Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumisaappaiden käyttö

Vierailija
12.10.2019 |

Onko kumisaappaiden käytölle mielestäsi jotain rajoitteita? Onko outoa lähteä kaupungille/kauppaan/baariin kumppareissa? Käytätkö sinä kumisaappaita ns epänormaaleissa olosuhteissa tai katseletko toisten saapastelua ihaillen vai kauhistellen?

Kommentit (148)

Vierailija
101/148 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai on liukas talvella siis jäällä, varokaa!

Vierailija
102/148 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, eilen todettu sama käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/148 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin hain selässä kävelisi.

Vierailija
104/148 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kumisaappaat ainakin miehillä ovat hieman harvinaiset kaupunkijalkineet, mutta itselle se sitä kautta tuokin sen viimeisen kipinän koko saapasteluun. Eilen meni monta tuntia Prismassa, Puuilossa jne pehmeissä kiiltävissä Tapioissa. Lähtiessä sipaisin Hunterin suihkeet pintaan ja sujautin karvpohjalliset sisään. Ihana pehmeä fiilis niin fyysisesti kuin henkisesti!

Vierailija
105/148 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, eilen todettu sama käytännössä.

Jäällä nyt on mitkä tahansa kengät liukkaat, paitsi nastoitetut. Nyt on kyllä ollut karseat kelit jalkakäytävillä.

Vierailija
106/148 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin mahtavia vesilammikoita joka paikassa, ettei tahdo Haitten varret riittää!!

Vierailija
107/148 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellainen keli , että minä olen Hai-Low sappaailla voinut käydä kaupungilla. 

Vierailija
108/148 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika "mukavat" loskat on taas kaduilla. Punaiset hai-kumpparit jalassa mennään.

Vierailija
109/148 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihmettelen miksi kumisaappaiden käytöstä on tullut naisten juttu. Viimeksi tänään, kun vettä tuli välillä kuin aisaa, näin kaupungilla useampiakin seurueita tai pariskuntia, joissa naisella oli kumpparit, mutta mies talsi ilmeisen märissä lenkkareissa. Kyllä miehillekin löytyisi kivoja kumisaapasmalleja, jos kohta ei ihan niin monipuolisesti kuin naisille. Vaikka nyt näitä Hai-saappaita tai Huntereita, joita näyttäisi olevan saatavana kivoissa väreissä myös isommassa koossa, ainakin nettikaupoista.

Vierailija
110/148 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kumppareita läpi vuoden mielelläni, vaikka kävisin kaupassa tai missä vaan. Helpot laittaa jalkaan, ja asun maalla. On märkää ruohikkoa, kuraa ja lunta enkä jaksa tehdä pihatöitä, kumppareilla selviää noista kastumatta.

Sama täällä. Käytän kumppareita harva se päivä. Omakotitalossa asujalla riittää pihahommia, ja metsäreissujakin tulee usein tehtyä. Niihin tarkoituksiin käytän vanhoja kuluneempia kumppareita, joita minulla on tallessa monta paria, esimerkiksi punaiset tretornit tai keltaiset hait. Jos on sadekeli ja pitää mennä kauppaan tai muille asioille, laitan siistit punaiset hait.

Vierailija
111/148 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan sadekelillä jalkaan Hai-Low saappaat. Ne on hyvät jalassa , ja niillä on hyvä ajaa autoa.

Vierailija
112/148 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän usein Hai-saappaita kaupungilla, ja ihan kaikkialla. Vaikuttaa että Hait ovat saaneet yleisen sanattoman hyväksynnän käytettäväksi kaikkialla. Jos jotain palautetta tulee, se on positiivista.

Minulla on Myös Vikingin Seilas saappaat. Joskus olen niitäkin käyttänyt kaupungilla. Tuntuu että niitä vilkuillaan vähän sellaisilla katsella, että mitkä nuokin on. Niin ajattelin ensin itsekin. Nyt kun sellaiset on itsellä voin kyllä suositella todella laadukkaat, mukavat ja kestävät.

Vierailija
113/148 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri nuo Seilas saappaat. Käytän niitä kaupungillakin. Minulla ei ole väliä, mitä muut ajattelevat. Punaiset Seilas saappaat ovat mielestäni hienot. Lisäksi nämä ovat kyllä minunkin mielestäni laadukkaat, ovat kestäneet käyttöä nyt jo kauemmin, kuin minulla aiemmin olleet Kontiot.

Vierailija
114/148 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seilas on paras kirjoitti:

Mulla on juuri nuo Seilas saappaat. Käytän niitä kaupungillakin. Minulla ei ole väliä, mitä muut ajattelevat. Punaiset Seilas saappaat ovat mielestäni hienot. Lisäksi nämä ovat kyllä minunkin mielestäni laadukkaat, ovat kestäneet käyttöä nyt jo kauemmin, kuin minulla aiemmin olleet Kontiot.

Googlasin nuo Seilas saappaat. Kivan näköiset kumpparit minustakin, varsinkin punaisesta tykkäsin. Varmasti kelpaa käyttää kaupungillakin. Sitä en huomannut, onko noita punaisia saatavana jossain kivijalkakaupassa, olisi kiva käydä sovittamassa. Tosin minulla on ennestään vielä hyväkuntoiset Hait ja Kontiot, joten välitöntä tarvetta ei uusille kumppareille ole.

Vierailija
115/148 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat punaiset Seilas saappaani ostin joskus tokmannilta, nyt siellä tosin taitaa olla niitä vain keltaisina. Epäilin ensin tuotteen laatua, mutta ovat kyllä osoittautuneet kestäviksi.

Jos pitäisi ostaa yhdet kunnolliset kumisaappaat, jotka sopivat kaikenlaiseen käyttöön, mihin nyt yleensä saappaita tarvitaan, ostaisin varmaan tällaiset. Tokmanni mainostaa näitä kuminilkkuri- nimellä, Nämä ovat kyllä ihan oikeat kumisaappaat, varsien pituuden puolesta.

Minulla oli joskus myös Hai-saappaat, jotka olivat myös aika hyvät, ja kestävät.

Vierailija
116/148 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän usein Hai-saappaita kaupungilla, ja ihan kaikkialla. Vaikuttaa että Hait ovat saaneet yleisen sanattoman hyväksynnän käytettäväksi kaikkialla. Jos jotain palautetta tulee, se on positiivista.

Minulla on Myös Vikingin Seilas saappaat. Joskus olen niitäkin käyttänyt kaupungilla. Tuntuu että niitä vilkuillaan vähän sellaisilla katsella, että mitkä nuokin on. Niin ajattelin ensin itsekin. Nyt kun sellaiset on itsellä voin kyllä suositella todella laadukkaat, mukavat ja kestävät.

Minulla on tällä hetkellä kumppareina pelkästään nokialaisia (Hait ja Kontiot). Aiemmin on ollut myös esim Tretornin saappaita. Jos keli vaatii, käytän kumppareita kaupungillakin ihan estotta. En ole kyllä koskaan huomannut mitään sen kummempaa vilkuilua, olipa minulla jalassa nokialaiset tai Tretornit.

Vierailija
117/148 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Viking Seilas on laatutuote ,jotka jalassa kehtaa mennä minne vaan. Lisäksi kyllä kestää vertailun Nokialaisiin, Hunttereihin ja muihin laatujalkineisiin. Tuosta kumpparien käytöstä vielä. Saappaita on kiva käyttää, varsinkin keväällä , syksyllä ja muutenkin kun kelit sitä vaativat. Muiden kommentit ovat kyllä olleet enemmänkin positiivisia. Huvittavaa seurata, kun ihmiset kahlaajat loskassa ja lammikoissa pikkukengissään.

Vierailija
118/148 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kai joku suojausvimma tms. koska esim. yksi naapuruston tuttu äiti ja lapsi, niin jos on aavistuskin kosteutta maassa, niin aina äidillä kumpparit ja lapsella kumpparit ja kurahousut. Joskus vaan naurattaa, että suurennuslasillako se käy katsomassa, onko pihalla yhtään vesimolekyyliä...

Mitäs pahaa siinä on että ottaa varman päälle.

Vierailija
119/148 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on kai joku suojausvimma tms. koska esim. yksi naapuruston tuttu äiti ja lapsi, niin jos on aavistuskin kosteutta maassa, niin aina äidillä kumpparit ja lapsella kumpparit ja kurahousut. Joskus vaan naurattaa, että suurennuslasillako se käy katsomassa, onko pihalla yhtään vesimolekyyliä...

Mitäs pahaa siinä on että ottaa varman päälle.

Eihän siinä mitään pahaa ole, päin vastoin. Itsekin tykkään, jos on joku pienikin syy laittaa Hai-saappaat jalkaan. Hait on niin hienot.

Vierailija
120/148 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään pahaa ole, päin vastoin. Itsekin tykkään, jos on joku pienikin syy laittaa Hai-saappaat jalkaan. Hait on niin hienot.

Ihan samalla tavalla koen. Olen oikein nauttinut näistä viime päivien sadekeleistä, kun on saanut kulkea hienot punaiset Hait jalassa. Laitan kyllä Hait jalkaan monesti muulloinkin, kun käyn vaikkapa postilaatikolla käyntiin tai viemässä roskapussin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi