Kumisaappaiden käyttö
Onko kumisaappaiden käytölle mielestäsi jotain rajoitteita? Onko outoa lähteä kaupungille/kauppaan/baariin kumppareissa? Käytätkö sinä kumisaappaita ns epänormaaleissa olosuhteissa tai katseletko toisten saapastelua ihaillen vai kauhistellen?
Kommentit (148)
Hai-saappailla ja pehmeillä villasukilla astelemassa halki lätäköiden niin metsässä kuin jalkakäytävilläkin. Aivan ihana tunne <3
Jestas että tämä tytsy osaa olla tyylikäs nokialaisissa! http://beinspiredbymea.blogspot.com/2015/11/
Vierailija kirjoitti:
Jestas että tämä tytsy osaa olla tyylikäs nokialaisissa! http://beinspiredbymea.blogspot.com/2015/11/
UUH!
Mielipiteeni on, että kumpparit ovat juntit muualla kuin pelto tms vastaavissa töissä.
Tänä talvena on tullut paljon kuljettua ihan ihmisten ilmoilla Haissa ja Huntereissa. Mistäköhän johtuu?
Koko tämä talvi punaisissa, vuorellisissa Nokian kumppareissa. Kaupassa, koiran kanssa lenkillä jne. Ei täällä enää talvikenkiä tarvita. Koko ajan märkää.
Vierailija kirjoitti:
Koko tämä talvi punaisissa, vuorellisissa Nokian kumppareissa. Kaupassa, koiran kanssa lenkillä jne. Ei täällä enää talvikenkiä tarvita. Koko ajan märkää.
Talvihaissa? Onko ne liukkaat vai onko pitävät pohjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvihaissa? Onko ne liukkaat vai onko pitävät pohjat?
Samanlaiset kun tavallisissa, että ei nyt kovin pitävät. Mutta oon pysyny pystyssä ainakin vielä :P
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteeni on, että kumpparit ovat juntit muualla kuin pelto tms vastaavissa töissä.
Viisi vuotta sitten Tukholmassa käydessä jäi mieleen kun satoi koko päivän kaatamalla. Siellä oli ihan nuorilla naisillakin lyhytvartisia kumisaappaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta sitten Tukholmassa käydessä jäi mieleen kun satoi koko päivän kaatamalla. Siellä oli ihan nuorilla naisillakin lyhytvartisia kumisaappaita.
Eikä todella tukholmalaiset naiset ole maailman kauheinta katseltavaa muutenkaan! Sivistynyt kansa, kun osaa käyttää sivistyneesti kumisaappaita. Tosin suosittelisin sinnekin kiiltäviä pitkävartsisia Huntereita ;)
Kehtaisiko koronavappuna lähteä isona miehenä kävelylle Apple- tai Rosa-sävyisissä Haissa?! :D
Minä käytän Kontioitani lähes missä vain. Keskellä kaupunkia asioidessani, kaupassa, kirjastossa, parturissa, hammaslääkärissä, jopa äänestämässa olen käynyt Kontiot jalassa. Hienoa että kumisaappaita näkee nykyään myös kaupungilla, naiset ovat ahkerampia käyttäjiä kuin miehet.
Upein kumisaapasnainen Suomessa lienee instagramin @nas_be ❤️ Aivan jumalaisen upea blondi nainen, joka omistaa Kontioita kaikissa väreissä, korkokumisaappaita ja huntterit erikoisempiakin malleja.
Hän ulkoiluttaa kumisaappaita baareissa, kaupoissa, terasseilla ja mökillä. Ja mikä parasta, myös täysin kuivalla ilmalla.
Siinä olisi täydellinen nainen minun makuuni
https://instagram.com/nas_be?igshid=12atipya3hkpi
Tässä vielä linkki @nas_ben instagrammiin.
Viimeviikonloppuna hän lisäsi upean mönkijä videon, jossa hän ajaa kontiot ja nahlahousut jalassa 😍
Vierailija kirjoitti:
Musta on vähän pervoa olla kumisaappaissa tuntitolkulla sisätiloissa jossain kauppakeskuksessa... Mutta oon ollu!
Samoin, Kontiot jalassa on kiva shoppailla isossa kauppakeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just muutama päivä sitten katselin, kun monella oli saappaat jalassa Helsingin keskustassa. Hienoa, että ihmiset kehtaavat, eivätkä ajattele, ettei niitä voisi kaupungilla käyttää. Itsekin käytän lyhytvartisia mustia kumisaappaita. Ne tuskin edes kiinnittävät kenenkään huomion. Oli minulla aiemmin vähän kynnys pitää pitkävartisia kumppareita (ennen kuin ostin nuo lyhyet), mutta mieluummin kuljen jalat kuivina. Nykyisin olen niin vanha, etten enää välitä, vaikka joku tuijottaisi.
Henk.kohtaisesti pidän nimenomaan pitkävartisia saapikasmallisia kumppareita nimenomaan naisilla parhaimpina. Miehet tyytykööt lyhytvartisiin paitsi ehkä johonkin metsurihipsterityyliin voi Kontiotkin yhdistää!
En pidä uusia kiiltävänmustia Kontioita ollenkaan huonona kenkävalintana miehelle kaupunkioloissakaan. Onhan ne nyt ihan klassisen tyylikkäät miehekkäät kumisaappaat!
Samoin, uudet Kontiot usein käytössä keskikaupungillakin. Tietysti sään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just muutama päivä sitten katselin, kun monella oli saappaat jalassa Helsingin keskustassa. Hienoa, että ihmiset kehtaavat, eivätkä ajattele, ettei niitä voisi kaupungilla käyttää. Itsekin käytän lyhytvartisia mustia kumisaappaita. Ne tuskin edes kiinnittävät kenenkään huomion. Oli minulla aiemmin vähän kynnys pitää pitkävartisia kumppareita (ennen kuin ostin nuo lyhyet), mutta mieluummin kuljen jalat kuivina. Nykyisin olen niin vanha, etten enää välitä, vaikka joku tuijottaisi.
Henk.kohtaisesti pidän nimenomaan pitkävartisia saapikasmallisia kumppareita nimenomaan naisilla parhaimpina. Miehet tyytykööt lyhytvartisiin paitsi ehkä johonkin metsurihipsterityyliin voi Kontiotkin yhdistää!
En pidä uusia kiiltävänmustia Kontioita ollenkaan huonona kenkävalintana miehelle kaupunkioloissakaan. Onhan ne nyt ihan klassisen tyylikkäät miehekkäät kumisaappaat!
Kaupungilla asioidessani käytän uusia kiiltävänmustia Kontioitani jos on sadekeli.
Oon ollu baarissa meikittömänä villapaidassa ja kumppareissa, ja yllättävää kyllä, sinä iltana tuli ennätys siinä että kuinka moni mies tuli juttelemaan mulle :D
Vierailija kirjoitti:
Laitan aika usein ihan tarkoituksella kumpparit jalkaa kun lähden kaupoille/kirppareita kiertelemään. Myönnän pitäväni siitä tunteesta kun on hyvät saappaat jalassa. Eikä tarvitse olla sadeilma, nämä syksypäivät riittävät syyksi ihan jo itsessään!
Samoin, uudet Kontiot ja paksut villasukat jalassa antavat todella mahtavan fiiliksen kun kiertelee kaupoissa, kirjastossa, parturissa ym. sisätiloissa.
Tänään ekana Huntereissa hakkuutyömaata katsomaan, sitten kaupan ja kirpparin kautta mökille. Käytännöllistä ja mukavaa :)