Millaisia kausivaloja olet jo laittanut ulos?
Meillä on etukuistin reunassa lämmin valkoinen sävyltään oleva valosarja. Toinen on pihasaunalla lyhdyn sisällä oleva samanlainen. Tykkään tuosta sävystä, ei saa olla yhtään sinertävä valo, muuten näyttää kalsealta. Ja ne värikkäät valokaapelit on ihan kamalia. Ennen en tykännyt yhtään mistään värikkäistä valoista, mutta olen vähän lämmennyt sellaiselle jossa on punaista, vihreää, sinistä pientä lamppua niin kuin tässä https://www.nettilamppu.fi/vaerikaes-ulkovaloketju-led-40-lamppua-rgb-p…. Ehkä sitten lähempänä joulua hankin.
Kommentit (6)
Mulla on parvekkeella värikkäät puuvillapallovalot. Tykkään!
Tilasin Kärkkäiseltä monenlaisia valosysteemejä, 370 euroa maksoivat. Ei ole vielä tulleet, toivottavasti ensi viikolla tulevat, kun on lomaviikko.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Kärkkäiseltä monenlaisia valosysteemejä, 370 euroa maksoivat. Ei ole vielä tulleet, toivottavasti ensi viikolla tulevat, kun on lomaviikko.
Mäkin tilasin tuolta ja vielä jotain Tokmanniltakin. Ei huvita lähteä kauppoihin kiertelemään, ei vaan jaksa töiden jälkeen.
Clasulta ostin sellaisen lämpimän valkoisen valosarjan jossa roikkuu hehkulampun mallisia ledvaloja. Laitoin partsille. Lasikulhossa mulla kurpitsan näköisiä valoja ( sarja).
Vierailija kirjoitti:
Clasulta ostin sellaisen lämpimän valkoisen valosarjan jossa roikkuu hehkulampun mallisia ledvaloja. Laitoin partsille. Lasikulhossa mulla kurpitsan näköisiä valoja ( sarja).
Kaikkia valosarjoja ei saa käyttää sykkyrässä.
Kannattaa lukea käyttöohje, jos on.
Roikasta tehty lyhty.