Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko niin paljon onnellisempi jos saisit elää varakkaan perheen kotiäitinä, olisi siivoojat ym lastenhoitajat ja saisit keskittyä

Vierailija
13.10.2019 |

itseesi ja mieheesi. Tuntuuko joskus että naiselle se on oikeaa elämää eikä kilpailla työpaikoilla miesten maailmassa? Vastaa rehellisesti.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Olen niin vanha ja syöpähoitovuosieni jälkeen köyhä, että eläisin mielelläni viehättävän ja varakkaan mieheni puolisona kodissa, josta on merimaisema.

Pidän Eirasta. 

Vierailija
2/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellisin jos saisin olla ihan tavallisena kotiäitinä, siivota, laittaa ruokaa, leipoa, tehdä käsitöitä yms. Ei tarvitsisi olla prameat puitteet, kunhan ei jokaista senttiä tarvitsisi laskea.

T: lapseton ikisinkku jolla meinaa motivaatio loppua koko elämän suhteen kun ei ole ketään josta huolehtia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moderni nainen ei edes anonyymisti tähän sano kyllä!

Vierailija
4/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aktuaalista v*ttua?

Tuohan olisi helvetti. Siivojaan on varaa jo, siinä missä putkimieheenkin. Kiitos vaan huolenpidosta, mutta ehkä sun ei kannata käyttää aikaasi tällaisten asioiden ajatteluun.

Vierailija
5/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riittäisi minulle. Tykkään työstäni, mutta työpäivien jälkeen tekisin jotain itselle mieleistä asiaa tai olisin tekemättä mitään. Minulle sopisi oikein hyvin, että kotityöt tekisi joku muu. Myös oma raha on minulle tärkeää, en halua luopua palkasta ja olla toisen tuloista riippuvainen.

Vierailija
6/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin. Olen jo tippunut työelämästä ja pyöritän väsyneenä lapsiperhearkea yksin. Voisin samantien pyöräyttää pari lasta lisää ja keskittyä lapsiin, mieheen ja kotiin. Aikaa jäisi mukavasti harrastuksiin, jos kävisi siivoja säännöllisesti.

Vierailija
7/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moderni nainen ei edes anonyymisti tähän sano kyllä!

Miksi pitäisi valehdella, jos tuollaista ei oikeasti halua?

Vierailija
8/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin onnellisin jos saisin olla ihan tavallisena kotiäitinä, siivota, laittaa ruokaa, leipoa, tehdä käsitöitä yms. Ei tarvitsisi olla prameat puitteet, kunhan ei jokaista senttiä tarvitsisi laskea.

T: lapseton ikisinkku jolla meinaa motivaatio loppua koko elämän suhteen kun ei ole ketään josta huolehtia

Tiedän tuon tarpeen huolehtia muista. Silloin kokee olevansa hyödyllinen.

Vierailija
9/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei vastaa rehellisesti

Vierailija
10/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaisin elämää, jossa kaikki tehtäisiin puolestani.

Vierailija
11/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin. Olen jo tippunut työelämästä ja pyöritän väsyneenä lapsiperhearkea yksin. Voisin samantien pyöräyttää pari lasta lisää ja keskittyä lapsiin, mieheen ja kotiin. Aikaa jäisi mukavasti harrastuksiin, jos kävisi siivoja säännöllisesti.

Olet uupunut lapsiperhearkeen ja haluat pari lasta lisää? Ehdotan, että mietit vielä aihetta.

Vierailija
12/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni kotiäiti monta vuotta. Lasten teini-ikään saakka voisin olla. Saisin huolehtia miehestä ja lapsistamme. Olla tarpeellinen. Samalla nauttia kiireettömästä ajasta ja vapaasta elämästä itsekin. Mutta siivoajaa tai kokkia en tarvitsisi.

Nykyajan miehet eivät arvosta kotiäitejä eivätkä ole valmiita elättämään, olen huomannut pettymyksekseni.

Vierailija
13/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, mielelläni viettäisin tuollaista elämää.

n30

Vierailija
14/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kuulostaa ihan hyvältä elämältä. Nuorempana en olisi suostunut, oli kunnianhimoa enemmän. Nykyään olen nautiskelija ja nauttisin kauniista kodista ja kauniista vaatteista.

Voisin pitää miehen palvelemista työnä. Tyytyväinen mies tienaisi enemmän, joten omakin talous olisi turvattu.

Vierailija
15/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Minulla on kiinnostava ja moni tavoin palkitseva työ ja sitä haluan tehdä. Aika tylsää olisi olla jonkin uramiehen elättinä. Oma varallisuus ei tuollaiseen elämään riittäisi , joten joutuisi elämään taloudellisesti alistetussa ja miehen hyvästä tahdosta riippuvaisena. Ei onnistu minun luonteellani.

Vierailija
16/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo kuulostaa ihan hyvältä elämältä. Nuorempana en olisi suostunut, oli kunnianhimoa enemmän. Nykyään olen nautiskelija ja nauttisin kauniista kodista ja kauniista vaatteista.

Voisin pitää miehen palvelemista työnä. Tyytyväinen mies tienaisi enemmän, joten omakin talous olisi turvattu.

Siihen saakka kun mies vaihtaa sut nuorempaan ja tiukempaan bimboon.

Vierailija
17/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tylsistyisin kuoliaaksi. Kaipaan haasteita. Siivoojan voisin halutessani palkata nytkin, mutta tykkään siivoamisesta :)

Vierailija
18/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuommoinen olisi täydellistä unelma elämää, vielä kun tuohon lisää usein matkustelun lämpimiin maihin. Inhoan työntekoa. Inhoan työkavereitani. Inhoan palkkani pienuutta. Inhoan suurinpiirtein kaikkia muita naisia. Harvat ystävät poikkeuksena. Todellakin rikas ja hyväluontoinen mies olisi unelmani.

Vierailija
19/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina viihtynyt lasteni seurassa, enkä todellakaan olisi onnellisempi, että mulla olisi rahaa ja siivoja sekä lastenhoitaja. Noup. Olen mieluummin edelleen köyhä :D

Vierailija
20/52 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö nuorempi, lahjakkaampi ja koulutetumpi nainen hakemasi duunin nenän edestä, ap? 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme