tekis niin, koska kunnioitan nykyistä kumppania. Jotkut asiat vaan vois pitää omassa päässä ja piilossa kumppanin silmistä muistuttamassa. Ap

Miksi sä sekoitat jonkun seksikuvan sun entisen miehen kuvaan? Toisessa on tuntematon seksikäs nainen, toisessa sun eksä, ja sun mielestä seksikäs... Miksi sä kunnioitat sun uutta kumppania, vaikka sillä on seinällään seksijulisteita?

Se on hänen mielestään maailman seksikkäin nainen ja mulla on oma suosikki kuva. Saako vain julkkisten kuvista tykätä?

En silti näe ihan samaatasoa näissä kuvissa, kuitenkin tuntematon vs sun tuntema, peräsit eksä :D

Mutta kaipa sä jo huomaat valehtelevasi, sillä ethän sä tuota miestä kunniota, joten jäljelle jää kysymys, miksi olet hänen kanssaan yhdessä? Vai mietitkö nyt, että pystytkö sietämään miehessäsi tämän yhden ärsyttävän piirteen? Kun muutenhan mies on täydellinen kaikinpuolin.

Joo hänessä on toki hyvät ja huonot puolet, kuten kaikissa ihmisissä. Ehkäpä minun huono puoli on sitten se, ettei minusta tunnu kivalta jos toinen kehuu muita naisia. Ja laittaa niiden kuvia seinillekin. Ap

Eli kuva oli hänellä seinällä jo kun aloitte tapailla. Hyväksyit sen eikä sinulle ollut ongelma alkaa tapailla miestä, joka on henkisesti teini-ikäinen? Sittemmin hän on sanonut jotain kyseisen naisen kauneudesta ja nyt julisteen näkyvillä oleminen on muuttunut sinulle ongelmaksi? Olisiko sinulle ok, että hän ottaisi sen pois seinältä mutta pitäisi kyseisen naisen kuvia koneellaan ja katselisi niitä sieltä?

Olisi ok. Ei minua haittaa esim. mitä hän yksin masturboidessa katsoo, mutta en myöskään tykkää jos hän alkaa niitä minulle näyttää tai kertoa se on eri asia. Ap

Vierailija
25/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritsisi. Yhtä hyvin voi ihailla kaunista maisemaa, kuunnella kaunista musiikkia jne. Ei sitä silti tarvitse verrata omaan maisemaan tai puheääneen. Ei häiritsisi. Itsetuntoa vain sinulle lisää!

Vierailija
26/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei häiritsisi. Yhtä hyvin voi ihailla kaunista maisemaa, kuunnella kaunista musiikkia jne. Ei sitä silti tarvitse verrata omaan maisemaan tai puheääneen. Ei häiritsisi. Itsetuntoa vain sinulle lisää!

Kyse ei tässä tapauksessa ole niin, että itsetunto olisi mitenkään huono. Pidän tuota miehen käytöstä vain epäkohteliaana ja epäkunnioittavana. Se on eniten häiritsevä asia. Kyllä minä sen ymmärrän, että miehet katsoo naisia. Ja katson itsekin sekä miehiä, että naisia, mutta en sitä omaa ihanne miestä miehelle kehuisi koska hän on aika kaukana siitä. Päinvastoin, kehun miestä ja samanlaista käytöstä toivoisin saavani. Ap

Vierailija
27/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaisi. Mitä ihmettä. Jäätävä juntti.

Vierailija
28/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaja: ei miehesi ole täydellinen. Todellakaan. Mieti asiaa siltä kannalta. 

Sinäkö olet? Ja ap myös?

Vierailija
29/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsisi. Ei ehkä sinällään että kärsisin huonosta itsetunnosta ja vertaisin itseäni tuohon typyyn, vaan enemmän se kertoo junttiuden tasosta.

Mulla oli parikymppisenä poikaystävä joka ei suostunut poistamaan puhelimestaan kaverinsa naisen ahterin kuvaa. Ei kuulema voinut kun oli saanut puhelimen kaveriltaan ja kuvat kuulema kuului sille.

Latasin sit omaan puhelimeen tasapuolisuuden nimissä taustakuvaksi ensimmäisen lihaksikkaan paidattoman miehen, jonka Google antoi tulokseksi sanoilla sexy guy. Voi elämä mikä huuto ja mustasukkaisuus siitä seuras! :D

Miten tuo mies suhtautuisi jos sulla olis Hunksien kalenteri seinällä ja kehuisit niitä miehiä?

Vierailija
30/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana kun silloinen poikaystävä asui vielä vanhemmillaan, oli hänellä huoneen seinillä jotain auto+tyttö-julisteita. Nyt 30v:nä jos tapaisin miehen jolla olisi sama sisustustyyli, nauraisin itsesi ulos sieltä asunnosta.

Vierailija
31/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ok. Ei minua haittaa esim. mitä hän yksin masturboidessa katsoo, mutta en myöskään tykkää jos hän alkaa niitä minulle näyttää tai kertoa se on eri asia. Ap

Helppoa, kerro siis miehellesi ettet välitä kuulla tämän naisen hehkuttamista jatkossa.

Vierailija
32/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi enää seuraavia treffejä sen jälkeen kun olisin tuon nähnyt. Tasa-arvoinen mies ei toimi noin.

Vierailija
33/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaisi siinä mielessä, että kokisin miehen haluavan minunkin olevan kuvan naisen kaltainen miehen viihdyke. kuva kertoisi miehen asennoitumisesta naisiin. ei olisi minun mieheni.

Vierailija
34/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehelläni oli aikoinaan autotallissaan nakutyttöjä seinällä, ei haitannut, ai niin ja oli hänellä tyttökalenteri joskus kotonakin. Minulla on hyvä itsetunto ja tuumasin että katsoohan se kumminkin joten mitä väliä.

Vierailija
35/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei haittaisi

Vierailija
36/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsisi.ottaisin pois sen seinältä käyntini ajaksi.en varmaan menisi enää uudestaan.

Vierailija
37/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano miehelle, että sinua loukkasi, kun hän kehuu sinulle muita naisia! tuo on ihan ymmärrettävää. sano se ääneen hänelle!

Vierailija
38/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi wt-touhulta näin miehen näkökulmasta, mutta toisaalta tämä on Suomi -- luultavasti jos sanoisin tämän mielipiteen jollekin perusjampalle niin sanoisivat homoksi. Viimeksi näin jonkun Pamela Andersonin julisteen kaverin seinällä teininä.

M33

Vierailija
39/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on! Ette vaan ymmärrä omaa epänormaaliuttanne tässä maailmassa! Kyllä mies saa esineellistää ja naisen pitää se kestää!

M55

Vierailija
40/55 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö juliste seinällä olisi se ongelma kuvasta riippumatta. Paskahuussissa mökillä voi olla juuri ja juuri julisteita.

Tilaisin lääkäriajan, koska olisin alaikäisen asunnossa, joten tarvitsisin hoitoa.